Svetlana_V 2 #1 Публикувано 2 Декември, 2018 Здравейте, имам следния проблем с моят civic (1998, 1.4, хечбек) когато стане по студено спира да пали, върти, има ток , но не запалва. Детайлите са: с газова уредба е, (мисля пълен инжекцион) водила съм я в няколко сервиза и според всички майстори няма отечки от акумулатора. Преди няколко вечери когато беше студено, отвих плюса на акумулатора, на сутринта го завих с надеждата да запали , но уви.Налага се всеки път някой да ми дава ток и тогава запалва веднага. Мисля утре преди да паркирам , да поработи малко на бензин, за да видя дали пък евентуално не е от газта. Погледнах подобни теми във форума, но не открих такива с моя случай. Някакви идеи какъв може да е проблема или евентуално да ме насочите към какъв майстор да се обърна, защото повечето казват "няма отечки- нищо не можем да направим" Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 2 Декември, 2018 Смени акумулатора с нов и ще се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #3 Отговорено 2 Декември, 2018 Нещо не се разбира .паднал ти е акумолатора сутрин и няма ток в него или дълго време не иска да запали и ти пада аку то и ти дават ток?както е казал колегата купи нов акумолатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlana_V 2 #4 Отговорено 2 Декември, 2018 Сутрин, когато е студено не пали, дават ми ток и запалва. Така е всяка зима, правеше го и с нов акумулатор bosh. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #5 Отговорено 2 Декември, 2018 (Редактирано) Щом стартерът върти енергично, а не пали, значи проблемът не е в акумулатора! Пробвай на бензин, сутрин, стартерът да завърти 3 - 4 оборота, след което спри и върни ключа. Изчакай 30 секунди и пак стартирай. Ако след това запали, значи и теб те е хаванал "хондовият вирус". ...Само не разбрах на бензин ли палиш или на газ? Редактирано 2 Декември, 2018 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #6 Отговорено 2 Декември, 2018 Пробваш да запалиш докато изхабиш акумолатора така ли става? През деня пали ли колата?алтернатора работили ти добре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlana_V 2 #7 Отговорено 2 Декември, 2018 Хм, не стигам до там да се изхаби до край. -Презденя пали, в смисъл в края на деня като тръгна от работата, дори и когато беше студено тази седмица. -Паля на бензин, после автоматично превключва на газ. -бях решила утре да поръчам нов акумулатор, но май ще забавя, за да направя още няколко теста. - нямам идея дали алтернатора работи добре. Дори не знам какво е алтернатор.... Ако я закарам на сервиз към това ли да ги насоча да погледнат.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #8 Отговорено 2 Декември, 2018 (Редактирано) Абе не бързай със сервизите, че като те видят че си девойка и че и не разбираш и отидЕ... Стартера енергично ли върти или е муден ? При мен също не палеше на студено, понякога пали от половин оборот, понякога върти 15 секудни и накрая отказа ей така като твоята и се оказа стартера. Бях си взел вече нов акунулатор, но проблема остана и я закарах на майстор и така... Сега пали от четвъртинка в снега. Редактирано 2 Декември, 2018 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #9 Отговорено 2 Декември, 2018 (Редактирано) Колежке пробвай това.след първото трудно палене,изчакай 10 секунди и загаси колата,пробвай да запалиш пак.ако запали от раз без проблем, значи си хванала от вируса на хонда за трудното палене сутрин на студено. Редактирано 2 Декември, 2018 от dragob правопис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #10 Отговорено 3 Декември, 2018 И как се лекува този вирус? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #11 Отговорено 3 Декември, 2018 Преди 3 часа, ruil4o написа: И как се лекува този вирус? Ми, при всеки е различно, колега. При мен беше стартера. Наскоро мернах някъде, че някой си е оправил този проблем, като си е сменил регулатора за налягане на горивото... Ама има още куп неща, от които може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #12 Отговорено 3 Декември, 2018 За да елиминираш вероятността с акумолатора иди в сервиз в който имат вилка за замерване на акумолатори.Да го замерят и да видят дали няма мъртва клетка и дали има достатъчно стартов ток.Не бързай да се филмираш от рано. А ако акумолатора е наред тогава ще ги караш по ред на номерата,но първо иди да го замерят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlana_V 2 #13 Отговорено 3 Декември, 2018 (Редактирано) Два пъти съм я карала в севриз, за да проверяват за изправност на акумулатора, и двата пъти си беше ОК. Значи следващата стъпка е да видя алтетнатора и стартера евентуално..... Редактирано 3 Декември, 2018 от Svetlana_V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #14 Отговорено 3 Декември, 2018 (Редактирано) Мисля, че ако беше алтернатор, щеше да ти свети лампата за акумулатора.... Не отговори на въпроса, стартера бързо ли върти или е муден или всеки път е различно ? Редактирано 3 Декември, 2018 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #15 Отговорено 3 Декември, 2018 преди 19 минути, Svetlana_V написа: Значи следващата стъпка е да видя алтетнатора и стартера евентуално..... Следващата стъпка е да направиш експеримента, който бях написал по-горе и да кажеш дали пали от втория опит. Също така да кажеш, стартерът мудно и бавно (с мъка) ли върти, или не. Още от значение и с какво масло си... Колкото повече и по-точна информация ни дадеш, толкова по-добре ще ни насочиш да ти дадем правилен отговор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #16 Отговорено 3 Декември, 2018 Проверено ли е Main Relay? То дава + на помпата и на дюзите. Ако има калпава спойка може да прави подобни проблеми. Вижте и кода на двигателя, за да може да е ясно за какво иде реч. Това реле се намира долу в ляво над малката жабка. Обикновено е Mitsubа, но съм мяркал и други. Другото е дали изгасва имобилайзера? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #17 Отговорено 3 Декември, 2018 Преди 23 часа, Svetlana_V написа: Сутрин, когато е студено не пали, дават ми ток и запалва. Така е всяка зима, правеше го и с нов акумулатор bosh. Такааа, D14A4 оня ден, като беше студ, сутрин върти, не пали, щракат релета и нищо. Смених акумулатора и готово. И на боша на студено стартовият ток е бил мъртъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlana_V 2 #18 Отговорено 3 Декември, 2018 Утре ще направя твоя експеримент. За всеки случай я покарах на бензин около километър преди да паркирам. Междувременно се опитвам да си запазя час в един сервиз, който препоръчаха доста тук във форума, намира се някъде в статия Овча купел. Благодаря ви за отговорите, ще ги споделя с майстора, ако му помогнат за някакви идеи и ще ви пиша ако намери лек за вируса. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #19 Отговорено 6 Декември, 2018 Има ли резултат от експеримента? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #20 Отговорено 6 Декември, 2018 (Редактирано) Моето сутрешно НЕпалене - три пъти на 2 различни CRV-та 1-ва ген с B20B JDM двигател. 1. Липсваща пружинка между бобината и капачката на "делкото". 2. Второто CR-V - същата пружинка силно клеясала до степен да не предава ток. 3. Кабели на свещите - видимо здрави. След напъване да завъртя кабела в лулата единият направо превъртя. Другият малко се опъна, само рупаше, но на третия опит и той превъртя. п.п. Ако проверявате кабели и свещи, недейте да въртите двг със извадени кабел и/или свещ. Ако го направите, бобината и/или кондензатора горят. п.п.п. Поради голямата температурна разлика през зимата в "делкото" се образува конденз, който също влошава работата му. Това с конденза го забелязах още първия път. Преди да запаля, свалям капачката на делкото, подсушавам и пали от раз. Тогава обаче бях нов с Хонда и не знаех, че между бобината и капачката трябва да има пружинка. Разбрах го чак, когато изгорих бобина и купих ново делко. Редактирано 6 Декември, 2018 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #21 Отговорено 6 Декември, 2018 Не мога да редактирам вече. Спомних си, че това със скъсаните кабели и сутрешно непалене го преживях, и с англичанката на съпругата ми, Сивик 6 с D16Y3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlana_V 2 #22 Отговорено 7 Декември, 2018 Експериментът е неуспешен. Тази нощ беше доста студено и не запали. Въртенето е доста вяло.Не го ръчках повече. Дадоха ми ток и запали. По пътя видях че радиото е спряло да работи, въобще не светва, сигурно нещо е дало на късо. От сервиз, за който намерих препоръки тук във форума, ми отказаха час . Малко съм на ръба на отчаянието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlana_V 2 #23 Отговорено 7 Декември, 2018 Само да уточня,че следвах точно стъпките, завъртях, не стана, изгасих, изчаках пак завъртях и така няколко пъти с паузи между тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #24 Отговорено 7 Декември, 2018 Смени си акумулатора! Явно е доста позаминал. Нямаш нужда от сервизи. Отиди където продават акумулатори да ти измерят с товарна вилка тока под товар. А ако е по-модерна дава и вътрешното съпротивление на акумулатора. Колкото е по-ниско толкова състоянието му е ок. Препоръчвам акумулатори uranio и solite 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #25 Отговорено 7 Декември, 2018 Аз искам да попитам какви са характеристиките на акумулатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #26 Отговорено 7 Декември, 2018 Кои характеристики? Гледа се стартов ток, колко амперчаса е, размер на кутията, ляв или десен +. На японските са и с по-малки клеми. Другото са си щуротии дали е обслужваем или не, каква технология е в смисъл оловен или Ca-Ca и др. Разбира се когато го купувате е хубаво да се замери с товарна вилка дали стартовия му ток отговаря на написаното на етикета! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #27 Отговорено 7 Декември, 2018 И аз имам проблема с паленето на студено. Газ-бензин сменя на газ на обороти, сменени свещи, кабели, капачка, палец, горивен филтър; помпата студена вдига 3.4до3.2 бара,върти мудно/предполагам от маслото 15W40 полусинтетика/, сложих и клапан между горивния филтър и колектора /няма ефект/. Резултати от наблюденията и опитите: -когато завъртиш директно сутрин не пали /дори и лятото/; -при първото подаване на контакт помпата работи на празно нали компа я изкл. след секунди, при 2-рото леко се затормозява и чак при 3-тото вдига нормално налягане и тогава пали от раз /ако не е чак толкова студено/-ако е пали и гасне няколко пъти; -последно снощи я бях оставил под наклон /напред/ и въобще не запали - запали след като я поставих на равно място -като се замисля проблемите май започнаха след като реших да изгоря бензина нацяло за да го сменя за зимата и сега има колкото да не свети лампата; -не съм мерил налягането в колектора, защото на горивния болт на филтъра нямам контролна пробка,но няма бензин по вакумите. Изводите ми са,че и пада горивото и това е причината за проблемите. Това може и да е от маркучето м/у помпата и капачето което затваря резервоара, ако е пукнато ще пада горивото защото казват, че на помпата някъде имало еднопосочен клапан. Проблема е,че помпата се сваля като свалиш резервоара защото от купето има само капаче за нивомера м/у седалките и багажника. Може и само да пропуска клапанчето по малко, защото като запали сутрин си пали цял ден нормално /е с изчакване да качи помпата/. А това с маркучето е болест на Ауду и Фолксваген. Ако някой е имал такъв проблем нека сподели, пък може и да съм полезен и на други колеги които са болни от "този вирус по Хондите" Не съм сигурен в изправността на регулатора на налягането в рейката, но да споделя, че той се сменя най-лесно но за сметка на това читавия е около 240лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #28 Отговорено 7 Декември, 2018 (Редактирано) Имам отворена тема за това! При мен точно регулатора на налягането в рейката излезе. Купих 2ра ръка за 10 лв и всичко си дойде на място. Редактирано 7 Декември, 2018 от bojko1979@abv.bg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #29 Отговорено 7 Декември, 2018 относно колежката с непаленето сутрин.имаш ли от кой да вземеш здрав акумолатор?второ пробвай това -при проблемно палене сутрин след като си запалила колата след подавене с ток или много трудно палене,нека поработи колата 20 секунди и загаси и пробвай пак да запалиш да видиш дали ще запалиш или отново ти трябва ток? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #30 Отговорено 8 Декември, 2018 Щом стартерът върти вяло и пали чак след подаване на ток, значи акумулаторът или е за зареждане, или е за смяна. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlana_V 2 #31 Отговорено 10 Декември, 2018 Купих нов акумулатор вчера, сутринта запали без проблем,но не беше много студено. Ще сменят и свещите, само аз съм минала над 35000, без смяна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #32 Отговорено 10 Декември, 2018 Аха-а-а... Ще си кажеш и още работи... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #33 Отговорено 10 Декември, 2018 (Редактирано) При мен проблема се реши временно. За сега всичко е наред след като добавих още 5-6 литра бензин и сега пали нормално. Явно като се оправи времето ще трябва да сваля резервоара и да видя какво е положението в него. Редактирано 10 Декември, 2018 от bhtotev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #34 Отговорено 3 Януари, 2019 @Svetlana_V Сподели моля те, сега като застудя, как пали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #35 Отговорено 4 Януари, 2019 На 10.12.2018 г. at 17:40, bhtotev написа: При мен проблема се реши временно. За сега всичко е наред след като добавих още 5-6 литра бензин и сега пали нормално. Явно като се оправи времето ще трябва да сваля резервоара и да видя какво е положението в него. Без значение от сезона при мен винаги е палила по-трудно ако бензина ми е под 1/4. Напълня ли до горе, пали веднага, предполагам, че е нещо с горивната помпа, но за сега ще е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове