Митко Йотов 1257 #41 Отговорено 29 Юли Да, смених ги миналата седмица. Колата се повдигна с 1 см от зад а и имам чувството, че малкият наклон на колелата който имах поизчезна. А за возенето с тях минах само около 100км и за това малко разстояние останах с впечатлението за по меко поемане на дупки (някак си не бие ката на свършил ход на пружина и удар на тампон а пружината като, че ли има още ход) не знам как да го обясня по добре направих и снимка. Преди след Не е много но забелязах и, че когато отворя багажника и седна на него не кляка така както клякаше преди. Трябва да се има и в предвид, че мястото където седи резервната гума е пълно с какво ли не и там има най малко 30/35кг. ако си беше както е фабрично сигурно щеше да е повече от 69см. но за 100км не мога да дам адекватно мнение още. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 39 #42 Отговорено 26 Ноември Здравей. Аз си сложих Руски пружини от ВАЗ (майстора го сложи).Колата се вдигна някъде с 3-4 сантиметра. Веднага се усети като се качих,че стой по повдигната. Колата я тествах (препълнена + багажник от горе + газовото к резервоара за бензина пълни) Клекна но не както преди(дори стоя доста добре). Приблизително 2000 км минах и съм доволен от това ,че смених пружините. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 45 #43 Отговорено 26 Ноември (Редактирано) On 5/30/2024 at 11:34 PM, Ivailo Todorov said: Поздрави на всички, явно доста интересна е темата с пружините . Измерването на височината със старите и след това с новите пружини при мен не даде никаква разлика. Даже новите ми бяха милиметър по-ниско! Затова бях малко скиптичен веднага след монтажа. Но още след първото каране вече нямах съмнения, че ремонта е успешен. А с пружините от лада каква е височината, просто ми е интерсно? И ако все пак не се повдигне повече и стой на нормална височина да не са прекалено твърди, това също би влошило работата на окачването, говоря за ладовите пружини. Всеки решава сам за колата си, но това не са дефицитни части, който не можеш да намериш и се налага да търсиш алтернативни, не разбирам много смисъла в такъв вид замени на части. Около 690 мм. Не съм мерил със старите колко е било преди това, но беше видимо клекнала поне с 2-3 см. Една до друга сложени свалени са еднакви с оригиналните по височина и диаметър. Те за това и пасват 1:1. Единствената разлика е че Ладовите са с по-дебели витки и не са толкова меки. Демек пиши ги все едно подсилени. Но пък комфорта и стабилността както бях писал, за мое очудване се подобри с тях. Оригиналната беше станала с ръце като я натиснеш към земята се свива, поне мойте така бяха омекнали. Най-добрия отговор дали е била положителна промяната според мен е като отидеш след смяната на стенд и вече да влиза в допустимите 1,5 градуса страничен наклон. Дадени от производителя. При мен беше почти 2 градуса с оригиналните, с ладовите падна на 1,45 градуса. Редактирано 26 Ноември от Jenti 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове