saintsinnerr 0 #1 Публикувано 25 Октомври, 2018 Здравейте,колеги!Карам Акорд 8 ген. 2.4седан Type S.ПРеди няколко дни като сменявах гумите и видях,че задна дясна гума беше доста износена.Откарах я на реглаж на заден мост да я видят в София кв.Княжево,човека я качи и каза,че колата е перфектна и проблема идвал от това,че предния собственик е сменявал отзад пружини и амортисьори с по-ниски и колата в момента е по-ниска отзад.Каза че е много добре направена и било редовен номер швейцарците да ги свалят отзад.Препоръча ми да не пипам нищо,защото колата била перфектна,стабилна и много поддържана и да слагам отзад по-кофти гуми и през две години да ги сменявам като се изтъркат.Някой имал ли е подобен проблем и според вас трябва ли да потърся втори мнение или да си карам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1759 #2 Отговорено 25 Октомври, 2018 (Редактирано) Според мен,препоръката на този майстор ми звучи несериозно.Задължително бих потърсил друг,"по наясно".Търси проблема,колега..! Редактирано 25 Октомври, 2018 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saintsinnerr 0 #3 Отговорено 25 Октомври, 2018 Доста хора ми похвалиха въпросния майстор.Качи я,мери с някаква апаратура,гледа я доста и накрая каза,че по колата всичко е перфектно и това е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1153 #4 Отговорено 25 Октомври, 2018 Не знам за перфектна кола която яде гуми.Послушай съвета! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 63 #5 Отговорено 25 Октомври, 2018 (Редактирано) Каква е тази глупост, да сваляш задницата?! Трябва да си ненормален, че да го правиш... А що се отнася до това, да слагаш кофти гуми отзад, просто не ми се коментира. Този е "майстор", щото не му знам името... Редактирано 25 Октомври, 2018 от dimkaraganchev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1802 #6 Отговорено 25 Октомври, 2018 (Редактирано) Преди 1 час, saintsinnerr написа: Здравейте,колеги!Карам Акорд 8 ген. 2.4седан Type S.ПРеди няколко дни като сменявах гумите и видях,че задна дясна гума беше доста износена...... Има износване и износване. Сега остава да споделиш ,и къде и е износването /или я снимай и качи тук /- примерно отвътре, отвънка, или по целия протектор. За да износва само едната гума - има нещо нередно. Редактирано 25 Октомври, 2018 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saintsinnerr 0 #7 Отговорено 25 Октомври, 2018 (Редактирано) . Редактирано 25 Октомври, 2018 от saintsinnerr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #8 Отговорено 25 Октомври, 2018 Нещо подобно да не се окаже ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saintsinnerr 0 #9 Отговорено 25 Октомври, 2018 Преди 1 час, rollin написа: Нещо подобно да не се окаже ? Може и това да е,при мен гумите също се износват от вътрешната страна и седят под наклон както и Вие сте го описал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 112 #10 Отговорено 30 Април, 2019 (Редактирано) Колега какво стана с износването на гумите? Острани ли проблема? Възможно е да е от проблем с задните пружини. Акорд 8 страдат от този проблем,за това "в швейцария ги правят с ниски задници" както е казал майстора хаха :Д Сменят им пружините. Гледай този клип. Руснака разказва за най-често срещаните проблеми при акорд8,споменава и за пружините и износванети на гумите. Ето още по темата,от къде идва проблема и как се решава. https://www.drive2.ru/search/?text=акорд+8+задни+пружини Редактирано 30 Април, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 28 #11 Отговорено 30 Април, 2019 По въпроса с пружините. Никой не им сваля прожините и т.н. Просто при Елеганс и Екзекютив изпълненията са само със спортно окачване ( пише го в брошурата на модела и таблицата с разликата в различните нива на оборудване). Затова отзад са по-ниски, а опред имат щанга мвжду двата амортисьора. Само базовото ниво на обурудване Комфорт е с нормално окачване. От Швейцария трудно ще наметиш Комфорт изпълнение, да не кажа, че там май само Елеганс и Екзекютив се продават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 112 #12 Отговорено 30 Април, 2019 Изкаш да кажеш,че пружините на "комфорт" са по-меки от тези на type S и Executive? Ако е така дай партномера на 4-те да сложа н моя executive такива от комфорт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 28 #13 Отговорено 30 Април, 2019 Преди 4 часа, BOKLUK_CHOVEK написа: Изкаш да кажеш,че пружините на "комфорт" са по-меки от тези на type S и Executive? Ако е така дай партномера на 4-те да сложа н моя executive такива от комфорт. Предполагам, че има разлика в пружинитен, но немога да намеря номер. Ето в брошурата се вижда кои имат спортно окачване ( в полето sport suspension) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 14 #14 Отговорено 1 Май, 2023 Здравейте на всички. С моят акорд преди седмица ходих на реглаж ходова част, бях сменях преден накрайник. Оказа се, че ъгъла на задните гуми е малко по-голям, но е в зелената зона все още. Огледах го, но единствения реглаж отзад е за сходимост, няма възможност за промяна на наклона! И аз стигнах до извода за по омекнали пружини. Преди години ми беше из носила задни гуми от вътрешната страна, както казва руснака от клипа, но те си бяха доста по-отънели и доста меки. Естествено ходих и аз на реглаж, но беше добре. Сега карам от няколко години с нови и ги следя, но не съм забелязал същото износване (все още). Ако може някой, който е сменял задни пружини да каже има ли разлика с новите и какви е монтирал? Аз търся сега да си поръчам ще ги сменям преди прибирането към България. От тези, който виждам: за оригинални около 140 евро, KYB за около 40 и тези който руснаците препоръчват Lesjöfors, но те не ми говорят нищо. Мисля лично за мен да са кайяба-та. Ще кача снимки и повече инфо след смяната. Извинявам се, не искам да изглежда, че пре вземам темата на колегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1153 #15 Отговорено 1 Май, 2023 (Редактирано) Не превземаш нищо така, че споко. Окачването при фейса е по меко и по всяка вероятност японеца е сменил пружините. Трябва да се пита дилър на Хонда какви са и какви стават за дадения модел по вин поддчертавам по вин защото по всяка вероятност и четирите са различни и ще е желателно да се сменят в комплект трябва също така да се провери дали дадени пружини не вървят и с други амортисьори Ще следя с интерес развитието на темата. Редактирано 1 Май, 2023 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 14 #16 Отговорено 26 Май, 2023 Добър вечер на всички, да информирам, че пружините пристигнаха! Сега остава да намеря време да ги сменя... Поздрав на всички, ще кача снимки от смяната. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 14 #17 Отговорено 3 Юни, 2023 Здравейте днес успях сменя пружините. Отне ми малко повече време от предвиденото, но все пак новите пружини са по местата. Ще кача малко снимки. Първо с размери от земята до дъгата на калника преди смяната. 688мм. Има доста кал малко е трудно да се измие хубаво там на автомивка... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 14 #18 Отговорено 3 Юни, 2023 (Редактирано) Первия е свален. Доста време си изгубих да развия биалетките и от двете страни, доста ръжда имаше. И свалянето на самия амортисьор с пружината не е никак лесно. Развиването на двете гайки горе и болта към шенкела беше лесно, но да се извади е малко трудно, окачването стои е под напрежение заради тампоните. И ето го все пак разглобен... Редактирано 3 Юни, 2023 от Ivailo Todorov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 14 #19 Отговорено 3 Юни, 2023 Пружините изглеждат доста прилично, еднакъв размер с оригиналните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 14 #20 Отговорено 3 Юни, 2023 Бях поръчал нови прахоуловители, но оригиналните бяха добре и оставих пак тях. Ето го и на място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 14 #21 Отговорено 3 Юни, 2023 И от другата страна. И сме готови ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 14 #22 Отговорено 3 Юни, 2023 (Редактирано) След като стъпа на гумите я поразклатих няколко пъти преди отново да измеря. Размера е идентичен със старите 688мм. Впечатления след първо каране, доста по-стегнато подскача отзад бих казал, че и даже малко се повтвърди окачването. Ще я покарам няколко дена за да съм сигурен. Забравих да кажа, че съм с 18 цола гуми 225/45 18 и пълен резервоар без 10 литра приблизително (150км след зареждане до горе). Ако някой иска да сравни размерите с неговата, акорд турър. Хубав ден на всички. Редактирано 3 Юни, 2023 от Ivailo Todorov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 37 #23 Отговорено 8 Юни, 2023 Здравейте и аз да използвам темата на колегата. И аз съм в търсена на вариант за смяна на задните пружини(може и предните) с цел да се вдигне малко повече колата или по е да не кляка толкова (като напълня газовото+резервоара+ багаж +дете+жена+ отгоре багажника за покрива и колата си кляка) Има ли някакви пружини,че все намирам такива който я снижават с 30-35мм. Гледах има за Хонда ЦРВ но за Акорд -Комби не намирам. Ако някой е правил подобна процедура и е доволен да сподели. Попронцип си върви колата и си носи на товар ама ми се иска да е с една идея по повдигната като е натоварена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1153 #24 Отговорено 31 Март Да повдигна малко темата за пружините. С много търсене и познати едвам успяхме да намерим нови пружини уж усилени за акорда турър. Търсихме каяба и взехме с този номер Колегата гледам е взел с този номер но ние търсихме подсилени, каяба не пишат на моите, че са подсилени но ние по номер на подсилена пружина превъртяхме инфото и излезнаха RC5810 идват и по скъпи от RA6206 та ще видим дали ще има промяна когато ги сложим, за сега разстоянието е това с гуми 225/50/17. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове