Митко Йотов 1431 #41 Отговорено 29 Юли, 2024 Да, смених ги миналата седмица. Колата се повдигна с 1 см от зад а и имам чувството, че малкият наклон на колелата който имах поизчезна. А за возенето с тях минах само около 100км и за това малко разстояние останах с впечатлението за по меко поемане на дупки (някак си не бие ката на свършил ход на пружина и удар на тампон а пружината като, че ли има още ход) не знам как да го обясня по добре направих и снимка. Преди след Не е много но забелязах и, че когато отворя багажника и седна на него не кляка така както клякаше преди. Трябва да се има и в предвид, че мястото където седи резервната гума е пълно с какво ли не и там има най малко 30/35кг. ако си беше както е фабрично сигурно щеше да е повече от 69см. но за 100км не мога да дам адекватно мнение още. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 44 #42 Отговорено 26 Ноември, 2024 Здравей. Аз си сложих Руски пружини от ВАЗ (майстора го сложи).Колата се вдигна някъде с 3-4 сантиметра. Веднага се усети като се качих,че стой по повдигната. Колата я тествах (препълнена + багажник от горе + газовото к резервоара за бензина пълни) Клекна но не както преди(дори стоя доста добре). Приблизително 2000 км минах и съм доволен от това ,че смених пружините. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 49 #43 Отговорено 26 Ноември, 2024 (Редактирано) On 5/30/2024 at 11:34 PM, Ivailo Todorov said: Поздрави на всички, явно доста интересна е темата с пружините . Измерването на височината със старите и след това с новите пружини при мен не даде никаква разлика. Даже новите ми бяха милиметър по-ниско! Затова бях малко скиптичен веднага след монтажа. Но още след първото каране вече нямах съмнения, че ремонта е успешен. А с пружините от лада каква е височината, просто ми е интерсно? И ако все пак не се повдигне повече и стой на нормална височина да не са прекалено твърди, това също би влошило работата на окачването, говоря за ладовите пружини. Всеки решава сам за колата си, но това не са дефицитни части, който не можеш да намериш и се налага да търсиш алтернативни, не разбирам много смисъла в такъв вид замени на части. Около 690 мм. Не съм мерил със старите колко е било преди това, но беше видимо клекнала поне с 2-3 см. Една до друга сложени свалени са еднакви с оригиналните по височина и диаметър. Те за това и пасват 1:1. Единствената разлика е че Ладовите са с по-дебели витки и не са толкова меки. Демек пиши ги все едно подсилени. Но пък комфорта и стабилността както бях писал, за мое очудване се подобри с тях. Оригиналната беше станала с ръце като я натиснеш към земята се свива, поне мойте така бяха омекнали. Най-добрия отговор дали е била положителна промяната според мен е като отидеш след смяната на стенд и вече да влиза в допустимите 1,5 градуса страничен наклон. Дадени от производителя. При мен беше почти 2 градуса с оригиналните, с ладовите падна на 1,45 градуса. Редактирано 26 Ноември, 2024 от Jenti 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir80 4 #44 Отговорено 29 Октомври Дочух от един майстор, че проблема с отварянето на задните гуми се решавал със заден регулируем носач. Някой чувал ли е за такова нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 74 #45 Отговорено 29 Октомври около 200лв с доставката ... по тукашните ширини вероятно също ги има. ако задницата е клекнала ще изправиш гумите но пак ще влизат в калника. Проблема се решава и с ладовите пружини. Вече 2г. не са мръднали. https://www.ebay.co.uk/itm/355236670354?fits=Cars+Year%3A2009|Car+Make%3AHonda|Model%3AAccord|Engine%3A2199cc+110KW+150HP+N22B1|BodyStyle%3AFWD+VIII+CW|Cars+Type%3A2.2+i-DTEC|Variant%3ADiesel+Estate|Plat_Gen%3AMK+VIII&_skw=Rear+Camber+Control+Arms+Toe+Kit+Accord+2009&itmmeta=01K8RVEXDMVPPV1RVN4KJ40AJB&hash=item52b5c16b92:g:mrkAAOSw1SJnIF1l&itmprp=enc%3AAQAKAAABEFkggFvd1GGDu0w3yXCmi1dqRgSdm%2FpBrjj8%2F6upWpA3DzXDD6yUG0BaRE4e4flToRcKPwY6xuZqgfGNAKDhdDE%2FsOfm3wqiV6G4syo1GtL8U0I24pu5sgl7i0S1EEnMpKWKfhT1u6uR3YrCT8ynq6EpOf%2BWm7uODXpwJ0UWQExy6qv7TSWcx1SZor%2BxrkdUyNVyUaVHSXHGfzDjRD4rFKs0KaJoMZPPO0MHoUpZXI41D7JftqIs4JjPPINx3VtkPO6Iv2Zv32sJZ9UuF0PFXWMZGJYGCfke4oSnEZIP0qJFFQatLZi7bwNcDra54btGRkvBuxEmk789AWqLc7zHl5YUceYhHb6zTIeMFq9VgDKV|tkp%3ABk9SR47Xu5vGZg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #46 Отговорено вторник в 13:37 Здравейте, момчета! Да попитам нещо и аз, след като изчетох темата. Виждам, че става въпрос за комбитата. Същите пружини на KYB и предните пружини от Лада, стават ли за седан версията? Също така видях, като напиша парт номера на уж усилените пружини на KYB RC5810 пише, че са съвместими с Акорд 7, не пише, че стават за Акорд 8 или са еднакви? Не виждам много да е клекнала отзад, когато е празна, но имам вече газово на ямстоот на резервната, детско столче, дето като седне и жената и сякаш прикляква малко повече , да ми се искаше май май да я повдигна и аз също като останалите съм пред дилемата KYB RC5810 или ладовите. Не ми е за цената, разликата не е голяма, въпроса е по-добрия ефект, а като чета при KYB нямало много голяма разлика във височината. Благодаря, предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 731 #47 Отговорено вторник в 18:44 Ладовите пружини стават за Акорд 7 седан, 8 седан и комби. Аз съм с такива, моята е осмица седан. Откакто съм ги сложил съм много доволен, задницата се повдигна с около 30 мм. а предницата с около 10 мм. Въпреки това стабилността се подобри чуствително и вече не ми износва задните гуми от вътрешната страна. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #48 Отговорено вчера в 08:37 (Редактирано) В такъв случай предполагам и тези на KYB щом пасват на 8 комби, пасват и на 8 седан. Да потвърдя това, което съм разбрал - търся ПРЕДНИ пружини от Лада, за да ги сложа задни на Акорда. Отпред е сравнително вдигнат Акорда, но ако е само 1см още, мисля, че няма да е проблем. Сутринта направих две снимки как точно изглежда при мен положението. Малко тъмно, но няма да имам възможност в светлата част на деня да снимам. Колата е без пътници, с около 20тина литра бензин, газовата на мястото на резервната (нямам в багажника резервна) с около 6-7 литра газ и детско столче. Определено, като сложа и бебешката количка в багажника, и бебето с жената в колата си кляка отзад. Гумите междудругото не са правилния размер, така я взех колата и мисля да ги махам, не знам дали това оказва влияние - 235/45/17.... П.П.: Мисля също лятото да мина на 18-ки 235/45/18 или 225/45/18, не знам още дал да са всесезонни или летни само, а за зимата да оставя тези 17-ки джанти, но с 225/50/17, но определено колата ще бъде и на 18-ки. Редактирано вчера в 08:39 от BatNasko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7043 #49 Отговорено вчера в 08:45 (Редактирано) А, виждали сме и по-клекнали отзад. Примерно както на колегата от пост 41. Редактирано вчера в 08:46 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #50 Отговорено вчера в 08:52 О, определено по улиците срещам и такива с гумите в калника и с доста голям страничен наклон При мен няма такива фрапиращи неща, ноо като я понатоваря не ми харесва, а не обичам такива провиснали работи. Също като я натискам отзад като за проверка на амортисьори надолу-нагоре, няма люлеене, веднага спира и в колата в движение не се усеща люлеене, но на ръка сякаш много лесно я натискам, усеща се едно такова меко. На предишната ми кола трудно я натисках. Отпред иначе не е така мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANTRAZID 22 #51 Отговорено вчера в 13:33 (Редактирано) @BatNasko Мойте оригиналните ги замених с KYB RA1900 (предни за Лада) разликата е видима на снимките: Преди ---->>> След >>> KYB K-Flex RC5810 ги дават заместител за Аccord 7 и KYB RA6206 съответно заместител за Accord 8 (всички са взаимно заменяеми-Акорд 7 седан и акорд 8 седан и комби). Колата се вдигна с 1,5-2см вози по меко както е споменал Митко наклон нямах преди или поне не ми я яло гумите, но и след смяната като я гледаха на стенд нямаше наклони. Товари се лятото + автобокс на тавана е не са гумите в калниците както с оригиналните пружини, които омекват за 1 година. По номерата сам може да намериш инфо, но тези за Лада са малко по дълги и са смалко по дебел материал. Редактирано вчера в 13:36 от ANTRAZID 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #52 Отговорено вчера в 13:48 @ANTRAZID А от къде може да се поръчат тези KYB RA1900, че на прима виста само от руски и други чужди сайтове ми излезнаха в гугъл? Предполагам седана е по-лек отзад и сигурно още повече ще се вдигне. От колко време ги имаш монтирани? Освен, че вози по-меко, има ли люлеене/лашкане или освен по-мека возия, е и по-стегната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANTRAZID 22 #53 Отговорено вчера в 15:21 @BatNasko Заповядай https://tehnochast.com/bg-product-details-31676.html Да седана е една идея по-лек отзад и да малко ще се вдигне. Монтирани са преди 2г. Люлеене/лашкане несъм усетил ,но и дупките се усещат по стегнато при преминаване. Ето и фактурата намерих --->>> Малко и теми от руския форум https://www.drive2.ru/l/620909610441651719/ https://www.drive2.ru/l/550730806897673025/ https://www.drive2.ru/l/500603522031551295/ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatNasko 10 #54 Отговорено преди 22 часа В тези теми, всъщност слагат оригинални руски пружини за Лада,някакви сиви маркирани с жълто. KYB в случая дали са по-добрия случай. Гледах снимки в коментарите и в самите теми някои казват, че адски много се е вдигнала задницата ѝ на снимка наистина доста, а други показват съвсем нормално, повече от провисналите, но в нормите на заводската височина. А къде да намеря колко е заводската височина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 731 #55 Отговорено преди 22 часа @BatNasko ето тук: в пост 2800 на дълго и на широко съм описал как са се получили при мен нещата с руските пружини. Малко по нататък в темата има и още споделена информация и снимки. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове