Jump to content
satacc

газова уредба за 8-серия 2.4 AT

Recommended Posts

Здравейте,

 

Смятам да слагам газова уредба на моята хонда 2.4 седан 2010 година (CU2) и се чудя каква уредба да монтирам.

Има ли марка газова, която е за предпочитане за този двигател? 

Ще се радвам, ако някой, който има същия двигател и е на газ, сподели с каква газова уредба се движи?

 

Относно разликите между нормален газов инжекцион и такъв с течна фаза е писано доста, но бих искал да попитам, дали за конкретния двигател единият вариант е за предпочитане спрямо другия или е просто въпрос на лично предпочитание?

 

Благодавя предварително.

Станимир

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такова чудо, юли месец слагах газ - поредната ... Ходя си при приятел от години, монтира фобос последния модел за момента на монтажа, колата се чуства прекрасно, няма разлика от вървенето на бензин (смело го твърдя) вече 25к км я разтривам газовата, разхода 12.4-12.5 до 15 стига в зависимост от номера на маратонката и трафика в градски условия. Каквато и да сложиш - мотора не е капризен, стига да е читав майстора! Ще се возиш безпроблемно. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с BRC с тези неща от списъка. Слагаха ми я хора от Пловдив с дългогодишен опит. След като успяха да подкарат скапаното ми BMW E90 320i на газ,смея да трърдя че са много добри. Единсвеното нещо с което не съм имал никога проблем в това bmw е газовта хаха. За 2г. нито веднъж проблем и то на супер кекава кола. Гореше 1:1 с бензин и вървеше така на газ.

IMG_20180907_142537.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите и споделения опит. На повечето места чета, че е най-важно в коя марка се е специализирал майстора, та това предопределя малко и избора на газова уредба.

Двама приятели ме свързаха с майстори, единият слага само романо, а другият само брц. И за двете уредби има хубави отзиви и ценово май няма кой знае каква разлика. 

@BOKLUK_CHOVEK, за какво си доплатил 180лв, че не мога да го разчета от снимката. Какво е това нещо от tomasetto, няма ли от брц?

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 е доплатил за по-мощен изпарител. И защо се е налагало да доплаща за сонда томасето не знам. По принцип в цената от 1320 би трябвало да е със сонда на БРЦ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу е 300-350лв. над цената на моето BRC SQ24,незнам защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип кит-а на SQ32 е на малко по-висока цена от последната ми известна за SQ24. Отделно миналата година БРЦ България продаваха китовете SQ24 на доста атрактивна цена, за да ги изчистят като наличност. Вече няма официално SQ24 за продажба, само останали наличности тук там. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджийте казаха ,че в комбинация с тази сонда ще е по-добре от БРЦ конфигурацията ми като цяло.Аз им казах че мисля да докарам още 30-тина коня на моя K24Z3.Слагали били на коли по 300-500 коня. Имам им доверие.Правеха ми една кола преди това,както и още 2 на мои приятели и всичко беше 6+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е защо са те карали да доплащаш? Сондата на БРЦ е по-скъпа от на томасето, в каквато и конфигурация да е.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,защо съм доплащал за томасето. Човекът каза,че томасето се представяло по-добре от BRC сондата в практиката и опита му с двете.Всъщност крайната цена ми беше 1540лв с нещата от списъка и 55Л газова бутилка зад седалките.Инжекторите ми са оранжеви (по бързия вариант). колата върви супер,което и беше целта всъщност.Можеше да сложа BRC за 1320лв,ама +200лв не ме бъркат за тази конфигурация.Газаджията каза,че с това BRC QS32 ще работи на лимита си с моя двигател (състемата била изчислена за около 200коня). Каза ,че и така ще я нагласи да "върви" като я настрой да се довпръсква малко бензин и ще компенсира натоварването на QS32. Избрах по скъпия вариянт,защото имам намерение да направя някой неща по-двигателя и за това дадох +200лв за нещата от списъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене на фобоса като го позасилхме една идея, стана по-адекватна на газ от колкото на бензин и разхода да чукна на дърво се запази. Изпарителя антарктика на томасето до 300к.с. с дюзи рейл навахо и всичко на 8мм тръби. Цялата цигания 1150лв ми излезна с пълна бутилка даже ми я вънаха. Та всичко чесно казано опира до пръстите на майстора :)  

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K24Z3 на газ!

120-130км/ч разход 10/100.

След 140км/ч  разход.     12/100.

Над 160км/ч и градско 15/100!

В задръстване 17/100!

Колата върви без разлика бензин/газ!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си експеримент за 5 работни дни в седмицата:

Движа се само от нас до работата и обратно 4+4км.

Колата загрява изключително бързо, НО разхода е 19/100 по компа!

Иначе из София, в зависимост от задръстванията 15 до 17/100!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Ами освен да кажа и аз макар да съм горд собственик на това бижу от едва 2 месеца. :)

Колата К24 / 2010г седан автоматик

Закупена края на септември, газ поставих дни по късно, та разхода:

 

Началото на октомври разхода беше 15/15.4л на 100км. градско и предполагам защото беше по-топло.

Края на октомври, началото на ноември 17/17.2л на 100км

И в двата случая колата е карана на сравнително близки разстояния (7-15км) в редовните софийски задръствания, а стъпката винаги умерена.

 

Вчера 300км извънградско на темпомат 120км/h - разход 9.7л на 100км

 

На мен лично разхода ми изглежда приличен.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майка му стара.. трябваше да си купя бензина :@ :@ :@ :@

  • Нагоре 1
  • Хаха 6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, GeorgiD написа:

Майка му стара.. трябваше да си купя бензина :@ :@ :@ :@

 

Май просто си попаднал на кофти бройка :D На мен разхода ми е същия, но делено на две, което е малко по-скъпо, но пък не лашкам газова бутилка в колата.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, dzrasd написа:

 

Май просто си попаднал на кофти бройка :D На мен разхода ми е същия, но делено на две, което е малко по-скъпо, но пък не лашкам газова бутилка в колата.

 

Не бе бройката си е наред ама разхода ми е от 6.5 нагоре... до 7.1 (извън градско) скорост 140 на темпомат (м/у другото темпомата на тази кола е значително по тъп от други) ..... 5 степенен автомат какво да кажа повече, същата кола с ръчна кутия (шест степенна) дава 5.3-5.5 ..... тъп автомат.

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  satacc Русе ти е на 220км отиди при Маркони слага газови Романо човек с  познания мога да кажа няма такъв в Бг за Хонда .В комбинация на дългогодишен опит с газови и усъвяршенствал на макс поставянето на Романо.Ще ти каже и всички болки на Хондата,дава ти и оборотна кола да се прибереш,кажи къде може да намериш такъв газаджия да е най-добрия в марката газови и да разбира от Хонди.Газовата е поставена при него като преди това имах пак скъпа газова колко нередности и простотии откри на предния газаджия който просто не го интересува какво става с двигателя ти важно да подкара газовото.Не обърквай колата си там тя ще получи най-доброто обслужване ,и да чака се човека е доста зает.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега CARPERA,  има и добри газаджии в София, Бургас, Пловдив и доста коли от форума карат безпроблемно!Ако слагаш газова на сляпо, без да си проверил монтажника и гаража стават грешки.

Моите са вече 4 минали през Наско и проблеми никакви.

А сега като заваля дъжда и София се задръсти от коли/което е практика при дъждовно време/

разхода ми подскочи над  19/100!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам в това колега колко от тях имат софтуер на Хонда и ще ти настроят мотора да работи като от завода  ще ти регулират клапаните,след това ще монтират газовата.Там според мен е основната разлика .Да има много добри газаджии но да познават  Хонда  всяко болче в нея  кажи името на такъв да насочим хората.Човека монтира само на Хонда газови и на никоя друга марка,затова според мен е усъвършенствал на макс познанията и тази си дейност. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли представа какво е максималното количество бензин, което може да се впръсква заедно с газта от газова уредба BRC ?

Струва ми се,че колата нещо не върви както на бензин след 5К обороти. До 5К оборота - никаква разлика във вървенето между газ и бензин,но след 5К на бензин тегли мн по-усезаемо.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега BOKLUK_CHOVEK /звучи ми притеснително/,

опитай първо с по-мощен изпарител, след това с пластмасови пътища 8мм!

Пренастройки на газовия комп и по-мощни дюзи. 

Пипнати тези настройки и подобрения ще ти помогнат да караш без довпръскване  на  бензин.

Доказано при компресорни и турбо Хонди!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като му гледам на колегата бележката от монтажа се съмнявам да не му стига изпарителя. Дюзите са ОК(ако са жълти) за неговата мощност. Съмнявам се тръбата да не му е 8-ца. Може би е само до настройки, но да не забравяме,  че сме на зимна газ.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А прочете ли му коментара

На 30.10.2018 г. at 23:30, BOKLUK_CHOVEK написа:

Газаджията каза,че с това BRC QS32 ще работи на лимита си с моя двигател (състемата била изчислена за около 200коня).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@darius Това казаха газаджийте за комплекта BRC QS32 на стойност 1320. За това са добавени другите неща,като друг изпарител и дюзи и за това уж платих повече,точно за да избегна такива щуротии.Дюзите са оранжеви,били бързи уж.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите трябва да са жълти. Оранжевите са малки и за стоков вариант. Те всичките модели дюзи(сини, оранжеви и жълти са еднакво бързи, даже са много бързи), с изключение на алба моделите, които не ги коментираме тук. Аз не знам защо са ти сложили оранжеви, като е трябвало изначало да ти сложат жълти, още повече, че и няма разлика в цената на китовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това предполагам е изпарителя? Като се замисля,не се сетих да погледна дюзите. баща ми праща снимки на тях,ама с негови двупотопен телефон може да са излезнали оранжеви на снимката,а да са жълти.

IMG_20190112_204352.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със GENIUS MB 1500 LPG REDUCER, BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Никаква разлика газ или бензин. Едва ли за 11кс. повече ще има такава разлика. Ако наистина си с оранжеви инжектори, те са по-малки и не са подходящи за нашит двигатели. С тях карах Вектра 115 кс.

 

п.с Сега видях редуктроа, този черния дори беше по-голям от моя 1500 по спомен.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е компа на газовата. Дюзите ги видях в нета и пише ,че оранжеви са 35-48 к.с. на цилиндър,а жълтите са 48-56к.с на цилиндър. Ще ходя да се разправям ако са оранжеви.

IMG_20190112_204306.jpg

gazova uredba.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това КМЕ е изхвърляне за тая кола. И защо двоен изпарител, след като има достатъчно добри единични. Дори и БРЦ имат много приятна сребриста тухла за само 140 лева доплащане към основния кит. Компа е ясен, старите S24 вече ги няма, този поне ОБД има(почти безполезно, но го има).

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.02.2019 г. at 15:36, BOKLUK_CHOVEK написа:

@darius Това казаха газаджийте за комплекта BRC QS32 на стойност 1320. За това са добавени другите неща,като друг изпарител и дюзи и за това уж платих повече,точно за да избегна такива щуротии.Дюзите са оранжеви,били бързи уж.

Моя механик на газовата казва друго:

Под 1600лв. не мога да гарантирам безпроблемна работа в целия диапазон на витек и извън него.

Колата измина почти 15000км. без никакви ядове, особенно в режим S  и над 4500об/м.

Рядко  се случва обаче да карам над 3000об/м, защото не ми е нужно!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поставиха ми Ландо Ренци с лубрикатор и съм много доволен за сега. Е, само 10000 съм минал, но добър разход ми дава. Според натискането отива на градско от 10 до 13. На извънградско около 9 и надолу. Наистина с круиз контрол е по-икономична. А лубрикаторът е за смазване на клапаните. Наистина с газово трябва да се проверяват на 20000, а не на 40000.

 Е, цената е вече около 1900.

Редактирано от Mark

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За около 2000 не се ли намира вече читава течна фаза?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От течна фаза нямало вече смисъл, изпаряването на газ е еднакво ефективно и прецизно!

А и хибридните технологии ще обезсмислят газта:

Тествахме новия СРВ Хибрид. Даде 5.9 градско за 50км! Или да му сложа газова?:yes:

 

Смяна на масло, въздушен и газов филтър:

Извънградско без магистрали:IMG_20190325_145533.thumb.jpg.da0c808253ffdaac17822076be7ba0b9.jpg

 

Само магистрала 130/140км/ч:

IMG_20190322_192415.jpg

Редактирано от darius
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие ще го газифицирам стига да няма драми с електромотора. :D Но ще падне гаранцията.

Целта не е само икономия.

Но да не се отклоняваме от темата.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с моята газова е отстранен!

Ходих днес до газаджийте ,които ми монтираха системата и след 3ч ръчкане ,почистоха газовия клапан (замърсил се за 4К км на газ...) и направиха нови настройки и сега кочината направо хвърчи на газ с оранжевите инжектори. Казаха ,че ако сложат жилти може да имам проблеми с ниските обороти. За това няма да ръчкам нищо сега,колата върви перфектно на газ вече. Това го пиша ,не за да се хваля ,а за да може някой които има подобен проблем да знае от къде идва - замърсен газов клапан.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой клапън става въпрос ,нещо  за 4 хил км замърсен клапан ако е този с филтъра ,защо не ти го показаха филтъра.Не е невъзможно но ми звучи като да оправдаят своята некадърност за 3 часа ,като той се отваря за секунди и се вижда замърсен или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че проблема е отстранен.

 

ПП. Малко размисли и страсти- слагаш изпарител за 500стин коня дето се вика, а тръбата от бутилката до клапана е на 6мм мед. После от клапана до самия изпарител е 8 ММ термопластика. Сондата в бутилката е на 6 мм предполагам томасето, щото на БРЦ е по-кофти (гарантирам, че  БРЦ-то  300 коня храни, стига да има налягане в бутилката), разбирай по-скъпо. Храниш мотора със оранжев инжектори, който на атмосферка със зор храни 50 коня и то на статичен поток. С жълтите инжектори няма да имаш никакви проблем с празния ход. Общо взето са сътворили една манджа с грозде според мен. Стрелям в тъмното, че просто са изкорубили клапана на сондата на бутилката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.10.2018 г. at 21:06, satacc написа:

Двама приятели ме свързаха с майстори, единият слага само романо, а другият само брц. И за двете уредби има хубави отзиви и ценово май няма кой знае каква разлика.

И какъв беше избора ти и ако е монтирана вече,дай отзиви,както и крайната стойност на системата.:)

 

BOKLUK_CHOVEK ,радвам се:)че сега имаш подобрение във вървежа на газ,но ако може дай повече инфо за настройките които са правили (впръскване на бензин има ли)?

И още нещо би ли казал,коя е тази газстанция в Горно Нанадолнище с толкова мръсна газ?:confused::sad2::)

Преди 3 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

почистоха газовия клапан (замърсил се за 4К км на газ...) 

Кой клапан са чистили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...