Митко Йотов 1358 #561 Отговорено 20 Февруари https://www.facebook.com/reel/606978068964074 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1358 #562 Отговорено 20 Февруари (Редактирано) Редактирано 20 Февруари от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #563 Отговорено 20 Февруари Off Topic За това в Англия и далекоизточната Русия се тачи Японският секънд хенд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 692 #564 Отговорено 20 Февруари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1358 #565 Отговорено 23 Февруари https://www.facebook.com/reel/1033489728805441 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 44 #566 Отговорено 25 Февруари Малко офф, но: Волво, имат ли форум ( не фейсбук), защото не намирам?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 692 #567 Отговорено 25 Февруари 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 432 #568 Отговорено 25 Февруари На 20.02.2025 г. at 5:54, Ивайло Димов написа: D4F е много здраво куче, само трябва да му се регулират клапаните на 70-80 хил.км, И аз това установих след известно проучване и затова търсих кола с този двигател. Направих обслужване със смяна на ангренажен комплект, водна помпа, пистови ремъци и антифриз и помолих в сервиза да прослушат клапаните дали имат нужда от реглаж. Според тях няма нужда. Но все пак Клиото си е бюджетна колица - имаше едно скърцане при преминаване през големи неравности и гърбици и се оказа, че е от тампоните на макферсоните. Смених и тях и нещата се оправиха. И това на 85К Съединителя също е тръгнал и отделя по-горе, но има още доста хляб в него. Тествах едно Клио на 104К, чийто съединител си беше за смяна вече. Верно, че са служебни коли и се карат без пощада, ама чак толкова ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1358 #569 Отговорено 26 Февруари (Редактирано) https://www.facebook.com/reel/3469919319983261 https://www.facebook.com/reel/614580857833633 Редактирано 26 Февруари от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nidaros 3 #570 Отговорено 28 Февруари На 25.02.2025 г. at 14:33, Legal написа: Малко офф, но: Волво, имат ли форум ( не фейсбук), защото не намирам? Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Волво няма форум от няколко години, за съжаление! Всички пишат във фейсбук, а нивото на комуникация няма да коментирам. Собственик съм на две волва и ми липсва форум, като този на хонда. Затова повече чета тук 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 692 #571 Отговорено 1 Март https://www.facebook.com/reel/1548014329192083?locale=bg_BG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 948 #572 Отговорено 12 Март (Редактирано) Чета, ровя и виждам Хонда само в миналото! Много са предпазливи и следват тренда, ама след 2 или 3 год. Акура си е наред, но Америка е голям пазар. Ние в Европа ......184hp! Та сега ми светна защо е актуална тази тема! Редактирано 12 Март от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1565 #573 Отговорено 12 Март преди 56 минути, darius написа: Акура си е наред, но Америка е голям пазар. Китай е още по-голям, но преди 3-4 години спряха Акюра за пазара. От новите модели на Хонда съм много разочарован - нула иновация, нула нови двигатели. Всичките модели от последните няколко години, като CR-V 6, Accord 11 и Civic 11 използват същите агрегати, като предшествениците си, изключая Accord 11, където даже спряха 2.0Т и го оставиха само за моделите на Акюра. А новата ретро линия на интериорното табло, където я следват всички и за първи път всички модели на Хонда си приличат вътре, няма да я коментирам изобщо, както и километража, където си с цветния инфоборд все едно. Добре, че странният дизайн отвън те подготвя някак си. И пак де, трябва много повече да оплескат работата, за да ме откажат от марката. Следващото раздаване може и да не е толкова зле. Просто тези ще ги прескочим. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #574 Отговорено 12 Март Китайците са толко напред, че там и Хонда вече нямат шанс. Единственият им е в третия свят и поради старите лаври. Не знам кво и защо правят / не правят, но къде могат продават скъпо, та да има за "щерката" Нисан. От тях ли чакат иновации или? От вехтите Хонди съм доволен, а за нова не мечтая. Загубиха пауъра - в пряк и преносен смисъл, а винаги съм си мислел че с тах ще остана, дорде моят свят светува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 24 #575 Отговорено 13 Март On 3/12/2025 at 12:55 PM, Honda_Z said: Civic 11 използват същите агрегати, като предшествениците си За Европа не е вярно. Сивик 11 е само хибрид с 2,0 атмосферен мотор за разлика от 1,5 турбо на Сивик10. И именно по-консервативния дизайн както вън така и вътре за мен е голям плюс, освен също лично мнение - най добрата хибридна система. З да не съм оф да кажа, че имам и Корола хибрид с 2,0 атмосферен мотор по цикъла на Аткинсън, както и Кашкай Е-power с който сравнявам. Без да навлизам в подробности ще кажа че хибридите и на Тойота и на Нисан са много добри, но Хондата те кара да се влюбиш в нея. Правя уговорката, че сравнението не е съвсем коректно, защото Нисана и Тойотата са СУВ /Королата е крос/ но аз сравнявам хибридните задвижвания. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 948 #576 Отговорено 14 Март Mukot, сега те хванахме разказвай за e-power на Нисан! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #577 Отговорено 14 Март На 12.03.2025 г. at 18:36, ceco_accord написа: Китайците са толко напред, че там и Хонда вече нямат шанс. Honda съкращава двойно производството на бензинови двигатели в Китай. През 2024 година, продажбите им са паднали с 30,9%, до 852 000 коли. За първите 2 месеца на 2025-а, родното производство на електромобили (над 70 марки) е 1,9 милиона, като 1,85 вече са продадени. Това е ЛАВИНА, която няма спиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 24 #578 Отговорено 15 Март On 3/14/2025 at 9:17 AM, darius said: Mukot, сега те хванахме разказвай за e-power на Нисан! Вчера нямах време за форума. Хибрида на Нисан /за който се твърди, че е причина за прекъсването на преговорите с Хонда и съответно смяната на ръководството на Нисан/ в Кашкай е в семейството от 6м. и още не мога да дам по-пълно мнение. Все пак - в града е напълно съпоставим, да не кажа идентичен на Хонда. Преди седмица ходих до Видин и обратно през Петрохан и за извън градско без магистрала също практически не се усеща разлика. Нисана е по-тежък, но също добре балансиран - батерията и резервоара са малко по-големи от Сивика, но не се усеща тромав заради 330 Нм въртящ момент от електромотора, които идват веднага. Вероятно при по-дълги трипове само на магистрала трябва да увеличи разликата в разхода, защото тогава електродвигателя става по-неефективен и харчи повече ток, който ДВГ трябва да произведе, докато Хондата се движи предимно директно от ДВГ. Още не съм го карал достатъчно за да споделя лично и го щадях заради разработването. Но това не е първостепенен показател за мен. Важното усещането от шофирането. Ще споделя, когато имам повече какво да кажа. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 948 #579 Отговорено 17 Март Сподели нещо за разхода, ускорението не си го пробвал на макс, ясно. Карам Q50 хибрид и усещането е за сериозен спортен седан. 5.5с до 100! Нисан с Xtrail i Quashqai e power, не са спортно настроени но са бързи с тези ел. мотори. Xtrail се изстрелва до 100 за 6.8сек., което за СУВ е много добре. Кашкая е по слаб със секунда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 24 #580 Отговорено 17 Март 10 hours ago, darius said: Сподели нещо за разхода, ускорението не си го пробвал на макс, ясно. Наистина по технически данни ускорението на Кашкай и Сивик е еднакво 7,9 сек. Обаче Сивика тръгва по-силно. Ако малко си отпуснеш крака и върти гуми. Това го прави и с летните, които са 235/40R18, не само със сегашните ми всесезонни 215/50R17. Вероятно до достигане на 100 ще са приблизително равни по мое усещане, но Нисана е настроен по-близко до Тойота да не отдава максимален въртящ момент веднага за да не губи грип. После обаче при настъпване си дърпа. За разхода. Хонда е най-икономична, но все пак не е СУВ. Средното и е около 5. Зимата малко повече, лятото малко по-малко. Кашо зимата качва до 7, а лятото не е пробван добре, защото е на 6 м. но под 6 не ми се струва да падне. Тойотата е по средата, но по-близо до Хондата. Зимата може да вдигна до 6, но сега почна да пада и вече е на 5,7, като това е total average и сигурно ще слезе поне до 5,5. Това, разбира се, са много средни цифри при нашата употреба и реално могат да варират. И накрая да се върна на субективното. И трите хибрида кефят много. И то не само с тишината и плавната работа на трансмисията и мотора в града за разлика от различните видове автомати, но и извън града, където по-старите хибриди, предимно на Тойота бяха меко казано досадни и шумни и си бяха компромис, който аз така и не можах да приема за себе си. Та за мене лично Хондата беше причина да се откажа от немските коли и да преоборудвам семейството с японски хибриди. Не съжалявам. 3 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 948 #581 Отговорено 18 Март 2023г. купих Q50, НО не знех за технологията е-power на Нисан, иначе щях да се пробвам! Q 50 му навъртях 5000км и за София се научих да го карам: 1. Потеглям с вкл. ДВГ и после отпускам за да постига най-голяма икономия. Вече под 10.5/100 градско София! 2. Отпускам газта при изкачване за да не дигам разхода излишно. 3. Винаги увеличавам скороста при спускане до достигане на желана скорост около 60/80 и отпускам да мина на ток. 4. Изстрелването на светофара повдига разхода, което е безсмислено и трудно се сваля. 5. Извънградското ми е коффффтииии, мина ли 140 и само пълни батерията и не движи на ток, но помага и задвижва и с ДВГ и с ел. мотор! Над 120 до 139 ползва батерията, но само при спускане, на равно си поделя ел. и ДВГ! Магистрала Разход на* 140, 11/100, под 120 пада на 9/100. По "първокласни" пътища с 90 до 120, постигам 7.5/100. Без излишни ускорения! Ако има ваг-ни, разхода е друг! Чух от колеги с Q50, че са достигали 16/100 при настройки R-sport и магистрала над 180км! На спорт колата е брутално отзивчива и прилича на малък GTR, все пак Q50 на японския пазар се казва Skyline! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 692 #582 Отговорено 27 Март По време на втората световна война. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #583 Отговорено 27 Март Мдаа - трета им трЯа, та "да вържат 2-та края". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 948 #584 Отговорено 28 Март Немски машини, нормално да работят за държавата. Форд също е пренастройвал мощности за войната. Фолксваген официално се обърнал към правителството, че ще се включи във въоръжаването! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #585 Отговорено 28 Март Печалната истина е че военно промишленият комплекс е "най-меката част от баницата", защото стоката се произвежда след като е поръчана и платена. Влагат се мнОу пари и интелектуален продукт, и това развива технологиите и икономиките, но нациите страдат, а и гинат буквално. Както казваше 1 американски президент - "Всяко наше поколение трябва да има своята война". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 110 #587 Отговорено 17 Април (Редактирано) когато наследих Пасата 20tdi 190 коня 4motion ми се стори тромав. Скоро го пробвах до 240 както се казва леко бавно но ги постига. по gps 225 изкефи ме разхода накрая след 450 км 5.6л-100 Редактирано 17 Април от Plevelcho правопис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 432 #588 Отговорено 18 Април @Plevelcho Този мотор е венецът на дизелите на VAG . Великолепен агрегат! Дано не е последния ... А по отношение на скоростта, искрено те съветвам да не правиш повече такива експерименти, освен на високоскоростните германски магистрали. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 110 #589 Отговорено 18 Април Преди 1 час, inspektora написа: @Plevelcho Този мотор е венецът на дизелите на VAG . Великолепен агрегат! Дано не е последния ... А по отношение на скоростта, искрено те съветвам да не правиш повече такива експерименти, освен на високоскоростните германски магистрали. едва ли ще се повтори но и бях сам на пътя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 57 #590 Отговорено 24 Април 190-ката си има проблеми, запичат датчици и други такива, 150 е по-здрав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #591 Отговорено 25 Април 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 692 #592 Отговорено 25 Април "Грозна като смърта". Никой не я иска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #593 Отговорено 25 Април Off Topic Тъста имаше такава. Принципно вътре е широка и удобна, но като съм я карал (не че стАа за каране), всички се отвръщаха от нея, кат че ли съм прокажен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 185 #594 Отговорено 25 Април Има и грозни патета, но нека не сравняваме италиански автомобили с японски по-красота, мисля, че всеки трябва да си знае мястото 😉 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #595 Отговорено 26 Април Тук си прав. Всички са се учили от автодизайна на "ботуша" през предишния век, па кой колкото е научил. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 110 #596 Отговорено 26 Април На 24.04.2025 г. at 13:45, malak написа: 190-ката си има проблеми, запичат датчици и други такива, 150 е по-здрав след какъв пробег,че да знам какво ме чака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #597 Отговорено 28 Април (Редактирано) На 25.04.2025 г. at 23:19, galin_k написа: ... всеки трябва да си знае мястото 😉 https://rmsothebys.com/auctions/mi21/lots/r0003-1963-ferrari-250-gtl-berlinetta-lusso-by-scaglietti/ Ферари 250 GT Lusso е като капка разтопено слънце, превърната в автомобил. Представи си 60-те години – времето, когато стилът и скоростта се срещат в едно мечтано цяло. Това не е просто кола – това е изискано изкуство, което се движи. Всеки детайл от Lusso излъчва елегантност. Предницата ѝ е издължена и грациозна, със заоблени форми като скулптура, изваяна от вятъра. Каросерията е дело на Pininfarina – онези италиански магьосници, които създават форми, които разтапят сърца. А интериорът – меката кожа, дървеното табло, изисканите уреди – напомня за салон на стара италианска вила, пренесен на четири гуми. Под този красив капак се крие сърце – V12 двигател, който не просто ръмжи, а пее. Това е песен на мощ и финес, на скорост и изтънченост. И макар Lusso да не е състезателната кола на своето време, тя е създадена за онези, които искат да усещат пътя с всичките си сетива, не да го покоряват на всяка цена. Не случайно самият Стив Маккуин е бил неин горд собственик – защото това е кола за мъже и жени с вкус, с характер, с душа. Ferrari 250 GT Lusso не остарява. Тя е вечното свидетелство, че когато страстта срещне прецизността, се ражда легенда. 5dbb0425900e4a3e9ebab4b2-ferrari-250-gt-berlinetta-lusso-intro-share.avif Редактирано 28 Април от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 57 #598 Отговорено 28 Април На 26.04.2025 г. at 19:14, Plevelcho написа: след какъв пробег,че да знам какво ме чака. търси си, с история от бг ако може, пробег 170-200к ама това е защото ги гонят яко по гермнаските пътиюа и сменят маслото през 30к км. в VW и Skoda форумите има доста инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6627 #599 Отговорено 28 Април Споко, неговият Пасат си е от магазина и му е пръв собственик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 110 #600 Отговорено 2 Май (Редактирано) В момента съм на 76к значи съм далеч. Маслото съм го сменял на 10к Редактирано 2 Май от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове