Jump to content
Richard

Да обсъдим и другите марки

Recommended Posts

Off Topic

За това в Англия и далекоизточната Русия се тачи Японският секънд хенд. ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

image.thumb.png.6b17cf3164e6ad0b7230b98e932778d9.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф, но: Волво, имат ли форум ( не фейсбук), защото не намирам?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

image.thumb.png.87833c076d7d7551bb829c018e49cfcf.png

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.02.2025 г. at 5:54, Ивайло Димов написа:

D4F е много здраво куче, само трябва да му се регулират клапаните на 70-80 хил.км,

И аз това установих след известно проучване и затова търсих кола с този двигател. Направих обслужване със смяна на ангренажен комплект, водна помпа, пистови ремъци и антифриз и помолих в сервиза да прослушат клапаните дали имат нужда от реглаж. Според тях няма нужда.

Но все пак Клиото си е бюджетна колица - имаше едно скърцане при преминаване през големи неравности и гърбици и се оказа, че е от тампоните на макферсоните. Смених и тях и нещата се оправиха. И това на 85К :confused: Съединителя също е тръгнал и отделя по-горе, но има още доста хляб в него. Тествах едно Клио на 104К, чийто съединител си беше за смяна вече. Верно, че са служебни коли и се карат без пощада, ама чак толкова ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

https://www.facebook.com/reel/3469919319983261

 

https://www.facebook.com/reel/614580857833633

 

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.02.2025 г. at 14:33, Legal написа:

Малко офф, но: Волво, имат ли форум ( не фейсбук), защото не намирам?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
 

Волво няма форум от няколко години, за съжаление! Всички пишат във фейсбук, а нивото на комуникация няма да коментирам.

Собственик съм на две волва и ми липсва форум, като този на хонда. Затова повече чета тук :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чета, ровя и виждам Хонда само в миналото!

Много са предпазливи и следват тренда, ама след 2 или 3 год.

Акура си е наред, но Америка е голям пазар. Ние в Европа ......184hp!

Та сега ми светна защо е актуална тази тема!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, darius написа:

Акура си е наред, но Америка е голям пазар.

Китай е още по-голям, но преди 3-4 години спряха Акюра за пазара.

 

От новите модели на Хонда съм много разочарован - нула иновация, нула нови двигатели. Всичките модели от последните няколко години, като CR-V 6, Accord 11 и Civic 11 използват същите агрегати, като предшествениците си, изключая Accord 11, където даже спряха 2.0Т и го оставиха само за моделите на Акюра.

 

А новата ретро линия на интериорното табло, където я следват всички и за първи път всички модели на Хонда си приличат вътре, няма да я коментирам изобщо, както и километража, където си с цветния инфоборд все едно. Добре, че странният дизайн отвън те подготвя някак си.

 

И пак де, трябва много повече да оплескат работата, за да ме откажат от марката. Следващото раздаване може и да не е толкова зле. Просто тези ще ги прескочим.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайците са толко напред, че там и Хонда вече нямат шанс.

Единственият им е в третия свят и поради старите лаври.

Не знам кво и защо правят / не правят, но къде могат продават скъпо, та да има за "щерката" Нисан. От тях ли чакат иновации или?

От вехтите Хонди съм доволен, а за нова не мечтая. Загубиха пауъра - в пряк и преносен смисъл, а винаги съм си мислел че с тах ще остана, дорде моят свят светува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/12/2025 at 12:55 PM, Honda_Z said:

Civic 11 използват същите агрегати, като предшествениците си

За Европа не е вярно. Сивик 11 е само хибрид с 2,0 атмосферен мотор за разлика от 1,5 турбо на Сивик10. И именно по-консервативния дизайн както вън така и вътре за мен е голям плюс, освен също лично мнение - най добрата хибридна система. З да не съм оф да кажа, че имам и Корола хибрид с 2,0 атмосферен мотор по цикъла на Аткинсън, както и Кашкай Е-power с който сравнявам. Без да навлизам в подробности ще кажа че хибридите и на Тойота и на Нисан са много добри, но Хондата те кара да се влюбиш в нея.:) Правя уговорката, че сравнението не е съвсем коректно, защото Нисана и Тойотата са СУВ /Королата е крос/ но аз сравнявам хибридните задвижвания.:cool:

  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mukot, сега те хванахме разказвай за e-power на Нисан!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.03.2025 г. at 18:36, ceco_accord написа:

Китайците са толко напред, че там и Хонда вече нямат шанс.

Honda съкращава двойно производството на бензинови двигатели в Китай. 

През 2024 година, продажбите им са паднали с 30,9%, до 852 000 коли.

За първите 2 месеца на 2025-а, родното производство на електромобили (над 70 марки) е 1,9 милиона, като 1,85 вече са продадени.

Това е ЛАВИНА, която няма спиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/14/2025 at 9:17 AM, darius said:

Mukot, сега те хванахме разказвай за e-power на Нисан!

Вчера нямах време за форума. Хибрида на Нисан /за който се твърди, че е причина за прекъсването на преговорите с Хонда и съответно смяната на ръководството на Нисан/ в Кашкай е в семейството от 6м. и още не мога да дам по-пълно мнение. Все пак - в града е напълно съпоставим, да не кажа идентичен на Хонда. Преди седмица ходих до Видин и обратно през Петрохан и за извън градско без магистрала също практически не се усеща разлика.  Нисана е по-тежък, но също добре балансиран - батерията и резервоара са малко по-големи от Сивика, но не се усеща тромав заради 330 Нм въртящ момент от електромотора, които идват веднага. Вероятно при по-дълги трипове само на магистрала трябва да увеличи разликата в разхода, защото тогава електродвигателя става по-неефективен и харчи повече ток, който ДВГ трябва да произведе, докато Хондата се движи предимно директно от ДВГ. Още не съм го карал достатъчно за да споделя лично и го щадях заради разработването. Но това не е първостепенен показател за мен. Важното усещането от шофирането. Ще споделя, когато имам повече какво да кажа.:)

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели нещо за разхода, ускорението не си го пробвал на макс, ясно.

Карам Q50 хибрид и усещането е за сериозен спортен седан. 5.5с до 100!

 

Нисан с Xtrail i Quashqai  e power, не са спортно настроени но са бързи с тези ел. мотори.

Xtrail се изстрелва до 100 за 6.8сек., което за СУВ е много добре.

Кашкая е по слаб със секунда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2023г. купих Q50, НО не знех за технологията е-power на Нисан, иначе щях да се пробвам!

Q 50 му навъртях 5000км и за София се научих да го карам:

1. Потеглям с вкл. ДВГ и после отпускам за да постига най-голяма икономия. Вече под 10.5/100 градско София!

2. Отпускам газта при изкачване за да не дигам разхода излишно.

3. Винаги увеличавам скороста при спускане до достигане на желана скорост около 60/80 и отпускам да мина на ток.

4. Изстрелването на светофара повдига разхода, което е безсмислено и трудно се сваля.

5. Извънградското ми е коффффтииии, мина ли 140 и само пълни батерията и не движи на ток, но помага и задвижва и с ДВГ и с ел. мотор!

Над 120 до 139 ползва батерията, но само при спускане, на равно си поделя ел. и ДВГ! 

 

Магистрала Разход на* 140,  11/100, под 120 пада на 9/100.

По "първокласни" пътища с 90 до 120, постигам 7.5/100. Без излишни ускорения! Ако има ваг-ни, разхода е друг!

Чух от колеги с Q50, че са достигали 16/100 при настройки R-sport и магистрала над 180км!

На спорт колата е брутално отзивчива и прилича на малък GTR, все пак Q50 на японския пазар се казва Skyline!

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...