rollin 463 #41 Отговорено 16 Март, 2019 разбира се че мога да я карам те са съвсем леки и то само на пълна газ, но аз съм малко перфекционист и не искам никакви шумове или вибрации. Не знам само как се диагностицира скъсан тампон на двигателя ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #42 Отговорено 17 Март, 2019 Страничен - повдигни му гумената капачка, ако има масло - сменяй. Заден - дърпаш ръчната и лекичко лашкаш 1-ва / задна. Ако е скъсан отгоре, ще зяпне. Преден - същата процедура. Ако е здрав, после проверяваш и вакуумната мембрана. Под капака на всмукателните колектори (от страната на ремъците) има клапан. Вадиш тръбичката качваща се до там от тампона и проверяваш дали държи подналягане. Като смучеш дали прави вакуум. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #43 Отговорено 17 Март, 2019 На предишната ми кола имах много кофти резонанс, който на 100% беше от тампони, защото беше винаги на едни и същи обороти. 3 различни майстори все казваха - ще го видим кой е и ще го сменим. Първо ме измамиха и ми смениха само 2 и то с някакви на мейле. После отидох уж при един с акъла си, бях проверил каква марка са оем тампоните и ги поръчахме всичките 5. След смяната положението беше 10 пъти по-добре, но остана един съвсем лек резонанс и от тогава спрях да бъда перфекционист. Хвърлих може би около 800лв за тампони и труд. После сменях мека връзка и резонаторно гърне. Абе над 1000лв ми легна всичко преди да се предам. Желая ти успех в начинанието, дано да ти се получат нещата, че ми е познато разочарованието да правиш всичко с мерак и пари, само и само всичко да е в топ форма и накрая дя ядеш дървото... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #44 Отговорено 17 Март, 2019 Ама при мене вибрациите са само при ускорение, реално ако не давам газ няма вибрации, също така вибрациите са в точно определени километри а не на обороти което пак ме навежда на мисълта че няма как да е тампон на двигател а по скоро каре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #45 Отговорено 18 Март, 2019 Поръчах и ляво каре и тая седмица се надявам да го сменим и ще напиша какво се случва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kra4e 4 #46 Отговорено 19 Март, 2019 и при мен точно така стана, смених вътрешното каре на дългата с Pascal изчезна голямата вибрация от 80 до 120 и се появи лека вибрация от 30 до към 40 Пиши като смениш и другото каре да ли е изчезнала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #47 Отговорено 21 Март, 2019 Смених и лявото - никаква разлика, тресенето си остана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rambisimos 3 #48 Отговорено 12 Април, 2019 Колеги успяхте ли да разрешите проблема? Аз съм с ЦРВ също смених 2 вътрешни карета на Паскал, намаляха вибрациите на 50км/ч но все още ги има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kra4e 4 #49 Отговорено 12 Април, 2019 и аз се присъединявям към клуба на "Вибриращите" при 40км в час и след сменени карета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJ Eps 3 #50 Отговорено 17 Април, 2019 (Редактирано) И аз съм в клуба на вибрациите. Почти съм сигурен, че е от дясно вътрешно каре. Вибрациите са между 40-60 и после пак между 80-100. В Тех-Ко ползвам добра отстъпка и ми дадоха цена от 52лв за някаква марка Kobo, а в автоморгата ми искат 200лв за оригинално. Сега съм в "лека" дилема кое да избера... Редактирано 17 Април, 2019 от DJ Eps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #51 Отговорено 17 Април, 2019 В един руски форум чето(не знам колко е вярно), че ако вибрацията е от 30-50 е ляво каре а ако е от 70-110 е дясно каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #52 Отговорено 17 Април, 2019 Преди 4 часа, DJ Eps написа: И аз съм в клуба на вибрациите. Почти съм сигурен, че е от дясно вътрешно каре. Вибрациите са между 40-60 и после пак между 80-100. В Тех-Ко ползвам добра отстъпка и ми дадоха цена от 52лв за някаква марка Kobo, а в автоморгата ми искат 200лв за оригинално. Сега съм в "лека" дилема кое да избера... За мен лично е несериозно да се искат 200лв за 15 годишна част, идваща от кола, на която шанса също да е тръгнала да се скапва не е никак малък. В смисъл, че това е слабо място на модела и би трябвало да е буквално без пари, тъй като положението е гаранция Франция. За справка познавам човек, който си взе скоростна кутия(за модел известен с това, че ги троши често) за 120лв и му я монтираха за 50лв. Не е на Хонда разбира се, но е кола от същите години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJ Eps 3 #53 Отговорено 18 Април, 2019 Щом това ти се струва скъпо - значи не искаш да чуеш каква цена ми дадоха в един многоуважаван от форума сервиз за чисто ново оригинално каре. Иначе и аз това се чудя - дали оригинално каре свалено от кола (съответно ползвано) би било по-добре нова част, макар и на измислена марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #54 Отговорено 18 Април, 2019 За съжаление имам доста добра представа за цените на частите, както нови така и втора ръка. След като бултрако ми обявиха 2300лв за 1 брой спирачен апарат, вече нищо не може да ме изуми. Просто се опитвам да гледам по-реалистично на нещата, да търся варианти и от чужбина и ще се учудиш как с малко повече упоритост, може да се намират добри оферти за почти всичко, стига да не си на зор. И колкото повече хора го правят, толкова по-скоро Хонда моргите в България ще се усетят, че не е нормално да си слагат между 100 и 500% надценка на частите. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #55 Отговорено 18 Април, 2019 Аз купих чисто нови карета(ляво и дясно) на Паскал едното беше 47лв другото около 50лв с отстъпките. 200лв за втора ръка полуоска няма да дам щото това е слабо място и дори за момента да е ОК то след 1000км може вече да не е щото както каза колегата по горе - говорим за коли над 12 годишна възраст. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #56 Отговорено 18 Април, 2019 Тия карета на паскал колко изкарват, че и аз имам вибрации от 100 до 130? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJ Eps 3 #57 Отговорено 18 Април, 2019 Преди 6 часа, rollin написа: Аз купих чисто нови карета(ляво и дясно) на Паскал едното беше 47лв другото около 50лв с отстъпките. 200лв за втора ръка полуоска няма да дам щото това е слабо място и дори за момента да е ОК то след 1000км може вече да не е щото както каза колегата по горе - говорим за коли над 12 годишна възраст. Ще повторя въпроса на колегата, но и на мен ми е интересно колко изкарват въпросните карета на Паскал или подобните? Ако все още нямаш проблеми с тях (дано е така), то колко км си изминал г/д след като си ги сменил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #58 Отговорено 18 Април, 2019 Един приятел ми ги препоръча, каза че 2 години кара вече без проблеми. Аз ги сложих преди месец само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #59 Отговорено 18 Април, 2019 А от къде ги закупи? 2години, а колко км е минал г-д? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #60 Отговорено 18 Април, 2019 Преди 6 часа, rollin написа: Един приятел ми ги препоръча, каза че 2 години кара вече без проблеми. Аз ги сложих преди месец само. Пиши ми на ЛС ако може,реши ли проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #61 Отговорено 18 Април, 2019 Каквито и карета да сменяте смисъл никакъв,цели полуоски на блу принт и все така ,май е заден тампон или горен на ск.кутия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #62 Отговорено 18 Април, 2019 Или горен носач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #63 Отговорено 19 Април, 2019 Преди 6 часа, benjamin4o написа: Или горен носач От горните носачи няма вибрации. Там просто си тропа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #64 Отговорено 19 Април, 2019 Колко тампона има на двигателя и скоростната кутия? Кои трябва да се сменят за евентуални вибрации от там и с каква марка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #65 Отговорено 19 Април, 2019 Преди 6 часа, Nikito82 написа: Колко тампона има на двигателя и скоростната кутия? Кои трябва да се сменят за евентуални вибрации от там и с каква марка? на марка само оригинал иначе има и в добро състояние 2ра употреба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #66 Отговорено 19 Април, 2019 Преди 9 часа, h5rov написа: От горните носачи няма вибрации. Там просто си тропа. няма шанс да е от 2та тампона на горния носач така ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #67 Отговорено 19 Април, 2019 Аз ги смених тия тампони ефект 0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #68 Отговорено 24 Юни, 2019 Някой знаели за Акорд 7 бензин 2.4 колко са броя на шлиците към колелото и към вътрешната част на дясната полуоска? И да попитам всички ли афтермаркет полуоски са с баланс като тази https://m.autodoc.bg/japanparts/11294516 или просто само снимката е такава. Понеже мисля че на моята полуоска няма баланс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #69 Отговорено 22 Юли, 2019 Аз смених вътрешното каре на полуоската и нищо не се оправи, даже се появи вибрация от 30 до 40км. Вибряцията от 90 до 110км си остана, независимо дали ускорява или съм я освободил от скорост? Някакви идеи? Проверих е окачването, здраво е! Освен да си иска цяла полуоска. Вдигнах е я на крик и я пуснах на скорост да вдигне км, не видях биене на полуоската, но със старото каре се чуваше тракане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #70 Отговорено 22 Юли, 2019 При мен след смяна на съединител, вибрациите почти изчезнаха, а в редките случаи когато се усещат, са поне 2-3 пъти по-слабо изявени и напрактика почти незабележими. Някой има ли идея какво се сваля/разглобява при смяна на съединител, че явно там е разковничето при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorge 2 #71 Отговорено 8 Август, 2019 На 17.09.2018 г. at 16:40, rollin написа: То ясно ама като взема втора ръка и като знам че това е масов проблем силно се съмнявам да взема нещо много по читаво от моето. Ами това направих(звънях в морга), но човека не беше сигурен дали на 2.0 и на 2.4 е една и съща. Иначе каза 150лв за цялата полуоска заедно с външното каре. Не знам дали това е добра цена ама офертата е тази за сега. Чакам и от още едно място цена. Колега, аз миналата година рециклирах полуоска и съм адски доволен. Много известни спецове от Плд. Тел е: 0893850190 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veliko 3 #72 Отговорено 15 Април, 2020 На 18.04.2019 г. at 17:02, rollin написа: Един приятел ми ги препоръча, каза че 2 години кара вече без проблеми. Аз ги сложих преди месец само. Здравей Колега rollin, Дали ще може да споделиш малко информация за Паскал каретата? Колко време и км направиха, има ли драми? Твоят приятел/познат който 2г ги кара има ли проблеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #73 Отговорено 15 Април, 2020 Каретата карат без проблем но си остана една лека вибрация м-ду 30-50км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове