Jump to content
Petargazdov89

Проблем след обслужване 2.2

Recommended Posts

Моля за съвет :) обслужихме акорда 2.2 140 с масло бардал 5х40 филтрите са ashika горивен въздушен маслен и на купето .... преди смяната мъркаше колата след смяната нещата се промениха  стана шумна и ускорението е много по тромаво чак дразнещо ... някакъв съвет ако може помагайте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този мотор,нищо по-различно от 0w30 като масло се слага.Сменете и горивния филтър който е в резервоара,но само с оригинален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този който е зад въздушния и е в куплунга с датчици и маркучи не е ли горивния...може би има и в резервора за него не знаех .... а след като я обслужихме вчера с  5w40 днес да го махна и да сложа 0w30 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя 2,2 i-ctdi , няма филтър в резервоара.

Може би си въобразяваш относно вървенето /горивния на Ашика не го харесвам и аз съм усещал с такъв филтър спънатост/, или си очаквал повече след обслужването, но маслото наистина трябва да е 0W30.

Първа смяна на масло ли правиш ,/ ново закупена ли е колата/ - защото може да е слагана някоя добавка в маслото, за замаскиране на нещо.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам си я вече 6м с масло обслужена от приятели на които беше колата , възможно ли е въобще като цяло от сегашното часло 5w40 Bardal в комбинация с гадния горивен филтър да промени работата си ....всичко в рамките на 2 часа ?  Възможно ли е да ми кажете кой е точния филтър за колата Марка или номер на самия филтър 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е моя за филтъра,в резервоара е на бензиновите модели,а за филтъра прочети тази тема и ще ти се изясни.

Много е вероятно,точно от него да я усещаш по-мудна.

Успех и пиши ,какво е станало.Иначе ако искаш да не сменяш скоро верига,маслото трябва да е 0w30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че проблема може да е от маслото. Дали ще е 5W или 0W не е чак толкова от значение, само да не е 10W40.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тва Българина си е мамата джаса кола за 10 бона масло и филтри за 100 лева. После що трака. Щот правилното масло е близо 170+ лева а 5/40 наполовината половинка. 

Редактирано от fenabg
  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, fenabg написа:

Ей тва Българина си е мамата джаса кола за 10 бона масло и филтри за 100 лева. После що трака. Щот правилното масло е близо 170+ лева а 5/40 наполовината половинка. 

 И от маслото му паднала мощноста на колата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Tokio написа:

 И от маслото му паднала мощноста на колата? 

А от евтините филтри се разтропа мотора . Щото ОЕМ е 25лв маслен а ашиката е 8 лв  .  Айде моля ти се .

Редактирано от fenabg
  • Like 2
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволи ми да не се съглася с теб, 4-та година си карам Акорда, по около 20 к км годишно, на 10 к сменям маслото с 5w30 на Петронас и филтри каквото имат в масларницата. Още не ми се е разтропал мотора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що спорите за нищо? Колата просто си е била с добавка в маслото и сега вече нещата са други с новото масло.Това не е изолиран случай,джамбазите го правят постоянно! А това,че се познават в случая и са приятели не променя нещата.Пресен пример - преди няколко седмици когато бяхме на тенис с едни приятели попитах единият от тях как е пикасото (дизел ново си го взе от магазина преди няколко години, на 88 000 е в момента) той каза -  О нямам проблеми,много съм доволен,наливам и карам само, и когато се разделихме един друг от компанията (негов колега)ми каза мани го какво говори онзи ден си я прибра от сервиза,че нещо светело постоянно,два дена не може ли да я оправят и сума пари е оставил.Та това с познатите е много относително нещо.Колегата явно ще го научи по трудният начин.

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е разбираемо само, че акорда е обслужен в Англия с масло 0w30 до ония ден колата мъркаше а със сигурнос от смяната му са минали около 9 хл.км ....моят майстор ми предложи да сложиме на акорда 5w40 понеже нашите геогравски ширини еди си кво за температура и темподобни....аз преди тва бях исчел целия форум за акорда от любопитство понеже имах повече време на работа .... казах му 0w30 оригинален горивен  филтър маслен и въздушен да са по сносни .... сложи ми и добавка турбо протект няква в маслото и гледай та виж .....колата си върви просто в ниските се чеду преди да натисна педала по тромава е съмнява ме че може нещо при смяната ноже да не е закачено като букси и маркучи към самия куплунг на горивния филтър.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.09.2018 г. at 7:56, Petargazdov89 написа:

Моля за съвет :) обслужихме акорда 2.2 140 с масло бардал 5х40 филтрите са ashika горивен въздушен маслен и на купето .... преди смяната мъркаше колата след смяната нещата се промениха  стана шумна и ускорението е много по тромаво чак дразнещо ... някакъв съвет ако може помагайте :)

 

Какво като е в Англия,там не слагат ли.Те тези добавки не са измислени в България.

Дано се разминеш с малкото зло.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега вече липсата на добавка прави колата и тромава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, Petargazdov89 написа:

 

...моят майстор ми предложи да сложиме на акорда 5w40 понеже нашите геогравски ширини еди си кво за температура и темподобни...

 

 

Ей това като го чуя и се чудя да се смея ли или да повръщам...

 

Колега, дай малко повече инфо за маслото или направи линк към уеб страница, да го видим дали става въобще за твоя двигател. Разбира се, че с по-гъсто масло колата ще набира по-тромаво, той самия двигател се развърта малко по-бавно. Отделно на това малко разхода ще ти се качи.

 

Филтрите не ги знам. За масления най-добре карай с оригинален на Хонда, Pureflux, Mobil или Purolator.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За масления филтър ще ви кажа следното пишеше на кутията Ashika ....трябваше да е получил и за други коли консумативи майстора стой и гледа две кутии с филтър Ashika и казва единия би трябвало да е за един мерцедес а този е твоя но в крайщата не е същия като моя който махнахме приличаха си много но не беше на 100 % същия залагам си главата не може за мерцедвс и хонда едни и същи филтри и вади от хондата съвсем друг в крайщата 

  • Confused 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето спецификации на маслото. Според мен може да караш с него не повече от 8000 км.

https://oilgroupbg.com/pdf/bardahl/bardahl-xtec-5w40.pdf

 

Обаче тази история с масления филтър малко ме притеснява. Може би ще се наложи само него да смениш, за да си сигурен. 

Друго нещо - повече никога не стъпвай при този "майстор".

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е от него да набира малко по мудно ? След 2000 оборота колата си е пушка ? Понеже е 5w40

Редактирано от Petargazdov89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно е сигурно това масло не е за тоя мотор. Но кой ти го препоръча? 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той ли ти го продаде, заедно с филтрите? 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имахме уговорка да поръча филтрите и масло ....но като цяло работи с Ваг автомобили и с японки не ги предпочита но уж е само обслужване смяна на масла филтри ...  като цяло май май си работо с масла Motul I Bardal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те ако са на Мотул и Бардал - добре, но да не би да ползва само шишетата/тубите, а вътре да е някакво незнайно масло. Той пред теб ли отвори маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.09.2018 г. at 2:11, Emicha написа:

 

Може би си въобразяваш относно вървенето /горивния на Ашика не го харесвам и аз съм усещал с такъв филтър спънатост/... 

 

 

^ Обърни внимание и на това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Petargazdov89 написа:

А възможно ли е от него да набира малко по мудно ? След 2000 оборота колата си е пушка ? Понеже е 5w40

Колега,според мен проблема най вероятно се крие в горивния ти филтър,като аз бих го подменил веднага с оригинален с парт номер:

16901-RJL-E01

16901RJLE01_large.thumb.jpeg.db3ccfcaf5132e980dad3561f32c9343.jpeg

Успех!

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,супер коректни са и отговарят на всеки имейл.Доставка безплатна за UK за стойност на покупката над 70£(ти ги подминаваш)и след това, посредством куриери към БГ,или тяхна international delivery,но е по скъпа Писах ти на лично,за куриерската фирма.:)

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.09.2018 г. at 15:26, Tokio написа:

Не мисля, че проблема може да е от маслото. Дали ще е 5W или 0W не е чак толкова от значение, само да не е 10W40.

оооо колега повярвай в сервиз на Хонда ми бяха сложили 10 в 40 незнам какво е било може и наливно да е хахахах за 6 хил км го изпи и миришеше направо не ми се говори 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.09.2018 г. at 17:27, Tokio написа:

 И от маслото му паднала мощноста на колата? 

0в30 на кастрол ц3 горя аз но никога не е струвало повече от 120 лева,попринцип разликата между това което посочих и 5в40 е не повече от 40 лева,но също така знам че в БГ хубвав кастрол няма.Получих предложение с енеос от един познат а от друг с Този на петронас и доколкото знам петронас канадския си е доста евтин 0в30 дори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сайта на Кастрол препоръчват за префейс 0в40 а3/б4 а за фейса 0в30,но това е положението 0в30 и максимум на 10 000 км иначе на 12 13 започва да дрънчи,от личен опит го казвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, benjamin4o написа:

0в30 на кастрол ц3 горя аз но никога не е струвало повече от 120 лева,попринцип разликата между това което посочих и 5в40 е не повече от 40 лева,но също така знам че в БГ хубвав кастрол няма.Получих предложение с енеос от един познат а от друг с Този на петронас и доколкото знам петронас канадския си е доста евтин 0в30 дори

Аз карам с Петронас

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,за да нямам евентуално горепосочените проблеми бихте ли ми препоръчали каква марка горивен и маслен филтър е добре да ползвам?

Масло petronas добро ли е като марка според Вас или по добро от mobil 1 няма?

За accord 7 diesel става въпрос 2008 год.

Благодаря Ви!

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя дизел съм правил 11 смени на масло през 10 хил.километра.. Всички смени съм правил с масло Petronas...

Не съм имал никакви проблеми.. не е горяло и капчица... като цяло всичко беше Ок...

Сега момчето дето я купи пак такова си слага.. Мисля, че няма проблеми с това масло..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, petko_z написа:

Всички смени съм правил с масло Petronas...

За кой Petronas става дума,би ли уточнил?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×