Jump to content
Anton_stype

Проблем с предни дискове и накладки Accord 7 изкривяват се постоянно

Recommended Posts

Колегата явно не разбира, не виждам причина да се повишава тон.

Сега вече знае, че дискове се сменят с накладки.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Anton_stype Виж, преди година проблема беше сходен като твоя..Без много да пиша ще ти кажа, че си за апарати. Сложих нови, предни апарати ТРВ, предни дискове брембо и накладки АБЕ..Оставих старите, задни апарати, сложих там нови дискове делфи(така се получи, инак имах и за отзад брембо), с нови наклдки АБЕ, след 1 год, отзад дисковете са на баница, Отпред, като нови!! Тогава момчето в сервиза ме предупреди, че трябва да сменя и задните апарати, дори и като им е направил "профилактика"...Се си мисля, че си за апарати, ако ли не, значи майсторите където си ходил са некадърници. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, BlueDream4 said:

@Anton_stype Виж, преди година проблема беше сходен като твоя..Без много да пиша ще ти кажа, че си за апарати. Сложих нови, предни апарати ТРВ, предни дискове брембо и накладки АБЕ..Оставих старите, задни апарати, сложих там нови дискове делфи(така се получи, инак имах и за отзад брембо), с нови наклдки АБЕ, след 1 год, отзад дисковете са на баница, Отпред, като нови!! Тогава момчето в сервиза ме предупреди, че трябва да сменя и задните апарати, дори и като им е направил "профилактика"...Се си мисля, че си за апарати, ако ли не, значи майсторите където си ходил са некадърници. Успех

 

Колега, преди да купя колата(миналия септември)  я вкарах в Бултрако за общ преглед и диагностика..резултатът беше:

Всичко беше топ с изключение на 4-те диска и накладки+ долен преден ляв шарнирен болт... също така ми казаха, че задните апарати са за смяна. Аз ги рециклирах при едни пичове в Горубляне(иначе за нови ми искаха по 300 лв на апарат) , смениха им всички гумички, пружинки, уплътнения и каквото имаше всичко беше в комплект чисто ново, а апартите ги пребоядисаха по някакъв начин външно и станаха като нови. Имам и 1 години гаранция от тях, но това са задните, където не се усеща дали тресе.

 

Така че апаратите ми са изправни, но ще проверя и тях отново. Абе, скоро се надявам да разреша проблема и ще пиша тук какво се случва за да могат всички заинтересовани да разберат. 

 

Относно сервиза, в който първоначално ме посъветваха да сложа феродо дискове и брембо накладки и всичко ръждяса за един месец  да, мога да кажа , че не ги е грижа хората да са доволни и частите определено не са онова брембо , което знаем от едно време. 

Относно втория сервиз , който носи отговорност за гаранционните части и те не ме съветваха да сложа нови накладки, казаха ако пак тресе ще ги сменим до като имаш гаранция, което пак не е много ок , но поне ги сменят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, crown_bg said:

Колегата явно не разбира, не виждам причина да се повишава тон.

Сега вече знае, че дискове се сменят с накладки.

Така е колега, вече знам и и затова писах тук за да получа досоверна информация от хора с опит, и да знам какво да искам като отида в сервиз, а не там да ми се правят на много разбиращи и проблема да не се отстранява. Мерси за насоките 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  В едно комшийско сервизче имат машина за пристъргане на дискове и вчера ги питах има ли такова понятие като "изметнат от прегряване диск"? Казаха ми че е супер голяма рядкост. Също така е мит че се кривят при интензивно спиране минавайки през локви. Трябва водата да е до праговете и да спреш интензивно в нея без да пускаш после спирачката. Подобен ефект се получава и ако спускаш проход и спреш за почивка оставяйки колата на ръчна, без преди това да си пуснал крачната. Там причината е друга (остава отпечатък от накладките), но този ефект е временен. Казвам го понеже повечето ни коли са с ръчна действаща на задните, но новите (с електронна спирачка) действат и на 4-те колела.

  Основната причина е лош монтаж на дисковете. Преди това почистват идеално повърхността на главината (ако трябва до метал) за да няма никакво отклонение. Средна ръка дискове заводски имат биене от 0.1мм, по качествените 0.05мм, а вече марковите и по-малко. Зле монтиран диск не се усеща в началото че бие, понеже супортът е плаващ във водачите, но с течение на времето все пак се износва по диагонала на несъосност и съответно се получава въпросното "биене" понеже външната част на диска е маалко по тънка на определено място, а вътрешната е също толкова по тънка, но на отсрещните 180 градуса.

Да, диска се лекува чрез престъргване и то именно на място, заради некоректната съосност, която вече се взема за базова повърхнина.

И Да -дисковата и накладките е сериозно препоръчително да са от една и съща марка, понеже се тестват заедно при разработването им като артикули и тънкостите в сплавите на дисковете се компенсират с композита в материала на накладките.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър спор се е заформил тука. Браво! 

Но аз съм твърдо против стъргането, челосването или каквато и да е манипулация на вече крив диск. Когато говорим да температурно, молекулярно изкривяване на метала, то нищо не е в състояние да поправи това парче желязо. Шлайфането на диска ще го промени само външно, но при следващо по-слабо загряване, той пак ще се деформира на същото място заради вече разрушената молекулна структура в тази точка/и.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, но при следващо по-слабо загряване, той пак ще се деформира на същото място заради вече разрушената молекулна структура в тази точка/и.

Това не отговаря на истината. молекулярната структура на желязото се променя при температура от 770 градуса нагоре (тъй наречената точка на Кюри).

При условие,че - Независимо от това, при екстремни условия на работа, спирачните течности достигат температури над 150 ⁰ C. Тяхното крекинг явление е директна мярка за термична стабилност. Това се определя от качеството на етерите и количеството и естеството на антиоксиданти....  но в никакъв случай не може да достигне 770 гр. защото ще се изпари.

Когато една кола криви втори комплект дискове за кратко време трябва да се ревизира спирачната система сиреч апаратите!Те са причината.Бих посъветвал колегите с този проблем да обърнат внимание на това.Аз също не бих стъргал дискове на място най малкото защото при всяка нова смяна ще трябва и да стържа.С уважение към колегата Веско но само с това съм съгласен.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, ВесКо написа:

 

Когато говорим да температурно, молекулярно изкривяване на метала, то нищо не е в състояние да поправи това парче желязо. Шлайфането на диска ще го промени само външно, но при следващо по-слабо загряване, той пак ще се деформира на същото място заради вече разрушената молекулна структура в тази точка/и.

 

 

Колега, а ако има такова молекулярно изкривяване на метала не мислиш ли, че и цвета на диска/ на метала ще е променен? Може ли да има молекулярно изкривяване на метала без той да е променил цвета си?

 

Аз мисля, че тук не говорим за изкривяване на дисковете поради прегряване, а поради някакъв друг проблем - дали накладките са били прекалено агресивни, дали апаратите не са работели както трябва, дали има някакъв фабричен проблем с дизайна на самата главина.

Редактирано от Japanese fever
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цветът се променя естествено. Беше ми задържало задно дясно буталце и за 3км диска стана лилаво син, но не се изкриви. След месец си беше като нов, с нормалния цвят и изкара още 2 години без драми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, Japanese fever написа:

 

Колега, а ако има такова молекулярно изкривяване на метала не мислиш ли, че и цвета на диска/ на метала ще е променен? Може ли да има молекулярно изкривяване на метала без той да е променил цвета си?

 

Аз мисля, че тук не говорим за изкривяване на дисковете поради прегряване, а поради някакъв друг проблем - дали накладките са били прекалено агресивни, дали апаратите не са работели както трябва, дали има някакъв фабричен проблем с дизайна на самата главина.

+1

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е, как спирачен апарат или пък накладки, ще изкривят диск??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, Japanese fever написа:

Аз мисля, че тук не говорим за изкривяване на дисковете поради прегряване, а поради някакъв друг проблем - дали накладките са били прекалено агресивни, дали апаратите не са работели както трябва, дали има някакъв фабричен проблем с дизайна на самата главина.

 Дисковете могат да се изкривят само от прегряване, друга причина няма и не може да има. Прегряването може да се получи от екстремно шофиране в дъжд, от рязка промяна на температурата на диска, както и от ръждясали спирачни апарати, тогава накладките опират непрекъснато в дисковете и пак стигаме до прегряване. Различни фактори могата да доведат до изкривяване на дисковете, но причината е само една - прегряване и то неравномерно на диска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може от неточно напасване, ковто е най вероятно причината. ако диска е дори 2% наклонен спрямо главината, пак ще се нагрява повече едната половина на дисак от другата и вкрайна сметка ще го изкриви. затова се чисти всичко хубаво преди да се ложат нови дискове.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка пак стигаме до неравномерно нагряване, това беше и моята мисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.10.2018 г. at 8:29, ВесКо написа:

Интересно ми е, как спирачен апарат или пък накладки, ще изкривят диск??

Има как да стане този фактор ;) . Наложи ми се да сменям задните накладки. След свалянето им установих, че някой Германски индианец е сложил накладки с пъпка, при положение, че цилиндърчето няма съответното място за пъпката. Така монтирани и диска и накладките се износват под някакъв ъгъл. Отделно имах ядовете с корозиралите цилиндърчета, но старателно ги почистих и смених цялата течност в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е масова практика. И в Швейцария не знаят че комбито е с накладки без пъпки (за разлика от седана).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...