Jump to content
Markony

Капкови проби на двигателни масла

Recommended Posts

Off Topic

 

Защото му тече семерингът на коляновия вал и като налее над средата, го изплюва от там. :D

А не му се разправя и охарчва да смени семеринга.

 

 

  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи ми мирише на це масла и мн километри...Абе да ви питам..върнах бая маслената тема  що вече не харесвате Петро канадата..?Доста се е харчела.?@Rakeem братко?

Edited by Jivetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 17 часа, ceco_accord написа:

Имам план и провеждам експеримент.

Екперимент на този дърт юнак...,дай му малко силички:weights:!

3,7 л.при смяна,та моя акорд на 4,5 л.се мръщи:(,а пък ги държи до край без доливане!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, Jivetz написа:

Значи ми мирише на це масла и мн километри...Абе да ви питам..върнах бая маслената тема  що вече не харесвате Петро канадата..?Доста се е харчела.?@Rakeem братко?

Off Topic

 

За всичко си има време и място. 

Аз го наливах, когато сменях по 3- 4 пъти масло в годината и струваше към 8лв. литъра, тоест ме устройваше и беше подходящо за режима ми.

Как да ти обясня, че минерално базираните масла имат по-кратък живот и когато сменяш веднъж годишно и минаваш над 10к.км. е хубаво да се избягват?

Хиляда пъти е писано, че при къси смени е все тая какво масло се налива, стига да отговаря на спецификациите. 

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, Rakeem написа:

Цецо, аз още не мога да те разбера, защо го държиш на средата това масло, при положение, че и без друго ти побира масло като на малолитражка.

Защото над средата прокапва след извънградско.

Имам си резерв - доливам, споко. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, dandilov написа:
  Скрий съдържанието

 

Защото му тече семерингът на коляновия вал и като налее над средата, го изплюва от там. :D

А не му се разправя и охарчва да смени семеринга.

 

 

Когото съм питал - нЕще да разглабя тоя "милениум Фалкон", а още по-малко аз ще се хвана.

Карам около средата за да не капе. Сега е малко над и пак е сухо. Чакам го да закисне съвсем тОа семеринг и вече няма да ползвам убави и "миещи" масла.

Сегашното RSP си е супер масло, но 1 литър отиде на асфалта, та се връщам на

IMG_20250221_074954_edit_143572615677049.jpg.8bc56980c4ba965716398dad664920d3.jpg

Ората тез Легени ги карат с 5W-40, а аз се гледам тънкото, а тва е стар мотор - като проектиране - маслените отворите в сегментите му са големи, а не като на R сериите, или по-насам съвременните двигателчета.

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

Защо не пробваш да смениш спецификацията, вместо вискозитета ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ceco_accord Има някаква вероятност, естерите от "убавите" масла да са пораздули малко гумата и семерингът да е "закиснал". Та 1 литър RSP не е отишъл напразно на асфалта. Дано да ми е вярно предположението, де. :rolleyes:

От друга страна пък целим стабилно и устойчиво на деградация масло, и максимално добро мазане. Мисля, че го постигнахме с RSP, с оглед на минималното количество тежки частици в капковите проби. :thumbs1:

Следва да видим как ще се развива и DXG от тук нататък. 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jivetz Виж му историята от капковите проби. Ползвал е различни спецификации до момента. ILSAC, ACEA A3/B4, ACEA A5/B5, но си харчи по 1 л./10 хил.км.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще го следя новото.

И без това вече имам навик давайки назад, да поглеждам има ли капка на асфалта при извънградско.

За това го карам още, макар да има ора питащи "защо бе джанъм?"

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 2 минути, dandilov написа:

@Jivetz Виж му историята от капковите проби. Ползвал е различни спецификации до момента. ILSAC, ACEA A3/B4, ACEA A5/B5, но си харчи по 1 л./10 хил.км.

Този разход е нормален за този мотор и не ме притеснява.

Просто не ме кефи да има капчица под мотора в гаража след извънградско.

Запознатите с модела по сервизите викат - "Карай си - твоят мотор е цвете в сравнение с лейките които сме виждали".

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...