emod 1674 #521 Отговорено 14 Август, 2019 Off Topic Усмивката (дето ти я цъкнах) е, защото си представям как Цецо бута колата, в буквалния смисъл на думата . Този жокер наистина е як и пази маслото, особено през зимния период . Или имаш друго предвид - че маслото ще изкара до Нова година 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #522 Отговорено 14 Август, 2019 Off Topic Вий тАа тема я взехте на бъзик, ама познавах чиляк, дето запорожецът му зимуваше на трупчета, а напролет караше нас младите (тогава) да го бутаме, за да разбие и качи маслото в маторя. Ако ще цапаме темата - накапал съм и други капки, подредил съм ги в редичка и съм им написал - коя още колко да изкара, но и те не обещават категорично. Бутането е лесно. Ако нещо стане (и нищо не става от ДВГ-то), Бранко ще помогне да я забутаме до Дунава и направо в него. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #523 Отговорено 14 Август, 2019 Преди 9 часа, dandilov написа: Не ми се вярва в Монтана, на къси разстояния, да може да направиш 30 км/ч. средна скорост! А и тези средни 86 км/ч. за извън града може би са малко по-малко... Та според мен си навъртял минимум 150 моточаса. За да проверя / оборя тезата ти, реших да направя засичане на път за вкъщи, но нулирах брояча чак като излязох на главната (мой пропуск изваждащ 300 метра от общото разстояние), а отразеното също е по ежедневният ми маршрут до гаража. Този път ме хванаха и 4-те светофара, отделно имаше влачещи се и се движех предимно на 3-та. Обикновено колата е на 4-та (която включва над 45 км/ч (в автоматичен режим). Ако карам жената сутрин, разстоянието е 3 км и 1 светофар по-малко, а там вече се движа и на 5-а (малко над 60 км/ч. Мисълта ми е че 30 средна градска скорост е закръглена надолу стойност, а реалната за дълъг период е почти 40 км/ч. Иначе подозренията ти са верни, понеже примерно в Русе по булевардите тя надвишава леко 50, а разходът е под 10л. Другата снимка е на средният за прибирането разход, за да се види че не съм се юркал и някой да рече, ааа ... Снимка на времетраенето нямам, понеже загасих мотора и показанието се нулира, а го направих за да не качва средния разход работейки на място, докато извадя и снимам. Средният извънградски също е над 90 км/ч (особено има ли магистрали), но и там не съм спекулирал, а съм сложил последните няколко засичания по маршрута Монтана - Русе. Мисълта ми е че общите мото часове едва ли са повече, а може и малко надолу да са, но няма да цепим секундата. Иначе олиото и цедката за фритюрника са налични и само требе готвачот да ги смени, ама он е калпазанин и ще пържи още валовете в тоа мазоч. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #524 Отговорено 14 Август, 2019 Преди 1 час, ceco_accord написа: Иначе олиото и цедката за фритюрника са налични и само требе готвачот да ги смени, ама он е калпазанин и ще пържи още валовете в тоа мазоч. Off Topic О.К. Само да не прегОриш мекиците... А иначе ме изненада със снимките. Още не може да ми побере акъла показанието... И то с 4 светофара! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #525 Отговорено 15 Август, 2019 Преди 21 часа, emod написа: Скрий съдържанието Усмивката (дето ти я цъкнах) е, защото си представям как Цецо бута колата, в буквалния смисъл на думата . Този жокер наистина е як и пази маслото, особено през зимния период . Или имаш друго предвид - че маслото ще изкара до Нова година Е кво да му стане на маслото в Монтана,като Цецо го задължават да ходи с колело на работа :). Преди 21 часа, ceco_accord написа: Скрий съдържанието Вий тАа тема я взехте на бъзик, ама познавах чиляк, дето запорожецът му зимуваше на трупчета, а напролет караше нас младите (тогава) да го бутаме, за да разбие и качи маслото в маторя. Ако ще цапаме темата - накапал съм и други капки, подредил съм ги в редичка и съм им написал - коя още колко да изкара, но и те не обещават категорично. Бутането е лесно. Ако нещо стане (и нищо не става от ДВГ-то), Бранко ще помогне да я забутаме до Дунава и направо в него. Ти си ми любимия бетатестер. Само да си посмял да ми фърлиш маслото 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #526 Отговорено 15 Август, 2019 Нема бе, споко! Дори не съм доливал в него, а най-важното е че спря да намалява, освен ако не запълва литража с некой друг флуид. Другата седмица ще си го нагледаш. С колело ходя, понеже е по-бързо, по-евтино, по-здравословно, по-екологично, по-безметежно за паркиране, по-безвредно за купето от към демиджи от калпазани и т.н. , а и на маторя с това златно масло му е тясно в града - требе си шосенце или аутобан. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #527 Отговорено 18 Август, 2019 Здравейте колеги! Тук представям цялата "pila",на използваното масло в моят двигател K20Z2,за интервала от 05.03-17.08.19. Mobil1 ESP 0W30-9000км. 9000км Като заключение от тестовете до сега с мобила ,бих казал че е едно много добро масло и го препоръчвам! Това е сменено вчера с Mobil1 AFE 0W20! То вече си има мои "капки" назад в темата,за това смятам да не сканирам него! Налято от новото 4.3L. Филтрите са OEM! Поздрави! 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #528 Отговорено 18 Август, 2019 @JHM, би ли включил малко инфо за условията? Прощавай, ако си бил по-подробен в предните проби, предполагам, че ще е полезно и за пълнотата на поста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #529 Отговорено 18 Август, 2019 Капков тест 10 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-165400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 17.08.2019г. 8.Мото часове около 200 (може и малко повече)? 9.Изразходвано гориво 800л. пропан бутан и 110л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане 150мл.на 6000км,за да вдигна нивото пак на макс,като и сега си е там. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 27ч. на стайна температура (просрочих малко ,така се случи)! 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Доста нашарих темата,ще чакам и вашите..! 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #530 Отговорено 18 Август, 2019 (Редактирано) Надявам се поне да покажеш една проба към края на цикъла на 20-ката. Аз днес смених моето отново с петро 5в20, налях 4л. до максимума след спринцовката при 3.6 по книга, след няколко дена ще направя една проба за база докато е още прясно. Редактирано 18 Август, 2019 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #531 Отговорено 19 Август, 2019 1) Автомобил – Honda Accord CL9, k24a3 03.2008г; 2) Масло – Amsoil Signature Series 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 226230 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата ~ 6000 км; 6) Цикъл (магистрала/извънградско/градско %) – 24/55/21; 7) Средна скорост - 46 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – Април - Август 2019; 9) Моточасове – 130; 10) Изразходвано гориво - 520-530л. Лукойл 95. Предпоследният резервоар минах с Amsoil Power Improver, дават го че чисти нагари по клапани и бутала; 11) Kтм = (525 / 4.5) = 117; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрала Бургас-Пловдив стремях се да карам със 155км/ч по GPS и близо 4000 оборота (реших да си направя тест дали ще пипне масло), 11-12 минути след гасене и се е сушила 20 часа на стайна температура с климатик; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Проверих маслото на сутринта след пробата, минимален разход. Прилагам и снимка на маслото на щеката (студено) за да се добие някаква представа за цвят. 15) Предишно масло - две смени с Ravenol 5w-20 SFE, преди това 10w-40 на 20к в Швейцария две смени, преди него 5w-30 пак на 20к или година; 16) Други – въздушен филтър KN панел не съм го чистил >20хил. км, всичко друго по колата е налично и работи; 17) Капката е скенирана с копирна машина HP на 600dpi; 18) Режим на експлоатация - през седмицата 4-9км градско и 10-15км извънградско в посока, извънградско и магистрали почти винаги с 3-4 човека в колата и климатик. Имам и км по черни пътища покрай водоеми и горички, общо взето от всичко има. Приемам съвети кога и с какво да сменя маслото. 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #532 Отговорено 19 Август, 2019 Маслото все още изглежда много добре! Явно и двигателят ти е чист. От отзивите, които съм чел за Amsoil Signature Series 5w-30, си спомням, че повечето ползватели се оплакват от разход на масло след 6000 км. Тоест маслото започва да губи качества след 6 хил. км. Интересно ми е дали и при теб ще е така. За сега всичко изглежда много добре. Карай да видим по-нататък... Ключова ще е пробата на 7000 км. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #533 Отговорено 19 Август, 2019 @dandilov Amsoil SS не е ли от доста висок клас? 6000км ми звучат доста малко. Възможно ли е да е измило нагари, което по някакъв механизъм да е вдигнало разхода на масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #534 Отговорено 19 Август, 2019 За мен едно масло е от висок клас, когато го доказват експлоатацията, лабораторните анализи и съответните отзиви. Всичко друго е реклама. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #535 Отговорено 21 Август, 2019 Off Topic Последните постове са преместени в темата за маслата - КЛИК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #536 Отговорено 24 Август, 2019 Автомобил – Honda Civic 8th 1.4i-dsi i-shift Масло – Petro Canada 5w20 Маслен филтър – Filtron Общ пробег на автомобила - 67780 км. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 749 км; Моточасове - 11 Среден разход по борд компютър след смяната - 5.8 Цикъл извънградско/градско - 80/20, имам към 60км навъртяни в София за един ден. Пробата е взета от напълно загрял двигател и е сушена 24ч. на стайна температура, първа капка. Обем на налятото масло - 4л. до максимума след изсмукване на несливаемия остатък. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #537 Отговорено 29 Август, 2019 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 429 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 10 000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 29.08.2019 (8 месеца); 9) Моточасове – около 238; 10) Изразходвано гориво - около 675 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (675 / 3.3) = 205; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 2.5-3 мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-10000 км: Продължавам напред . 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #538 Отговорено 29 Август, 2019 Еий..,ще го мачкаш здраво тоя шел! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #539 Отговорено 29 Август, 2019 Защо го мъчиш още това масло? Одавна е сгънало TBN-а. Някъде още при 6500 - 7000км. Ще оцапаш двигателя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #540 Отговорено 29 Август, 2019 Ама това масло не е ли "Лонг Лайф", от тия дето ги карат по 12-15 000 мили . Ми то е едва на половина на ресурса си . Сериозно: Не зная докога ще го експлоатирам. Затрупан съм от работа. Нямам никакво време. От отчаяние даже рейката е спряла да тече . Вече трябваше да съм я сменил + смяна на гарнитура на картера. Обмислям вариант с обновяване на Шела. Имам остатък от 4-ри литровата туба + 1 литър, който бях взел за всеки случай. Общо около 1.7 литра. (грубо). Замислям да източа 2 литра и да долея всичкото чисто масло. После да карам до Декември, да я отворя за почистване (махане на капака на главата) и да сипя 5w-20 Amsoil XL. Единствено ме спира това, че ще трябва да сменям гарнитура на картера в студовете. А е наложително да я сменя. Ще видя какво ще реша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #541 Отговорено 2 Септември, 2019 (Редактирано) Втора проба Amsoil SS 5w-30 1) Автомобил – Honda Accord CL9, k24a3 2008г 2) Масло – Amsoil Signature Series 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 227 200 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата ~ 7000 км; 6) Цикъл (магистрала/извънградско/градско %) – 24/56/20; Цикъл 6000-7000 20/65/15; 7) Средна скорост - 47 км/ч; Средна скорост 6000-7000 - 56км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – Април - Август 2019; 9) Моточасове – 147; Моточасове 6000-7000 ~ 18; 10) Изразходвано гориво - 580л. Лукойл 95; 11) Kтм = (580/ 4.5) = 128.8; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател - 30 минути извъградско, 11-12 минути след гасене и се е сушила 20 часа на стайна температура с климатик; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4.5л; 14) Доливане на масло – не е правено. Разход на масло има 50-75мл в периода 6000-7000км. 15) Предишно масло - две смени с Ravenol 5w-20 SFE имах разход до 300мл който започваше след 4000 км, преди това 10w-40 на 20к в Швейцария две смени, преди него 5w-30 пак на 20к или година; 16) Други – въздушен филтър KN панел не съм го чистил >20хил. км, всичко друго по колата е налично и работи; 17) Капката е скенирана с копирна машина HP на 600dpi; 18) Режим на експлоатация - през седмицата 4-6км градско и 10-16км извънградско в посока, извънградско и магистрали почти винаги с 3-4 човека в колата и климатик. Имам и км по черни пътища покрай водоеми и горички, общо взето от всичко има. 6000 км 7000 км Редактирано 2 Септември, 2019 от isullivan 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #542 Отговорено 2 Септември, 2019 Чудесен резултат за 7000км.,много "стабилен"този амсойл...! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #543 Отговорено 2 Септември, 2019 Според мен и лекият режим помага, 2 студени старта на ден, много малко преходи под 10км, без тежки задръствания и продължителна работа на място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #544 Отговорено 2 Септември, 2019 (Редактирано) На мен ми се струва, че снимките са малко преекспонирани. Липсват полутонове. Бялото е много бяло навсякъде. От там и много добрия вид на капката след обработка с цветовия редактор. Ако вкараме малко полутонове в основното изобрежение, се получава следното: В този вид изглежда, че е настъпило началото на разпада на ядрото. Т.е. началото на загубата на диспергиращи свойства. Ако така основното изображение се доближава повече до истинската проба като визия, цветове и т.н., значи това е истината. Редактирано 2 Септември, 2019 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #545 Отговорено 2 Септември, 2019 Гледах да са същите настройките като предния път 600dpi, high quality, като разликата е че сега запазих като jpeg вместо pdf. Мога да правя и други настройки като brightness и contrast, но не съм пипал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #546 Отговорено 2 Септември, 2019 Настройките на скенера в Windows-a направи ли? https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057520815 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #547 Отговорено 2 Септември, 2019 Off Topic Нямам възможност за настройка на драйверите, машината е вързана на сървър и нямам админ. права за него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #548 Отговорено 10 Септември, 2019 Привет отново. За последният почти месец врътнахме към 1240 километра, та ето нова капчица. Предишните са на стр.7 - пост № 270 / стр.11 - пост № 404 и стр.14 - пост № 531. Може би ако се подредят заедно ще е по-видима промяната? 1 Автомобил - Honda Accord 7, фейслифт, комби, К24А3, автоматик 2 Масло – Mazda 5W20 – 4л + 0.3л друго, от същия вискозитет. 3 Маслен филтър - нещо синьо made in Austria (от Бранко). 4 Общ пробег на автомобила – 171060км. 5 Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7040км. 6 Градско – 2240км (около 77 м/ч) / извънградско -4800км (около 58 м/ч). 7 Средна скорост – градско 30км/ч / извънградско 86км/ч. 8 Сезон на експлоатация – 14.08.2018 – 09.09 2019г. 9 Мото часове – около 135 м/ч. 10 Използвано гориво А-95, приблизително 300л. градско и 380л. извънградско. 11 Пробата е взета от напълно загрял двигател, след 3 км градско (5 мин след гасене) и се е сушила 25 часа на стайна температура. 12 Обем на налятото чисто масло при смяната – 4.3 л. 13 Без доливане на масло. Ниво по щеката 1/3 над минимума. Няма миризма на бензин. 14 Предишни масла - 2 пъти Honda 5W20 „синтетик бленд” с пробег по около 5000км. При смяната не е изсмукван остатъкът от картера, но бе оставено да се изкапе около 30 мин. 15 Експлоатацията и стилът ми на шофиране са си същите. Надявам се да е в относително добро здраве, понеже му предстоят още няколко извънградски в рамките на месец и може да стигне 8500км и 150м/ч. EDIT: пила (emod). 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #549 Отговорено 10 Септември, 2019 Ще удържи, но се задъхва . Виж как оранжевата част (тежките замърсявания) се разпространява в зелената зона (зоната на дифузия). 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #550 Отговорено 10 Септември, 2019 Благодарско. Вероятно ще познаеш че ще го сменям заедно със зимните гуми. Като го разходя в предвиденото време / км, ще има нова капка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #551 Отговорено 11 Септември, 2019 На 10.09.2019 г. at 11:21, emod написа: Ще удържи, но се задъхва . Виж как оранжевата част (тежките замърсявания) се разпространява в зелената зона (зоната на дифузия). Защо не образува ядро това маздовото на Цецо?Мисля,че и при ECS-а на равенол по назад, в тестове на колега, имаше такава липса на ядро. Не съм имал до сега капки без ядро,бензина ли е причината или нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #552 Отговорено 11 Септември, 2019 За съжаление няма(м) точен и еднозначен отговор на въпроса ти . Писал съм и преди - само догадки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #553 Отговорено 11 Септември, 2019 И аз очаквах класическо развитие, но за сега е просто леко потъмняло за тая 1+ година и 7000 км? Да каже човека със "жокерите". :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #554 Отговорено 12 Септември, 2019 чист двигател? Аз чакам 20-30мин преди да взимам капка... възможно ли е да има отражение? И се чуда КАК носите листа хартия от колата до мястото където съхне Редовно ако има вятър ми повдига листчетата ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #555 Отговорено 12 Септември, 2019 Остави листчето в колата на равно място, за час - два, докато попие капката, пък после си го носи да съхне. 😉 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #556 Отговорено 12 Септември, 2019 преди 43 минути, Restless написа: И се чуда КАК носите листа хартия от колата до мястото където съхне Редовно ако има вятър ми повдига листчетата ... Аз ползвам буркан върху, който опъвам листа и го фиксирам с ластик, и след това го оставям да си съхне така 24ч. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #557 Отговорено 18 Септември, 2019 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 430 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 11 000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 17.09.2019; 9) Моточасове – около 260; 10) Изразходвано гориво - около 725 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (725 / 3.3) = 220; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 3+ мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-11000 км: Изглежда сякаш краевата зона се размива. Ще видим на следващия тест . Продължавам напред. 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #558 Отговорено 18 Септември, 2019 купи за 30лв кво да е масло и го смени, що мъчиш добичето ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #559 Отговорено 18 Септември, 2019 Преди 1 час, emod написа: Продължавам напред. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #560 Отговорено 18 Септември, 2019 В капките на 10хкм и тази сега, аз не виждам голяма разлика. Според мен ще изкара до късна есен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове