Jump to content

Recommended Posts

Off Topic

 

Защото му тече семерингът на коляновия вал и като налее над средата, го изплюва от там. :D

А не му се разправя и охарчва да смени семеринга.

 

 

  • Хаха 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи ми мирише на це масла и мн километри...Абе да ви питам..върнах бая маслената тема  що вече не харесвате Петро канадата..?Доста се е харчела.?@Rakeem братко?

Редактирано от Jivetz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, ceco_accord написа:

Имам план и провеждам експеримент.

Екперимент на този дърт юнак...,дай му малко силички:weights:!

3,7 л.при смяна,та моя акорд на 4,5 л.се мръщи:(,а пък ги държи до край без доливане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Jivetz написа:

Значи ми мирише на це масла и мн километри...Абе да ви питам..върнах бая маслената тема  що вече не харесвате Петро канадата..?Доста се е харчела.?@Rakeem братко?

Off Topic

 

За всичко си има време и място. 

Аз го наливах, когато сменях по 3- 4 пъти масло в годината и струваше към 8лв. литъра, тоест ме устройваше и беше подходящо за режима ми.

Как да ти обясня, че минерално базираните масла имат по-кратък живот и когато сменяш веднъж годишно и минаваш над 10к.км. е хубаво да се избягват?

Хиляда пъти е писано, че при къси смени е все тая какво масло се налива, стига да отговаря на спецификациите. 

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, Rakeem написа:

Цецо, аз още не мога да те разбера, защо го държиш на средата това масло, при положение, че и без друго ти побира масло като на малолитражка.

Защото над средата прокапва след извънградско.

Имам си резерв - доливам, споко. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 12 часа, dandilov написа:
  Скрий съдържанието

 

Защото му тече семерингът на коляновия вал и като налее над средата, го изплюва от там. :D

А не му се разправя и охарчва да смени семеринга.

 

 

Когото съм питал - нЕще да разглабя тоя "милениум Фалкон", а още по-малко аз ще се хвана.

Карам около средата за да не капе. Сега е малко над и пак е сухо. Чакам го да закисне съвсем тОа семеринг и вече няма да ползвам убави и "миещи" масла.

Сегашното RSP си е супер масло, но 1 литър отиде на асфалта, та се връщам на

IMG_20250221_074954_edit_143572615677049.jpg.8bc56980c4ba965716398dad664920d3.jpg

Ората тез Легени ги карат с 5W-40, а аз се гледам тънкото, а тва е стар мотор - като проектиране - маслените отворите в сегментите му са големи, а не като на R сериите, или по-насам съвременните двигателчета.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Защо не пробваш да смениш спецификацията, вместо вискозитета ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord Има някаква вероятност, естерите от "убавите" масла да са пораздули малко гумата и семерингът да е "закиснал". Та 1 литър RSP не е отишъл напразно на асфалта. Дано да ми е вярно предположението, де. :rolleyes:

От друга страна пък целим стабилно и устойчиво на деградация масло, и максимално добро мазане. Мисля, че го постигнахме с RSP, с оглед на минималното количество тежки частици в капковите проби. :thumbs1:

Следва да видим как ще се развива и DXG от тук нататък. 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jivetz Виж му историята от капковите проби. Ползвал е различни спецификации до момента. ILSAC, ACEA A3/B4, ACEA A5/B5, но си харчи по 1 л./10 хил.км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го следя новото.

И без това вече имам навик давайки назад, да поглеждам има ли капка на асфалта при извънградско.

За това го карам още, макар да има ора питащи "защо бе джанъм?"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 2 минути, dandilov написа:

@Jivetz Виж му историята от капковите проби. Ползвал е различни спецификации до момента. ILSAC, ACEA A3/B4, ACEA A5/B5, но си харчи по 1 л./10 хил.км.

Този разход е нормален за този мотор и не ме притеснява.

Просто не ме кефи да има капчица под мотора в гаража след извънградско.

Запознатите с модела по сервизите викат - "Карай си - твоят мотор е цвете в сравнение с лейките които сме виждали".

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...