Jump to content

Recommended Posts

Колеги, предстои ми смяна на горивен филтър. 

Няколко въпроса:

1. Колебая се между следните марки - Nipparts (знам, че са холандски бранд специализиращ в японски части, но чувам че доста ментаци имал), Kavo/Amc parts и Ashika.

Първият е 50 лв, другите са малко над 80. Някой да каже дали е ползвал въпросните и дали е доволен.

2. Добър сервиз в Бургас /без Апостолов/ или Варна /без Бултрако/.

3. Вие сами ли си сменята горивния филтър или ходите в сервиз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ползвал на Каvo и не съм имал процблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензиновите акорди не е ли lifetime филтъра? Това което предлагат нипартс и останалите  не е ли само кошницата на горивната помпа или в нея се намира горивния филтър? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Z-Ro написа:

На бензиновите акорди не е ли lifetime филтъра? Това което предлагат нипартс и останалите  не е ли само кошницата на горивната помпа или в нея се намира горивния филтър? 

 

И аз така прочетох по американските форуми за Acura TSX (тамошното име на акорда), че горивния филтър не се сменял изобщо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди време бях питал Слави заради газовата, и той също ми каза, че се сменява само при проблем.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 hours ago, Cyreon said:

Kavo/Amc parts и Ashika

 

 

Kavo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Kъм колегите с бензинови акорди: Миналата година така и не го смених след тоя пост. Понеже ми предстои да й сменям рутинно някои неща, кои от вас са сменяли горивен филтър? Някой казват, че изобщо не се сменял горивен филтър или само ако има проблем, но в Owners Manual пише че се сменя на всеки 4 години или 80,000 км. Знам, че е хамалогия смяната, не ми прави проблем, никога досега не е сменян, не знам какво да правя.

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Филтъра не върви ли с помпата заедно?

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го сменял,т.е. майстора ми де.Оригинален 170 лв беше и ми казаха,че е за 120 000 км.Вади се цялата кошница от резервоара,разглобява се цялата и се сменя само филтъра.Мисля,че е по-добре да го направи човек,който разбира.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това долу е купения от мен оригинален гор. филтър,но все още си стои в кутията,защото карам на газ и не виждам някакви проблеми с този който съм в момента.

Фактически в тази бялата пластмасова коруба ли се намира филтриращия елемент,защото виждам отвор от горе и отвор от долу,вероятно за вход и изход на горивото?Също има и някакви отвори с клеми (букси).

За 7-ма ген.става дума,но мисля,че и за осма ще е такова чудо.20190127_201352.thumb.jpg.28a1770cbaf8f266f55b9ad623a48bbc.jpg20190127_202931.thumb.jpg.97cdeea8240f8b84cd300b7d9e707f43.jpg20190127_202907.thumb.jpg.badb300c266c542076755a9b66975a89.jpg20190127_202830.thumb.jpg.978d64266f3e144b92b0c495e9522eb1.jpg

 

 

 

 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко встрани, но все пак - питане за горивен филтър и масло.

Минах почти 10 000 км от м.Юни 2018 до момента. Колата е Акорд, дизел,2008 год. При покупката смених горивния филтър. Досега на всичките ми коли ( бензинови само) съм сменял масло на 10000 км. Сега Акорда е с МОТУЛ, с точните параметри. За близо 10000 км. съм долял има-няма 100 мл. Сега на 10000 или повече км. да сменя маслото и съответно - и горивния филтър  ?

Благодаря на всички за инфото .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужвай си я на 10000 и не се чуди, че после главата много боли. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То чудене почти няма , че смяната ще е на 10 000, но от мнения не боли :). А какъв горивен филтър бихте препоръчали и дали да се сменя на 10000 км. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stany681 Моя опит с дизелите показва,че е задължително смяната на горивният филтър да върви със смяната на маслото всеки път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз при смяна на масло винаги сменям всички филтри. Не е кой знае колко скъп, а ми е доста по-спокойно, имайки в предвид колко ни е "хубава" нафтата.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×