Jump to content
Cyreon

Смяна на горивен филтър

Recommended Posts

Колеги, предстои ми смяна на горивен филтър. 

Няколко въпроса:

1. Колебая се между следните марки - Nipparts (знам, че са холандски бранд специализиращ в японски части, но чувам че доста ментаци имал), Kavo/Amc parts и Ashika.

Първият е 50 лв, другите са малко над 80. Някой да каже дали е ползвал въпросните и дали е доволен.

2. Добър сервиз в Бургас /без Апостолов/ или Варна /без Бултрако/.

3. Вие сами ли си сменята горивния филтър или ходите в сервиз?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм ползвал на Каvo и не съм имал процблеми

Share this post


Link to post
Share on other sites

На бензиновите акорди не е ли lifetime филтъра? Това което предлагат нипартс и останалите  не е ли само кошницата на горивната помпа или в нея се намира горивния филтър? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Z-Ro написа:

На бензиновите акорди не е ли lifetime филтъра? Това което предлагат нипартс и останалите  не е ли само кошницата на горивната помпа или в нея се намира горивния филтър? 

 

И аз така прочетох по американските форуми за Acura TSX (тамошното име на акорда), че горивния филтър не се сменял изобщо. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз преди време бях питал Слави заради газовата, и той също ми каза, че се сменява само при проблем.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Cyreon said:

Kavo/Amc parts и Ashika

 

 

Kavo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kъм колегите с бензинови акорди: Миналата година така и не го смених след тоя пост. Понеже ми предстои да й сменям рутинно някои неща, кои от вас са сменяли горивен филтър? Някой казват, че изобщо не се сменял горивен филтър или само ако има проблем, но в Owners Manual пише че се сменя на всеки 4 години или 80,000 км. Знам, че е хамалогия смяната, не ми прави проблем, никога досега не е сменян, не знам какво да правя.

Edited by Cyreon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Филтъра не върви ли с помпата заедно?

Edited by BOKLUK_CHOVEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм го сменял,т.е. майстора ми де.Оригинален 170 лв беше и ми казаха,че е за 120 000 км.Вади се цялата кошница от резервоара,разглобява се цялата и се сменя само филтъра.Мисля,че е по-добре да го направи човек,който разбира.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това долу е купения от мен оригинален гор. филтър,но все още си стои в кутията,защото карам на газ и не виждам някакви проблеми с този който съм в момента.

Фактически в тази бялата пластмасова коруба ли се намира филтриращия елемент,защото виждам отвор от горе и отвор от долу,вероятно за вход и изход на горивото?Също има и някакви отвори с клеми (букси).

За 7-ма ген.става дума,но мисля,че и за осма ще е такова чудо.20190127_201352.thumb.jpg.28a1770cbaf8f266f55b9ad623a48bbc.jpg20190127_202931.thumb.jpg.97cdeea8240f8b84cd300b7d9e707f43.jpg20190127_202907.thumb.jpg.badb300c266c542076755a9b66975a89.jpg20190127_202830.thumb.jpg.978d64266f3e144b92b0c495e9522eb1.jpg

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко встрани, но все пак - питане за горивен филтър и масло.

Минах почти 10 000 км от м.Юни 2018 до момента. Колата е Акорд, дизел,2008 год. При покупката смених горивния филтър. Досега на всичките ми коли ( бензинови само) съм сменял масло на 10000 км. Сега Акорда е с МОТУЛ, с точните параметри. За близо 10000 км. съм долял има-няма 100 мл. Сега на 10000 или повече км. да сменя маслото и съответно - и горивния филтър  ?

Благодаря на всички за инфото .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обслужвай си я на 10000 и не се чуди, че после главата много боли. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

То чудене почти няма , че смяната ще е на 10 000, но от мнения не боли :). А какъв горивен филтър бихте препоръчали и дали да се сменя на 10000 км. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

stany681 Моя опит с дизелите показва,че е задължително смяната на горивният филтър да върви със смяната на маслото всеки път.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз при смяна на масло винаги сменям всички филтри. Не е кой знае колко скъп, а ми е доста по-спокойно, имайки в предвид колко ни е "хубава" нафтата.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×