Cyreon 204 #1 Публикувано 29 Април, 2018 Колеги, предстои ми смяна на горивен филтър. Няколко въпроса: 1. Колебая се между следните марки - Nipparts (знам, че са холандски бранд специализиращ в японски части, но чувам че доста ментаци имал), Kavo/Amc parts и Ashika. Първият е 50 лв, другите са малко над 80. Някой да каже дали е ползвал въпросните и дали е доволен. 2. Добър сервиз в Бургас /без Апостолов/ или Варна /без Бултрако/. 3. Вие сами ли си сменята горивния филтър или ходите в сервиз? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #2 Отговорено 30 Април, 2018 Аз съм ползвал на Каvo и не съм имал процблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #3 Отговорено 30 Април, 2018 На бензиновите акорди не е ли lifetime филтъра? Това което предлагат нипартс и останалите не е ли само кошницата на горивната помпа или в нея се намира горивния филтър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #4 Отговорено 30 Април, 2018 Преди 3 часа, Z-Ro написа: На бензиновите акорди не е ли lifetime филтъра? Това което предлагат нипартс и останалите не е ли само кошницата на горивната помпа или в нея се намира горивния филтър? И аз така прочетох по американските форуми за Acura TSX (тамошното име на акорда), че горивния филтър не се сменял изобщо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #5 Отговорено 30 Април, 2018 Аз преди време бях питал Слави заради газовата, и той също ми каза, че се сменява само при проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #6 Отговорено 30 Април, 2018 23 hours ago, Cyreon said: Kavo/Amc parts и Ashika Kavo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #7 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Kъм колегите с бензинови акорди: Миналата година така и не го смених след тоя пост. Понеже ми предстои да й сменям рутинно някои неща, кои от вас са сменяли горивен филтър? Някой казват, че изобщо не се сменял горивен филтър или само ако има проблем, но в Owners Manual пише че се сменя на всеки 4 години или 80,000 км. Знам, че е хамалогия смяната, не ми прави проблем, никога досега не е сменян, не знам какво да правя. Редактирано 25 Януари, 2019 от Cyreon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #8 Отговорено 25 Януари, 2019 Вътре в резервоара ли беше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #9 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Филтъра не върви ли с помпата заедно? Редактирано 25 Януари, 2019 от BOKLUK_CHOVEK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pampov 6 #10 Отговорено 27 Януари, 2019 Аз съм го сменял,т.е. майстора ми де.Оригинален 170 лв беше и ми казаха,че е за 120 000 км.Вади се цялата кошница от резервоара,разглобява се цялата и се сменя само филтъра.Мисля,че е по-добре да го направи човек,който разбира. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #11 Отговорено 27 Януари, 2019 Това долу е купения от мен оригинален гор. филтър,но все още си стои в кутията,защото карам на газ и не виждам някакви проблеми с този който съм в момента. Фактически в тази бялата пластмасова коруба ли се намира филтриращия елемент,защото виждам отвор от горе и отвор от долу,вероятно за вход и изход на горивото?Също има и някакви отвори с клеми (букси). За 7-ма ген.става дума,но мисля,че и за осма ще е такова чудо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #12 Отговорено 4 Февруари, 2019 Малко встрани, но все пак - питане за горивен филтър и масло. Минах почти 10 000 км от м.Юни 2018 до момента. Колата е Акорд, дизел,2008 год. При покупката смених горивния филтър. Досега на всичките ми коли ( бензинови само) съм сменял масло на 10000 км. Сега Акорда е с МОТУЛ, с точните параметри. За близо 10000 км. съм долял има-няма 100 мл. Сега на 10000 или повече км. да сменя маслото и съответно - и горивния филтър ? Благодаря на всички за инфото . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #13 Отговорено 4 Февруари, 2019 Обслужвай си я на 10000 и не се чуди, че после главата много боли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #14 Отговорено 4 Февруари, 2019 То чудене почти няма , че смяната ще е на 10 000, но от мнения не боли . А какъв горивен филтър бихте препоръчали и дали да се сменя на 10000 км. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #15 Отговорено 4 Февруари, 2019 stany681 Моя опит с дизелите показва,че е задължително смяната на горивният филтър да върви със смяната на маслото всеки път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #16 Отговорено 6 Февруари, 2019 Аз при смяна на масло винаги сменям всички филтри. Не е кой знае колко скъп, а ми е доста по-спокойно, имайки в предвид колко ни е "хубава" нафтата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове