Jump to content

Recommended Posts

Еми браво за труда да го обясниш, нека бъде поучително за всеки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пускал тема преди около година за същия шум...Имам го откакто я купих, но е по-слаб и е само от 700 до 1000об, няма вибрации, след тези обороти изчезва.

Тогава отварях помпата, смених лагера, течността...промяна няма. Отказах се и свикнах да не го забелязвам. Все пак от време на време се чудя защо..., с пръчка опряна до ухото и до разни части наоколо стигнах до извода, че шумът е от маркуча, най-вероятно в средата от демпфера (изпада в резонанс при тези обороти), но не си струва да го сменям...

Прекалено много елементарни неща по този модел са свръх капризни/чувствителни към безумно скъпите "оригинални" части...Тъпо е, че по всички форуми, за почти всеки "вроден" проблем, мъдрите съвети са "иди в оторизиран сервиз" или " смени го с оригинално"..., никой не казва защо е така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, явно е сложно да се обясни, защото не "ринем" парите с лопати, а за да се установи защо и как, знаеш, трябва тестване.

Виждам от постовете ти, че доста методологично търсиш проблема и явно имаш доста познания по физика и механика, и тук ще те попитам защо не си пратил писмо до Хонда Моторс да им зададеш тези въпроси?

 

От мой опит искам да ти кажа, че единият майстор при който си обслужвам колата (всякакви макри обслужва, не само Хонда), специално за тампони и елементи по окачването ми е казвал, че няма да сложи никога повече на японски автомобил алтернативна част, защото карат по макс 5К км и все едно не си ги сменял. Тук Хонда ли са виновни, или афтърмаркет евтините части? Защо тези които правят афтърмаркет части не са направили маркуча за хидравлика с качеството на Хондовското...

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали за това караме Хонди, щото изкарват по стотици хиляди километри с оригиналните си компоненти. Нали не смятате че някой афтър маркет "щамповач" има технологичната база и ще отдели стотици часове за тестове на всички тръби и маркучи предлагани по планетата, за да избере тези с най-ниска кавитация, които да осигуряват максимална ламинарност на флуида.

Вероятно и оригинала не се произвежда точно от Хонда, а от някой педантичен поддоставчик, чиито маниакално отдадени на делото си служители от десетилетия ползват един и същ маркуч, понеже са спечелили тестовия конкурс и са гарантирали с родословието си че всички партиди и завинаги ще са ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, crown_bg написа:

Виждам от постовете ти, че доста методологично търсиш проблема и явно имаш доста познания по физика и механика, и тук ще те попитам защо не си пратил писмо до Хонда Моторс да им зададеш тези въпроси?

 

 

Защото опита на други форуми показва, че отговор  от Хондана на "тънки" въпроси няма. Нали целта им не е да те научат, а да те вкарат в техен сервиз...

За мннение на майстори не ми говори, то е такова, че да изкарат максимално кинти, а и да знаят нещо за даден проблем, не го споделят, пазят си хляба (както и някои потребители тук)...

Та, за оригиналните части- съгласен съм неоригинални части да имат по-малък ресурс, по-ниско качество, както е за всяка марка, но не съм съгласен въобще да не стават както е при нашия модел...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно разбирам, при Акорд VII 2.4, няма как споменатият маркуч да се направи по поръчка? Трябва да се вземе или оригинален (от Бултрако) или от hondapartsnow.com?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, emz написа:

Ако правилно разбирам, при Акорд VII 2.4, няма как споменатият маркуч да се направи по поръчка? Трябва да се вземе или оригинален (от Бултрако) или от hondapartsnow.com?

 

Колега, в момента съм със същия проблем и на 2 места вече (сервиза на Слави в Овча купел и едно момче, дето прави хидравличните маркучи на половината багери в Бургас) ми казаха, че може да се направи, обаче може би ще има паразитни шумове, вибрации, насичане и т.н. На въпроса ми какво точно не може да се уеднакви - материала ли, вътрешното, външното сечение, налягането ли, не ми дават конкретен отговор. Практиката им показвала това. Понеже хем не ми се дават 500лв за 1м гума с 2 накрайника, хем както казват "не съм толкова богат, че да взимам евтино" взех компромисно решение - афтърмаркет маркуч на Gates на по-прилична цена, в момента го чакам да пристигне. Ако не ти е спешно мога да ти кажа как ще са нещата след смяната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна каква е приемливата цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Varz написа:

 

Колега, в момента съм със същия проблем и на 2 места вече (сервиза на Слави в Овча купел и едно момче, дето прави хидравличните маркучи на половината багери в Бургас) ми казаха, че може да се направи, обаче може би ще има паразитни шумове, вибрации, насичане и т.н. На въпроса ми какво точно не може да се уеднакви - материала ли, вътрешното, външното сечение, налягането ли, не ми дават конкретен отговор. Практиката им показвала това. Понеже хем не ми се дават 500лв за 1м гума с 2 накрайника, хем както казват "не съм толкова богат, че да взимам евтино" взех компромисно решение - афтърмаркет маркуч на Gates на по-прилична цена, в момента го чакам да пристигне. Ако не ти е спешно мога да ти кажа как ще са нещата след смяната :)

 

 

Благодаря за отговора. Ще чакам отзиви! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги вижте,какво предлагат китайците за 60лв.:

Power Steering Feed Pressure Hose OEM:53713-SDC-A02 53713-SDA-A02 For honda For Accord 2.0L 2.4L 2003-2007 For TSX 2004-2008 


http://s.aliexpress.com/JBF7buMb

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, h5rov написа:

Ако не е тайна каква е приемливата цена?

150 еврона :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.01.2018 г. at 14:59, h5rov написа:

Монтирахме маркуча, колата си беше ОК, но се появи един лек паразитен свирещ шум.

Здрасти колега,май и аз съм следващия по ред със спукан маркуч.Да считам ли ,че при бензиновите акорди,има деликатен момент с рециклаж и афтърмаркет маркуч?Решението на проблема,свежда ли се до оригинална подмяна.Питам защото,в друга тема на колегата petko_z прочетох,че не е имал проблеми с рециклирания в "ханза..." маркуч,но разликата е че акорда е дизелов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От човек, работил с много хонди, както работил и в официален сервиз на Хонда, знам, че единственият добър начин за ремонт е оригинален маркуч. Нямаше мотив да ме лъже с тази информация. От това мнение, както и информация от форума, реших и смених моя с оригинален. Иначе да, и аз видях, че повечето успешно рециклирали маркучи са с дизели – не знам дали има корелация.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на този маркуч е според виждането на ползвателя. След рециклажа, колата вървеше, завиваше, не течеше ...

Но и не беше това което трябва да е за мен. За някои хора си беше супер, не чуваха шума, не усещаха насичането на волана.

Рециклирания маркуч го продадох на колега от форума, беше му спешен. Не ми е върнал обратна връзка как е при него.

 

Като сложих новия оригинален, волана си беше какъвто трябваше да бъде. Въпрос на личен и финансов избор.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос към колегите, които са усещали тази вибрация: в каква ситуация точно усещате вибрациите – в завой / на права отсечка / висока или ниска скорост / натегнат волан на макс ляво/дясно? Има ли стъпки, които могат да възпроизведат вибрациите и постоянно ли се случва при тези стъпки или само понякога?

 

Питам защото искам да сравня мои симптоми с тези.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, h5rov написа:

Като сложих новия оригинален, волана си беше какъвто трябваше да бъде. 

Този резултат търся на всяка цена.:thumbs1: и май на там отиват работите.Само да попитам "О" пръстенчета имаше ли към оригиналния маркуч или отделно си взимал?Най ветоятно,ще се наложи поставянето на нови такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих рециклирания маркуч от колегата за което му благодаря спаси ме временно но имаше вибрации и насичане в момента съм с маркуч от Китай работи без забележки.

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.09.2018 г. at 15:07, opro написа:

в момента съм с маркуч от Китай работи без забележки.

Радвам се колега,че си минал петкратно по тънко,с това парче гума и ти желая безпроблемна работа.Вчера ми се обадиха от Бултрако,че маркуча е пристигнал,но ще го монтирам другата седмица, заради лични ангажименти.Уговорката беше едновременно с маркуча и за подмяна на хидр.течност. та да видим.Ще дам отзиви,надявам се положителни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, JHM написа:

Радвам се колега,че си минал петкратно по тънко,с това парче гума и ти желая безпроблемна работа.Вчера ми се обадиха от Бултрако,че маркуча е пристигнал,но ще го монтирам другата седмица, заради лични ангажименти.Уговорката беше едновременно с маркуча и за подмяна на хидр.течност. та да видим.Ще дам отзиви,надявам се положителни!

Със сигурност ще са положителни.

Редактирано от Kissman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто решение!И аз така направих,просто защото за някои важни неща не трябва да се правят компромиси.Други части може човек да намери втора употреба или китайски,но ако не са толкова отговорни.И аз смених хидравличната течност,по-малко от литър отиде,600 лв ми струваше маркуча от Бултрако и дойде за 5 дена,дадох още 50 лв  в познат сервиз за смяна на маркуча и всичко е 6.Не помня обаче колко гаранция ми дадоха за маркуча,но май беше 1 година.Успех колега,не си сбъркал. :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес съм с нов оригинален маркуч на хидравликата.Волана е адекватен и няма никакви аномалий при завиване.Като цяло съм доволен от обсложването в дилъра,тъй като получих ,отстъпка в цената и 1 год. гаранция!;)

Като драснах чертата,ми отсече 582лв. с труда и приложената отстъпка.

Като минус бих отбелязал факта,че не източиха цялата хидр. течност,а само 600 грама (хонда не изисквала цялостно източване ,а само опресняване,дъра бъра...)

Здраве да е...!:)

Продължаваме напред окрилени от силата на мечтите!:honda::plane:

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.01.2018 г. at 14:59, h5rov написа:

За шума... като чели май още има някакъв шум, но от къде е, а и той може да е в главата ми. За сега не мога да кажа финално, нека мине време.

 

Припомних си я и аз тази тема :D

Шумът в главата ми се оказа лагер на компресора на климатика. 30 китна...

От тогава да не дърпам дявола за опашката .... най-шумното нещо в двигателния отзег при покой са инжекторите на газовата. 

С кеф отварям капака да я чуя как тик-така... :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.06.2018 г. at 13:31, Varz написа:

 

Колега, в момента съм със същия проблем и на 2 места вече (сервиза на Слави в Овча купел и едно момче, дето прави хидравличните маркучи на половината багери в Бургас) ми казаха, че може да се направи, обаче може би ще има паразитни шумове, вибрации, насичане и т.н. На въпроса ми какво точно не може да се уеднакви - материала ли, вътрешното, външното сечение, налягането ли, не ми дават конкретен отговор. Практиката им показвала това. Понеже хем не ми се дават 500лв за 1м гума с 2 накрайника, хем както казват "не съм толкова богат, че да взимам евтино" взех компромисно решение - афтърмаркет маркуч на Gates на по-прилична цена, в момента го чакам да пристигне. Ако не ти е спешно мога да ти кажа как ще са нещата след смяната :)

за кой в Бургас става дума ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.06.2018 г. at 19:11, Varz написа:

150 еврона :D

повече са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.09.2018 г. at 22:04, Pavel_Pavlov написа:

От човек, работил с много хонди, както работил и в официален сервиз на Хонда, знам, че единственият добър начин за ремонт е оригинален маркуч. Нямаше мотив да ме лъже с тази информация. От това мнение, както и информация от форума, реших и смених моя с оригинален. Иначе да, и аз видях, че повечето успешно рециклирали маркучи са с дизели – не знам дали има корелация.

и при дизела има леки ама минимални забележки, но няма идеални неща.Карам с рециклиран за 40 лева вече година а това са от порядъка на 40К така че доста си е добре ако питаш лично мен :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча освен двата накрайника има и демпфер в средата и ако се присадят всички тези 3 неща и се спази дължината на маркуча, няма причина да се различава от оригиналния...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, JapCar написа:

Маркуча освен двата накрайника има и демпфер в средата и ако се присадят всички тези 3 неща и се спази дължината на маркуча, няма причина да се различава от оригиналния...

Остана и правилния маркуч с точните физико-механични свойства....

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, h5rov написа:

Остана и правилния маркуч с точните физико-механични свойства....

Няма да слизаме на молекулярно ниво...Мнозина си правят маркуч по този начин и работи за £40-50 вместо £250 оригинален (от английския форум).

Вярно, аз не съм от маниаците "всичко оригинално", но се справям някак. На дизеловия Акорд купих от БГ морга от десен волан за 50лв, смених го сам...В Англия трудно се намира по моргите, но в БГ английските не стават за левия волан, за това се намират на сносна цена.

Мързи ме да правя бизнес - изкупувам от БГ моргите и продавам в Англия... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.12.2018 г. at 16:09, benjamin4o написа:

за кой в Бургас става дума ?

Не му знам името - сервиза им е срещу Екватор-а в Комлука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.12.2018 г. at 20:07, JapCar написа:

Вярно, аз не съм от маниаците "всичко оригинално", но се справям някак.

Това е чудесно,че си му намерил цаката,но както си писал ти стоиш от дясно..!!!,при нас е различно и си плащаме за оригинала!;)

Гледам.цената за оригинален в "coxmot.UK" е минала нашата.:tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, JHM написа:

Това е чудесно,че си му намерил цаката,но както си писал ти стоиш от дясно..!!!,при нас е различно и си плащаме за оригинала!;)

Гледам.цената за оригинален в "coxmot.UK" е минала нашата.:tooth:

Така а е...След като смених маркуча , след 2-3 месеца я продадох, да не съм луд да инвестирам много кинти за нов. До някъде ви разбирам за изхвърлянето "всичко оригинално" и "върхови консумативи", защото в БГ купуваш кола с мисълта да я караш дълго и я правиш за себе си. На острова колите са евтини и се сменят често, не си струва да инвестираш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... но е кофти когато предишният също не е инвестирал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 57 минути, JapCar написа:

да не съм луд да инвестирам много кинти за нов.

Аз пък те разбирам напълно,защото там на острова инвестирате добре, но в техния бюджет,с цените на таксите, застраховките и други екстри.:yes:Не бих се разделил с любимата ми,заради един маркуч.:)Малко по същество,вече няколко хил. км.,нямам забележки към работата на хидр. система.:bye:

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, ceco_accord написа:

... но е кофти когато предишният също не е инвестирал.

Е, ти си стигнал до верния извод... защо да се напъваш със скъпи консумативи за да я ползваш 30-50хил км примерно, като не знаеш предишните 250хил как е било... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, JHM написа:

Аз пък те разбирам напълно,защото там на острова инвестирате добре, но в техния бюджет,с цените на таксите, застраховките и други екстри.:yes:Не бих се разделил с любимата ми,заради един маркуч.:)Мако по същество,вече няколко хил. км.,нямам забележки към работата на хидр. система.:bye:

Не я продадох заради маркуча- разбрах, че е въртян километража, била е такси и е на около 400х. км, а и исках вече бензинова и взех същата...

За такси, застраховки е така, не може да се мърда, но се свиква, един път годишно и забравям (но за поддръжката може да се мърда)  ... Но пък системата на застраховки, която ще въвеждат в БГ си работи и има логика, предложението тук има кусури, защото се застрахова колата, а там и водача и той си има досие което е известно на всички застрахователи... Тук сульо и пульо може да кара застрахована кола, но там за да караш чужда кола, трябва да имаш застраховка с твоята. Всичко това е така, защото почти всички имат пълна застраховка, защото разликата в цената е малка...Но пък тези които правят бели и взимат пари от застрахователите или са хванати с алкохол, плащат огромна застраховка, която понякога ги отказва да карат. Също трудно може да видиш 18г келеш, току що взел книжка, да кара BMW примерно, защото застраховката за начинаещ, преди да е навършил около 25г е 1500-3000 паунд и с годините (ако е безаварийно), пада. (моята вече е под 200).

Сори за лирическото отклонение, но може да е полезно когато спорите за новите правила и тъпнята, колата, а не водача да носи досието...

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×