Jump to content
sttekata

Повдигане на купето CRV III

Recommended Posts

преди 5 минути, Радо82 написа:

Моите размери са 79 отпред 79.5 отзад

 

@Радо82 Повдигал ли си или правил ли си нещо по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мисли ли да прави поръчка от някъде за подложки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги купих от OLX-а,има човек който продаваше,мисля има още.Комплекта идва скъпичко към 70лв. са задните.Купих един комплект и после ги поразмножих за приятели,пасват идеално,дебелината е 10мм. метални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Карам CRV 2.4 внос от Канада. Имам същият проблем с разкрачването и увисването на задницата. Понеже има разлика в пружините между европейските и канадските не намирам подложки за този модел. Някакви идеи от къде мога да поръчам? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дали планките за повдигане е удачно да се изработят от полиамид? 

Поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да не стане,трябва да е корав,по-скоро полиацетал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз ги изработвам от черен Полиацетал РОМ С, защото е изключително здрав до -50С, не поглъща вода, устойчива на масла и петролни продукти.

Реже се със зеге на бавни обороти, за да не го топи, като ножа е специален за пластмаса!

 

Правил съм го на Jeep Cherokee, който е 2100кг и няма проблеми!

 

Ако някой има нужда от помощ да ми пише!

Редактирано от sttekata
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замяна на пружините с H&R 29036-1 "+30"

 

Отпред от 76 ма 79,5-80

Отзад от 76 на 79,5-80 с полвин резервоар, седмица след смяната...

Возията за мен се промени в положителна посока и то доста добре - тествано на дълъг между градски път, магистрала и по доста лоши черни пътища... 

Визията на автомобила е добра, а най-важното за мен е клиренса - след монтажа - 180мм до металната кора, която съм сложил за защита на картера - риболов, разходки из гори и язовири, но в рамките на разумното за този автомобил и далеч от екстремен оф-роуд, разбира се... От картера до кората има 1-2см. снижаване заради извивката на кората, така че просвета е около 200мм. принципно.., при заводски данни 170 / 185мм. според зависи от пазара, а наще масово са 170мм... Това ме навежда на мисълта, че пружините са си изпълнили задачата "+30"... 

Не знам защо се коментират разликите между 17" и 18", тъй като, ако се кара с оригинален размер гуми разликата е 3мм., следователно няма никакво значение...

Ще ми се да я повдигна още малко и за това ЩЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН на тези, които споделят от къде да си намеря подложки за отпред, може и за отзад, от по 10мм. - не ми се избиват оригиналните болтове. 

Може да ми пишете и на ЛС. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа в темата с клекналите задници. Моята е взех с клекнала задница и мислех че проблема е от умекнали пружини. Имам един познат, който вкарва от Англия црвта и отидох от едно което седеше наперено свалих комплект амортисьорите с пружините и ги сложих на моето. Заедно със смяната им сложих и нови биалетки. След като пуснах колата от стойките видимо стоеше вдигната отзад и се зарадвах много, ама уви не беше за дълго след 4-5 км каране задницата си се върна на старото положение. Явно има още нещо за смяна. Мисля си за тампони на стабилизираща щанга. Докато сменях амортисьорите не можах да видя нещо друго което да изглежда за смяна.

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти как си представяш, че точно тампоните на стабилизиращата щанга, ще ти повдигнат задницата?

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си го представям и аз. Ама четох някъде по-нагоре че някой е сменил всичко като мен и тези тампони и му се повдигнала задницата. Но първо мисля да ида до тази от която взех амортисьорите да е огледам обстойно отзад.

 

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре, прочети темите за повдигане и за разкрачена задница и тогава прецени, кое трябва да смениш, за да има ефект. Ако не ти е разкрачена задницата, може да минеш само с едни подложки, над чашката на амортисьорите, ама и затова има писано, а и са дадени размерите на подложките ако ти трябват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните струват има няма 20лв и се сменят за нула време. Не ми пречи да пробвам, ако не след това подложки за повдигане.

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок , действай и сменявай тампоните.

 

п.п. Ти ще бъдеш първия, който е успял да повдигне задница на кола, със смяна на тампоните на стабилизиращата щанга. Можеш да пробваш и с биалетките, че един познат си сложи на субарото по-дълги и я бил вдигнал с 20 см.:D - умрях от смях като ме убеждаваше!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай всички тампони, има няколко, на носача, на главината, на горната щанга. Обикновено се оправя със смяна на тампони (но не на стабилизиращата щанга) и нови пружини. По-евтин вариант е с подложки, но това някой друг може да го препоръча, аз само го споменавам като вариант. Тук назад има много писано. Прочете ли?

Бензин ли е колата? Има ли газово?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружините са сменени. През уикенда ще огледам по-обстойно тампоните. Колата е дизел.

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е дизел, добре, няма газова да тежи. Измери колко е от земята да веждата да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, ако вече е коментирано , но това изкуствено повдигане с подложки как се отразява на стабилноста ? Особено в завои?

Суетата не изпреварва ли безопасноста?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 6/23/2020 at 10:11 PM, Bizzito said:

Щом е дизел, добре, няма газова да тежи. Измери колко е от земята да веждата да видим.

отзад отляво е 74,5см, а отдясно е 76см.

Редактирано от Speedking

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не е тамън. Трябва да е еднакво от двете страни. Моята не е съвсем изпъната, леко клекнала е и е на 77.5 с малко багаж даже. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Определено нещо не е наред. И отзад в ляво се чува потропване по черни пътища, но ми е трудно да го определя точно от какво е. Интересното е, че и отпред не е много висока. Отпред и от двете страни е измерих 76см. Ще започна смяна на тампони, но умишлено един по един, за да мога да разбера от къде е.

Редактирано от Speedking

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тропането отзад след смяната на пружините ли се получи.Ако е така съм сигурен от какво е понеже и аз го играх тоя филм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, имаше го и преди. Мислех, че е от амортисьорите, ама явно не е от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен бяха завъртяли единия макферсон наобратно.Лесно може да се сбърка,започна да тропа и едната страна на задницата беше по-ниска.Пред гаража го свалих и завъртях и всичко се оправи.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по какво разбра че е сложен на обратно амортисьора?

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По витките на пружината и надписите на самия амортисьор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, изработих и сложих подложки на задните амортисьори и колата стана отзад 81 см, а отпред 78,5. Искам да сложа и отпред 10 мм подложки. Та въпроса ми е.... някой може ли да ми помогне с чертеж с размери на подложки за предните амортисьори или да ми изработи такива 10 мм? Благодаря!

C02CD3B0-F051-4AE9-B699-EAB74139BB3B.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.03.2018 г. at 10:54, _sa6ko_bs написа:

Тия дни ми сложиха подложки 15мм изрязани от транспортна лента. Бях направил и метални ,но монтьора предпочете гумените ( надявам се не ме е подвел). За съжаление забравих да измеря височината преди и след подложките, но видимо стойката се подобри.

 

IMG_20180316_144353.jpg

колега сус стардатния размер гуми ли си

 

мисля да сложа 235 65 17

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой повдигал ли е американка. Има ли разлика в тампоните  и амортисьорите или са същите като европейските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Някой може ли да препоръча сервиз във Варна, където да ми монтират подложките /задни и предни/ на Хонда ЦРВ 3? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То монтирането е лесно,трябва обаче да си купиш подложки.Не вярвам в сервиза да имат налични.Вчера гледах в ОLX-а някой предлагаше,имаше предни и задни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подложки имам и предни и задни, всички сервизи са навити, но никой не е слагал подложки досега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми даде векторен файл за предни и задни подложки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! След повдигане на задницата на ЦРВ 3 ми светнаха лампите за VSA, TSA, ABS и ! Няма промяна в работата на двигателя или поведението на колата, но ....лампите си светят. Някой има ли идея къде е проблемът?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачай на диагностика и виж каква е грешката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кабелите за стоповете да не са ти ги окъсили при слагането на задните подложки. И кабелите и куплунзите за абееса.

 

 

 

Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от todor88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.01.2021 г. at 17:08, Gich написа:

Здравейте колеги! След повдигане на задницата на ЦРВ 3 ми светнаха лампите за VSA, TSA, ABS и ! Няма промяна в работата на двигателя или поведението на колата, но ....лампите си светят. Някой има ли идея къде е проблемът?        

Скъсали са някои кабел на някои датчик щото минават до амортисьорите

Редактирано от todor88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...