Тончо Тонев 0 #1 Публикувано 29 Ноември, 2017 Накратко имам проблем с виене на хидравиката при студен двигател.Когато загрее след 5-6 мин всичко става нормално.Проблема е доста дразнещ за мен.Смених две помпи за хидравликата защото “майстори от Хонда”казаха “помпата е”.Проблема се реши за седмица и преди пет дена пак се появи.Смених течноста с такава от Хонда но ефект нулев.Гледам че маркуча за налягането е чисто нов японски (не съм го сменял аз).Иначе хидравликата работи перфектно дори когато вие.Ако някой има на идея къде е проблема ще съм мн благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #2 Отговорено 29 Ноември, 2017 При мен виеше, когато намаля количеството на маслото в казанчето. Като го допълних до max виенето спря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 29 Ноември, 2017 Ако може да пуснеш запис на това виене и при какви обороти или при всякакви на студено го има. При мен има нещо такова, при всякакви температури, но само при обороти около 700-1000. Разглобявах помпата, сменях О пръстенчета и течността (Хонда), няма промяна и свикнах...Последната ми идея е, че демпфера в средата на маркуча изпада в някакъв резонанс при тези обороти, но няма как да го проверя без да го сменям... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #4 Отговорено 29 Ноември, 2017 При мен е всяка сутрин и при всякакви обороти.Когсто колата си нормализира оборотите и виенето спира.Две помпи сменям и ефект никакъв.Казаха ми че имало някаква спирала в маркуча за налягането но моя е чисто нов.Направо незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #5 Отговорено 29 Ноември, 2017 Значи на студен мотор оборотите са по високи и като загрее и ги свали се оправя. Чудя се дали ако охлабиш малко ремъка ще има промяна при студен мотор. Идеята ми е, че при студен мотор и ремъка е студен, а като загрее малко или много се отпуска. Та ако опиташ да го охлабиш малко ми е интересно дали ще се промени нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #6 Отговорено 29 Ноември, 2017 Течноста я направих на МАX и я изхвърли когато си правих есперимент сутринта с пълен десен и ляв.Течноста се газира и прелива,когато спре да вие течноста става спокойна и не мърда(става като черно езеро) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #7 Отговорено 29 Ноември, 2017 Между другото си го мислех това с ремъка но несъм го пробвал.Ще го отпусна утре и ще видя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #8 Отговорено 29 Ноември, 2017 Пиши да кажеш после какво е станало. Между другото газировката на течността не е много хубав показател - предвещава въздух в системата. Забелязал ли си от някъде да ти изпуска или сълзи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #9 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) При мен е всяка сутрин и при всякакви обороти.Когсто колата си нормализира оборотите и виенето спира.Две помпи сменям и ефект никакъв.Казаха ми че имало някаква спирала в маркуча за налягането но моя е чисто нов.Направо незнам Може би в демпфера на маркуча има пружинка, която наричат спирала, но ако е това, защо при теб зависи от температурата? Или грешно обясняваш, че като загрее, а не , че като паднат оборотите под 1200 примерно. Това, че маркуча е нов не пречи да е от демпфера...Като сменяш помпи така на поразия, опитай да смениш и маркуча с употребяван... Аз последно се насочих към демпфера, като слушах различни места с дървена или метална пръчка опряна до ухото... Опитай все пак малко клипче със звука, да ти кажа същият ли е. Редактирано 29 Ноември, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 29 Ноември, 2017 Течноста я направих на МАX и я изхвърли когато си правих есперимент сутринта с пълен десен и ляв.Течноста се газира и прелива,когато спре да вие течноста става спокойна и не мърда(става като черно езеро) При мен с течността няма проблем. За да ври течността, вероятна причина-има въздух, вероятно смуче от О пръстена на входа на помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #11 Отговорено 29 Ноември, 2017 Загряването и оборотите вървят успоредно и незнам от кое се оправя.Само знам че когсто е студена вие като болно куче.След това всичко спира и нищо не се чува.Цвл ден може да спираш да караш и всичко е ОК но постои ли 5-6 часа или повече да изтине добре и пак почва ВОЯ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #12 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) +1 за въздух. провери О пръстена, иначе може да сменяш помпи до безкрай Проблема може да не е свързан със изстиване на мотора, а като постои повече просто си дърпа въздух, за това и виждаш мехурите в казана, а като позавърти течността и се пообезвъздуши спира да ти вие, което горе долу съвпада и с това да ти позагрее колата. Не е лошо наистина да запишеш да го чуем и ние. Редактирано 29 Ноември, 2017 от golfy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #13 Отговорено 29 Ноември, 2017 Винаги ли течността е "газирана"? Ако е така значи взима въздух от някъде преди помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 29 Ноември, 2017 Винаги ли течността е "газирана"? Ако е така значи взима въздух от някъде преди помпата. Това казах и аз по-горе, но защо спира като загрее. Всичко трябва да има обяснение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #15 Отговорено 29 Ноември, 2017 Ако е О пръстена няма ли са изпуска течност?Всичко е перфектно сухо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #16 Отговорено 29 Ноември, 2017 Затова попитах дали не е забелязал дали му сълзи от някъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #17 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) Винаги ли течността е "газирана"? Ако е така значи взима въздух от някъде преди помпата. Това казах и аз по-горе, но защо спира като загрее. Всичко трябва да има обяснение... Според мен не спира като загрее просто съвпада със загряването, мисля че като завърти течността и изкара въздуха в казанчето спира да вие. Редактирано 29 Ноември, 2017 от golfy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #18 Отговорено 29 Ноември, 2017 Огледай пак за сълзене някъде, пипай на местата, където не може да се види, според мен е нещо малко, огледай хубаво маркуча и от двата края Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #19 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) Ако е О пръстена няма ли са изпуска течност?Всичко е перфектно сухо До този О пръстен няма налягане, та няма да сълзи, напротив, там смуче силно, та ако филтъра в казанчето е позадръстен, вакуума е голям и може да смуче въздух. Слеед помпата навсякъде е високо налягане и може да сълзи, но не може да влиза въздух...Във връщащия маркуч към казанчето има малко налягане и може да сълзи, но въздух не може да влиза. Редактирано 29 Ноември, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #20 Отговорено 29 Ноември, 2017 Искаш да кажеш за Опръстена от към маркуча на казанчето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #21 Отговорено 29 Ноември, 2017 Искаш да кажеш за Опръстена от към маркуча на казанчето? Точно за този О-пръстен става дума. При мен се получи същия ефект когато реших да затегна гайката до пръстена докрай. Развий я с 1/4 оборот и сподели за резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #22 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) Искаш да кажеш за Опръстена от към маркуча на казанчето? Точно за този О-пръстен става дума. При мен се получи същия ефект когато реших да затегна гайката до пръстена докрай. Развий я с 1/4 оборот и сподели за резултата. С развиването просто се е наместило. Стягането не уплътнява, пръстенчето трябва да е еластично, с точен размер, да влиза плътно в отвора на помпата и си уплътнява... Редактирано 29 Ноември, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #23 Отговорено 30 Ноември, 2017 Някой може ли да покаже схема с този О-пръстен. къде точно се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #24 Отговорено 30 Ноември, 2017 (Редактирано) На входа на маслото в помпата на хиравликата има един черен пластмасов щуцер, който е уплътнен към помпата посредством гумен О-образен пръстен. Щуцера се държи към помпата само с един болт. Редактирано 30 Ноември, 2017 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #25 Отговорено 30 Ноември, 2017 Не знам дали ще ти помогне или обърка, но имах същия проблем, но на друга кола с ел. помпа. Като застудя и сутрините виеше първите 2-3 мин. Оказа се от маслото. Беше с нормалното - едно т.червено. По съвети във форума(не този) налях едно зелено. То е по-„тънко“ и се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #26 Отговорено 30 Ноември, 2017 Утре ще сменя О пръстена и ще пиша какъв е резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #27 Отговорено 30 Ноември, 2017 На входа на маслото в помпата на хиравликата има един черен пластмасов щуцер, който е уплътнен към помпата посредством гумен О-образен пръстен. Щуцера се държи към помпата само с един болт. Мерси Токио. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #28 Отговорено 1 Декември, 2017 Момчета,не мога да сваля усмивката от лицето си )).Ще разкажа подробно.Сутринта преди да запаля реших да видя въпросният О-пръстен.Нямаше видими разкъсвания или наранявания но беше леко твърд.И така сложих го обратно и потеглих към магазина за уплатнения.Виенето отново започна още със стартирането на ДВГ и сега продължи дори когато колата загря.Карам си аз а тя вие като куче.Когато спрях пред магазина беше “оповръщала” всичко.Побеснях.Смених пред магазина пръстена (струващ 30ст ) и....колата се оправи моментално.Неможех да повярвам мъркаше като котенце.Сега нямам никакви оплаквания,ще изчакам сутринта но съм силно обнадежден.Благодаря на всички за съветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #29 Отговорено 1 Декември, 2017 Айде честито .. сега като проверяваш утре сутринта може да обърнеш внимание да ли се газира все още в казанчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #30 Отговорено 1 Декември, 2017 Честито! Още в пост //\\ 10 го предположих, но ти се беше насочил към други проверки... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #31 Отговорено 1 Декември, 2017 Благодаря JapCar.Просто нямаше теч,кой би предположил че проблема щее там )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #32 Отговорено 1 Декември, 2017 Мехурчета... нали ти каза.. :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #33 Отговорено 1 Декември, 2017 Благодаря JapCar.Просто нямаше теч,кой би предположил че проблема щее там )) След това писах, че теч може да има където има налягане, там е смучене... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #34 Отговорено 1 Декември, 2017 Колега, дано си сложил качествен О-пръстен, с правилния размер, защото иначе е много вероятно.след 2-3 дни пак да почне да ""издиша" оттам. Имах такъв случай преди години с О-пръстени от квартален магазин от 40-50ст, ужким силиконови, ужким незнам какви... Смених няколко, и накрая си.поръчах от хонда за 6-7лв оригинален и всичко заспа и така до ден днешен без проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #35 Отговорено 1 Декември, 2017 По принцип доста уплатнители съм взимал от там у до сега съм нямал оплаквания,но ще го имам предвид и ако пак се появи проблема ще купя от Хонда макар да ги намразих(много некомпетентни МНОГОООО) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #36 Отговорено 2 Декември, 2017 Приятелю, съмнява ме в Хонда да има некомпетентни хора. Виж в нашите представителства на Хонда - това вече е друг въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тончо Тонев 0 #37 Отговорено 3 Декември, 2017 (Редактирано) Разбра ме много правилно приятел.В БГ представителствата на Хонда НИЩО НЕ РАЗБИРАТ.Заради тях купих две помпи а проблема се оказа О пръсненче за 0.30 ст.А те искаха да ми пращат рейката за ремонт Редактирано 3 Декември, 2017 от Markony Правопис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #38 Отговорено 3 Декември, 2017 А ти защо не попита тук преди това? Може да не ти направим ремонт, но поне ще получиш някаква насока. Аз също не пропускам да дам съвет да се избягват оторезирани сервизи, но всеки сам ди носи главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #39 Отговорено 3 Декември, 2017 Има си тема за Бултрако. Хубаво е да се сподели отношението им към портфейла на клиентите да знаят колегите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #40 Отговорено 3 Декември, 2017 (Редактирано) Здравей колега Тонев и аз като теб съм имал взимане даване с тях,дори и абсурдни диагнози,от които съм "настръхвал".За щастие не са излизали вярни.Като цяло,не мога да говоря негативно за дилърския сервиз.Все пак и там хора работят,но под стриктен ценоразпис!Относно твоя случай,тъй като и аз съм минал през него,че даже и помпата ми рециклираха,бих те посъветвал колко и да не ти се ходи при тях,да си поръчаш оригинален "О"пръстен за щуцера. Редактирано 3 Декември, 2017 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове