Jump to content
Тончо Тонев

Виене на хидравликата

Recommended Posts

Накратко имам проблем с виене на хидравиката при студен двигател.Когато загрее след 5-6 мин всичко става нормално.Проблема е доста дразнещ за мен.Смених две помпи за хидравликата защото “майстори от Хонда”казаха “помпата е”.Проблема се реши за седмица и преди пет дена пак се появи.Смених течноста с такава от Хонда но ефект нулев.Гледам че маркуча за налягането е чисто нов японски (не съм го сменял аз).Иначе хидравликата работи перфектно дори когато вие.Ако някой има на идея къде е проблема ще съм мн благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен виеше, когато намаля количеството на маслото в казанчето. Като го допълних до max виенето спря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да пуснеш запис на това виене и при какви обороти или при всякакви на студено го има.

При мен има нещо такова, при всякакви температури, но само при обороти около 700-1000.

Разглобявах помпата, сменях О пръстенчета и течността (Хонда), няма промяна и свикнах...Последната ми идея е, че демпфера в средата на маркуча изпада в някакъв резонанс при тези обороти, но няма как да го проверя без да го сменям...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е всяка сутрин и при всякакви обороти.Когсто колата си нормализира оборотите и виенето спира.Две помпи сменям и ефект никакъв.Казаха ми че имало някаква спирала в маркуча за налягането но моя е чисто нов.Направо незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на студен мотор оборотите са по високи и като загрее и ги свали се оправя. Чудя се дали ако охлабиш малко ремъка ще има промяна при студен мотор. Идеята ми е, че при студен мотор и ремъка е студен, а като загрее малко или много се отпуска. Та ако опиташ да го охлабиш малко ми е интересно дали ще се промени нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течноста я направих на МАX и я изхвърли когато си правих есперимент сутринта с пълен десен и ляв.Течноста се газира и прелива,когато спре да вие течноста става спокойна и не мърда(става като черно езеро)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото си го мислех това с ремъка но несъм го пробвал.Ще го отпусна утре и ще видя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши да кажеш после какво е станало. Между другото газировката на течността не е много хубав показател - предвещава въздух в системата. Забелязал ли си от някъде да ти изпуска или сълзи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е всяка сутрин и при всякакви обороти.Когсто колата си нормализира оборотите и виенето спира.Две помпи сменям и ефект никакъв.Казаха ми че имало някаква спирала в маркуча за налягането но моя е чисто нов.Направо незнам

Може би в демпфера на маркуча има пружинка, която наричат спирала, но ако е това, защо при теб зависи от температурата? Или грешно обясняваш, че като загрее, а не , че като паднат оборотите под 1200 примерно. Това, че маркуча е нов не пречи да е от демпфера...Като сменяш помпи така на поразия, опитай да смениш и маркуча с употребяван...

Аз последно се насочих към демпфера, като слушах различни места с дървена или метална пръчка опряна до ухото...

Опитай все пак малко клипче със звука, да ти кажа същият ли е.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течноста я направих на МАX и я изхвърли когато си правих есперимент сутринта с пълен десен и ляв.Течноста се газира и прелива,когато спре да вие течноста става спокойна и не мърда(става като черно езеро)

При мен с течността няма проблем. За да ври течността, вероятна причина-има въздух, вероятно смуче от О пръстена на входа на помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загряването и оборотите вървят успоредно и незнам от кое се оправя.Само знам че когсто е студена вие като болно куче.След това всичко спира и нищо не се чува.Цвл ден може да спираш да караш и всичко е ОК но постои ли 5-6 часа или повече да изтине добре и пак почва ВОЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за въздух. провери О пръстена, иначе може да сменяш помпи до безкрай

Проблема може да не е свързан със изстиване на мотора, а като постои повече просто си дърпа въздух, за това и виждаш мехурите в казана, а като позавърти течността и се пообезвъздуши спира да ти вие, което горе долу съвпада и с това да ти позагрее колата. Не е лошо наистина да запишеш да го чуем и ние.

Редактирано от golfy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ли течността е "газирана"?

Ако е така значи взима въздух от някъде преди помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ли течността е "газирана"?

Ако е така значи взима въздух от някъде преди помпата.

Това казах и аз по-горе, но защо спира като загрее. Всичко трябва да има обяснение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова попитах дали не е забелязал дали му сълзи от някъде 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Винаги ли течността е "газирана"?

Ако е така значи взима въздух от някъде преди помпата.

Това казах и аз по-горе, но защо спира като загрее. Всичко трябва да има обяснение...

 

Според мен не спира като загрее просто съвпада със загряването, мисля че като завърти течността и изкара въздуха в казанчето спира да вие. 

Редактирано от golfy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай пак за сълзене някъде, пипай на местата, където не може да се види, според мен е нещо малко, огледай хубаво маркуча и от двата края

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е О пръстена няма ли са изпуска течност?Всичко е перфектно сухо

До този О пръстен няма налягане, та няма да сълзи, напротив, там смуче силно, та ако филтъра в казанчето е позадръстен, вакуума е голям и може да смуче въздух. Слеед помпата навсякъде е високо налягане и може да сълзи, но не може да влиза въздух...Във връщащия маркуч към казанчето има малко налягане и може да сълзи, но въздух не може да влиза.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш за Опръстена от към маркуча на казанчето?

Точно за този О-пръстен става дума. При мен се получи същия ефект когато реших да затегна гайката до пръстена докрай. Развий я с 1/4 оборот и сподели за резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Искаш да кажеш за Опръстена от към маркуча на казанчето?

Точно за този О-пръстен става дума. При мен се получи същия ефект когато реших да затегна гайката до пръстена докрай. Развий я с 1/4 оборот и сподели за резултата.

 

С развиването просто се е наместило. Стягането не уплътнява, пръстенчето  трябва да е еластично, с точен размер, да влиза плътно в отвора на помпата и си уплътнява...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да покаже схема с този О-пръстен. къде точно се намира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На входа на маслото в помпата на хиравликата има един черен пластмасов щуцер, който е уплътнен към помпата посредством гумен О-образен пръстен. Щуцера се държи към помпата само с един болт.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще ти помогне или обърка, но имах същия проблем, но на друга кола с ел. помпа. Като застудя и сутрините виеше първите 2-3 мин. Оказа се от маслото. Беше с нормалното - едно т.червено. По съвети във форума(не този) налях едно зелено. То е по-„тънко“ и се оправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На входа на маслото в помпата на хиравликата има един черен пластмасов щуцер, който е уплътнен към помпата посредством гумен О-образен пръстен. Щуцера се държи към помпата само с един болт.

Мерси Токио.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,не мога да сваля усмивката от лицето си :))).Ще разкажа подробно.Сутринта преди да запаля реших да видя въпросният О-пръстен.Нямаше видими разкъсвания или наранявания но беше леко твърд.И така сложих го обратно и потеглих към магазина за уплатнения.Виенето отново започна още със стартирането на ДВГ и сега продължи дори когато колата загря.Карам си аз а тя вие като куче.Когато спрях пред магазина беше “оповръщала” всичко.Побеснях.Смених пред магазина пръстена (струващ 30ст ) и....колата се оправи моментално.Неможех да повярвам мъркаше като котенце.Сега нямам никакви оплаквания,ще изчакам сутринта но съм силно обнадежден.Благодаря на всички за съветите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито .. сега като проверяваш утре сутринта може да обърнеш внимание да ли се газира все още в казанчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Още в пост //\\ 10 го предположих, но ти се беше насочил към други проверки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мехурчета... нали ти каза.. :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря JapCar.Просто нямаше теч,кой би предположил че проблема щее там :)))

След това писах, че теч може да има където има налягане, там е смучене... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дано си сложил качествен О-пръстен, с правилния размер, защото иначе е много вероятно.след 2-3 дни пак да почне да ""издиша" оттам. Имах такъв случай преди години с О-пръстени от квартален магазин от 40-50ст, ужким силиконови, ужким незнам какви... Смених няколко, и накрая си.поръчах от хонда за 6-7лв оригинален и всичко заспа и така до ден днешен без проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип доста уплатнители съм взимал от там у до сега съм нямал оплаквания,но ще го имам предвид и ако пак се появи проблема ще купя от Хонда макар да ги намразих(много некомпетентни МНОГОООО)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, съмнява ме в Хонда да има некомпетентни хора. Виж в нашите представителства на Хонда - това вече е друг въпрос.  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбра ме много правилно приятел.В БГ представителствата на Хонда НИЩО НЕ РАЗБИРАТ.Заради тях купих две помпи а проблема се оказа О пръсненче за 0.30 ст.А те искаха да ми пращат рейката за ремонт

Редактирано от Markony
Правопис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти защо не попита тук преди това? Може да не ти направим ремонт, но поне ще получиш някаква насока.

Аз също не пропускам да дам съвет да се избягват оторезирани сервизи, но всеки сам ди носи главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си тема за Бултрако. Хубаво е да се сподели отношението им към портфейла на клиентите да знаят колегите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Тонев и аз като теб съм имал взимане даване с тях,дори и абсурдни диагнози,от които съм "настръхвал".За щастие не са излизали вярни.:DКато цяло,не мога да говоря негативно за дилърския сервиз.Все пак и там хора работят,но под стриктен ценоразпис!Относно твоя случай,тъй като и аз съм минал през него,че даже и помпата ми рециклираха,бих те посъветвал колко и да не ти се ходи при тях,да си поръчаш оригинален "О"пръстен за щуцера.

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...