Jump to content
pepivlad

Последици от реглаж на клапани в сервиз ОМБРЕ

Recommended Posts

Ужас.Може би правилно е да споменеш името на техника,правил реглажа.Закон е гайките да се проверяват 2 пъти преди затваряне на капака.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Местя в раздел "Сервизи ...". Надявам се да им търсиш отговорност.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми името на майстора е Пешо от с.Лозен

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ли контакт след злополуката със сервиза на Омбре или лично със него.Аз не мисля ,че той би останал равнодушен от случилото се?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се свързвал с тях, а и  не мисля, че би имало адекватна реакция. Желязо се оправя здравето не, така че да сме живи и здрави ще се оправим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще оставиш нещата така?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще спечеля, ще ми възстановят разходите, ще започнат да работят по-добре????

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама в този случай могат да кажат че гайката се е саморазвила от вибрациите и да не му обърнат внимание .Аз нямам газово ,ама сам си преглеждам клапаните отвреме навреме ,гайките и не ги стягам много -не мога да обясня колко точно ,колкото ми е се струва че трябва ,толкова .

Общо взето е недоказуемо това ,не е като случая с бобината и паленето с откачени кабели на свещите .

Редактирано от borko 30
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш и ги правиш криви и щастливи!!! Няма да се отказваш, грешката е тяхна и трябва да си заплатят!!!!!!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах на телефон: 087 989 8909 и потърсих Владимир, но казаха, че бил болен. Поисках телефон, за да се свържа с него, но  ми отговориха, че нямат такъв. Просто исках, да го запозная със случая, уви….

Редактирано от pepivlad
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересно как по дяволите се е откопчал клапана, че да падне в цилиндъра? Къде е влезнала тази гайка, че да откопчее клапана при положение,че нито гайката, нито регулиращия винт имат отношение към закрепването на клапана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късмет явно,Гайката е захапана от кобилицата,тя натиска горната шайба без да докосва клапана.Един ход е достатъчен,макар че колкото виждам от снимките е на втековата гърбица...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двамата знаем, че описаният от теб сценарий е практически невъзможен.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная как се е случило, но резултата беше такъв. С майстора отворихме капака на клапаните и се видя това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм всякакви странни работи.Не знам колко е разстоянието от капака до клапана.Винта се саморазвива ,но не може да падне от кобилацата в тая посока и отдолу остава челото му само.Хлабината е по-малка от размера на гайката и на практика няма как да я захапе.Има доста глухи места в главата ,където гайката да се кротне ,включително и да падне в картера има възможност.Може би една снимка на капака на клапаните ще даде отговор.Би трябвало да си личи къде е удряла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака е доста високо, няма как да удари изобщо, разстоянието е голямо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще е високо,вътре в капака няма ли ламарина-щит ,който е ниско?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно колата е пипана от сервиз Омбре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз нещо не хващам първо казваш че "Публикувано 30 октомври 2017 - 13:55 - Няма проблеми името на майстора е Пешо от с.Лозен" , после " Публикувано 02 ноември 2017 - 12:35 - Звъннах на телефон: 087 989 8909 и потърсих Владимир", след това казваш "Публикувано Днес, 07:35 - Последно колата е пипана от сервиз Омбре.". Че идеята ми е кой е Пешо и къде работи, кой е Владимир и къде работи, и последно къде аджеба е правена тая кола в с.Лозен или в сервиза дето си написал. Аз лично се обърках доста :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственик на сервиза е Владимир, а майсторът, който работеше в сервиза и ми направи реглаж,се казва Петър.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че при удара буталото е защипало сегмента. Ще трябва и ново бутало.

 

gallery_35848_2410_1494192.jpg
gallery_35848_2410_1471386.jpg
Редактирано от pepivlad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги се сменя бутало.Компрометирано бутало с удар от клапан прави микропукнатини в челото и след това от тези напрежения става салата.

Снимката не показва детайла ,който искаш да покажеш.Снимката е трябва да е 2 МБ в JPEG и тогава ,като я цъкнеш става голяма и се виждат детайли.

Също така се проверява дължината на биелата .Обикновено кляка с 2-3 десети.

Като най-лесно се прави при сглобени бутала в двигателя с микрометър на челото на блока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

gallery_35848_2410_149955.jpg

gallery_35848_2410_23020.jpg

Редактирано от pepivlad
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смачкано е челото.Бих сменил бутало с биела комплект. И моите извинения ,че дръпнах темата в друга насока.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12/4/2017 at 17:17, Japanese fever написа:

Колега, какво стана с твоя проблем? Свърза ли се със сервиза, ако да - какво ти казаха от там? Ако не - кой сега ще ти оправя колата?

Темата ти е интересна колега, би следвало да им търсиш отговорност на тези хора. Не е редно така да оставяш нещата. Разминавайки им се, стават още по-нагли.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 вчера видях темата и днес коментирахме в сервиза случката.

Естествено,че не съм безразличен към случилото се и 100% заставам зад намерението ми да се оправят нещата с проблема на момчето.При пропуск от страна на моите механици е нормално да поема всичко за възстановяването на всички разходи по ремонта.Пострадалия има личния ми номер(изпратил съм му Л.С.) и очаквам да се срещнем и да решим нещата.

Редът е точно това и всички знаете ,че друг начин да разбера за подобен пропуск и да го решим няма.Хонда Омбре Сервиз не е квартално или селско гаражче и заставаме зад името си и сме готови на всякакви стъпки за решаването на проблема.

Сега ми позволете малко Размисли и страсти:

 Защо колата не е при нас за предявяване на рекламация? Защо след толкова време от форум в интернет разбираме за проблема? Защо собственика при обаждането си не е съобщил за дефекта на служителя , с когото е говорил? (когато ви сервират развалено пиле в KFC се оплаквате на касата,после на мениджъра на магазина и т.н. Не търсите Полковник Сандърс ,нали?

Хейта не е лошо нещо когато е с градивен характер,но не правете зрелище от случката,особено когато не сте запознат с материята.

П.С.

 Въпросният Пепи(механик в Хонда Омбре Сервиз) е запознат със ситуацията и ще търпи последствията,но той лично извършва по 3-4 реглажа на клапани на седмица и изчислено за повече от 3те години от както работи при мен неговия процент "Брак" се свежда до 0.0016%.А той е най-младия...

На тия момчета им минават по 40 Хонди на седмица през ръцете.И те сигурно грешат по някога,но много,много,много рядко.

Поздрави

Александър Михайлов -Омбре

 

Редактирано от Ombre
  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омбре е много прав във конкретният случай. Лично аз ползвам един сервиз и никога друг. Ако монтьора ми каже не мога да го направя тогава другаде , и това той ми казва кой сервиз . Няколко човека ме насочиха към него и то със добри отзиви. Няма човек който да не греши . Важното е да има разбиране и от двете страни. А защо човека не се е върнал във сервиза може би има защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да ви кажа една случка с Омбре.

CR-V 99-та година. Не помня преди 2 или 3 години сменям полуоска. Употребявана. Те ми я намериха. Нямам спомени на каква цена е било, но всички знаем, че употребявани авточасти гаранция нямат. Поне на мен по автоморгите никой не ми е дал гаранция.

 

Е... случи се, и полуоската започна да чатка доста звучно. Обадих им се, и отговорът беше само две думи - Докарай я.

 

Стотинка не съм платил за следващата полуоска, която ми сложиха. А ако някой не вярва на написаното нека драсне на лични - и в очите ще му кажа същото.

А че с едно стържене на колата съм им я карал да я слушат поне 6-7 пъти, и нищо не ми е взето за огледите?

 

Всяка монета си има две страни. Предишни сервизи, единият от които за луксозни автомобили, са ми губили времето за някои специфични за Хонда проблеми, и така и не са ги открили. В единия сервиз искаха да блъскат по работния цилиндър на съединителя, или както още му казват - долната помпа. Не можеха да развият тръбичката за спирачна течност. Три пъти ги питах дали са наясно какво се опитват да направят, и накрая просто тръшнах капака и се изнесох от там.

 

Единственият проблем с Омбре, който имам, в същност те са два, е това, че не винаги мога да вляза на същия или на следващия ден, но при неотложни ситуации са ме вкарвали веднага, а другия е, че ми е малко далече, но това си е мой избор.

 

пп. Малко се дразня, когато се предявява рекламация не към техника, а към общественото пространство. Вече 30 години работя все в областта на сервизното обслужване, електроника, и ненавиждам, когато нещо правено от мен се повреди, а клиента, вместо да ми го донесе да си го дооправя, седне да реве като ощипана мома.

Станах многословен, но се издразних. Българинът явно е свикнал да дава само негативна обратна връзка. Когато е доволен той си трае. Не зная колко години колата ми се прави при Омбре, но през всичките тия години си трая - сами си правете сметката защо си трая.

 

Айде лека ви нощ.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не стане темата "Размисли и страсти" я заключвам.Моля ако има ъпдейт от потърпевшия или от сервиз Омбре да ме уведомите за отключване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×