Jump to content
BoqnHristov

Хонда Акорд 8

Recommended Posts

Здравейте на всички . Предстои ми купуване на Хонда акорд 8 от 2010 2.4  Type S. Понеже нямам допир с този модел но адски много ми харесва имам 3  въпроса.

 

1.Подлежи  ли на  газификация  понеже ми се виждат че колекторите са пластмасови ако не дали мога да ги заменя с алуминиеви такива.

2.Колата ще се използва само на магистрала как е от към возия.

3.Type S освен с външни и вътрешни белези по различен ли е от нормалния 2,4 и дали е с по твърдо окачване от нормалната.

 

Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Аз карам дизел версията, но мой приятел има точно 2.4 Type S и съм му я карал.

 

1. Нямам представа

2. Вози стегнато, но неговата беше с 18ки (моята е 17ки) и возеше доста по-твърдо от моята, а моята според мен си вози твърдо. Освен това шумоизолацията в тази кола не е на ниво, но за около 800-1000 лева това може да ти го оправят

3. До колкото знам е само външни, и гумите са 18

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна пластмасовите колектори не пречат на газифицирането. Все пак няма да и слагаш конвенционална газова уредба. Става си на газ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе защо твърдите, че шумоизолацията куца, не е по-зле от А6 2002-ра година.

 

1. Не знам, карам дизеловата версия.

2. Стегната возия, на 17ки съм. Тук е важно да се отбележи типа на седалките, мойте са тип кресло и са много удобни. До тук най-дългото ми пътуване беше 800км в посока, почти нямаше умора от шофирането, така че  смея да кажа е супер за магистрални пътувания.

3. Не знам не мога да дам отговор, S type ми изглежда като излязъл от аниме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги .Мисля че ще се насоча към  2.4 ex .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе защо твърдите, че шумоизолацията куца, не е по-зле от А6 2002-ра година.

 

1. Не знам, карам дизеловата версия.

2. Стегната возия, на 17ки съм. Тук е важно да се отбележи типа на седалките, мойте са тип кресло и са много удобни. До тук най-дългото ми пътуване беше 800км в посока, почти нямаше умора от шофирането, така че  смея да кажа е супер за магистрални пътувания.

3. Не знам не мога да дам отговор, S type ми изглежда като излязъл от аниме.

 

Седалките са изключително удобни и умора със сигурност няма. Но колата си е шумна. В Голф 5 е по-тихо, според моето субективно мнение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменаваш, че за 800-1000 лева се оправя това, допълнителна шумоизолация ли се слага или ... сподели ако някой се е пробвал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да налагам мнение, а просто защото и аз от много време се чудя дали да сменя ЦРВто и следя различни модели Хонда, та да те питам щом ще ползваш колата само за магистрала защо не поразгледаш и леджъндите? Мисля, че разликата е много голяма и според това, което знам за колата е страшно комфортна и много добре обезшумена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топката на скоростите ми се струва, че не е оригиналната, гумите на педалите също. Постничка от към екстри, но Type S са си така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Абе защо твърдите, че шумоизолацията куца, не е по-зле от А6 2002-ра година.

 

1. Не знам, карам дизеловата версия.

2. Стегната возия, на 17ки съм. Тук е важно да се отбележи типа на седалките, мойте са тип кресло и са много удобни. До тук най-дългото ми пътуване беше 800км в посока, почти нямаше умора от шофирането, така че смея да кажа е супер за магистрални пътувания.

3. Не знам не мога да дам отговор, S type ми изглежда като излязъл от аниме.

Седалките са изключително удобни и умора със сигурност няма. Но колата си е шумна. В Голф 5 е по-тихо, според моето субективно мнение.

 

Ти пък намери с коя кола да сравняваш акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд във вижданията ми е позициониран след Ауди А4 и преди А6, в никакъв случай не казвам, че е А5.. по скоро Пасат, не знам за сега не съм обърнал внимание на шумоизолацията т.е. не ми е шумно сякаш.

 

Обаче гледам едни фуги са почнали м/у фаровете и предната броня, акъла не ми стига как ще си 'запълвам'.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Обаче гледам едни фуги са почнали м/у фаровете и предната броня, акъла не ми стига как ще си 'запълвам'.

Примерно:

https://www.drive2.ru/b/2818323/

 

Държачите провисват и за това се отварят фугите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо държиш на бензин, но като цена на разхода на гориво излиза еднакво. Само при бензина имаш още едни 1000лв за газ. И аз исках бензин, но добре, че се отказах.

Иначе колата има достатъчна шумоизолация. Не е от най-добрите, но е къде по-добра от други немски коли. Това, че е слаба са глупости.. Има малко повече шум от към двигателя заради дизела. Според мен проблема е в тънките ламарини от там се изявява и шума. 

Аз си направих сам шумоизолация и цената на материалите излизат 150-200лв. Колата стана бетон и разликата е фрапираща. Ще пусна тема по-нататък за случая със снимки.

 

2. Колата ще я караш извънградско. По-този случай бих ти препоръчал да купиш само хонда с пълния автопилот, който следи ленти и завива самостоятелно. Познава се по-емблемата и на волана долу в дясно има копчета. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим, че дизела е по-скъп за подръжка :) 

 

Не знам как решаваш, че не е слаб, но 201 конски сили от 2.4 е супер, но 190 Nm не е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо държиш на бензин, но като цена на разхода на гориво излиза еднакво. Само при бензина имаш още едни 1000лв за газ. И аз исках бензин, но добре, че се отказах.

Иначе колата има достатъчна шумоизолация. Не е от най-добрите, но е къде по-добра от други немски коли. Това, че е слаба са глупости.. Има малко повече шум от към двигателя заради дизела. Според мен проблема е в тънките ламарини от там се изявява и шума. 

Аз си направих сам шумоизолация и цената на материалите излизат 150-200лв. Колата стана бетон и разликата е фрапираща. Ще пусна тема по-нататък за случая със снимки.

 

2. Колата ще я караш извънградско. По-този случай бих ти препоръчал да купиш само хонда с пълния автопилот, който следи ленти и завива самостоятелно. Познава се по-емблемата и на волана долу в дясно има копчета. 

 

Това за разходите за гориво изобщо не е вярно, особено пък извънградско.

Писано е много по темата. Няма и смисъл отново да започваме дебата газ vs. дизел.

В повечето случаи, както всички знаем, всеки си хвали неговото.

За по-голяма достоверност можеш да погледнеш и сравниш няколко автомобила с достатъчен брой зареждания в carspending на бензин и газ, и сам можеш да си направиш извод.

Редактирано от romborak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам там както казваш и виждам от 10 до 16 газ написано. Моят разход е 6.5 дизел извънградско замерено по колонка и то високия ми разход. С газта ще ударя 12  да речем минимум. Колко е разликата в парите на 100км ... Сега нека който иска да сметне 1000лв газова уредба кога ще се избие. 

 

Всичките ми коли които съм имал бяха на бензин/газ и това ми е първата кола с дизел не защото обичам дизели, но такава ми излезна. Сега съм по-доволен, че не се занимавам с тази досадна газ и не ми се наложи да вкарам едни 1000лв. Отделно динамиката на този дизел е по-удобна извънградско за каране отколкото да правя космически обороти докато постигна някакво бързо изпреварване.  Имал съм японски коли и всичките бензини са така. Конкретно тази 2.4 не съм карал, но и тук във форума достатъчна беше описано същото положение от хора които карали и двете :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим, че дизела е по-скъп за подръжка :)

 

Не знам как решаваш, че не е слаб, но 201 конски сили от 2.4 е супер, но 190 Nm не е супер.

Колега, конските сили продават колата, но въртящия момент печели състезания. 201 конски сили е прекрасно, но при колко оборота на двигателя ще ги имаш? Не ми се мисли какъв ще е разхода на колата, ако постоянно се кара в обороти 4000+...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ-то ми имаше 218 конски сили и 250 нм въртящ момент, от 2.5 литра редови шестак атмосферен, брат му (3.0 бензин), 258 конски сили и 300 нм въртящ момент, за мен това са нормални показатели от такива кубатури (все пак е атмосферен агрегат), смешно ми е да чуя за 2+ литра мотор със < 200 нм въртящ момент

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

192 Nm е въртящия момент на  R20, 2.4 е с 233.

Редактирано от dng

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като изключим, че дизела е по-скъп за подръжка :)

 

Не знам как решаваш, че не е слаб, но 201 конски сили от 2.4 е супер, но 190 Nm не е супер.

Колега, конските сили продават колата, но въртящия момент печели състезания. 201 конски сили е прекрасно, но при колко оборота на двигателя ще ги имаш? Не ми се мисли какъв ще е разхода на колата, ако постоянно се кара в обороти 4000+...

 

Колега не знаех, че акордите са за състезания? Според мен 150 коня са си напълно достатъчни бензин/дизел все тая въпрос на лични предпочитания. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Като изключим, че дизела е по-скъп за подръжка :)

 

Не знам как решаваш, че не е слаб, но 201 конски сили от 2.4 е супер, но 190 Nm не е супер.

Колега, конските сили продават колата, но въртящия момент печели състезания. 201 конски сили е прекрасно, но при колко оборота на двигателя ще ги имаш? Не ми се мисли какъв ще е разхода на колата, ако постоянно се кара в обороти 4000+...

 

 

 

То затова всички състезателни коли са дизели,че имат голям въртящ момент.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ-то ми имаше 218 конски сили и 250 нм въртящ момент, от 2.5 литра редови шестак атмосферен, брат му (3.0 бензин), 258 конски сили и 300 нм въртящ момент, за мен това са нормални показатели от такива кубатури (все пак е атмосферен агрегат), смешно ми е да чуя за 2+ литра мотор със < 200 нм въртящ момент

 

Това някакъв сантимент към германските коли ли е? Защото моята е (R20A3, 2.0, 156 коня, 192 nm) и <200 nm, и кое точно ти е смешното в случая?

Моята хем е с малкия двигател, хем ме е страх да я настъпя и ускорява като щурава. Набира си идеално.

Тия коне, мощности и скорости - състезатели ли сте, за какво са ви....не ми ражда много главата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички . Предстои ми купуване на Хонда акорд 8 от 2010 2.4 Type S. Понеже нямам допир с този модел но адски много ми харесва имам 3 въпроса.

 

1.Подлежи ли на газификация понеже ми се виждат че колекторите са пластмасови ако не дали мога да ги заменя с алуминиеви такива.

2.Колата ще се използва само на магистрала как е от към возия.

3.Type S освен с външни и вътрешни белези по различен ли е от нормалния 2,4 и дали е с по твърдо окачване от нормалната.

 

Благодаря предварително.

За да избегнем заключване на темата,да се върнем по въпросите на колегата "BoqnHristov"

1.Подлежи на газификация, като от опит бих ти препоръчал да не слушаш мнения от сорта-"кога ще я избиеш тази газова",а да заложиш на по висок клас газов инжекцион и задължително при човек,който е доказал професионализма си!(..второто е по важното).Сам ще разбереш после с радост кога си я "избил"!☺

2.Перфектна е,особено за магистрала.

3.По външни белези,като джанти, сполери липове и др.има разлика,но в окачването мисля,че нямат.

Успех с избора!☺

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знаех, че акордите са за състезания? Според мен 150 коня са си напълно достатъчни бензин/дизел все тая въпрос на лични предпочитания. 

 

 

 

 

След като 150 коня са достатъчни, защо караш 2,4 а не си с 2.0 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото по-големия мотор предполага по-голям експлотационен период, а и от части от гъзария. Колега кажи ми къде ще ти трябват повече от 150 коня освен на писта?
Малко и по темата разлика в окачването при тайп с няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви помоля да се придържате към темата, а не да си мерите п*шките кой му върви повече дизела или бензина, и кой му излизало по-евтино.

 

 

Лек и успешен ден. Петък е ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.10.2017 г. at 11:27, honditeee написа:

Не знам защо държиш на бензин, но като цена на разхода на гориво излиза еднакво. Само при бензина имаш още едни 1000лв за газ. И аз исках бензин, но добре, че се отказах.

Иначе колата има достатъчна шумоизолация. Не е от най-добрите, но е къде по-добра от други немски коли. Това, че е слаба са глупости.. Има малко повече шум от към двигателя заради дизела. Според мен проблема е в тънките ламарини от там се изявява и шума. 

Аз си направих сам шумоизолация и цената на материалите излизат 150-200лв. Колата стана бетон и разликата е фрапираща. Ще пусна тема по-нататък за случая със снимки.

 

2. Колата ще я караш извънградско. По-този случай бих ти препоръчал да купиш само хонда с пълния автопилот, който следи ленти и завива самостоятелно. Познава се по-емблемата и на волана долу в дясно има копчета. 

 

Привет. 

 

Имам въпрос - Имам Акорд, 2010 с пълен автопилот ( имам 3 допълнителни копченца, камера на предното стъкло и тнт). Колата следи лентата; намалява сама ако отпред има кола или нещо друго. Как се включва да завива самостоятелно - цитирано е в по-поста по -горе? 

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя ако завиваше сама защо ще ти издавя звуков сигнал,че напускаш лентата за движение,тя ще си я следва.Колегата е надценил пакета който има автомобила.

Да не вземе да пуснеш волана,че отиде коня у ряката.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента карам такъв Акорд, следи си лентата и завива, но на всеки 10 секунди се самоизключва ако съм пуснал волана. Екстрата е страхотна, но за кратко време, например да си погледнеш телефона или да отвориш жабката по време на движение - ного катастрофи са ставали от моментно разсейване на водача. Дистроника също е хубава екстра - колата намаля ако наближа друга кола пред мен. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Tokio написа:

В момента карам такъв Акорд, следи си лентата и завива, но на всеки 10 секунди се самоизключва ако съм пуснал волана. Екстрата е страхотна, но за кратко време, например да си погледнеш телефона или да отвориш жабката по време на движение - ного катастрофи са ставали от моментно разсейване на водача. Дистроника също е хубава екстра - колата намаля ако наближа друга кола пред мен. 

Пробвах го снощи :) Имаш право- връща те в лентата- завива ! :) Благодаря че ми каза!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.09.2018 г. at 14:09, honda1234 написа:

 

Привет. 

 

Имам въпрос - Имам Акорд, 2010 с пълен автопилот ( имам 3 допълнителни копченца, камера на предното стъкло и тнт). Колата следи лентата; намалява сама ако отпред има кола или нещо друго. Как се включва да завива самостоятелно - цитирано е в по-поста по -горе? 

 

Поздрави.


Камерата следи лентите и съответно когато ги е отчело, тогава само се опитва да държи колата в платното. Оказва усилие на волана до 80% до колкото помня от упътването на хонда. Това значи, че ако има много лек завой волана успява да завие сам и след това да го изправи след свършването му без твоя намеса. Но ако му дойде много остър директно изключва и прекратява движението на волана. Времето което отчита без приложено усилие на волана демек няма ръце на него е 15 секунди и след това дава писукащ сигнал за внимание да си сложиш ръцете. След това може да го докоснеш и съответно пак нови 15 секунди може да държи при положение разбира се само ако е прочело лентите на платното. Това реално е система която подпомага движението в лентата в случай на разсеяност, а не автономно каране! (LKAS - Lane Keeping Assistant System)    

Не задължително двете системи да се ползва едновременно - LKAS с волана работи само при включено копче за лентите и съответно АСС за следенето на предната кола работи отделно.

От практиката ми която вече е 40 000км практичността на този автопилот е огромна, но най-вече за чужбина където магистралите са по-прави и с повече платна. При подобно каране в чужбина минавам 800км при пълен автопилот с волана от 1000км общо.   За нашата магистрала Тракия мога да кажа, че практичността му е не особено полезна тъй като маркировката липсва на много места, както и има по-остри завои. Другото което е като по-голям проблем на Тракия е, че когато се пусне да следи предната кола дори на най-близкото разстояние от 1 черта остава достатъчно място и по този начин някой шофьор винаги ще се набута пред теб рязко и съответно колата започва да бие внезапни спирачки. Както и по-същия начин в дясна лента някой кара с 90км и ти трябва да изпреварваш постоянно и така автопилота се обезсмисля ако си решил да поддържаш от София до Пловдив с 140км на автопилота. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...