Jump to content
julitedi

шум след смяна на маркуча на кормилната рейка

Recommended Posts

След като се появи теч от кербовката на маркуча в горния край откъм казанчето на хидравличната течност, рециклирах маркуча и се появи шум при въртене на волана на място. Какви може да са причините? Дайте съвет.

Редактирано от julitedi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух . Следи нивото на хидравличната течност. Друго важно е с какво масло е била хидравликата и какво сте долели.По добре да се смени маслото от колкото да се прецака хидравликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл! Моля попълни си в профила модел и номер на двигател.

След какъвто и да е ремонт на хидравличната система се прави обезвъздушаване с ново масло.Ако след 1 ден продължава да шуми,значи продължава да смуче въздух системата.Най-често от О-пръстените на помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Ще пробвам и ще дам резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен същата ситуация .. Имаше леко сълзене от кербовката на маркуча до помпата. Не го бавих много и днес го сменихме с моя майстор. Доляхме около 300 гр. масло HONDA PSF и при запалване на колата завъртайки волана наляво и надясно се чува въпросния шум, който преди това не съм имал. Предположихме, че е от останал въздух в системата и реших да се прибера и че след като я покарам ще си се обезвъздуши, но уви шумът се засили. Лошо, че се стъмни и не успях да проверя нивото като се прибрах, но утре ще е първото, което ще направя. Щеше да е хубаво колегата започнал темата да беше написал какво се е случило при него но.. Лошо че не знам какво масло е било в системата и дали е сменяно някога.Да си призная, това е единственото, което не бях пипал и аз. Ако е от О-пръстените .. сменят ли се само те? И понеже не бях през цялото време при майстора, не знам как е обезвъздушил .. има ли определен начин по който се прави? 

Редактирано от golfy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин проверих нивото на маслото, не е мръднало и стои на максимума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от къде си взе нов маркуч, защото и моя сълзи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има фирма която ги изработва изцяло нови и прехвърлят каквото е необходимо от оригиналния. От колелото на Мизия по посока на КАТ завиваш надясно към мелничния комбинат и като излезеш на кръстовището на Георги Кочев завиваш наляво и след около 200-300 метра в дясно има голяма автокъща с морга, след нея ж.п. прелез. Като го подминеш се оглеждай в дясно за надписи ХИДРАВЛИЧНИ МАРКУЧИ. Близо е до техникума по млекопреработване. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих и говорих с момчетата изработили хидравличня маркуч. Според тях няма как този шум да идва от него .. от оригиналния са прехвърлили две тръбички /една от към помпата и една след втората кербовка/, които щуцират вътрешния диаметър на маркучето и по този начин се обирали хидравличните тупкания /ударите/ от помпата /най-общо казано/. Много тъпа ситуация: маркуча си е добре според хората направили го, монтажа му е извършен без проблем според моя майстор /в който нямам съмнения/, въздух в системата няма /пак според него/, но шума, особено при въртене на място и вибрациите, които усещам във волана са си факт. Хубавото в случая е, че и момчета с маркуча и моя майстор поеха ангажимент да се повтори упражнението, та ще видим какво ще излезе от цялата ситуация. В близките няколко дни ще трябва да се случат нещата. Ако между другото на някой му се занимава с моя проблем, готов съм за мнения и предположения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за линка .. бях чел темета, както и още няколко други подобни. За себе си стигам до извода, че най вероятно проблема ще е от вида и марката на маркуча, който се ползва като алтернатива. Ще ги питам  .. утре имам уговорка да го занеса да го гледат и да умуват отново. Та ще видим. Ще пиша като има резултат, какъвто и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, а с рейката дали всичко е точно, защото и аз имах преди два месеца такъв филм с хидравличния маркуч, рецеклираха ми маркуча но ми остана лек дискомфорт с кормилото, от време на време насича, и от време на време има една тънка вибрация

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията, която ми дадоха "специалистите", които правиха моя маркуч е следната: Никога не може да се докара положението което е било преди да се подмени оригиналния маркуч, въпреки, че се прехвърлят нещата от него на новия винаги има някакви паразитни забележки, които се усещат в последствие. Проблем с рейката няма да има според тях, единствено помпата се товари малко повече за да компенсира. При мен този шум се забелязва само на място, в движение го няма, както и на място като подам леко газ и въртя волана, също изчезва. Това според тях се дължи на някакъв лек недостиг на дебит и с леко подаване на газ се компенсира. При мен шумът е наистина слаб и леко осезаем, но ме дразни .. волана не е същия като преди. За това препоръчвам на тези които им предстои смяна, ако не искат да попаднат в подобна ситуация /не че е болка за умиране, но лично мен ме дразни/ да търсят употребяван /ако успеят да намерят/, оригиналния в Бултрако е 549 лв. И те така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен шума е само на място (предполагам че помпата се товари тогава повече) но насичането в продължителен завой повече ме дразни пък и тревожи, при мен рейката някога е ремонтирана от предишния собственик, та за това питам дали сте сигурни в здравината й.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката ми е здрава, нямам проблеми с нея. В продължителен завой нямам проблеми както е при теб. Майстора ми я огледа обстойно при смяната на маркуча и не установи нищо притеснително. Гледал ли си твоята .. има ли течове отнякъде? Хидравличното масло сменял ли си? Нивото му как е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам теч, оригинално масло сложих преди два месеца, нивото си е точно по средата. От Хонда казват че има отклонение някакво но не е за ремонт реката. Казаха че е била ремонтирана. Че всичко това се случва защото маркуча не е оригинален. 

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, неприятно е, но или свикваш, или друг или нов. Аз лично се опитвах доста време да намеря употребяван оригинален но се оказа невъзможно .. това е една от най-бързо продаваните части втора употреба за нашите коли. За себе си съм решил да я покарам така за сега, а ако усетя, че нещо не е както трябва ще сменям с нов, въпреки че не ми се дават 549 лв, ако не успея да намеря употребяван. Лошото на втората употреба е, че нямаш гаранция колко ще ти изкара преди да протече и той. Аз за това реших и да опитам с алтернатива, но да е нов поне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобно насичане във волана в завой и наляво и надясно, като се чувстваше най силно при продължителен завои. Няколко майстора ми казаха "хидравлична помпа". Тъй като купих колата преди няколко месеца се наложи да ходя за друг проблем при майстор в Белащица /Пловдивчани го знаят/ последния ми предложи да сменя първоначално маслото в диференциала, тъй като не го бях сменил след закупуване на автомобила. Учудих се какво общо има насичането на волана с маслото на диференциала но го смених при него с оригинално. След смяната и впоследствие след като изминах 200-300 км. насичането в завой изчезна. Да спомена че смених и гумите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен изчезна като в рамките на 3000км смених два пъти оригинално Хонда хидравлично масло. Вече нещата са в норма :)

 

Предистория - пука се хидр.маркуч за високо налягане в кербовката, следва рецеклиране, тъй като не успях бързо да намеря оригинално масло сложих Revenol (пълен боклук) почна бучене на хидравличната помпа и насичане в волана, след седмица смених ревенола с оригинално, но остана леко насичане и бучене, преди седмица източих и налях пак оригинално масло. Сега вече всичко си е наред

20180912_192952.jpg

20180913_174928.jpg

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и при мен го има това насичане на място. И изчезва при обороти. Маркучът е правен и не смятам да го пипам, защото не ми пречи. 

Мисля да сменя хидравличната течност един два пъти, както пише по-горе с надеждата да се подобри.

Сега обаче ми предстои малко пътуване, но в чужди държви и сякаш не искам да пипам нищо. Онзи ден майсторите като са сменяли пистовия без да искат са изляли малко хидравлична течност от казанчето и сега е на минимума. Нямам идея какво е наливано преди, но има червеникав цвят. Може ли да се разбере поне дали е хондовско или някакво друго, че да знам какво да купя да долея за пътя. 

Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там наливаш само Honda PSF и никакво друго, иначе ще влезеш и ти в приключение.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, Bizzito написа:

.......Нямам идея какво е наливано преди, но има червеникав цвят. Може ли да се разбере поне дали е хондовско или някакво друго, че да знам какво да купя да долея за пътя.....

 

Няма как да разбереш, какво е наливано.

Хондовското е прозрачно като сълза с цвят на олио.

Смяната му е за 20/30 минути, а като количество е по-малко от 1 литър и цената му се върти около 40 лв..

Аз не бих доливал каквото и да е било, а бих го сменил цялото, като при смяната му, е хубаво да промиеш и изчистиш казанчето и цедката му.

След смяната му, това насичане почти сигурно ще изчезне.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
9 hours ago, Bizzito said:

 Нямам идея какво е наливано преди, но има червеникав цвят. Може ли да се разбере поне дали е хондовско или някакво друго, че да знам какво да купя да долея за пътя. 

Благодаря! 

100% не е на Хонда първото хванато масло от някой щанд. 

Набутано е някъкво АТФ масло 

Дано не е нанесло някъкви поражения,по възможност смени го най -бързо на Хонда точно цвета е на олио.

1л е достътъчен.

Задължително сваляне и измиване на казанчето по цедката вътре има много мизерии.

IMG-d962a85a1254379b2420e8d31fa5ca67-V.thumb.jpg.d267c078516e86e753bb7107c3147814.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето я въпросната червена мизерия. Ще задействам още днес нещата да я сменя.

Единственото, което ме притеснява, е че както казах, ще пътувам на дълъг път, a рейката е омаслена. Не е още за ремонт ама да не вземе да текне повече след смяната и да ми създаде проблеми за пътуването.

IMG_20190613_101521.jpg

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Повече трябва да се притесняваш за това да не ти създаде проблем, ако не си го сменил това масло. На мен това ми прилична на същото, което източих и аз от моята, когато го сменях, но дали е Honda PSF само може да гадаеш. За това не се чуди ами го сменяй задължително и измий хубаво казанчето и цедката преди да потеглиш на път.

Редактирано от golfy
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 hour ago, Bizzito said:

Ето я въпросната червена мизерия. Ще задействам още днес нещата да я сменя.

Единственото, което ме притеснява, е че както казах, ще пътувам на дълъг път, a рейката е омаслена. Не е още за ремонт ама да не вземе да текне повече след смяната и да ми създаде проблеми за пътуването.

IMG_20190613_101521.jpg

Ще стане за седмица същия цвят е новото масло .

Ето решението и ако тече рейката   има и как да промиеш от старото масло .

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изтече времето за редактиране но да поясня когато сложиш новото бистрото масло за седмица че го оцапа като това което е показал колегата.

Но с ново масло и добавка може да караш и 100 хил и нагоре км.

Няма как семерингите са заминали вече по системата не се ли рециклира ще цапа.

Когато купих колата първото ми ходене в Бултрако беше че исках да сменя масло хидравлика. Отговора беше там не се сменя, само при ремонт,пълни глупости дори има розфасовка за обновяване на определени км .

78499f29533ac817f95ef97a46b41a72-3_adefceb90833d1e0c37bbb69c0001fcf.thumb.jpeg.3ce506ef36f068de294de93cfcf758e1.jpeg

Естествено в Бултрако  не са и чували за нея искат големи ремонти за по 300-400лв и нагоре,кой ще се занимава за обновяване за 40-50лв.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 
 
 
Преди 1 час, CARPERA написа:

Изтече времето за редактиране но да поясня когато сложиш новото бистрото масло за седмица че го оцапа като това което е показал колегата.

Но с ново масло и добавка може да караш и 100 хил и нагоре км.

Няма как семерингите са заминали вече по системата не се ли рециклира ще цапа.

Когато купих колата първото ми ходене в Бултрако беше че исках да сменя масло хидравлика. Отговора беше там не се сменя, само при ремонт,пълни глупости дори има розфасовка за обновяване на определени км .

Естествено в Бултрако  не са и чували за нея искат големи ремонти за по 300-400лв и нагоре,кой ще се занимава за обновяване за 40-50лв.

 

Благодаря ти заполезната информация, че с този цвят започнах да се чудя какво ли са налели. Общо взето много ме съмнява че само са долели след смяната на маркуча и сега е някаква мешаница. Ама то така или иначе винаги ще остане малко от старото. Затова мисля да го направя с опресняване, както @Радо82 е описал.

А с какво толкова се различава то ва на хонда, че дава такива разлики? И пречи ли ао все пак реша да го правя след пътуването и сега долея хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Опресняване е да източиш от казанчето старото и да на пълниш новото това са около 250 -300мл.Това са хвърлени пари на вятъра в мизерията и мещавицата която е при теб в момента  да налееш 300мл масло все тая.

Да разбирам че не ти се дава пари за рециклиране на рейката,тогава втория вариант два пъти смяна  ако не спре да капе добавка ,това са около 90лв с добавката без труда  ,ако ползваш хонда масла. По моя начин се вижда в темата постнатата от мен колко излиза ако купиш маслата от общите поръчки наполовина.

Ако е толкова  на зор работата и няма време сложи добавката 10лв е и карай после другите процедури .Въпреки че добавката има много по-добър и траен ефект в ново масло,проверено. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, CARPERA написа:

Опресняване е да източиш от казанчето старото и да на пълниш новото това са около 250 -300мл.Това са хвърлени пари на вятъра в мизерията и мещавицата която е при теб в момента  да налееш 300мл масло все тая.

Да разбирам че не ти се дава пари за рециклиране на рейката,тогава втория вариант два пъти смяна  ако не спре да капе добавка ,това са около 90лв с добавката  труда  ако ползваш хонда масла. По моя начин се вижда в темата постнатата от мен колко излиза ако купиш маслата от общите поръчки наполовина.

Ако е толкова  на зор работата и няма време сложи добавката 10лв е и карай после другите процедури .Въпреки че добавката има много по-добър и траен ефект в ново масло,проверено. 

 

Не, че не ми се прави, просто сега не е момента. Засега ще го опресня както казваш, а после ще го сменям както казва @Радо82 и после ще мисля за рейката. Още не и е дошло времето, тъй като е само омаслена, няма сериозни течове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Опресняване се прави когато имаш хубаво масло знаеш на колко хиляди км е, изминал си определени км и опресняваш,ти и както и аз сме пропуснали този момент.Следват другите процедури описах ги.

Една от функциите на добавката  е да се опита да върне еластичност на семерингите откъдето омасляване, това се поддържа и от новото масло "но там никой не сменя" стара българска поговорка на майсторите.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA Свалих казанчето на хидравликата за промивка. Как да го отворя, че да извадя цедката? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са отваря,с обезмаслител на течаща вода се мие хубаво.Подсушава се с топъл въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, CARPERA написа:

Не са отваря,с обезмаслител на течаща вода се мие хубаво.Подсушава се с топъл въздух.

 

Така и направих. В интерес на истината нямаше много боклуци.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...