frizzante 184 #1 Публикувано 17 Декември, 2016 Моми и момци, информативно да питам - някой да е сменял на Сивик 1.8 съединител? Цени? Марки? Отзиви? На първо четене виждам LUK и Еxedy като опции. Просто да съм подготвен евентуално някой ден... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #2 Отговорено 17 Декември, 2016 Аз сменях на 2.2 i-ctdi , към 550 с труда . Оригиналния на хонда е LUK. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #3 Отговорено 17 Декември, 2016 За Exedy мнения? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #4 Отговорено 17 Декември, 2016 Хубава японска марка, която е за първоначално вграждане в доста азиатски автомобили. Но както каза колегата по-горе, оригиналния е Luk. Аз лично бих те посъветвал именно него да вземеш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДТодоров 6 #5 Отговорено 17 Декември, 2016 (Редактирано) Потребител " Моми и момци, информативно да питам - някой да е сменял на Сивик 1.8 съединител? Цени? МаркиОтзиви? На първо четене виждам LUK и Еxedy като опции. Просто да съм подготвен евентуално някой ден... " Проявява ли вече някакви признаци? При мен се чува понякога едно виене (ако мога така да го определя) когато я прибирам в гаража, на полусъединител, а и педала ми отделя по-горе и за това си мисля, че скоро ще се наложи смяна. Редактирано 17 Декември, 2016 от ДТодоров Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #6 Отговорено 17 Декември, 2016 Ако не боксува е по-вероятно да е аксиален лагер . Съединителя на тези коли е саморегулиращ се. Едва ли много горе ти отделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #7 Отговорено 17 Декември, 2016 Потребител " Моми и момци, информативно да питам - някой да е сменял на Сивик 1.8 съединител? Цени? МаркиОтзиви? На първо четене виждам LUK и Еxedy като опции. Просто да съм подготвен евентуално някой ден... " Проявява ли вече някакви признаци? При мен се чува понякога едно виене (ако мога така да го определя) когато я прибирам в гаража, на полусъединител, а и педала ми отделя по-горе и за това си мисля, че скоро ще се наложи смяна. Ами не. При мен няма виене или нещо от сорта. Понякога има едни леки вибрации при тръгване на 1 ва, ама ми казват, че си въобразявам, защото само аз ги усещам...Та евентуално не зацепва добре на тръгване може би... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lyubobo 9 #8 Отговорено 20 Декември, 2016 Моми и момци, информативно да питам - някой да е сменял на Сивик 1.8 съединител? Цени? Марки? Отзиви? На първо четене виждам LUK и Еxedy като опции. Просто да съм подготвен евентуално някой ден... Здрасти колега, днес смених съединителя на моята 1.8 с ръчни скорости. Сложих Exedy, просто защото не намирах Luk никъде наличен и трябваше да чакам. При мен симптомите бяха при потегляне и при превключване между 1-ва и 2-ра едно притрисане, доста дразнещо. Също така понятието полусъединител не беше приложимо, а и отделно усещах като че ли не върви добре, и повече шуми от колкото върви. След смяната, разликата е огромна, педала се натиска с лекота и тръгването става без сецане, без тресене и приплъзване. Много съм доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #9 Отговорено 6 Януари, 2017 Хубава японска марка, която е за първоначално вграждане в доста азиатски автомобили. Но както каза колегата по-горе, оригиналния е Luk. Аз лично бих те посъветвал именно него да вземеш.Днес смених съединителя. Майстора ми каза, че кутията не е отваряна 100% никога и съединителя вътре беше точно Exedy, та явно не всички са с Luk. Сложих също Exedy, едно към едно с каквото извадих. Made in Japan. Стария си беше износен. Колата стана доста приятна за каране, изчезна тази вибрация, която имах понякога. Не се усеща изобщо кога зацепва. Доволен съм. 3 часа работа е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #10 Отговорено 6 Януари, 2017 (Редактирано) Аз като сменях съединител, "стария" също беше Exedy. LUK е на дизелите със сигурност, явно на 1.8 е Exedy за оригинално вграждане. ОЕМ-ския, който сложих пък нямаше никаква марка/лого. Редактирано 6 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #11 Отговорено 7 Януари, 2017 Явно наистина на бензина е Exedy , а дизела Luk.Важното е , че всичко е шест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #12 Отговорено 20 Юли, 2017 (Редактирано) 1. Не съм забелязал при мен как е с тази удивителна, но ми е правило впечатление, че светва. Ще е добра да направи някаквоклипче да се види какво точно присветва и колко време. 2. Погледни си дифтунгите на инжекторите, с времето дифтунгите изгарят и започва да изпускат газове от там. 3. Това си е съединител и признаците, че си отива са точно такива. Пробвай като покараш по-дълго време и изфорсираш колата на 2ра или 3та предавка дали пак ще преплъзне. Все пак щом ти го прави само тогава може още доста да покараш така. На Акорда ми карам така вече 2 години откакто направи първото приплъзване, За щастие не го прави при никакви други условия и в общи линии избягвам да смачквам педала. 4. Погледни тампони на макферсона, амортисьорите на тръскачка и рейката. При мен има такова почукване при ляв и десен завой с бавна скорост и е от рейката. Усеща се също и леко във волана. 1. Ами тя излиза на централното табло, като заема цялото екранче. Трудно би било да се направи клип, защото това означава да снимам при всяко палене (не го прави постоянно) Задържа се около секунда, не повече. 2. За това не съм се сетил и ще обърна внимание дали не е нещо от тях. Благодаря за насоката. 3. За сега се е случвало само 2-3 пъти и то все на високи предавки 5-6. Не съм забелязал проблеми при ниски предавки, дори когато го тествам на 4-та при 70км/ч. 4. Имам опасения, че може да е от рейката. Когато я взех я карах в Бултрако и там казаха, че имала лек луфт. От тгоава съм минал над 35 хил. и не съм забелязал сериозни проблеми, за това и не бързам да я сменям. 1. От както съм взел колата, от време на време при запалване се появява знак за внимание (оранжева удивителна) на таблото, след което моментално загасва. Грешки не остават и съответно не излизат такива записани при диагностика. Някъде казваха, че е от акумулатора, но с него не съм имал проблеми дори при -25 градуса. Не знам от къде може да идва това нещо, но понякога зачестява, понякога с месеци не се появява. И при мен имаше подобен проблем. Грешката не се записва, но най-вероятно е от подгревните свещи. При мен се появи веднъж когато запалих колата в доста голям студ, без да изчакам на контакт. Ще се опитам да го проверя, но не знам как може да стане. Някакви други признаци имало ли е при теб колега? Редактирано 20 Юли, 2017 от draid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #13 Отговорено 20 Юли, 2017 Други признаци не е имало. Изчакваш ли някоя друга секунда на контакт преди да натиснеш бутона за запалване? А този признак с оборотите - това си е съединителя. Така се почва, на 6та и на 5та. Като цяло гледай да не качваш баири на тези предавки А ако все пак преплъзне съединителя връщай леко газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #14 Отговорено 20 Юли, 2017 Ако караш умерено и не зориш колата много съединителя може да изкара още доста. Споменах, че Акорда ми ( който е със същия съединител като твоя ) го карам вече 2ра година ( т.е. към 40 000км ) откакто за първи път ми приплъзна. Не карам като баба, просто ускорявам до макс. 3000оборота и много рядко цеда до 4000оборота. Избягвам и да натискам педала до дупка, когато реално се дава цялата газ Ако почнат да претриса, при изгасване колата да се разтреперва значи вече нещата са към края си. Отиди на диагностика с HDS, в Омбре или ЮБиКо имат такава и ще могат да засекат предполагам кой е проблема, който ти сочи тази удивителна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #15 Отговорено 21 Юли, 2017 Колата е минавала диагностика и в Омбре, и в Бултрако, и в Юби Ко, никъде не излезе грешка. Днес имах възможност да направя няколко теста. Когато загрее се забелязва приплъзване на 4 и 5-та предавка главно, като не е при всяко ускорение. Явно ще отива към смяна на съединител след време. Да имате идея къде най-добре да я направя и дали да слагам оригинален или афтърмаркет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #16 Отговорено 21 Юли, 2017 Оригиналния съединител с марка Хонда е производство на Лук. Няма смисъл да си купуваш оригинален. Цената с маховика е към 1800лв комплекта ( продават се отделно де ). Добре е да се смени на място където са сменяли най-малкото съединител на дизелов двигател с подобен маховик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #17 Отговорено 21 Юли, 2017 (Редактирано) Оригиналния съединител с марка Хонда е производство на Лук. Няма смисъл да си купуваш оригинален. Цената с маховика е към 1800лв комплекта ( продават се отделно де ). Добре е да се смени на място където са сменяли най-малкото съединител на дизелов двигател с подобен маховик. Цената на оригиналния е 1800лв или принципно цените са в тоя порядък, защото бях чул, че оригиналният е към 2к. За смяната когато се стигне до нея или Юби Ко или Бултрако, на друго място не знам дали бих рискувал. Редактирано 21 Юли, 2017 от draid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #18 Отговорено 21 Юли, 2017 За рейката е сигурно че е тя. За обслужване с две ръце за Юби КО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #19 Отговорено 22 Юли, 2017 Оригиналния съединител с марка Хонда е производство на Лук. Няма смисъл да си купуваш оригинален. Цената с маховика е към 1800лв комплекта ( продават се отделно де ). Добре е да се смени на място където са сменяли най-малкото съединител на дизелов двигател с подобен маховик. Цената на оригиналния е 1800лв или принципно цените са в тоя порядък, защото бях чул, че оригиналният е към 2к. За смяната когато се стигне до нея или Юби Ко или Бултрако, на друго място не знам дали бих рискувал. Да, оригинален маховик е към 1800лв, а съединителя 500лв и лагер 90лв. Хубавото е, че на Лук някой търговец може да ти даде добра отстъпка, докато при оригиналните колкото и да ти даде пак няма да е достатъчно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #20 Отговорено 22 Юли, 2017 Ясно, а комплект на Лук е целия 1800 + около 300 труд вероятно? Искам да знам, колко ориентировъчно пари да заделя за бъдеще. Ще я карам поне докато започне да прави по-сериозни проблеми, но е хубаво да планирам разхода. Пък живот и здраве догодина, може да помисля за 9-та ген, но вероятно ще се наложи смяна преди това. Благодаря много за полезната информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #21 Отговорено 22 Юли, 2017 Ами на мен за труд ми взеха 250лв, но от 200-300лв е що годе нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #22 Отговорено 22 Юли, 2017 Ами на мен за труд ми взеха 250лв, но от 200-300лв е що годе нормално Ясно, мога ли да попитам къде смениха твоя и от къде купи комплекта? Предполагам в Юби Ко биха се справили с такава задача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #23 Отговорено 22 Юли, 2017 Съединителя го сменях при майстор в Пловдив. Мисля, че Ю Би Ко биха се справили със задачата, на дали ще им е първата подобна смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #24 Отговорено 24 Юли, 2017 Някой поръчвал ли е от Англия съединител? Доста примамлива изглежда цената: http://www.ebay.co.uk/itm/262862084882 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #25 Отговорено 24 Юли, 2017 Мда, на линка изглежда доста примамлива, дори ако имаш 150лв доставка пак е по-ниска от България. А и имаш опция ако нещо не е както трябва да го върнеш, единствено ти остават транспортние разходи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #26 Отговорено 24 Юли, 2017 LUK в авточастионлайн е 1000маховик + 300 съединител с лагера. Оригинален в Кокс-а е 500 паунда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #27 Отговорено 23 Декември, 2018 Онзи ден смених съединителя, защото взе много да тресе при потегляне от 1-ва. Интересното беше, че на моменти го правеше много често и доста се усещаше, а друг път по 1-2 дни си беше нормален. Съединителят беше Exedy и такъв сложихме пак - 1.8 бензин. За сега всичко е ОК. Мазно мазно тръгва и педалът е много лек, почти не се усеща. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #28 Отговорено 24 Декември, 2018 Съединителите от Англия са в пъти по евтини и са качество. Поръчвал съм и за акорда си, за дизелов на приятел и за сивик, нямаше никакви проблеми, Габиели доставят всичко в рамките на 20лв, а доставка над 50 паунда е на 99 % безплатна в Англия, изпращат го на адреса в Англия и до 6,7 дни е тук. Съвсем различно се усеща колата когато се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #29 Отговорено 25 Декември, 2018 Потвърждавам думите на колегата, а ако имате отстъпка от Coxmotor идва и още по евтино За сравнение майстора в БГ (не говоря за бултрако) ми каза 1400 за маховик и 400 за комплект съединител.. от англия ми дойдоха двете + масло за скоростната и доставка до бг за 1272лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #30 Отговорено 25 Декември, 2018 Ако някой има питания за тази фирма Габиели са надеждни, всичко е обяснено в кратко видео, изключително лесно и достъпно, доставка и да няма до вашия окръг ( град), някоя куриерска фирма ще ви го достави до 7 лв до офис и просто забравяте. По въпроса в момента в Ebay е пълно с оригинални вериги ОЕМ цената е около 350-420 паунда, съединителите Luk са около 500 паунда. За тези които не им се слага оригинална верига FAI са сериозна марка със международен ISO сертификат и гаранцията е 2 години или 100 000км , цената е наполовина. Мой познат кара с водна помпа и комплект верига на FAI за 2 години и малко е над 110 000 и веригата е отлична, а помпата все още не е протекла. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #31 Отговорено 4 Януари, 2019 Предполагам, че това е комплекта за N22A2 мотора (2.2 Дизел) - https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-civic-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel/ ? Някой слагал ли е точно този от coxmotorparts.co.uk да каже впечатления? @thelastbonbona Писа по нагоре, че си поръчал от там. Очевидно е доста по-евтино отколкото в България. Доволен ли си от качеството на частите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #32 Отговорено 4 Януари, 2019 Преди 7 часа, CivFan написа: Предполагам, че това е комплекта за N22A2 мотора (2.2 Дизел) - https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-civic-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel/ ? Някой слагал ли е точно този от coxmotorparts.co.uk да каже впечатления? @thelastbonbona Писа по нагоре, че си поръчал от там. Очевидно е доста по-евтино отколкото в България. Доволен ли си от качеството на частите? Доволен съм от качеството. Моят беше започнал да плъзга и се наложи да го сменя.. нямам никакви проблеми. Смених и маховика защото цената ми се стори добра и така и така се разглобява.. даже майсторите казаха, че и стария бил окей Идват си в опаковки брандирани с Хонда и прочие.. до колкото знам това са частите, които можеш да закупиш и от Бултрако, само че цената е плюс орган по твой избор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #33 Отговорено 4 Януари, 2019 На 17.12.2016 г. at 8:12, frizzante написа: За Exedy мнения? Слагай Exedy - най-добрите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #34 Отговорено 4 Януари, 2019 Колеги ако можете да помогнете за избор на съединител от англияили другаде за д15z8 1998 сивик.какъв сайт да търся,къде?не съм запознат с начина на търсене.марка?идеята е да е по евтино от тук и качествено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #35 Отговорено 4 Януари, 2019 (Редактирано) преди 10 минути, dragob написа: Колеги ако можете да помогнете за избор на съединител от англияили другаде за д15z8 1998 сивик.какъв сайт да търся,къде?не съм запознат с начина на търсене.марка?идеята е да е по евтино от тук и качествено. Имам налично екседи на 208 лева комплект, и валео на 198 Редактирано 4 Януари, 2019 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #36 Отговорено 4 Януари, 2019 преди 57 минути, fenabg написа: Имам налично екседи на 208 лева комплект, Какво значи комплект? Идва ли също с маховик/огледален? Ей ги другите опции за Exedy от Англия: https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=civic+d15+clutch&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=civic+d15+exedy+clutch&_sacat=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #37 Отговорено 4 Януари, 2019 Преди 1 час, Takumi Fujiwara написа: Какво значи комплект? Идва ли също с маховик/огледален? Ей ги другите опции за Exedy от Англия: https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=civic+d15+clutch&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=civic+d15+exedy+clutch&_sacat=0 Какво според теб е комплект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #38 Отговорено 4 Януари, 2019 Нямам идея. В България продуктите и комплектите са различни в сравнение с тези в останалия свят. За това сме на този хал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #39 Отговорено 4 Януари, 2019 Утре ще ти снимам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #40 Отговорено 4 Януари, 2019 Преди 2 часа, Takumi Fujiwara написа: Какво значи комплект? Идва ли също с маховик/огледален? Преди 1 час, Takumi Fujiwara написа: В България продуктите и комплектите са различни в сравнение с тези в останалия свят. Абе ти луд ли си или се правиш на такъв? (Three piece) Clutch kit = комплект = притискателен, феродо и лагер. Обоснови се кое е различното от съединителите в останалия свят, че зимната ваканция май чука на вратата ... Преди 1 час, Takumi Fujiwara написа: Нямам идея. Като нямаш идея не пиши. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове