Jump to content
goodybg

Преден тампон на двигателя акорд 7 2.4 автомат.

Recommended Posts

Здравейте колеги, още като купих колата преди около година има едно досадно тресена когато колата е на задна, на директна не се усеща толкова. От както стана топло, и взех да пускам климатика това досадно тресена се усили. Приятел монтьор я погледна и каза, че най вероятно преден тампон на двигателя. Според вас как да се тества въпросния тампон, защото няма аналог а само оригинален от хонда на цена 540лв. Малко не ми се дават толкова пари и да се окаже, че не е от него. А ако се окаже разбит тампон и карам така ще разбие и другите. Само да спомена, че монтьора подпря двигателя отпред до тампона и въпросното тресене изчезна. Ще съм благодарен да кажете някой в Пловдив който да направи диагностика и да каже дали е от него или нещо друго.

Благодаря предварително.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сигурен си, че няма аналог при Febest, Yamato, Tenacity и др.?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поне аз не открих.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моя смених с втора употреба, понеже срещнах мнения че каучукът е различен и най-си е добре оригинал, макар и работил.

Дано се оправяш с руския. Процедурата за тест: http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A18223200000FART00.HTML

Най-честият дефект е скъсаната мембрана вътре в него (ако външно е здрав).

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега при теб същите ли бяха симптомите. И колко ти струваше втора употреба, и как разбра , че втората употреба не е същия.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от goodybg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отгоре се виждаше че е скъсан и цепката се отваряше при местене на мотора спрямо купето.

От долната страна влиза 1 тръбичка за мембраната. Като духаш в нея, трябва да не издиша, а като дръпнеш -да прави вакуум.

Твоя може да тестваш като свалиш пластмасовия капак над вх.колектори и ще видиш 2-те тръбички от схемите.

По спомен 75лв, но добре огледай и останалите 5 тампона. Аз смених всичките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаше ли го въпросното тресене като при мен? И след смяната изчезна ли?

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, после намаля, но все пак се усеща понякога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този клапан освен с hds с какво мога да го пробвам дали работи. А тази тръбичка към тампона може ли да я пробвам с уста или трябва силата да е по-голяма.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с уста (както вече писах).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали тампона от 2.0 е същия като на 2.4, че намерих от 2.0? И пише ли някъде номера на тампона?

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва ти тампон от автомат. Този от ръчката е с различен захват.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, Vancho по-горе ти го е дал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50830-SDA-A01 това е номера на тампона, който ми е дал vancho, а моя е 50830-SDA-A04. В нета не мога да намеря дали за автомат и ръчка са различни. Намерих един запазен, но е от 2.0 ръчка май.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дай VIN за проверка.

 

Screenshot_20170620-193346.png

 

Мисля си, че се бъркаш с 5­0­8­3­0­-SDA-E0­1, чийто еквивалент е пак същия. :)

A01 е скобата, не тампона.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jhmcl96804c215585

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection?block_01=17SEA01&block_02=B__4701&block_03=2888&block_05=hcr

 

Пак така.

Ма се убеди първо, че е от него де. :)

 

https://shop.febest.eu/front-engine-mount-hydro-at-hm-clatfr.html

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При запитване в хонда ми излиза друг номер 50830-SDA-A04. Но сега ме интересува дали ще стане тампон от 2.0 автомат, че ми изкочи една на малки километри и тампона струва 50 лв.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от Хонда са прави, и Ванчо по горе е прав .50830-SDA-A01 и 50830-SDA-A04 са напълно идентични тампони и да, ползват се и на 2.0 автомат, но лошата новина е, че не на всички . :)   Освен тези тампони и при 2.4, и при 2.0 автомат от същите години се ползват и 50830-SDA-A02 и 50830-SDA-A03, които имат разлика и във височината и в захвата, така че искай от колегата с 2.0 мотора да ти даде номера на тампона който ти предлага за 50 лв. Ако е от първите 2 номера ще ти свърши работа . :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, а къде го пише номера на тампона, че не видях да има номер на него, беше от кола със свален двигател, но не видях номер.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм правил изследване къде го пише, но все някъде по тампона трябва да има номер . :)  Ако пък наистина няма, да си вкара номера на рамата във ВИН декодера колегата който ти го предлага и да провери с кой точно от трите вида тампони е неговата кола .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той goodybg е решил да си вземе оригинален от Америка. :) Ма не казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Jhmcm18703c205122

Това ев7н номера май са еднакви

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от goodybg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Той goodybg е решил да си вземе оригинален от Америка. :) Ма не казва.

И това го мислех ,но доста ще почакам докато дойде.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, проблемът се оказа, че идва от некадърни монтьори. Предния тампон, който работи с вакуум, е сложен отзад, а задния отпред. Та като размених местата на тампоните и всичко заспа. Благодаря на всички.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И... вакумния маркуч къде е бил боднат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами никъде, задния тампон отдолу е метален и в средата има дупка, там беше просто мушнат. Сега карам вече друга кола.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да се похваля... Че вече карам Хонда. Тя не се усеща дали е запален двигателя, дори и с пуснат климатик, дори и автомата взе да сменя по-мазно. И всичко си го направих съвсем сам. Ако някои му предстои сваляне на тампони, да свирка, ще помагам, гледах клипове в нета, но е малко по-различно. Благодаря и на всички, които ми помогнаха по някакъв начин. Най-вече на ceco acord, той ме насочи към тампон втора ръка и добре, че взех втора употреба, че да мога да го върна после.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробвал ли алтернативните тампони на двигателя - някой от тези https://www.autodoc.bg/search?keyword=50830-SDA-A04

Редактирано от gmarinov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених предния тампон с алтернативен - Yamato - много добра изработка, 1:1 с оригиналният, с вакумен маркуч - цена 80 лева, цена оригинален 420 лева. 
За момента съм много доволен, спря досадното притрисане при превключване и при неравности. 
84397551_475318203141203_6291533464030150656_n.thumb.jpg.ddbf706a809ce4adea658e1d9c0c0b8b.jpg84427802_1343205919219398_2519072686462730240_n.thumb.jpg.c37f574a2e8fd20bed3a349defe0db4e.jpg84045148_1086772388331272_5752233653534982144_n.thumb.jpg.8940899a148ad899e6b97c8be496fd29.jpg84398054_1064249633940449_1809108051198738432_n.thumb.jpg.0f467c20913009eed5831218890a12bf.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Смених предния тампон с алтернативен - Yamato - много добра изработка, 1:1 с оригиналният, с вакумен маркуч - цена 80 лева, цена оригинален 420 лева. 
За момента съм много доволен, спря досадното притрисане при превключване и при неравности. 
84397551_475318203141203_6291533464030150656_n.thumb.jpg.ddbf706a809ce4adea658e1d9c0c0b8b.jpg84427802_1343205919219398_2519072686462730240_n.thumb.jpg.c37f574a2e8fd20bed3a349defe0db4e.jpg84045148_1086772388331272_5752233653534982144_n.thumb.jpg.8940899a148ad899e6b97c8be496fd29.jpg84398054_1064249633940449_1809108051198738432_n.thumb.jpg.0f467c20913009eed5831218890a12bf.jpg


Колко км мина с него?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста, над 25 :D Засега е здрав. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове




Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте след смяна на маховик и съединител на свободна двигателят натриса леко усещат се вибраций в купето и съвсем леко отчетливо на волана :)  та казаха ми че най вероятно е от тампоните гледахме ги че са меки така е нацепени но преди 3 дни преди да сменя маховик и съединител я нямаше тая вибрация :) съвети някакви ще се побъркам :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от Търново един приятел работи в сервиз но точно с коя фирма ще тчви излъжа имам му доверие маховика е Валео съединителя Ексайд 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/6/2020 at 8:19 PM, h5rov said:

@gmarinov от къде го поръча?

Един приятел с автосервиз го поръча, мисля, че беше от ЕВРО 07, смяната я извърших сам. 
В момента имам една много лека вибрация когато е на D или R и спирачка, при пуснат климатик изчезва. 

 

On 2/6/2020 at 6:17 PM, Petargazdov89 said:

здравейте след смяна на маховик и съединител на свободна двигателят натриса леко усещат се вибраций в купето и съвсем леко отчетливо на волана :)  та казаха ми че най вероятно е от тампоните гледахме ги че са меки така е нацепени но преди 3 дни преди да сменя маховик и съединител я нямаше тая вибрация :) съвети някакви ще се побъркам :) 

Нещо се е разместило при смяната на съеденителя, погледни си тампоните към скоростната кутия, щом е след смяната, може да изчезне след време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди смяната на съединителя и маховика  не усещах че работи двигател в купето само по шума нямах грам вибрация... махани са тампоните.... правихме тест и опорния тампон отдоло на двигателя е бил заминал а на скоростната кутия почти го нямало никакъв ... за сваляне и слагане да се предадат ми е странно ...  някакви идей има ли вероятност да е разменил местата на тампоните ..

Реших да сменя маховика с Валео а съединителя Exedy сега чувам от майстори в града,че било хубаво да са си от една марка защото  можело да няма пълно пасване...

Редактирано от Petargazdov89
грешки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , малко информация по темата - мисля ,че ще е полезна. Предният и страничният тампон на двигателите 2.4 и 2.0 без значение автомат или ръчка всичките са еднакви и се подменят. На едните пише МТ , а на другите АТ. Имам 2.0 седан ръчка и сложих тампони за 2.4 турер автомат от колегата @crown_bg Колата заспа.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...