goodybg 40 #1 Публикувано 19 Юни, 2017 Здравейте колеги, още като купих колата преди около година има едно досадно тресена когато колата е на задна, на директна не се усеща толкова. От както стана топло, и взех да пускам климатика това досадно тресена се усили. Приятел монтьор я погледна и каза, че най вероятно преден тампон на двигателя. Според вас как да се тества въпросния тампон, защото няма аналог а само оригинален от хонда на цена 540лв. Малко не ми се дават толкова пари и да се окаже, че не е от него. А ако се окаже разбит тампон и карам така ще разбие и другите. Само да спомена, че монтьора подпря двигателя отпред до тампона и въпросното тресене изчезна. Ще съм благодарен да кажете някой в Пловдив който да направи диагностика и да каже дали е от него или нещо друго. Благодаря предварително. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 19 Юни, 2017 (Редактирано) Сигурен си, че няма аналог при Febest, Yamato, Tenacity и др.? Редактирано 19 Юни, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #3 Отговорено 19 Юни, 2017 Ами поне аз не открих. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6086 #4 Отговорено 19 Юни, 2017 (Редактирано) Моя смених с втора употреба, понеже срещнах мнения че каучукът е различен и най-си е добре оригинал, макар и работил. Дано се оправяш с руския. Процедурата за тест: http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A18223200000FART00.HTML Най-честият дефект е скъсаната мембрана вътре в него (ако външно е здрав). Редактирано 19 Юни, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #5 Отговорено 19 Юни, 2017 (Редактирано) Колега при теб същите ли бяха симптомите. И колко ти струваше втора употреба, и как разбра , че втората употреба не е същия. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Редактирано 19 Юни, 2017 от goodybg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #6 Отговорено 19 Юни, 2017 http://febest.de/index.php?page=catalog&pos=50&pid=8312&details=1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6086 #7 Отговорено 20 Юни, 2017 Отгоре се виждаше че е скъсан и цепката се отваряше при местене на мотора спрямо купето. От долната страна влиза 1 тръбичка за мембраната. Като духаш в нея, трябва да не издиша, а като дръпнеш -да прави вакуум. Твоя може да тестваш като свалиш пластмасовия капак над вх.колектори и ще видиш 2-те тръбички от схемите. По спомен 75лв, но добре огледай и останалите 5 тампона. Аз смених всичките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #8 Отговорено 20 Юни, 2017 А имаше ли го въпросното тресене като при мен? И след смяната изчезна ли? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6086 #9 Отговорено 20 Юни, 2017 Да, после намаля, но все пак се усеща понякога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #10 Отговорено 20 Юни, 2017 А този клапан освен с hds с какво мога да го пробвам дали работи. А тази тръбичка към тампона може ли да я пробвам с уста или трябва силата да е по-голяма. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6086 #11 Отговорено 20 Юни, 2017 Може и с уста (както вече писах). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #12 Отговорено 20 Юни, 2017 А дали тампона от 2.0 е същия като на 2.4, че намерих от 2.0? И пише ли някъде номера на тампона? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #13 Отговорено 20 Юни, 2017 (Редактирано) Трябва ти тампон от автомат. Този от ръчката е с различен захват. Редактирано 21 Юни, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #14 Отговорено 20 Юни, 2017 Човек, Vancho по-горе ти го е дал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #15 Отговорено 20 Юни, 2017 50830-SDA-A01 това е номера на тампона, който ми е дал vancho, а моя е 50830-SDA-A04. В нета не мога да намеря дали за автомат и ръчка са различни. Намерих един запазен, но е от 2.0 ръчка май. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #16 Отговорено 20 Юни, 2017 (Редактирано) Дай VIN за проверка. Мисля си, че се бъркаш с 50830-SDA-E01, чийто еквивалент е пак същия. A01 е скобата, не тампона. Редактирано 20 Юни, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #17 Отговорено 20 Юни, 2017 Jhmcl96804c215585 Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #18 Отговорено 20 Юни, 2017 (Редактирано) http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection?block_01=17SEA01&block_02=B__4701&block_03=2888&block_05=hcr Пак така. Ма се убеди първо, че е от него де. https://shop.febest.eu/front-engine-mount-hydro-at-hm-clatfr.html Редактирано 20 Юни, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #19 Отговорено 20 Юни, 2017 При запитване в хонда ми излиза друг номер 50830-SDA-A04. Но сега ме интересува дали ще стане тампон от 2.0 автомат, че ми изкочи една на малки километри и тампона струва 50 лв. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #20 Отговорено 21 Юни, 2017 И от Хонда са прави, и Ванчо по горе е прав .50830-SDA-A01 и 50830-SDA-A04 са напълно идентични тампони и да, ползват се и на 2.0 автомат, но лошата новина е, че не на всички . Освен тези тампони и при 2.4, и при 2.0 автомат от същите години се ползват и 50830-SDA-A02 и 50830-SDA-A03, които имат разлика и във височината и в захвата, така че искай от колегата с 2.0 мотора да ти даде номера на тампона който ти предлага за 50 лв. Ако е от първите 2 номера ще ти свърши работа . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #21 Отговорено 21 Юни, 2017 Мерси колега, а къде го пише номера на тампона, че не видях да има номер на него, беше от кола със свален двигател, но не видях номер. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #22 Отговорено 21 Юни, 2017 Не съм правил изследване къде го пише, но все някъде по тампона трябва да има номер . Ако пък наистина няма, да си вкара номера на рамата във ВИН декодера колегата който ти го предлага и да провери с кой точно от трите вида тампони е неговата кола . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #23 Отговорено 21 Юни, 2017 Той goodybg е решил да си вземе оригинален от Америка. Ма не казва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #24 Отговорено 21 Юни, 2017 (Редактирано) Jhmcm18703c205122 Това ев7н номера май са еднакви Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Редактирано 21 Юни, 2017 от goodybg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #25 Отговорено 21 Юни, 2017 Той goodybg е решил да си вземе оригинален от Америка. Ма не казва. И това го мислех ,но доста ще почакам докато дойде. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #26 Отговорено 24 Юни, 2017 Колеги, проблемът се оказа, че идва от некадърни монтьори. Предния тампон, който работи с вакуум, е сложен отзад, а задния отпред. Та като размених местата на тампоните и всичко заспа. Благодаря на всички. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #27 Отговорено 24 Юни, 2017 И... вакумния маркуч къде е бил боднат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #28 Отговорено 25 Юни, 2017 Ами никъде, задния тампон отдолу е метален и в средата има дупка, там беше просто мушнат. Сега карам вече друга кола. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #29 Отговорено 25 Юни, 2017 Колеги искам да се похваля... Че вече карам Хонда. Тя не се усеща дали е запален двигателя, дори и с пуснат климатик, дори и автомата взе да сменя по-мазно. И всичко си го направих съвсем сам. Ако някои му предстои сваляне на тампони, да свирка, ще помагам, гледах клипове в нета, но е малко по-различно. Благодаря и на всички, които ми помогнаха по някакъв начин. Най-вече на ceco acord, той ме насочи към тампон втора ръка и добре, че взех втора употреба, че да мога да го върна после. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #30 Отговорено 30 Септември, 2019 (Редактирано) Някой пробвал ли алтернативните тампони на двигателя - някой от тези https://www.autodoc.bg/search?keyword=50830-SDA-A04 Редактирано 30 Септември, 2019 от gmarinov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #31 Отговорено 5 Февруари, 2020 Смених предния тампон с алтернативен - Yamato - много добра изработка, 1:1 с оригиналният, с вакумен маркуч - цена 80 лева, цена оригинален 420 лева. За момента съм много доволен, спря досадното притрисане при превключване и при неравности. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #32 Отговорено 6 Февруари, 2020 Смених предния тампон с алтернативен - Yamato - много добра изработка, 1:1 с оригиналният, с вакумен маркуч - цена 80 лева, цена оригинален 420 лева. За момента съм много доволен, спря досадното притрисане при превключване и при неравности. Колко км мина с него?Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #33 Отговорено 6 Февруари, 2020 Доста, над 25 Засега е здрав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #34 Отговорено 6 Февруари, 2020 Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #35 Отговорено 6 Февруари, 2020 здравейте след смяна на маховик и съединител на свободна двигателят натриса леко усещат се вибраций в купето и съвсем леко отчетливо на волана та казаха ми че най вероятно е от тампоните гледахме ги че са меки така е нацепени но преди 3 дни преди да сменя маховик и съединител я нямаше тая вибрация съвети някакви ще се побъркам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #36 Отговорено 6 Февруари, 2020 @gmarinov от къде го поръча? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #37 Отговорено 6 Февруари, 2020 от Търново един приятел работи в сервиз но точно с коя фирма ще тчви излъжа имам му доверие маховика е Валео съединителя Ексайд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #38 Отговорено 7 Февруари, 2020 On 2/6/2020 at 8:19 PM, h5rov said: @gmarinov от къде го поръча? Един приятел с автосервиз го поръча, мисля, че беше от ЕВРО 07, смяната я извърших сам. В момента имам една много лека вибрация когато е на D или R и спирачка, при пуснат климатик изчезва. On 2/6/2020 at 6:17 PM, Petargazdov89 said: здравейте след смяна на маховик и съединител на свободна двигателят натриса леко усещат се вибраций в купето и съвсем леко отчетливо на волана та казаха ми че най вероятно е от тампоните гледахме ги че са меки така е нацепени но преди 3 дни преди да сменя маховик и съединител я нямаше тая вибрация съвети някакви ще се побъркам Нещо се е разместило при смяната на съеденителя, погледни си тампоните към скоростната кутия, щом е след смяната, може да изчезне след време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #39 Отговорено 22 Февруари, 2020 (Редактирано) преди смяната на съединителя и маховика не усещах че работи двигател в купето само по шума нямах грам вибрация... махани са тампоните.... правихме тест и опорния тампон отдоло на двигателя е бил заминал а на скоростната кутия почти го нямало никакъв ... за сваляне и слагане да се предадат ми е странно ... някакви идей има ли вероятност да е разменил местата на тампоните .. Реших да сменя маховика с Валео а съединителя Exedy сега чувам от майстори в града,че било хубаво да са си от една марка защото можело да няма пълно пасване... Редактирано 22 Февруари, 2020 от Petargazdov89 грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #40 Отговорено 20 Май, 2020 Колеги , малко информация по темата - мисля ,че ще е полезна. Предният и страничният тампон на двигателите 2.4 и 2.0 без значение автомат или ръчка всичките са еднакви и се подменят. На едните пише МТ , а на другите АТ. Имам 2.0 седан ръчка и сложих тампони за 2.4 турер автомат от колегата @crown_bg Колата заспа. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове