Jump to content
Nikito82

Хонда Акорд 2.4 ръчна скоростна кутия.

Recommended Posts

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3074&nplgrp=8&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2003&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.4%20EXECUTIVE&nplblk=08V6702  Тука има некви парт номера ,ма не знам питай някой със СРВ . Виж в темата за СРВ -тата имаше нещо писано за тези датчици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колко литра гориво остават за този мотор, след като лампата за резерва светне? И как е по-точно да се измери разхода, пълня до горе, минавам 100км и пак пълня или?

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като влезне в резерва, разбирай последната чертичка на разграфенията, имаш към 50км пробег. Това е много приблизително, защото зависи и как караш, но съм го тествал за нещастие и минах и повече от 50км. Реално лампичката може да ти светне много по-рано и това пак зависи от начина на каране, ако поуспокоиш темпото може пак да изгасне. 
Засечката е тази, пълниш до горе, наливаш пак догоре след 100км. За максимална обективност се пълни до "преливане" и на същата колонка, от която си заредил преди това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да аз си и мислих пак на същата колонка. Заредих до спиране на пистолета и сега гака ще заредя. Тези 50км градско ли са?

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8 литра светва резервата,направено е да се минат приблизително 100тина км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 ама извънграда, явно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зареждай докато спре пистолета, защото той може да спре веднъж по един начин, друг път по друг начин. Зависи много от изпаренията, които на практика при почти пълен резервоар се изкачват по тръбата. След като спре, натисни леко пак и пак докато не видиш, че е почти до капачката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ами свърши вече, др път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос, карам си на кратки разстояния, покупки , с включен климатик и духа си студено. Зададено е ауто на 18 градуса, след малко всякъш не духа така студено, да не кажа топло. Вън е 41 градуса, като го пусна на ръчно да духа всякъш пак почва по-студено да духа. На какво се дължи това? Проблем ли има някакъв?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега заредих пак до стоп на пистолета и за 100км показа 10.3л, от които 40 поне са на климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си идеален ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пробвай да зададеш по-висока температура. Аз онзи ден зададох 27 и втора степен на духалките при 40 навън и измръзнах :) Не мисля, че има нужда от чак толкова ниски температури като 18-20.

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз гледам на по-висойа, всякъш е по - студено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя стои целогодишно на 25 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма причина да духа по-студено на по-висока темп.

Ако е така имаш някакъв проблем.

 

"Климатроника" гони темп, която си задал. Управлението само решава колко силно, къде и колко студено да духа. Когато амплитудата между зададена и реална температура е много голяма, тогава духа най-силно.Ако климатика ти не охлажда достатъчно, може да ти се струва, че духа по-студено на слаб вентилатор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охлажда си дибре, може би съм се заблудил, след като е достигнал близост до желанара температура и е намалил силата на вентилатора, защото изведнъж, всякъш ми стана топло. На кратки разстояния, няма как да съм на 25 26 градуса, за дълъг път да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам, тия спрейове за климатик има ли полза ит тях, къде се пръска, директно в духалките ли и на колко време? Засега нямам неприятна миризмя, но все пак да знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само 1 път сбърках да ползвам такъв спрей и повече не съм. Не знам дали почисти нещо (и мойта не меришеше), но после като я сложа на мин. темп. и вътрешните канали по потака изстинат, се разскърцваха. Явно химията нещо им е направила.

На кратки разстояния си създаваш илюзия че е по-студено като сложиш на 18 гр. И на 25 да е -охлажда еднакво, затваряйки външните клапи. Просто достигайки зададената температура, минава в режим поддържане по-рано, а и е по-здравословно амплитудата вътре / вънка да не е рязка и над 15градуса.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това успях да снимам от сензора на парктроника. Какъв е и какво да търся?

post-36679-0-00119800-1499093101_thumb.jpg

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На кратки разстояния си създаваш илюзия че е по-студено като сложиш на 18 гр. И на 25 да е -охлажда еднакво, затваряйки външните клапи.

Амин.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, имам проблем с темпомата, нещо ме се включва. Натискам cruise и светва, после set, но не светва другата лампа. Сега реших в града само да го пробвам, но уви. От какво може да е това, на какво може да се дължи? Нямам лампи като абс и така нататък да светят по таблото.

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи, по навик си държа крака на съединителят и леко съм го натиснал и не е включвал темпомата.

Тоя парктроник пак спря да работи, не знам дали от това че го завъртях или от дъжда, два дена работи и след това като го напече и пак спря. Някакви идеи за лечение или си трябва нов датчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти с контактен спрей.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти с контактен спрей.

Кое, буксите ли? Тях с WD40 напръсках, но без ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-вероятно си им разказал хептен играта, WD40 е за смазване и почистване на механични части. Колегата ти писа горе, ползвай контактен спрей, той се ползва при електроника, платки и т.н. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е сензора, освен от алиекспрес, от другаде къде може да намеря?

post-36679-0-53020300-1499892460_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или втора ръка или някъде отвънка, оригинално се продават комплект 4бр :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми обясни как работи VSA? Тя управлявали газта и т.н. Ще съм благодарен да ми разясните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а не е ли по-добре тези и подобни въпроси да бъдат задавани в съответния раздел и с подходящото заглавие на темата, за да могат други потрбители в бъдеще да намират по-лесно отговори на същите въпроси? Аз също имам някои проблеми и въпроси, свързани с новата ми кола, но не използвам темата си за представяне на автомобила, за да задам всички въпроси там. Просто така форумът и информацията стават много разхвърляни и на практика - малко полезни, а целта е обратното. 

 

А и тая система едва ли е някаква фундаментална за точно този модел, ами я има в още куп други модели и ако някой с друг модел знае и може да обясни - по-вероятно е да го направи в тема със заглавие "Как работи VSA?", отколкото в тема "Акорд 2.4 ръчна". А тук освен това, се обсъдиха парктроника, круз-контрола, климатика защо и как духа и т. н

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, а не е ли по-добре тези и подобни въпроси да бъдат задавани в съответния раздел и с подходящото заглавие на темата, за да могат други потрбители в бъдеще да намират по-лесно отговори на същите въпроси? Аз също имам някои проблеми и въпроси, свързани с новата ми кола, но не използвам темата си за представяне на автомобила, за да задам всички въпроси там. Просто така форумът и информацията стават много разхвърляни и на практика - малко полезни, а целта е обратното.

 

А и тая система едва ли е някаква фундаментална за точно този модел, ами я има в още куп други модели и ако някой с друг модел знае и може да обясни - по-вероятно е да го направи в тема със заглавие "Как работи VSA?", отколкото в тема "Акорд 2.4 ръчна". А тук освен това, се обсъдиха парктроника, круз-контрола, климатика защо и как духа и т. н

Съгласен съм и пуснах подобаващата тема за обсъждане. Единствено заради колега от форума питам в моята тема, понеже той ме посъветва, за да не занимавам излишно, ако може така да се изразя. Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми обясни как работи VSA? Тя управлявали газта и т.н. Ще съм благодарен да ми разясните.

 

Може да ти "отреже" газта. Иначе тук е обяснено достатъчно добре. https://bg.wikipedia.org/wiki/ESP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никито82 -грешно си ме разбрал (ако визираш моя съвет). Той беше да търсиш и четеш преди да пускаш нови теми с конкретни питанки, а темата за твоята си кола е за хвалебствия и споделяне конкретно за нея, и там ако питаш -ще ти отговори който иска.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...