Jump to content
dzrasd

Премахване на DPF за Акорд 2.2 I-DTEC

Recommended Posts

Здравейте.

 

Не виждам такава тема в този подраздел, така че отварям една, за да е нагледно.

 

Днес бях в Бултрако, да се опитат да ми оправят неработещият Куриз Контрол. Аз бях на 99% сигурен, че проблема е от премахването на DPF (аз така си я купих) от предишният собственик.

Та от там ми потвърдиха, че "филтъра бие на кухо" и най-вероятно е премахната, та за това не работи Круиз Контрола.

Зачетох се онлайн, намерих някаква информация, че модула, който командва DPF, също командва Куриз Контрола, както и VSA системата. Ако филтъра не е премахнат софтуерно сносно, то круз контрола спира да работи.

Тъй като, явно софтуерното сваляне на този филтър е най-важната част от целият процес, бихте ли препоръчали хора/сервизи, които го правят това и по-важното, знаят какво всъщност правят ? Предполагам тази информация би била полезна както и на мен (да си оправя тоя пуст Круиз Контрол), така и на хора, които тепърва ще имат главоболия с DPF.

 

Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автопилота може да не работи по много причини. Ако на някой му се е случило да му спре автопилота след ремап, то е само от некадърна намеса в софтуера на колата. Странно ми е, че си бил в Бултрако и там не са ти решили проблема, който може да бъде отстранен от всеки, който има HDS.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете как точно му се оправя проблема с HDS? С рефлаш или без?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами един колега тук ми направи забележка да не давам грешни съвети, затова ще се въздържа от подробности, за да не бъда нахокан отново. Това, което написах по-горе е достатъчно за човек, който знае за какво става дума. Не е елементарно, но и не е сложно. Ако имаш път към Ямбол, обади се.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз питах, щото имам HDS, демек ако можех да му помогна в София?! :)

Ако имало записани грешки на ACC (круиза) - не работел, демек само с чистене на грешки, ако стане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата малко се насочи в друга посока.

 

Относно чистене на грешки и тн, няма грешки, записани от компютъра. Този проблем се опитаха да го оправят както и в Бултрако, така и в Юбико. Даже и на двете места се качваха хора с лаптопи и ходиха да карат и да тестват.

 

На кратко, компютъра отчита, че бутона за круиза е натиснат, но самият круиз не се активира.

 

До колкото четох онлайн, това се наблюдава, когато компютърният модул за ДПФ е пипан, а от същия модул се управлява и Круиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютърът е последното нещо, което може да бъде причината за проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokio, а кое е първото? До колкото чета, това е първия проблем описан навсякъде за DPF Removal - спира да работи Cruise Control-а ако няма рефлаш с правилен софтуер. Ето източници:

http://www.dpfsolutions.co.uk/honda-accord-2-2i-dtec-complete-dpf-removal-service

http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/46013-dpf-removal-5.html

 

При това положение, бих те посъветвал да се обърнеш към хора, които се занимават с премахване на DPF като например http://www.vrperformance.net/ (някой във форума беше писал, че е премахнал  DPF там и не беше споменал за проблеми). Може би те могат да ти кажат какви са причините за проблема и за какви пари ще ти го решат (заедно с хубав рефлаш с повече мощност, предполагам) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено най-добре е да се ремапне,щом се е стигнало до тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз написах, че проблем с круиза може да се получи при некомпетентна намеса в софтуера на колата (при некадърен ремап), ако ремапа е направен както трябва, всичко си работи както и преди него. Наскоро ми се случи да възстановя един неработещ круиз на Акорд осмица с HDS-a, който имам, без да променям софтуера на колата. Всички бутони на волана си работеха, бутоните на педалите също, при включване на круиза светваше първия зелен светодиод на таблото, но не можеше да се сетне скорост (круиза не можеше да се активира). Предложих на автора на темата да ми се обади ако има път към Ямбол. Не мога да гарантирам, че ще му реша проблема, но мога да опитам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен софтуерно ми премахнаха DPF-a от http://www.carpower.bg/ .Момчето се казва Петко и много точен,има и телефон.Обясних му,че съм с АСС и трябва да се махне DPF-a,а той се зае със задачата,като ми гарантира,че темпомата ще работи.Софтуера не става от първия път,иска малко нагласяне,но крайния резултат е ОК и няма проблеми.

 

Иначе за София мога да ти препоръчам http://www.pstuning.net/ .Те ми бяха втория вариант,ако нещо не стане.Идват даже на място,ако колата не може да се кара.

Редактирано от Deodriver

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз написах, че проблем с круиза може да се получи при некомпетентна намеса в софтуера на колата (при некадърен ремап), ако ремапа е направен както трябва, всичко си работи както и преди него.

Всъщност написа, че проблемът може да се реши от всеки с HDS - което не мисля, че е така, защото никой от нас не знае причината за проблема. Всичко, което знаем, е, че колата няма DPF, който може да е махнат с некадърен или без никакъв remap - като и в двата случая, HDS няма да ти помогне, ако нямаш правилен мап.

 

@dzrasd Искрено бих се радвал, ако пишеш каква е била развръзката, като се обърнеш към някое от тунинг студиата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

....никой от нас не знае причината за проблема. Всичко, което знаем, е, че колата няма DPF, който може да е махнат с некадърен или без никакъв remap

 

Наистина никой от нас не знае причината за проблема, но ако колата се закачи на HDS, той ще каже каква е причината. Всъщност ние не знаем нищо със сигурност - дали колата има или няма DPF, както и дали е правен ремап или не. Проблемът на колегата няма да можем да решим с приказки, нужни са действия от хора, които са запознати с марката и модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм на 100% сигурен, че филтъра е махан физически. Никой до сега не го е проверявал дали наистина е там, но до колкото разбрах, уликите сочат, че е махан...

Всички бутони на волана си работеха, бутоните на педалите също, при включване на круиза светваше първия зелен светодиод на таблото, но не можеше да се сетне скорост (круиза не можеше да се активира).

Точно това се получава и при мен. Главният бутон светва, но като натисна SET, не светва втория бутон, който е под Cruise Main. Това с HDS звучи интересно.. но колата съм я карал както и в ЮбиКо, така и в Бултрако, и на двете места ми я закачаха към компютри и се опитваха да отстранят проблема, но без успех..

 

@dzrasd Искрено бих се радвал, ако пишеш каква е била развръзката, като се обърнеш към някое от тунинг студиата. :)

 

Ами първо трябва да си избера в кой от всички възможни сервизи да отида. Мен ме притеснява факта, че този модел Хонда хич не е популярен и бих искал да го правят хора, които знаят какво пипат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделът може да не е популярен, но компютърът е същият Бош, който се вгражда в още хиляда нафти...

Според мен ще пипат само през OBD.

 

Аз затова се учудих когато Tokio каза, че имало вариант с HDS да се оправи, при положение, че има други хардуер и софтуер за флашване.

Тайна, майна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не започнеш с нещо по просто-провери си превключвателя на педала на съединителя-когато се износи съединителя се променя разстоянието и не натиска добре превключвателя ,тоест  не дава контакт и не реагира бутона сет- симптомите са същите,поне при 7ма серия е така

Редактирано от niki64

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, явно не си чел цялата тема. Автора е ходил в Бултрако и Юбико, това, за което пишеш със сигурност са го проверили и в двата сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Може би е неуместен въпрос , но тъй като  темата е DPF живо ме интересува цената на новия , откъде може да бъде закупен оригинален. В немските сайтове намерих много противоречива информация и огромна разлика в цените. За мен е немислимо да го премахна , при контрола на автобан тукашните полицаи имат уреди и мерят понякога  емисиите газове.  Открият ли рче съм го махнал  2 бона глоба и ми свалят веднага номерата . Тука се побъоказа на тема дизел и екология. И имат право разбипа се над 70 процента от колите са дизелови . Ако всеки махне PDF  не ми се мисли как ще дишаме 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Jordy71 написа:

Здравейте ! Може би е неуместен въпрос , но тъй като  темата е DPF живо ме интересува цената на новия , откъде може да бъде закупен оригинален. В немските сайтове намерих много противоречива информация и огромна разлика в цените. За мен е немислимо да го премахна , при контрола на автобан тукашните полицаи имат уреди и мерят понякога  емисиите газове.  Открият ли рче съм го махнал  2 бона глоба и ми свалят веднага номерата . Тука се побъоказа на тема дизел и екология. И имат право разбипа се над 70 процента от колите са дизелови . Ако всеки махне PDF  не ми се мисли как ще дишаме 

Бултрако го продават на скромната цена от 3000 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам почти нов такъв филтър от CR-V 2010 г, дали е същия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Jordy71 написа:

Здравейте ! Може би е неуместен въпрос , но тъй като  темата е DPF живо ме интересува цената на новия , откъде може да бъде закупен оригинален. В немските сайтове намерих много противоречива информация и огромна разлика в цените. За мен е немислимо да го премахна , при контрола на автобан тукашните полицаи имат уреди и мерят понякога  емисиите газове.  Открият ли рче съм го махнал  2 бона глоба и ми свалят веднага номерата . Тука се побъоказа на тема дизел и екология. И имат право разбипа се над 70 процента от колите са дизелови . Ако всеки махне PDF  не ми се мисли как ще дишаме 

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=honda+accord+dpf

Подозирам, че може да не искат да ти го монтират без някакъв сертификат, хомологация и т.н. Питай търговците, които ги продават и съответно в сервиза (или майстора) можеш ли да идеш с твой DPF под ръка и какво искат.

А защо вместо да сменяш DPF-а не пробваш водородно (или друго) почистване и сравниш емисиите преди и след?

@Emicha беше правил тая процедура тук в България (май Варна) ама после не помня какви бяха отзивите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми няма отзиви, защото за сега всичко е на ред.

Реално за един месец, предимно жената я е карала и е минала около 1000 км. градско и то само на къси разстояния. За това време, не я е и хващала да прави никаква регенерация, до както преди,  почти през около 150/200 км. задължително правеше.

Радостното е, че няма никаква промяна в нивото на маслото за това време, защото преди още при първата регенерация,нивото се покачваше и за близо 4000 х.км. достигаше около 3,0 см. над максимума. 

Ще следя и споделям ако има нещо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Jordy71 написа:

Здравейте ! Може би е неуместен въпрос , но тъй като  темата е DPF живо ме интересува цената на новия , откъде може да бъде закупен оригинален. В немските сайтове намерих много противоречива информация и огромна разлика в цените. За мен е немислимо да го премахна , при контрола на автобан тукашните полицаи имат уреди и мерят понякога  емисиите газове.  Открият ли рче съм го махнал  2 бона глоба и ми свалят веднага номерата . Тука се побъоказа на тема дизел и екология. И имат право разбипа се над 70 процента от колите са дизелови . Ако всеки махне PDF  не ми се мисли как ще дишаме 

Не е необходимо да купуваш нов - измий го. Например тук - http://www.russfilterreinigung.de/de/index.html

П.П.: Дизеловите автомобили в Германия са малцинство.  Актуално само около 30% са дизели - около 15млн. от почти 46млн. регистрирани автомобили. - https://www.kba.de/DE/Statistik/Fahrzeuge/Bestand/Umwelt/b_umwelt_z.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 16 часа, DTEC написа:

Не е необходимо да купуваш нов - измий го. Например тук - http://www.russfilterreinigung.de/de/index.html

П.П.: Дизеловите автомобили в Германия са малцинство.  Актуално само около 30% са дизели - около 15млн. от почти 46млн. регистрирани автомобили. - https://www.kba.de/DE/Statistik/Fahrzeuge/Bestand/Umwelt/b_umwelt_z.html

Благодаря на всчки изчерпателните отговори . Много от тях ми бяха полезни . Получих изчерпателна информация и се ориентирах у ъм закупуване - разбира се нов . В Кьолн има сервиз на Хонда ще го сменя там. Парите не са от значение автомобила е фирмен. По добре отколкото да ги дам на финанцамт . А за 30 процента дизели .....хмммм.....навярно аз с  ъм се объркал. Но се се замислих и констатирах-от 20 човека приятели колеги и съседи а най тесен кръг ....18 дизела и 2 бензина . И то и 2 та американски - Чероки и Мустанг. 18 дизела .

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.05.2017 г. at 14:59, Veseliq написа:

При това положение, бих те посъветвал да се обърнеш към хора, които се занимават с премахване на DPF като например http://www.vrperformance.net/ (някой във форума беше писал, че е премахнал  DPF там и не беше споменал за проблеми). Може би те могат да ти кажат какви са причините за проблема и за какви пари ще ти го решат (заедно с хубав рефлаш с повече мощност, предполагам) :)

Благодарим,няма проблеми при нас,даваме и доживотна гаранция за услугата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...