rollin 463 #1 Публикувано 22 Април, 2017 Масово братушките слагат такива волани и аз днес купих, но не знам дали кабеляците пасват болт-он? Някой ако знае нещо, моля да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #2 Отговорено 22 Април, 2017 Ето този колега го беше правил. Надявам се да се включи. Иначе буксите на бутоните дори от акорд 7-ца фейслифт не стават за болт-он на преди фейса, камо ли от сивик 8, но надеждата умира последна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 23 Април, 2017 Другите неща може и да успея сам да ги оправя, ама буксата на еърбега не знам какво да направя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #4 Отговорено 23 Април, 2017 Буксата на еърбега е най-лесна. Двата жълти кабела свързваш с еърбега и си готов. Не давай на контакт без включен еърбег, защото ще запише грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 23 Април, 2017 Как точно че не разбрах ?Ето двата еърбега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 24 Април, 2017 Като за начало, бих пробвал да извадя кабелите от буксите и да ги разменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #7 Отговорено 24 Април, 2017 (Редактирано) Опитах с внимателно издърпване, ама не щат да излизат, а и няма нищо за натискане дето да ги освободи... Редактирано 24 Април, 2017 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #8 Отговорено 24 Април, 2017 (Редактирано) По-лесния вариант е да отрежеш кабелите на оригиналната букса и да я присадиш към новия еърбег. Редактирано 24 Април, 2017 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 24 Април, 2017 Е ОК, това и аз се сетих, ама на оригиналния са два еднакво жълти кабели, а на този на Сивика са жълт и червен.... кой за кой да вържа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #10 Отговорено 24 Април, 2017 Няма никакво значение кой къде ще свържеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #11 Отговорено 24 Април, 2017 Сигурен ли си ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #12 Отговорено 24 Април, 2017 Подозирам, че след тази тема разко ще се засили търсенето на волан от сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #13 Отговорено 24 Април, 2017 В Англия, бол волани за по 150лв. Ето, да ви запаля още малко, 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #14 Отговорено 25 Април, 2017 Сигурен ли си ? Ако не съм сигурен, няма да ти го казвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #15 Отговорено 25 Април, 2017 (Редактирано) Щото ми стана интересно, защо са сложили 2 кабела, ако няма значение кой къде ще е? И защо са два различни цвята, на бег-а на Сивика? Редактирано 27 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #16 Отговорено 25 Април, 2017 Подозирам, че след тази тема разко ще се засили търсенето на волан от сивик Е, някой като си смени стария волан, да се обади, че искам да си претапицирам моя, оригиналния на 7-цата и ми трябва оборотен за времето на тапицирането. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #17 Отговорено 25 Април, 2017 Всички копчалъци бачкат ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #18 Отговорено 25 Април, 2017 М-дааа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #19 Отговорено 26 Април, 2017 Варианта с копчетата за телефона, по-трудно ли се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #20 Отговорено 26 Април, 2017 Като знам, че е от сивик, не бих го възприел на акорда. Въпрос на вкус и усещане. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #21 Отговорено 26 Април, 2017 Аз съм на същото, не мога психически да го преодолея . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #22 Отговорено 26 Април, 2017 На снимката от пост 13 се "връзва" заради сивите панели. Иначе на фейсовия ми Акорд, стандартният повече ми допада, но си е въпрос на вкус. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #23 Отговорено 26 Април, 2017 Варианта с копчетата ,за телефона по-трудно ли се намира? Нямам идея, просто такъв ми изпадна на мене, а и аз ползвам афтърмаркет плеър с блутут и там няма начин да сработя опциите на блутут-а с тези на волана. От волана само сменям песни, папки, входове и усилвам и намалям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #24 Отговорено 6 Май, 2017 (Редактирано) Тука ще нахвърля по-основните пречки, които имах при монтажа на волана. Ето и малко резюме: Моят волан (на Акорд-а) все ми се виждаше прекалено голям и същевременно тънък и реших да монтирам такъв, какъвто ми допада, а именно от Сивик 8, който е малко по-малък и малко по-дебел. Ето и волана, който закупих от една морга в Пловдив: Сребристите елементи бяха занесени за боя, понеже не пасваха точно на интериора на Акорда. След като бяха боядисани, дойде ред на монтажа. Ето как изглежда ОЕМ волана със смъкнат еър бег: Понеже новия вече има подсветка на бутоните, проверих и установих, че в буксата на акорда няма 12в линия. Наложи се да прекарам ток до там и то такъв, който да се "появява само когато сме на габарит(фарове). Добрата новина беше, че Джапанките са оставили свободни писти на лентовия кабел (че иначе такъв щях да го ям...) и аз веднага хванах от осветлението на пепелника (най-лесно ми дойде) +12 и маса : Ето тука се вижда колко свободни пина има на лентовия кабел. Буксите се разглабят сравнително лесно и така добавих още два кабела към лентовия( +12V и маса): Прикрепих новите кабели към основния сноп и всичко стана доста добре. пп... Буксата, която влиза в лентовия кабел, се намира в горната част м-ду волана и таблото. Свалят се пластмасите и се стига до нея. Понеже буксите на мулти волана на двата "геврека" са различни, се наложи изцяло да се извадят кабелите от Сивиковия волан и да се пренаредят в Акордовата букса. Лошото е, че не снимах точно кой цвят от единия волан къде точно се вкарва в буксата на Акорда, но аз предпочетох да изкарам всички пинове от волана на Сивик-а и да ги премеря с мултицет-а на съпротивление, за да хвана кой коя функция управлява и си ги надписвах. В 80% от случаите цветовете съвпадаха, но имаше и изключения.... Снимка от процеса на работа Както и да е... За да се монтира волана от сивика, трябва да се подложи нещо тънко, че при първоначалния опит, воланът влезе в шлиците идеално, но взе да стърже в пластмасите отзад. За това трябва да се направи дистанционер. Аз изрязах от кенче Ариана една тънка лайсна (ако мога така да я нарека) и ето къде я сложих: След тази интервенция волана заспа и спря да опира. Ето го вече и монтиран. Какво казах по-напред, нямам точната схема кой кабел къде отива, но си ги бях мерил и надписал и само си пренаредих буксата и си я закопчах, и абсолютно всичко си заработи, както и подсветката светна. След това дойде друг "проблем" ... Буксата на еър бег-а нямаше нищо общо с тая на Акорд-а. След питане на по специалисти, стана ясно, че няма значение кой кабел къде ще свържа (че са два и то на двата волана с различни цветове) и това стана много по-лесно, от каквото очаквах. Изрязах буксата от Акорд-а и я присадих на Сивик-овия волан. И Воала....: Всичко по волана работи, много по-удобен, като недостатък мога да отбележа - една идея по-тежък волан, ама е нормално като минеш на по-малък размер да се усети разлика. Редактирано 7 Май, 2017 от vesivanova 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorganCreek 4 #25 Отговорено 6 Май, 2017 Обмислях го да слагам същия волан на F-RV и май ще се реша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #26 Отговорено 6 Май, 2017 Браво, добър пост! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #27 Отговорено 13 Ноември, 2017 някой правил ли е същото нещо но на кола автоматик с пера зад волана следователно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 11 #28 Отговорено 15 Юни, 2019 Интересна тема на която попадам чак сега имам едно питане... не можеше ли да се разменят двата пиропатрона? Изглеждат ми еднакви с различни букси... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoyanov_85 0 #29 Отговорено 20 Юни, 2022 На 24.04.2017 г. at 21:36, Tokio написа: Няма никакво значение кой къде ще свържеш. Днес ходих за такув волан на сивик 8 генерация да го сложим на срв 2 и майстора се отказа защо не беше сигурен кой кабел къде да свърже.. И се отказа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #30 Отговорено 21 Юни, 2022 Смени майстора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове