Друмев 4 #1 Публикувано 16 Април, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, от скоро имам Хонда Акорд купе от 2001, с 2.0 двигател, ръчка. с 147 к.с. по документи и описание .... Американка .... Вече няколко дни я карам и няма такова разочарование просто .... Все едно си карам голфа 3, с 1.8 с 90 к.с., на газ .... Недоумявам просто ...Никаква еластичност, няма залепяне за седалка ... нищо .... Пак повтарям за тези, които ще ме критикуват, че е тежка ... Все едно си карам голфа на газ ... Дайте идеи или съвет ? Редактирано 18 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #2 Отговорено 16 Април, 2017 Колега, много относително и интуитивно си се изказал. Какво значи "няма сила"? Как прецени? Бавно ускорява ли? Не развива скоростта, която очакваш ли? За колко ускорява от 0-100, засичал ли си я? А и какво очакваш от 147 коня за това купе? Според мен я диагностицирай, да се проверят бутала, компресия и т.н. и ако всичко е наред (както и очаквам), значи просто очакванията ти са прекалено нереални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #3 Отговорено 16 Април, 2017 (Редактирано) Сори, че си разочарован от вървежа. В другата ти тема, хората споменаха разни неща, та вероятно си пробвал Сивици и Акорди, преди да вземеш този. Потърси Бранко (щом си от Русе), да и врътне 1 кръгче и да излезе със становище, в колицата ли е проблема или в теб. За тегло няма да отварям дума, понеже си знаеш, че над 8кг. на 1к.с,. нямаш основание да имаш каквито и да било "стремглави" очаквания от кола в стоков вид. Редактирано 18 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #4 Отговорено 16 Април, 2017 (Редактирано) Ще се опитам да доуточня . Като сравнявам вървежа на акорда на бензин с този на голфа ми, с 90 коня на газ, мисля че е достатъчно ясно . Другото,на никоя предавка не те залепя на седалката, а еластичността и с един човек (тоест аз) 75 кг., от 100 км/ч до 120 км/ч, на равен път, на 5 предавка, е почти 10 секунди . Не съм пробвал нищо друго преди това, знаех какво искам, хареса ми и я взех . Не съм гледал и карал Сивици или други Акорди . Возих се доста в една Мазда 6 от 2005 г., с 2.0 Д двигател, с 120 к.с. Това нещо, в сравнение с Хондата, върви като откачено. Как да се свържа с този Бранко ??? Редактирано 18 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #5 Отговорено 16 Април, 2017 Този Бранко е онзи Markony. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #6 Отговорено 16 Април, 2017 Колегата ме е изпреварил, а и дизела е друга бира. 5-а скорост е за икономия и комфорт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #7 Отговорено 16 Април, 2017 (Редактирано) Аз знам за какво е 5 скорост, ама то и на другите няма кой знае каква живинка .... И ясно, че дизелът е друга работа, ама тая Мазда е почти същите килограми, ама с 30 коня по -малко, а ме прави луд .... Ясно е, че ще се качи на стенд, да ми кажат колко са останали, ама ако кажат че всичко е ОК ? Ще си е едно голямо разочарование. Редактирано 18 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #8 Отговорено 16 Април, 2017 Сори. Целта ми не бе да звуча назидателно, но се опасявам, че последните ти думи ще се окажат верни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #9 Отговорено 16 Април, 2017 Здравей, колега. Не съм от разбирачите, но бях в твоята ситуация, като взимах моя акорд. Преди карах Примера от 92ра, 1.6, 90 коня на газ и си мислех, че новата кола ще лети и дори няма да мога да я карам. Уви, нищо такова. Аз съм с 1.8 и с нищо не впечетлява, дори е скучно. Преди това имах и Сивик 4, 1.4 с 2 карбуратора и тя беше по-интересна за каране дори. Идеята ми е да се подготвиш, че колата просто така си върви. Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #10 Отговорено 16 Април, 2017 Разочарованията облагородяват духа. От 3-те ми Хонди (аватара и подписа), бялата бе най-удовлетворяваща темперамента. 805кг / 101к.с. си е нещо на вид дребно, а до ден днешен, като й се кача, се подмладявам, нооо чиляк уляга. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #11 Отговорено 16 Април, 2017 (Редактирано) Нещо не е наред с колата. Отстрани си проблема и си я карай с кеф... Важи и за колегите по-горе с мненията...че това е положението. Редактирано 16 Април, 2017 от Vancho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #12 Отговорено 17 Април, 2017 За да е сигурен, че нещо й има, да кара някой друг Акорд. Не съм погледнал от къде е, но ако е в София, ще се видим и да ги видим тия коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #13 Отговорено 17 Април, 2017 Колега, писах ти на лично, да я сравним с 1.8 136кс? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #14 Отговорено 17 Април, 2017 (Редактирано) Първо да кажа, че Ви благодаря на всички за отговорите. От Русе съм и явно това е положението, харесва, не харесва .... И все пак съм решил да я мина през един стенд, да видим колко от конете са останали живи и да направим една диагностика след смяна на масла филтри и т.н. Колата, като я покарам и светва чек лапмата на двигателя и нищо не се променя, върви си пак така. Колата има сложена обикновена газ Ловато, на газ няма никаква разлика с бензин, а аз й сложих добавка за изчистване уж на инжекционна с-ма и малко над половин резервоар ОМВ 100 октана. На бензин взе да хълца от време на време, но това си е от добавката ( и преди съм ползвал). По-нататък ще кача снимки и ще пиша какво е положението. Замислям се за чип ..... Видях на едно място тук, че със стенд преди и след, това е около 400 лв., което ме устройва. Но май, май от това, което чета мощността, ще се повиши максимум с 10 % в най добрият случай. Някой, който е слагал чип на двигател без турбо, може да сподели опит.... Редактирано 18 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #15 Отговорено 17 Април, 2017 (Редактирано) Вместо да даваш 400лв. за глупости си сложи един преден кит газов инжекцион и махни тая плочка. После някой да прочете грешките на ЕКУ-то и да се направи хубава диагностика и профилактика и току-виж колата тръгнала. Даже това е първото. Тази кола има проблем / проблеми и трябва да се решат от човек, работещ Хонди. Успех! Редактирано 18 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #16 Отговорено 18 Април, 2017 Мерси на Civic CZ за мнението. Искам само да доуточня отново, че не съм решил да слагам чип, а просто питам, ако някой е слагал ; да сподели какво да очаквам . Че ще ходим на диагностика и т.н. е ясно .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavkata18 0 #17 Отговорено 21 Април, 2017 (Редактирано) Здравей!! Виж дали има катализатор и респективно го премахни. След това може да й затапиш и егр клапана, и може да почне да те лепи за седалката! Редактирано 24 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #18 Отговорено 24 Април, 2017 Колега, намери ли и болката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #19 Отговорено 24 Април, 2017 Почисти ЕГР-а и проверете клапаните на тоя параход. Не очаквай чудеса от тази кола, тя е създадена за комфорт, не за дръпки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #20 Отговорено 24 Април, 2017 Виж си и горивния филтър, не е скъп. Ако трябва, да се смени. Аз имах подобен проблем един месец, докато стигна до него... Задръстен от "качествени" горива. Колата направо забиваше муцуната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vucata 3 #21 Отговорено 25 Април, 2017 Моя върви доста добре, виж си свещите и разкарай тая плочка за газ. Начи-и, като видя такава цигания, направо откачам.... Как може да искаш такава кола и да я караш с плокла, ужас. Аз съм против ГИ или обикновена газ. Карам си колата на бензин. Верно, че всеки си преценява какво да кара и как, ама на мен тия неща не ми се нравят грам, шото хем прецакваш колата си, хем мислиш за 2 системи за гориво повече! Та махай тая газ, закачете колата на диагностика, да си каже какво и е. Моята е 2.0 147 коня, пълня километража без проблем! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #22 Отговорено 25 Април, 2017 Провери си кабели свещи. А плочката, че спъва на теория работата да, но аз съм с плочка на моя акорд(F18A3) вече 7 ма година и нямам никакъв проблем. А относно вървежа, пробвах преди време такова купе и останах разочарован от към вървеж, но возия и удоволствие от към екстри, за тези пари - 6+. Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vucata 3 #23 Отговорено 25 Април, 2017 (Редактирано) Да, има 3.0 мотор за тази работа. Там тягата се усеща повече. Сега, да кажа, че от 180 до 230км/ч скъсах шортите на Ситроен саксо 1.6 турбо! Не му се вярваше на тоя каква точка му направих. От старт ще ме изяде, ама на дълго няма шанс. Та, с това оборудване и купе, върви повече от доволно колата! Климатроник, кожа, ел пакет. Нормално е да е леко спъната, ама колегата 100% има сериозен проблем някъде. Колата след 3500 оборота се побърква и въртя гуми, и на 1ва, и на 2ра еднакво, със зимни 195/65/15. Колко повече да върви? Редактирано 27 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #24 Отговорено 1 Май, 2017 Мерси на всички за отзивите. Болката й явно я няма . Минах на диагностика и няма никаква грешчица, колата е супер запазена и поддържана. А за газта, какво да кажа, колегата преди мен е сложил газ и ... иначе на бензин върви доволно, но все пак очаквах малко повече от VTEC със 147 к.с. Ще видя да сменя бензинов филтър и свещи, и ще видим. Прави ми впечатление, че на 2000 оборота има нещо като малка дупка, все едно няма гориво или въздух, само на бензин и само при тези обороти.... идеи??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #25 Отговорено 3 Май, 2017 Може да е ЕГР клапана, свещи, реглаж на клапани също е добре да се направи и може би смяна масло и филтри, а относно егр-а - ето в какво състояние беше моя : Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #26 Отговорено 3 Май, 2017 Аз не разбирам особено, ама ако беше от нещо от изброените до тук, на диагностиката нямаше ли да покаже някаква грешка??? Иначе масла и филтри съм сменил ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #27 Отговорено 3 Май, 2017 Аз за егр-а нямах грешка, но е добре да се погледне, защото 100 процента има много нагар. А с какво масло караш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #28 Отговорено 5 Май, 2017 (Редактирано) Колега Колец , от какъв двигател е този ЕГР? При мен е доста по-различен. Да не се окаже , че и аз съм свалял нещо друго да чистя , а не ЕГР-а. :D Сега погледнах и видях , че аз съм свалял клапана , а самия ЕГР не съм го свалял да го чистя. Може ли малко разяснения как се сваля и стига до него. До колкото видях трябва да сваля рейката с инжекторите. Редактирано 5 Май, 2017 от Dimteam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #29 Отговорено 6 Май, 2017 (Редактирано) Ами да, свалят се инжекторите и под тях на самият смукател има едно капаче с 3 болта и като ги развиеш, смъкваш тия работи , където съм ги снимал. То това не е самият егр клапан, а по-скоро нещо като ревизия или каналите за пътя на изгорелите газови. Мотора е Ф18б2 на 6-та хеч. Ако имаш въпроси пиши, аз моята за час и нещо я бях почистил и сглобил, но махах и газовите инжектори и там загубих бая време. Редактирано 7 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #30 Отговорено 6 Май, 2017 А имаше ли някакъв осезаем резултат от процедурата, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #31 Отговорено 6 Май, 2017 Ами започна да върви малко повечко в ниските и преди това имаше едно замисляне, пак в ниските обороти, което беше : че както си караш, например на 1800-2000 оборота и решиш да подадеш газ, се чува как мотора се мъчи все едно да се развърти, но нещо го спира и така е няколко секунди, но се оправяше най-добре като пусна педала и пак го натисна. И другото, което е че вече може да се движи и без да й подавам газ, преди или много бавно трябваше да пускам педала на съединителя, че да тръгне, или направо си угасяше, но това е без газ! Сега вече, след няколко месеца борба с едни грешки за пропуснато запалване на цилиндрите, всичко си е ок и вече моята сяда да я кара с радост, не както преди да успее да потегли на 4-5-тия път, заради задръстения егр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #32 Отговорено 6 Май, 2017 Значи и аз ще я правя тази процедура. Само ме притеснява , че там около рейката има бая вакууми и жици и дано не стане някоя беля! Моята е вече на 320К Км. и си представям каква мизерия има там. Преди време имах големи проблеми с ЕГР-а..... направо ми угасна в движение, докато спусках и едвам спрях в един завой с обратен вираж..... После нямаше ниски обороти и не палеше без помпане на газта..... А и смених 3 сервиза, докато разберат какво й е.... Тааа определено се нахъсах да раздигам всичко и да видя каква е мизерията в тия канали или там каквото са. :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #33 Отговорено 7 Май, 2017 То и аз мисля скоро и смукателя да го смъкна, да го видя и него дали има нужда от чистене, а ти ако не си правил скоро реглаж на клапани, погледни и тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mironch0 23 #34 Отговорено 7 Май, 2017 Привет!Аз имам същия проблем в момента, но на мене ми предстои и смяна на филтри (на газовата също), настройка на клапани и това, което най-много ме съмнява е запушен катализатор, понеже стила ми на каране е малко рязък, а това все пак се отразява на колата като цяло, та както е казал pavkata18, виж си и катализатора. Аз също карам на газ, но поне газовата е супер (не си спомням марката, но беше нещо от порядъка на 1 800 лв.) . Ще пиша след смяна на консумативи как е, но ако няма промяна, ще пиша и след смяна на каталиозатор как е. Надявам се ако си оправиш проблема, да споделиш от какво е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #35 Отговорено 12 Май, 2017 (Редактирано) Под 2500 оборота не чакай нищо. Едва след това би трябвало да живва. Двигателя е високооборотен и това е абс. нормално. Не може да караш с 1000 - 1500 об. и като настъпиш докрай да очакваш да те залепи. Давай на по-ниска предавка до 2500 - 3000 об., тогава натискай газта и гледай какво става. Само недей го прави в града ест. PS. Ти си бил на газ, бензина е друга работа, все пак имай предвид че газта отнема доста коне.... Редактирано 12 Май, 2017 от V4st*r 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #36 Отговорено 12 Май, 2017 Айде ся, газта отнемала доста коне... Газта като гориво, газовата уредба или какво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #37 Отговорено 12 Май, 2017 Аз съм доволен от газта, вярно че трябва най-малко 1000 лв да кихнеш, но аз с 18-джанта и на 136 коня си паля гумите без проблем. Всичко ако е добре по колата, си върви доволно за това купе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V4st*r 13 #38 Отговорено 12 Май, 2017 Газта съсипва и мотора, и не може да върви, и качва разхода. Като добавиш цената на газовата уредба и нещата се уравновесяват, все едно си на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #39 Отговорено 12 Май, 2017 Да, но си е друго да ти гори 15 газ и 13 бензин в града при яко ръчкане до 6200 оборота, поне за мен си е добре и вече 60 000 км съм доволен. Но все пак всеки си преценява колко пари ще дава и за какво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #40 Отговорено 13 Май, 2017 Газта съсипва и мотора и не може да върви и качва разхода. Като добавиш цената на газовата уредба и нещата се уравновесяват все едно си на бензин. Четири абсурдни твърдения в едно мнение, няма смисъл да коментирам изобщо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове