petko_z 124 #41 Отговорено 22 Май, 2017 Съединителя ти там е: £156.49 Ex VAT Съединител + маховик: £458.32 Ex VAT Маховик Luk: £299.99 Ex VAT Дори да ги купиш отделно (299.99+156.49=456.48) не прави разлика от 400+.. Как я получи? Или аз не доглеждам нещо.. http://www.coxmotorparts.co.uk/2003-2008-accord-clutch-kits-c-14_35_781.html ОПС.. Видях го!.. +£145.38 за да го окомплектоват с Genuine.. извинявам се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #42 Отговорено 23 Май, 2017 (Редактирано) Да, на този "добавък" като му сложиш и ДДС-то, се получава горе-долу такава разлика.А дали разликата идва от транспортна гледна точка, както колегата mar_tod казва - не знам, но има логика. Въобще не се бях замислил за това. Както и да е, реших да поръчам по-евтиния вариант. Надявам се да няма ядове Редактирано 23 Май, 2017 от mitaka_t Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #43 Отговорено 13 Юни, 2017 И аз вече не знам къде да питам, но въпроса ми е към вече сменили съединител и маховик с Лук. Конкретно става въпрос за Сивик със същия двигател, след смяна останаха тези вибрации, които ги имаше и преди това. Знам, че и на друг колега са останали такива след същата смяна, но ме интересува и при други как е било? За сравнение Акорда ми си е ок от към съединител и маховик и ако има вибрации след гасене на колата са поне 3-пъти по-слаби отколкото при Сивика дори и след нов маховик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #44 Отговорено 14 Юни, 2017 Вече 5 дни откакто си взех колата след пълно обслужване + смяна на съединител и маховик и масло на ск.кутия. Както споменах в предните ми постове, всичко е закупено от coxmotorparts. Маховика, който поръчах беше LUK, за комплекта съединител опцията беше само genuine, но по него си имаше щампи на LUK (явно са такива). Сменени са и 8-те болта на маховика (въпреки че казваха, че не е задължително). Смяната я направих в сервиза на Слави в Овча купел. Резултата след смяната: - Педала на съединителя определено е по-мек. Отделя една идея по-ниско отколкото преди. Казаха, че след като я покарам малко (200-300 до 500 км) ще започне да отделя както преди. Казаха още, че не е лошо, в началото да я карам по-спокойно и да не я юркам на макс. - Вибрации при палене/гасене има, но са леки и осезаемо по-слаби от преди. От сервиза ми казаха, че това е нормално. - Вчера ми направи впечатление, че са изчезнали едни леки вибрации, които се усещаха във волана, когато колата работи на празен ход. Вибрациите наистина бяха съвсем леки и преди ги смятах за напълно нормални, но вчера ми направи впечатление, че вече ги няма. Явно са били от маховика. - Попитах в сервиза, дали стария маховик е можело да кара още и дали съм могъл да го спестя като разход. Отговора беше, че са го проверявали, можело, но едва ли е щял да изкара още един съединител и по-добре, че съм го сменил. Изминал съм едва около 100-ина км след смяната, само градско. Засега съм доволен и нямам забележки. Времето ще покаже как ще е за напред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #45 Отговорено 14 Юни, 2017 ... всичко е закупено от coxmotorparts. ... Колега, тъй като съм си харесал нещо от там, кажи как организира поръчката.. До колкото прочетох доставят в Англия без пари. От там мислех за някоя фирма с транспортни услуги (примерно grabco).. Или направо плаща доставка до.БГ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #46 Отговорено 14 Юни, 2017 В Сивика няма вибрации при работа, както преди, така и след смяна на съединител с маховик. Единствено остана това разтрисане като се изгаси двигателя. Или иначе съединителя омекна веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #47 Отговорено 15 Юни, 2017 (Редактирано) ... всичко е закупено от coxmotorparts. ... Колега, тъй като съм си харесал нещо от там, кажи как организира поръчката.. До колкото прочетох доставят в Англия без пари. От там мислех за някоя фирма с транспортни услуги (примерно grabco).. Или направо плаща доставка до.БГ? Ами аз правих 2 поръчки. Една с доставка в Англия и после през транспортна фирма (ggbg.bg) до България. Втората беше с доставка директно до България. При завършване на поръчката (мисля че беше точно преди плащането), дава общото тегло на пратката и цената за доставка. Така може да прецениш дали да направиш доставката в Англия или директно до тук. Първия път поръчах Service Kit-а за обслужване (масла + филтри), даваше ми че е ~8 кг. и го поръчах с доставка в Англия. По 2 лв./кг., ми излезе 16 лв. доставката до тук от ggbg. Втората поръчка беше за съединител + маховик, масло за скорости, хидравлично масло и спирачна течност. Даваше, че пратката ще е 24.5 кг. (реално се оказа 28.5 кг) и цена до България 19.80 Euro (~36-38 лв). През ggbg щеше да излезе около 60 лв. Направих поръчката директно до България. Не само заради цената, но и прецених че за толкова скъпи части, ако се наложи връщане/замяна ще е по-безпроблемно. Относно сроковете за доставка: - Първата поръчка беше доставена на адреса в Англия на следващия ден. След това зависи кога са курсовете до България на транспортната фирма и колко бързо обработват пратките. Реално си получих стоката след 7-8 дни от деня на поръчката. - Втората поръчка я получих след точно 6 дни (estimation-а за доставка до България беше 4-6 дни, спазиха го ). Изпращат я през dpd, чийто партньори тук са спиди и реално я получих от тях. Редактирано 15 Юни, 2017 от mitaka_t 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #48 Отговорено 15 Юни, 2017 Благодаря за отговора колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стоил 0 #49 Отговорено 18 Юни, 2017 И добър ден. Преди около 6 месеца си смених маховика и съединителя с нови и.... Маховикът започна да тресе пак. Някак не ми се иска да скачам с над 1000 лева пак и поради тази причина започвам тази тема тук. Чувал съм за много доволни клиенти след рециклиране на маховици ( някои твърдят, че са по-здрави от "оригиналите"). Някой някакви предложения и по-важното - телефон или e-mail, на който да се свържа с фирма, занимаваща се с това. Благодаря предварително. А къде ги смени и за колко ако не е тайна, защото нещо се появи някакво леко тропане при натискане на съединителя и в един сервиз ми казаха че трябва да се смени маховика скоро, а е хубаво да се смени заедно със съединителя и ми направиха оферта от 2200 лева с труд с Люк, което ми се вижда твърде много. Някой може ли да препоръча сервиз за смяна на маховик/съединител а и за второ мнение дали наистина е за смяна. В този сервиз в който бях даже не погледнаха колата, само чу шума човека и вика маховика да се сменя. А колата ми е само на 100000 км (Акорд 2008). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #50 Отговорено 18 Юни, 2017 Бая труд са ти казали, при положение, че комплекта е към 1400лв Колата ти пише, че е на 100 000км или знаеш, че е на толкова? Симптомите са такива, почукване което се усеща на педала на съединителя и при работа на място. Същи така и вибрации при изгасване Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #51 Отговорено 18 Юни, 2017 А къде ги смени и за колко ако не е тайна, защото нещо се появи някакво леко тропане при натискане на съединителя и в един сервиз ми казаха че трябва да се смени маховика скоро, а е хубаво да се смени заедно със съединителя и ми направиха оферта от 2200 лева с труд с Люк, което ми се вижда твърде много. Някой може ли да препоръча сервиз за смяна на маховик/съединител а и за второ мнение дали наистина е за смяна. В този сервиз в който бях даже не погледнаха колата, само чу шума човека и вика маховика да се сменя. А колата ми е само на 100000 км (Акорд 2008). В кой град търсиш сервиз? Направи тест - леко да тръгваш, без никаква газ, на полусъединител и тогава гледаш за тресене.. Сякаш така го усещах най-силно като се беше разбил.. Като ми се беше разбил повечко - на широко отворени врати се усещаше по тях силно люлеене.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стоил 0 #52 Отговорено 18 Юни, 2017 За София. Значи то по-скоро не е тресене или тропане, ами леко ръмжене. Иначе вибрации не се усещат. Колата наистина е на 106000, първи собственик съм. Значи 1400 нормално са маховик+комплект съединител в България? А даже по-евтино излизат ако се поръчат от тоя английски сайт http://www.coxmotorparts.co.uk. Със сигурност ще ида и в друг сервиз да видя какво ще кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #53 Отговорено 18 Юни, 2017 Колата наистина е на 106000, първи собственик съм. Значи 1400 нормално са маховик+комплект съединител в България? Даже и за 1300 лв. се намира вече комплекта, стига колата ти да е VII генерация Акорд, защото при следващата генерация нещата са горе-долу Х 2 . Но щом казваш, че няма вибрации, потърси ако трябва още 2-3 експертни мнения, да не стане така, че и след смяна на тези компоненти ръмженето пак да си остане . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #54 Отговорено 18 Юни, 2017 Прослушай дали не вие демпферната шайба на коляновия вал. Или да ти вие хидравликата? Ако се е спукал маркуч и останала без масло може и от там да идва. Провери си и лагерите на хидравлика и климати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стоил 0 #55 Отговорено 10 Юли, 2017 (Редактирано) След като на още две места ми казаха че е от маховика, реших да го сменям, като поръчам от този английски сайт coxmotorparts комплект маховик и съединител. A има ли смисъл да се поръчва и Transmission Fluid? Редактирано 10 Юли, 2017 от Стоил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #56 Отговорено 10 Юли, 2017 (Редактирано) Има смисъл да сменяш маслото на скоростите веднъж на 3 години (така препоръчват Хонда). Ако не си го сменял до сега - смени го. Но няма пряка връзка със съединителя. Редактирано 10 Юли, 2017 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #57 Отговорено 10 Юли, 2017 (Редактирано) Това е маслото,два литра и половина ти трябват... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 10 Юли, 2017 от dido0o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #58 Отговорено 10 Юли, 2017 Има смисъл да сменяш маслото на скоростите веднъж на 3 години (така препоръчват Хонда). На дизела му дават първа смяна на 8-мата година или на 120 000 км, след което на всеки 5 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #59 Отговорено 10 Юли, 2017 Аз моето го смених, защото бяха почнали да влизат трудно скоростите, а и не знаех от кога не е било сменяно. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #60 Отговорено 10 Юли, 2017 Интересно, ако за 5 години навъртиш 400 000км, чак тогава ли да го сменям? Мисля, че трябва да пише и километри, поне при 7ма пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #61 Отговорено 24 Юли, 2017 Вчера погледнах в сервизната книжка и там пише, че смяната е на 8 г. или 120 000 км. Явно за следващи смени на 5 години съм се заблудил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgievlogiev83@gmail.com 0 #62 Отговорено 21 Май, 2021 Оригинално скоростната кутия на Хонда е произведена от Айсин, съединителят комплект също ! Aftermarket части са рециклирани всичките от Люк .Затова ако се загледате на всички ще видите логото на Люк. В изключително рядък случай на Айсин може да се падне и не рециклирани. От Валео,блупринт и закс вътре пак е Люк . От Хонда може да дойде вместо оригинален пак рециклиран от Люк.... Германците го правят непрекъснато това и за рейки и за съединители комплект. ( Само в завода се слага оригинално чисто нов Айсин ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgievlogiev83@gmail.com 0 #63 Отговорено 21 Май, 2021 (Редактирано) Off Topic Ако някой има проблем с изпускателя ( лоша миризма на изгорели газове в купето ) нека да ми пише... Намерил съм алтернатива чисто нова под цената на втора употреба, която работи безпроблемно. Редактирано 24 Май, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #64 Отговорено 21 Май, 2021 (Редактирано) Off Topic @georgievlogiev83@gmail.comКолега, споделете решението за изпускателя. Форумът е затова. Нищо, че е офтопик. П.П. Виждам, че сте писали и в темата DIY: Ремонт на спукан изпускателен колектор (18115-RBD-E01) Ако решите да го споделите ще е по-удачно там. Редактирано 24 Май, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #65 Отговорено 21 Май, 2021 (Редактирано) Off Topic На 21.05.2021 г. at 16:52, dindin написа: Ако решите да го споделите ще е по-удачно там. Решението е нов цените паднаха доста от преди година и две . Само не ми е ясно общото между маховик и изпускател. Редактирано 24 Май, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo72 0 #66 Отговорено 4 Юни, 2021 Здравейте, колеги Смених к-т съединител с маховика. Сега педала отделя много ама много ниско. Може ли някой да сподели мнение дали се регулира и как ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #67 Отговорено 4 Юни, 2021 В началото е така. После ще почне да отделя по-горе. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PavlinProdanov 0 #68 Отговорено 7 Юни, 2021 аз имам един въпрос за маховика и съединителя на Акорд 7: като се натисне педала на съединителя при запален двигател се чува едно тракане, докато педала стои натиснат, чуваше се преди и се чува и след като смених маховика и съединителя, това нормално ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo72 0 #69 Отговорено 23 Юли, 2021 При мен е същия случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове