Jump to content
manndalay

Проблем с дизелов двигател в студа

Recommended Posts

Здравейте!

Хондата ми направи мизерийка в студеното време. Сутринта запали и си работеше екстра при -15. Вечерта, при -14 запали, оставих я да поработи, да загрее. 10 мин. всичко беше супер. И точно да тръгна, изгасна. Запалих пак, няма проблем. Тръгнах. 50м. и пак изгасна. И се почна. Паля, гасне, паля, гасне... Оборотите постоянно падат. На мъка стигнах подходящо място и я оставих там. Резервоарът е пълен до половина. С това гориво съм минал 300км без проблем (дизел OMV, обикновен). Какво стана изведнъж... Някакви идеи?

 

 

Благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А чек лапма светва ли ти ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нищо. Подозирам горивото и горивния филтър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-вероятно е това проблемът :(. Лошото е, че решението му е малко криво - трябва да се почисти цялата система, евентуално. Може да почнеш от горивния филтър, но се постарай при палене колата да е била на топло, защото ако горивото в резервоара също се е сгъстило, няма да може отново да захрани или отново ще се набърбаляка във филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добавка за дизел против замръзване дали ще свърши работа при положение, че вече има проблем? И каква да бъде? Бардал? Поне до сервиз да стигна...

Редактирано от manndalay

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замръзнала е нафтата. Днес половината дизели от това се оплакват.

1. Сложи добавка против замръзване в резервоара.

2. Подгрей горивния филтър, за да се отпуснат парафините в него и предполагам ще стигнеш до сервиза. Тъкмо ще превърти и добавката през горивната система.

3. Напълни резервоара до горе с хубава нафта! Когато не е пълен, в студа кондензира водата от въздуха в резервоара, пада в нафтата и също замръзва. Колкото повече въздух и по-малко нафта в резервоара, токлова повече кондензирала вода в студа...

Друго не мога да те посъветвам.

 

Успех!

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е то кофти нафта, би трябвало да замръзва при малко по-висока скорост, примерно 70-80. Но не се знае с нашите горива.

Като за начало, ако не си сменял горивния филтър откакто си я купил, може да му източиш водата. Това става като развиеш една бяла пробка отдолу на филтъра. Стига се по-лесно до нея откъм лявата гума. След което отвиваш от горна страна на филтъра един болт за обезвъздушаване и започваш да помпиш с ръчната помпа (круша), непосредствено до самия филтър, докато спре да излиза въздух. Аз съм ползвал Бардал и Редекс и др. и честно казано не знам дали е имало ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се похваля със същите симптоми,но аз започнах от резервоара и какво открих... мизерия.След обилно почистване с обезмаслител, всичко си дойде на мястото.

post-19666-0-46596600-1483898646_thumb.jpg

post-19666-0-58898200-1483898665_thumb.jpg

post-19666-0-76238500-1483898683_thumb.jpg

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А!

И не ти трябва сервиз, а топъл гараж...

 

Снимайте и пращайте в новините, да на*ъзят бензиностанциите, че и там бухат в горивото всякаква гняс за печалба, изедниците мръсни!

Редактирано от dandilov
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавка за дизел против замръзване дали ще свърши работа при положение, че вече има проблем? И каква да бъде? Бардал? Поне до сервиз да стигна...

 

Мда, Бардал еднолитрова опаковка, около 37лв струва, в магазина ще ти кажат как се дозира, то и на нея си пише, + 5-6гр на литър гориво двутактово масло, ще забравиш за всякакви проблеми, зима и лято.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята същия проблем, без добавка при скорост 50км замръзва ,после ми дава да запаля чак след няколко минути, но по тези снимки, който гледам, в нафтата ти има парафин, а по новите закони не трябва да има парафин. Аз препоръчвам tda castrol 18лв за 250лт с дозатор е и ще почнеш да караш съвсем друга кола ..

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, по принцип си карам само бензин, но служебната е на дизел. И на мен ми направи същия номер, но й сипах и за 5 лв бензин и долях с нафтичка, и сега мърка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, аз имам същия проблем. Понеделник сутринта запалих без проблем , /с нов акумулатор съм, а свещите ги смених миналата зима/, оставих я да поработи 5-6 минути и тръгнах към работа. След около километър колата започна да придърпва и изгасна. Опитах да запаля отново, но не стана. Изчаках 5-6 минути, отново опитах да запаля и успях, та поне я върнах на паркинга пред блока. След запалването обаче, на таблото останаха да светят индикатора на свещите и лампата за двигателя и така докато се прибера. Забелязах, че колата започва да придърпва при вдигане на оборотите над 2000. Тази вечер реших да я запаля, за да поработи малко и отново след запалване двете лампи продължават да светят. Когато работи на ниски обороти, няма проблем - около 10-на минути я оставих да си побръмчи, след което подадох газ и пак същия номер - изгасва над 2000 оборота. Направих кратко видео с второто запалване. Между другото, винаги зареждам в Шел, но преди празниците напълних до горе на бензиностанция ОМВ /на околовръстното/ и още карам с този дизел. Миналата година също имаше студени дни, но такова нещо не ми се беше случвало досега. Имам снимка от онзи ден и видео от днес, които ще прикача, когато установя как. :)

 

Видеото от днес https://youtu.be/yVgF3if30SY

Редактирано от Hondyio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, при такива ниски температури слагайте или от max motion, или по 1л газ за осветление на 10л. гориво, защото в противен случай ефтината нафта става гъста , отделя се парафина от нея, който блокира горивопроводите, филтри, цедки и двигателя накъсва и гасне.

Тези симптоми, които ми описа са точно такива и в предвид , че температурите са от -10С надолу е средата на проблема......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отново я запалих, поработи около 10-на минути и нямаше никакъв проблем дори при работа на високи обороти. Остава въпросът със светещите лампи на свещите и двигателя. Вероятно няма да мина без сервиз, но поне не гасне, което все пак е някакъв напредък. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това от снимките не е гняс, а парафин - съставка във всяко дизелово гориво.

Точно тази съставка, ако нафтата няма добавки, блокира филтъра и колата спира. Често това се случва, когато филтърът е изложен на атмосферни условия и като се движи колата се променя температурата на филтъра (измества се по-надолу от скалата - температура на мокрия термометър), и примерно -10, се усеща като -15С.

И хоп, колата спира по време на движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×