Jump to content

Hondyio

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Hondyio

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Днес отново я запалих, поработи около 10-на минути и нямаше никакъв проблем дори при работа на високи обороти. Остава въпросът със светещите лампи на свещите и двигателя. Вероятно няма да мина без сервиз, но поне не гасне, което все пак е някакъв напредък.
  2. Здравейте, аз имам същия проблем. Понеделник сутринта запалих без проблем , /с нов акумулатор съм, а свещите ги смених миналата зима/, оставих я да поработи 5-6 минути и тръгнах към работа. След около километър колата започна да придърпва и изгасна. Опитах да запаля отново, но не стана. Изчаках 5-6 минути, отново опитах да запаля и успях, та поне я върнах на паркинга пред блока. След запалването обаче, на таблото останаха да светят индикатора на свещите и лампата за двигателя и така докато се прибера. Забелязах, че колата започва да придърпва при вдигане на оборотите над 2000. Тази вечер реших да я запаля, за да поработи малко и отново след запалване двете лампи продължават да светят. Когато работи на ниски обороти, няма проблем - около 10-на минути я оставих да си побръмчи, след което подадох газ и пак същия номер - изгасва над 2000 оборота. Направих кратко видео с второто запалване. Между другото, винаги зареждам в Шел, но преди празниците напълних до горе на бензиностанция ОМВ /на околовръстното/ и още карам с този дизел. Миналата година също имаше студени дни, но такова нещо не ми се беше случвало досега. Имам снимка от онзи ден и видео от днес, които ще прикача, когато установя как. Видеото от днес https://youtu.be/yVgF3if30SY
×