ogo 25 #1 Публикувано 12 Декември, 2016 Здравейте колеги, Колата ми (Акорд 2.4 2004год) дойде само с един ключ и искам да си направя резервен. Цената за такъв ключ в Бултрако е направо скандална. Можете ли да ми препоръчате място където ще ми направят такъв ключ на разумна цена? Също вариант е да поръчам бланка и да го програмираме тук. Някой дали е поръчвал от aliexpress или ebay и точно от кой търговец? Поздрави, Оги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #2 Отговорено 12 Декември, 2016 (Редактирано) Поръчваш този ключ , след което лесно обучаваш централното заключване и ти остава да намериш някой, който да ти копира чипа за запалването от оригиналния ключ. Редактирано 12 Декември, 2016 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #3 Отговорено 12 Декември, 2016 Тази цена за ключ с дистанционно е безсрамно ниска... Преди време за нарязване, заготовка, капсула и обучаване на ключа ми взеха 150лв, като дистанционното си беше от мен.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #4 Отговорено 15 Декември, 2016 Аз си взех от ибей оригинален ключ от друга кола, смених му металната част и за 30лв ми го препрограмираха в бултрако. Общо към 100лв ми излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #5 Отговорено 22 Декември, 2016 Ключът,препоръчан ми от Веско беше поръчан и вече лети от Сингапур. За програмирането в Бултрако ми искат 60лв, а широко хваления във ВАГ форумите Maximum Key Service - 100лв (с нарязването)... Можете ли да ми препоръчате място, където да го програмират за някаква разумна цена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #6 Отговорено 22 Декември, 2016 Вчера ми програмираха ключа за 60 лв. в едно ключарско ателие на Гео Миле No 47A. Така, че цената на Бултрако е същата. Разликата е, че при ключаря всичко става за броени минути без записване на час и подобни усложнения. Самата заготовка плюс труда по нарязването ми струваше 30 лв. Аз имах бутонната част от друг(втора употреба) ключ. По-евтино от това не можах да намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #7 Отговорено 22 Декември, 2016 И аз имам ключ за програмиране на чипа. 60 лв не са много за програмирането, но в Ямбол няма кой да ми го направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #8 Отговорено 22 Декември, 2016 (Редактирано) Ключът препоръчан ми от Веско беше поръчан и вече лети от Сингапур. За програмирането в Бултрако ми искат 60лв, а широко хваления във ВАГ форумите Maximum Key Service 100лв (с нарязването)... Можете ли да ми препоръчате място, където да го програмират за някаква разумна цена? Мисля си, че в Бултрако няма да могат да ти обучат сингапурският ключ, понеже е с празен чип, който имобилайзера няма да приеме. Тези ключове са предвидени да копират друг, работещ чип, а това се прави на такива место като при ключаря, който беше споменат по-горе Редактирано 22 Декември, 2016 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #9 Отговорено 23 Декември, 2016 Когато питах този от Максимум дали се копира стария ключ, той ми отговори,че не се копирал стария, а колата трябвало да се обучи за новия ключ. Иначе при него такъв ключ беше 250лв с всичко - само не разбрах за Хонда ли си говорим или за Бентли... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #10 Отговорено 26 Декември, 2016 Ключовете за Accord комплектовани с чип ID48 от годината за която колегата говори (2004-та) не се копират и няма как да се направи ключ без колата да е при ключаря. От друга страна дистанционните функции на този ключ специално (защото го има и във вариант с чип ID46 и там нещата са различни), нямат нищо общо с функцията по запалването (комуникацията чип - имобилайзер), така че не обърквайте човека - ако ключът, който си е поръчал действително става за нещо (пълно е с ментета, които не работят), няма проблем да му го обучат в Бултрако или където той си реши, както за палене, така и за отключване/заключване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #11 Отговорено 28 Декември, 2016 А за след фейслифта как се обучава ключа, за да пали колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #12 Отговорено 29 Декември, 2016 Колега, ако питаш за твоя автомобил нещата не са еднозначни, тъй като годината 2008-ма е гранична за модела. Възможно е да си с ключ, който е оборудван с транспондер 8E, но може и ключът да е с транспондер ID46. Сигурно е едно - този ключ се обучава само на автомобила (не се копира) и то с използване на специализиран програматор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #13 Отговорено 31 Декември, 2016 (Редактирано) Ключовете за Accord комплектовани с чип ID48 от годината за която колегата говори (2004-та) не се копират и няма как да се направи ключ без колата да е при ключаря. От друга страна дистанционните функции на този ключ специално (защото го има и във вариант с чип ID46 и там нещата са различни), нямат нищо общо с функцията по запалването (комуникацията чип - имобилайзер), така че не обърквайте човека - ако ключът, който си е поръчал действително става за нещо (пълно е с ментета, които не работят), няма проблем да му го обучат в Бултрако или където той си реши, както за палене, така и за отключване/заключване!Как да разберем дали е ID46 или ID48,къде да гледам?Моя е с отделено място за чипа, а той е цилиндрична капсула, като може лесно да се вади. Редактирано 31 Декември, 2016 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #14 Отговорено 1 Януари, 2017 Колега, ключът ти е със слот за транспондера (чипа) т. е. той е отделен, а това означава, че или си с ID48 (по-масовият случай) или с 8Е. И двата чипа представляват стъклена ампула и лесно могат да бъдат извадени от мястото, където по принцип се разполагат в кутийката на ключа. Чиповете ID46 (специално за ключовете на Honda) са всъщност интегрални схеми за SMD-монтаж, които са интегрирани върху платката за дистанционното т. е. такъв ключ няма в кутийката си гнездо за чипа, както е при теб, защото такова просто не е необходимо. При теб чипът "отговаря" само и единствено за запалването, а електронната платка управлява дистанционните функции, докато ID46 чипът съвместява в себе си всичко обяснено най-елементарно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 1 Януари, 2017 Да, така е. Тези без ампулата съм забелязал че са за Американския Акорд от тези години. Масовите за нашите са ID48. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #16 Отговорено 1 Януари, 2017 Колега, не е точно така - чиповете, които се ползват в ключовете и за американските и за европейските модели са едни и същи, разликата е в честотата, на която работят дистанционните функции! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #17 Отговорено 1 Януари, 2017 През последната година, търсейки да си сменя обвивката на ключа, попадах на американски за моят Акорд 2003. Нямаше един, който да беше с легло за ампула, само за платка имаше. Дори търсейки оригинален ключ за Акорд 2003 Американски (от любопитство), всички предлагани бяха без ампула. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #18 Отговорено 1 Януари, 2017 (Редактирано) Напълно е възможно да е така, както казваш колега, но факт е, че моделът Accord в периода 2003-2007 година използва чипове ID48 и ID46, както в моделите за американския, така и в тези за европейския пазар. Може да има известен приоритет на ID46 за американския пазар и сигурно е така, щом си забелязал някаква закономерност, но на мен идеята ми беше да не се подведе някой и да смята, че това е чип само и единствено за "американките", защото просто не е така. В края на периода (от 2006 до 2007) вече има и Accord-и с 8Е чипове, така че разнообразие не липсва ! P. S. Ако все още не си намерил кутийка за твоя ключ, пиши едно лично, мисля че мога да помогна! Редактирано 1 Януари, 2017 от xm_net Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #19 Отговорено 1 Януари, 2017 Хммм, аз вече бях посочил точният ключ за нашите коли, при това на доста ниска цена. С ID48 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #20 Отговорено 2 Януари, 2017 Колега, а кой оспорва ключът, който си посочил - аз не виждам такъв ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #21 Отговорено 2 Януари, 2017 (Редактирано) Днес смених батерията на моя и видях, че от зад на дистанционното си пише MHz, на които работи. Най-вероятно ще си купя и аз едно такова китайско ключе и ще станат три за късмет . Редактирано 3 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #22 Отговорено 3 Януари, 2017 Получих ключа препоръчан ми от Веско. Тези дни отида до някои ключари - евентуално тези от Гео Милев. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #23 Отговорено 3 Януари, 2017 Здравей колега, ключа, който си получил има ли логото на хонда отзад? И може ли една снимка при разглобено положение на ключа, ако не те затруднява разбира се? Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #24 Отговорено 3 Януари, 2017 По принцип това е лепенка и повечето продавачи не го показват на картинка по разбираеми причини, но ако ги попиташ ще ти кажат, че има и наистина има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #25 Отговорено 3 Януари, 2017 Има лого, като на този специално не е лепенка, а си е отливка. Като цяло е малко по-дървена изработката, но стига да го подкараме, това изобщо не ми е проблем. Ще пусна снимки, като тръгне, да не е напразна работата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #26 Отговорено 3 Януари, 2017 (Редактирано) На оригиналнят ключ е лепенка; не съм виждал с отливка до сега, честно казано. Ако можеш, качи снимка да го видим. Лепенката не е просто някава лепенка, а си е с дълбочина и изглежда сякаш е метална и солидна отливка, така е и на резервния. Редактирано 3 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #27 Отговорено 4 Януари, 2017 Има лого, като на този специално не е лепенка, а си е отливка. Като цяло е малко по-дървена изработката, но стига да го подкараме, това изобщо не ми е проблем. Ще пусна снимки, като тръгне, да не е напразна работата . Дистнционното лесно се програмира, а паленето аз лично го направих в Хонда. Мисля, че го таксуват като 30мин работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #28 Отговорено 17 Януари, 2017 (Редактирано) Колата беше обучена и ключът нарязан за 50лв и 15мин в ателието на Сточна гара/бул Сливница 291 - http://www.autokey-bg.com/ Цените, които проверих по телефон на други места са следните: Бултрако ( обучение ) - 60лв Юби Ко ( обучение ) - 70лв Слави-Овча купел ( обучение ) - 30лв бул. Хр.Ботев 101 - http://kluchar.com/index.html (обучение и нарязване) - 130-140лв Maximum Key Service (обучение и нарязване) - 100лв, а заедно с ключа 250лв. Искам да изкажа огромни благодарности на колегата Веско за съвета за избор на ключ! Мисля да се поръчам още една бланка за $14, която да си имам за всеки случай. Имам и един оригинален ключ за Акорд след 2008, който бях поръчал погрешка, за който ще пусна в обява тези дни. Редактирано 17 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #29 Отговорено 17 Януари, 2017 Ого, моля почисти си инбокса, не можеш да получаваш съобщения . Заготовката с ID48 ли се оказа? Може ли без колата да се направи дубликата (само с оригиналния ключ)? Самото обучаване за централното става без намесата на допълнителни у-ва? Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Labbii 7 #30 Отговорено 17 Януари, 2017 Един интересен DYI, ако на някой му се занимава - http://typeaccord.co.uk/forum/topic/14260-flip-key-conversion/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #31 Отговорено 17 Януари, 2017 Ключарите могат ли да направят ключа да пали колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #32 Отговорено 4 Февруари, 2017 За колегите с фейслифтови акорди, преди да поръчват китайски ключове,да проверят при автоключар модела на чипа. Моя се оказа ID-8E и единствено това,че канселирах ордера, заради холидея през китайската им нова година, ме спаси от това, да поръчам с ID-48 чип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #33 Отговорено 5 Февруари, 2017 (Редактирано) Този модел чип (8E) се ползва при Accord в периода 2006-2008 година. Това, че си поръчал ключ с чип ID48 не е било особен проблем, защото и двата типа чипове са отделни, т. е. нямат общо с електрониката за дистанционното - щяло е да ти се върже с едни 10 лв. в повече, колкото да купиш ампулка 48-ца и да я сложиш на мястото на 8Е-то. Ако пък попаднеш на разбран ключар, може просто да му дадеш 8Е чипа, в замяна на ID48 и пак се връзват нещата. Редактирано 6 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #34 Отговорено 6 Февруари, 2017 (Редактирано) Извинявам се, ако е споменато някъде, но прочетох внимателно темата и изобщо не ми стана ясно как да различавам кое е 8E и кое е ID48. Проверих в Google, видях само 1 клипче, на което имаше сравнение между бая различни модификации, като ID48 и 8E бяха сред тях и приличат и двете на малки ампулки, но не особено лесно различими. Отворих моя ключ и наснимах абсолютно всичко в него в разглобен вид, и пак не можах да се ориентирам. Редактирано 6 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #35 Отговорено 6 Февруари, 2017 Този китайския ключ от АлиЕкспрес се самообучава(от колата) за отключване и ключар е необходим за запалване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #36 Отговорено 6 Февруари, 2017 Извинявам се ако е споменато някъде, но прочетох внимателно темата и изобщо не ми стана ясно как да различавам кое е 8E и кое е ID48. Проверих в Google, видях само 1 клипче, на което имаше сравнение между бая различни модификации, като ID48 и 8E бяха сред тях и приличат и двете на малки ампулки, но не особено лесно различими. Отворих моя ключ и наснимах абсолютно всичко в него в разглобен вид и пак не можах да се ориентирам. Колега, няма как да различиш външно транспондер ID8E от ID48 - просто и двата изглеждат еднакво! Трябва да се "прочете" ключът с някакъв подходящ програматор и тогава можеш със сигурност да знаеш какъв чип има вътре. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #37 Отговорено 6 Февруари, 2017 2003-2007 Car Remote Key for Honda Accord Civic FIT Odyssey City 3 Buttons Keyless Entry Fob 313.8Mhz/315Mhz/433MHz ID46 Chip http://s.aliexpress.com/VjYZzMVz (from AliExpress Android) Този дали ще стане за акорд 2003-та? Пише,че става ,но е ID46 , има ли разлика с ID48? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #38 Отговорено 6 Февруари, 2017 2003-2007 Car Remote Key for Honda Accord Civic FIT Odyssey City 3 Buttons Keyless Entry Fob 313.8Mhz/315Mhz/433MHz ID46 Chip http://s.aliexpress.com/VjYZzMVz (from AliExpress Android) Този дали ще стане за акорд 2003-та пише,че става ,но е ID46 има ли разлика с ID48? Има разлика колега - ID48 и ID46 са два абсолютно различни типа транспондери и са несъвместими. В периода 2003-07 година се ползват и двата, така че може ключът ти да е както с едния, така и с другия. Отвори ключа и погледни, по-горе има снимки, качени от друг колега - ако си с 48-ца, ясно ще видиш гнездото за чипа и ампулката вътре, ако си 46-ца - нищо няма да видиш, защото при оригиналните ключове този чип е SMD монтаж, т. е. представлява интегрална схема, запоена върху платката с другата електроника на ключа! Ключът от линка, аз лично не бих си го поръчал - първо на платката има четири бутона, а не три и второ - на снимката се вижда карбонов чип, а както вече стана дума, оригинално ID46 не е отделен, а е т. нар. "електронен" чип - схемичка с крачета, която се запоява! Отделно глупостите в описанието, като "keyless entry" примерно...! Това разбира се си е мое мнение, в случая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #39 Отговорено 9 Февруари, 2017 (Редактирано) Колега, за Акордите ни си мисля, че се ползва само ИД48 от 2003 до 2008г. Откъде взимате тази информация, че ползвали ИД46 или пък 8Е? Знам, че при Сивик 2006-2008 се ползва ид46, но при Акорд??? Редактирано 9 Февруари, 2017 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #40 Отговорено 9 Февруари, 2017 И аз мислех,че моя е ID-48, но когато ключаря го вкара в някакъв уред за проверка ми каза,че бил ID-8E и останах изненадан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове