Deodriver 35 #1 Публикувано 24 Ноември, 2016 Днес ми направи впечатление,че дори когато съм изключил компресора на климатика(уж съм само на парно),той пак се включва и работи.Не работи постоянно,а само включва и изключва през определено време,точно както работи и лятото.Въпроса ми е дали това е нормално при ЦРВ-то?На дисплея си пише AC off,а компресора включва.Четох,че има някаква система,която затопля по-бързо зимата,но мисля,че работи само когато съм на климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan86 3 #2 Отговорено 24 Ноември, 2016 Явно това си е нормално за 3та генерация. При мен е същото.Взех я преди 4 месеца и в началото не ми направи впечатление понеже жасах климатика. Да ама сега пускам парното както ти казваш и компресора си включва и изключва на определен интервал. Първоначално си помислих, че е специфика на 2.4 литровия в ЦРВ, ама явно и европейските са по същия начин. Така че споко- карай си и свиркай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #3 Отговорено 24 Ноември, 2016 Пичове, да не сте сложили врътката да духа на предно стъкло или крака/предно стъкло? Това на AUTO ли го прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #4 Отговорено 24 Ноември, 2016 Не,не е Auto.Изключвам климатика с копчето AC и компресора пак си бачка.Но щом и при колегата е така,вероятно така си е сторено. Много тъпо е обаче,че не можеш да включиш парното без да се пуска компресора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #5 Отговорено 25 Ноември, 2016 (Редактирано) Днес ми направи впечатление,че дори когато съм изключил компресора на климатика(уж съм само на парно),той пак се включва и работи.Не работи постоянно,а само включва и изключва през определено време,точно както работи и лятото.Въпроса ми е дали това е нормално при ЦРВ-то?...По принцип компресора така си работи -на интервали през 10-на секунди. И не е нормално (според мен), още повече че сте задали OFF. Редактирано 25 Ноември, 2016 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #6 Отговорено 25 Ноември, 2016 Принципно се включва периодично,както е посочил Емич , когато е на автоматичен режим.Не би трябвало да се включва при AC Off. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #7 Отговорено 25 Ноември, 2016 (Редактирано) Това при студена или загряла кола ??? Да не би като е студена да дава приоритет на затоплането на купето и въпреки че АС е Off и да го включва за да обърне по-бързо. На мен ми е правило впечатление, че се качвам на студена кола (-1 С външна) и щом я запаля след няма и минута започва да духа хладък към топъл въздух (пак при АС off). На предишната ми кола духаше лед студено докато не започне да покачва стрелката. Не съм вещ в принципа на работа на климатиците, но знам че климатика може да генерира и топло и студено (този вкъщи ), но при колите незнам как е точно. Не съм обърнал внимание да включва при мен. Трябва да се позаслушам явно. Редактирано 25 Ноември, 2016 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #8 Отговорено 25 Ноември, 2016 Климатика на колата е хладилна машина (един вид термопомпа) , но при нея няма четирипътен вентил , който да може да обръща режима на работа отопление/охлаждане както е при климатиците у вас. Т.е. според мен: 1) или има някакъв проблем 2) или просто е направено така за да вкарва при двигателя по-топъл въздух, за да загрее по бързо двигателя. Кондензатора на климатика е преди радиатора на двигателя, т.е. топлия въздух от кондензатора ще преминава през радиатора и загрява антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 25 Ноември, 2016 Въх,тая тема ми е минала покрай очите снощи.При AC - off компресора не се включва.Пише ли го на дисплея не трябва да се включва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #10 Отговорено 25 Ноември, 2016 sttekata, струва ми се доста логично това което казваш, имайки предвид, че загрява до макс за 5 преки. Явно не е като у нас . Markony, на днешно време едно пише, а друго се случва. Всеки гледа да ти пробута нещо пред очите което да ти харесва (като например да заграява бързо и да си викаш колко е яко), а никой не ти обяснява как по-точно се достига до това (климатик ли ще се включва, масло ли няма да качва ) ОФФ: И на хладилника вкъщи има функция "ваканция", която предполага да не се отваря вратата, ама никаде не пишеше, че като се прибера след 2 седмици в хладилника ще е 15C и ще трябва да изрина всичко с лопатата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #11 Отговорено 25 Ноември, 2016 ОФФ: И на хладилника вкъщи има функция "ваканция", която предполага да не се отваря вратата, ама никаде не пишеше, че като се прибера след 2 седмици в хладилника ще е 15C и ще трябва да изрина всичко с лопатата. да това е ако те няма да не поддържа ниска температура, т.е. предполага се , че махаш всичко от хладилника .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #12 Отговорено 25 Ноември, 2016 Абе пишеше че работи като да не се отваря вратата а не да няма нищо вътре, ама айиде. Да не цапаме на момчето темата с хладилници Моля някой да измете след нас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #13 Отговорено 25 Ноември, 2016 Не съм се заглеждал дали при загряла кола се включва.Сега ще наблюдавам на студена и загряла кола как ще се държи.На мен също ми дойде на ума,че може да го прави,за да се стопли по-бързо.Не знам къде точно четох,че 3-та генерация има такава екстра за зимата. Ако се окаже,че не трябва да е така от къде да търся проблема.Чувам,че релетата са им проблем,както и компресорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #14 Отговорено 25 Ноември, 2016 (Редактирано) Eто какво пише в ръководството на модела: Климатична уредба Система с допълнителен подгревател с горещ газ Само за модели с дизелов двигател. Вашият автомобил е оборудван със система с допълнителен подгревател с горещ газ. Той подпомага работата на основния подгревател, докато двигателят загрее, но след като запалите двигателя. Тази система използва за затопляне на въздуха климатичната уредба на Вашия автомобил. При дадените по-долу условия системата с допълнителния подгревател с горещ газ ще работи автоматично: • Когато двигателят е студен (под около 75˚ C). • Когато външната температура е ниска (под около 5˚ C) • Копчето за управление на температурата от страната на шофьора се задава на всяко положение с изключение на положението за максимално охлаждане. • Когато за вентилатора е зададена желаната скорост. След като двигателят загрее или външната температура се повиши, системата на допълнителния подгревател с горещ газ ще се изключи автоматично. Вие можете да чуете известен шум откъм двигателното отделение. Това е нормално, тъй като се дължи на задействането на допълнителния подгревател с горещ газ. Системата с допълнителния подгревател с горещ газ няма да се задейства, ако външната температура е прекалено ниска (под минус 30˚ C). От което,аз разбирам,че климатика работи,докато колата загрее.След това се изключва и си работи парното само. Редактирано 25 Ноември, 2016 от Deodriver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #15 Отговорено 25 Ноември, 2016 ............................... От което,аз разбирам,че климатика работи,докато колата загрее.След това се изключва и си работи парното само. Автомобилните климатични инсталации се състоят от: 1 компресор - прави само студено 2 парно - прави само топло понякога за по-бързо достигане на работна температура (предимно при дизели) парното е подпомогнато от допълнителна система за подгрев Системата за допълнителен подгрев нама нищо общо с компресора на климатика От цитираното от теб описание аз разбирам че : 1 Климатичната инсталация трябва да е включена (дисплея да свети) 2 зададената температура да не е на LO 3 вентилатора да не е изключен 4 външната температура да е под 5 градуса 5 температурата на антифриза да е под 75градуса и само ако са изпълнени тези 5 условия тогава ще се включи системата за допълнителен подгрев При някои автомобили компресора се включва за кратко време (само на автоматичен режим) за да изсуши въздуха за да не се запотяват стъклата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #16 Отговорено 26 Ноември, 2016 Колега, сигурен ли си че това което чуваш е компресора или се включва тази система за подгряване? Или викаш да не ставам смешен Вчера и днес изрично слушах за включва не климатика и при студена и при топла но ... НЕ. Друго което се сетих да питам е дали след като се пуска и спира климатика усещаш тази характерна тежка и влажна миризма. Ако ДА значи наистина е клиатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #17 Отговорено 26 Ноември, 2016 Да не отварям нова тема ще използвам на колегата. Има ли във нашите CR-V 3 фабрично тази екстра или е по желание на клиента срещу заплащане? http://www.ebay.co.uk/itm/131994353715?clk_rvr_id=1130000442513&rmvSB=true И може ли да се инсталира допълнително на всяко едно CR-V 3 ? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #18 Отговорено 27 Ноември, 2016 (Редактирано) Колега, сигурен ли си че това което чуваш е компресора или се включва тази система за подгряване? Или викаш да не ставам смешен Вчера и днес изрично слушах за включва не климатика и при студена и при топла но ... НЕ. Друго което се сетих да питам е дали след като се пуска и спира климатика усещаш тази характерна тежка и влажна миризма. Ако ДА значи наистина е клиатика. Компресора е,сигурен съм.Даже го гледам как се включва.Усеща се първо кофти миризма,която ме дразни,ама това явно ще е така за сега.При теб със сигурност не включва,защото нямаш тази екстра,само за дизелите е.Сега не знам дали имам проблем и ако е така,къде да го търся.Но,като чета ръководството не би трябвало:"Тази система използва за затопляне на въздуха климатичната уредба..." Редактирано 27 Ноември, 2016 от Deodriver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #19 Отговорено 27 Ноември, 2016 Аз до колкото разбрах под климатична уредба се има предвид не самия климатик, а цялата вентилационна система, а тази екстра е част от нея и не засяга компресора. Тъй че, дори и да я имаш не би следвало да включва компресора. Аз, до колкото съм запознат, много коли внос от Швейцария я имат тази екстра. Имали сме Мерцедес 78г. бензинов, който я имаше. Той започваше да духа горещо моментално и спомагаше за загряването на колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #20 Отговорено 27 Ноември, 2016 И аз не знам вече.Ще караме за сега така,а пък то ще си покаже.Климатичната система им слаба ракия,като надежност,та ще има ремонти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #21 Отговорено 27 Ноември, 2016 Компресора е,сигурен съм.Даже го гледам как се включва.Усеща се първо кофти миризма,която ме дразни,ама това явно ще е така за сега.При теб със сигурност не включва,защото нямаш тази екстра,само за дизелите е.Сега не знам дали имам проблем и ако е така,къде да го търся.Но,като чета ръководството не би трябвало:"Тази система използва за затопляне на въздуха климатичната уредба..." Тази система за подгряване, използвана при колите на Хонда / Сивик, Акорд, CR-V и т.н. /,с дизеловите двигатели , няма нищо общо с климатика или климатроника. Коментирана е в другия подраздел на Акорд - какво представлява и как действа, но не се сещам точно в коя тема беше, затова ако те интересува я потърси и прочети. Само си спомням, че имаше връзка с отработените газовете от самия двигател , а не с газ/фреона в климатичната инсталация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #22 Отговорено 27 Ноември, 2016 А що не пробваш да смениш контролния панел. Може би от някоя дизелова заради онази мити система или пробвай и от бензинова. Маха се за секунда и е на една букса. Не знаеш от къде и какво ще изкочи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #23 Отговорено 27 Ноември, 2016 Не вярвам да е от него.Всичко работи по него.Повече ме съмнява самия компресор и по-точно съединителя му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #24 Отговорено 28 Ноември, 2016 (Редактирано) Днес към 17:30 запалих колата,карах 2 км и пуснах парното.Температурата беше 6 градуса,двигателя студен все още и компресора не се чуваше да включва.След още 5-6км.,загряла вече я оставих на място(А/С off) и компресора не се включваше. След това аз зададох A/C on и компресора включва,както и трябва да е.В крайна сметка излиза,че найстина при под 5 градуса,за по-бързо затопляне се задейства климатичната система,която използва този допълнителен подгревател с горещ газ. Редактирано 28 Ноември, 2016 от Deodriver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #25 Отговорено 29 Ноември, 2016 Дано всичко да е така както казваш и да няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #26 Отговорено 25 Декември, 2016 Вчера установих следното.... Докато загрее колата обикновенно духа слабо и работи на рециркулация, за да не вкарва студен въздух от отвън. Точно тогава работи явно климатика, за да отнема влагата, защото перката на кондензатора върти.... Усетих, че перката на радиатора се пуска веднага като включа на рециркулация на въздуха в купето. Спра ли рециркулацията спира и перката на климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
веселият роджър 25 #27 Отговорено 27 Декември, 2016 Днес ми направи впечатление,че дори когато съм изключил компресора на климатика(уж съм само на парно),той пак се включва и работи.Не работи постоянно,а само включва и изключва през определено време,точно както работи и лятото.И при мен е така, когато температурата е под 5 градуса. Системата за допълнителен подгрев се включва, незвисимо дали е зададено AC Off. И мен ме дразни тежката миризма, която лъхва в началото. Чистих изпарителя на климатика с пяна, но нямаше голям ефект, като се стопли ще пробвам с друга марка пяна или ще я закарам в сервиз за климатици да почистят системата по-професинално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #28 Отговорено 28 Декември, 2016 Да не отварям нова тема ще използвам на колегата. Има ли във нашите CR-V 3 фабрично тази екстра или е по желание на клиента срещу заплащане? http://www.ebay.co.uk/itm/131994353715?clk_rvr_id=1130000442513&rmvSB=true И може ли да се инсталира допълнително на всяко едно CR-V 3 ? Благодаря! Не знам дали имаме фабрично такъв нагревател,но имам такъв от Сивик 8ма(щях да го монтирам на старата ми кола и така остана),някой може ли да сподели някаква информация каква мощност е,как се пуска на Сивика и къде точно се поставя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове