ловецц 0 #1 Публикувано 12 Октомври, 2016 Здравейте колеги, имам нужда от помощ. Закупих от Италия Хонда CR-V 1999год.128к.с.. Има газова уредба монтирана в Италия. След като я регистрирах, смених ремъци, филтри, водна помпа и масло. Замерихме компресията- на четирите е по 11 , като регулирах и клапаните. Двата бяха разхлабени, а двата-затегнати. Подкарах я смесено, 50 на 50 газ/бензи, като на около 5000км.се оказа че маслото е под минимума, долях един литър, на около 8000км. се наложи да долея още един литър масло. При смяната на 10 000км. се оказа, че е доста под минимума. При каране не се вижда фрапиращо пушене отзад, автомобила няма голяма мощност трудно се достигат скорости от 120-130км.ч. На баир е съвсем зле. Мои познати ми обясняваха, че проблема може да е освен в гумичките, повдигачите на клапаните, така и от сегментите. Друг заяви, че тези мотори като се карат на газ прегаряли в средата цилиндрите /долу и горе цилиндрите си били добре, но в средата ги изгаряли -ставало нещо като "буренце". Е, и така не мога да разбера какъв би бил проблема с тази прекрасна за мен кола ? Моля за помощ.... Откъде да я подкарам?????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didich 94 #2 Отговорено 12 Октомври, 2016 При голям разход на масло най често се оказва като причина сегментите, особенно ако колата не е обслужвана на време. Имаш ли сервизна книжка, от която да е видно на какви километри е сменяно маслото, че италянците маслото го нямат за консуматив. До колкото ми е известно при каране на газ гориво-въздушната смес гори с по-малка температура спрямо същата на бензин, това "прегаряне" за което говориш не би трябвало да е от газта. Ако цилиндрите действително са станали на елипса и масления сегмент не успява да обере маслото е нормално да имаш харч на масло, но за да оправиш този проблем освен нови сегменти би трябвало да се смени и блока, но това би се установило само след разглобяване на мотора. Не на последно място - с какво масло си караш колата ??, защото и това е от голямо значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #3 Отговорено 13 Октомври, 2016 Здравей колега,при мен беше подобно положението.Не искам да те плаша,но харча на масло се оправи след отваряне и ревизия на мотора и смяна на сегменти и всички видове гумички и уплътнения.Разхода на масло беше около 5 литра. За част от останалите ми проблеми може да прочетеш тук:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93406&hl= Сега всичко е ОК благодарение на fenabg Единственото което остана за оправяне са оборотомера и ABS-са. Честито за колата и много безаварийни километри. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 13 Октомври, 2016 Тая кола и верига няма а и повдигачи няма. Газта при тоя мотор има отношение с клапаните които нямата повдигачи но не и с цилиндрите. Колата на колко км.? И преоблема се решава с един ремонт на мотора.ако не е отминал 500 к. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ловецц 0 #5 Отговорено 13 Октомври, 2016 Благодаря ви колеги, ще започна със смяна на маслото...., ако няма ефект.... отварям за клапани гумички и сегменти..... Отново сърдечно Ви благодаря, ще съобразя и анализирам всички мнения и препоръки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ловецц 0 #6 Отговорено 16 Октомври, 2016 Здравейте колеги, мои познати изразиха предположение, че ако ремъка не е сложен правилно, с 1-2 зъба, колата пак би горяла масло, а и ще губи мощност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #7 Отговорено 16 Октомври, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, мои познати изразиха предположение, че ако ремъка не е сложен правилно, с 1-2 зъба, колата пак би горяла масло, а и ще губи мощност. Възможно е, провери го! При мен след смяна на ангренаж, в сервиз, бяха го зацепили грешно с 1 зъб. Долу на белег и на ролките на разпределителните валове има две чертички които трябва да са точно една срещу друга! Редактирано 16 Октомври, 2016 от nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #8 Отговорено 21 Октомври, 2016 Колега може да провериш гарнитурата на картера за теч. Относно мощността,може би е неправилно зацепен ангренаж,може и зле регулирана газова уредба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ловецц 0 #9 Отговорено 25 Октомври, 2016 Благодаря Ви, за вървенето нещата се оправиха с центровка. Малко предварение помогна доста в тази насока, относно маслото , на пролет започвам ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #10 Отговорено 25 Октомври, 2016 (Редактирано) Колега, как точно дадохте малко предварение? Аванс процесор ли има тая кола? Редактирано 25 Октомври, 2016 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #11 Отговорено 4 Ноември, 2016 Колега, как точно дадохте малко предварение? Аванс процесор ли има тая кола? С гайчен ключ и отхлабване на 3 болта! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #12 Отговорено 21 Декември, 2016 Привет, до скоро и аз имах подобен проблем. Разход на масло на 1000 км. около 300-400мл. Пиша 400 мл., защото от минимума да максимума количеството е 600мл. Аз какво направих, защото всички ми казват-сегменти, ревизии и т.н. Купих гумички и ми ги смениха с голямо мръщене, защото е пипкава работа и всеки иска да махне главата и да човърка на воля. Имайте предвид, че дадох за труд и гумички 160 лв, а разходите за сегментите, портването на клапаните, фрези-мрези е близо 600-800лв. Другото, което направих е , че промих двигателят и махнах тъпият Мотул 6100. След тези мои действия за 2000 км. разход-незабележим да не кажа 0. Моя съвет е тръгвайте от малките и лесни неща , а не да се разчеква двигателят и да се набиват фалшиви неизвестно на каква баржа създадени резервни части. Поздрави. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Green147 17 #13 Отговорено 5 Септември, 2018 Относно харча на масло и аз съм в кюпа. Колата е на 165к, 147ph, 2000y. Имала е пробила гарнитура на главата и е пиела антифриз, вероятно е и прегрята. При ремонта нямам инфо дали са сменили гумичките. Като я купувах, в багажника имаше 4 литра IGAT 10W40 за доливане. Разход 1 литър на 2500км. Реших да пробвам с качествено масло и сложих Eneos sustina 5w30, разход 1 литър на 2000км. Приложих добавка енджин стоп лиик-без резултат. Външно мотора няма капка теч. маслото го вадя като на дизел черно. Сега сложих хадо 5W40 с реметализант. Ако и от него няма ефект, минавам на гумички и после сегменти. Като открия виновника ще пиша. Що майстори разпитах всичките казаха, че е типично за хондите да горят масло, а на газ още повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Green147 17 #14 Отговорено 9 Септември, 2018 Още един симптом, две от свещите са с масло на резбата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 9 Септември, 2018 Момци четете ли какво пишете. 1 лайна в маслото не се слагат. 2 Хонда не гори масло от гумички а сегменти. 3 като смениш само гумички и мотора се оплези още повече после при основен ремонт пак гумички и пак пари. 4 с делкото се дава предварение ма се дава незнам защо щот майстора сибе оставил ръцете с ремъците и компенсира с делкото, свинщини. 5 да икономисате 1200 лева преди това набутвате поне 300 за гяволий и после пак 1200. 6 приятна неделя. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 9 Септември, 2018 Преди 5 часа, Green147 написа: Още един симптом, две от свещите са с масло на резбата. Не е симптом а опръстените са ти заминали. На капака. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Green147 17 #17 Отговорено 16 Септември, 2018 Дадох 67 лева преди 6 месеца за гарнитура на капака с пръстени на Виктор реинц. Най-читавия майстор за Варна ми я смени като направи реглажа. И пак пропуски. Освен аз да стана един майстор и да почна и гарнитури да си правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Виктор Желев 2 #18 Отговорено 17 Септември, 2018 (Редактирано) На 21.12.2016 г. at 10:55, nupi написа: Привет, до скоро и аз имах подобен проблем. Разход на масло на 1000 км. около 300-400мл. Пиша 400 мл., защото от минимума да максимума количеството е 600мл. Аз какво направих, защото всички ми казват-сегменти, ревизии и т.н. Купих гумички и ми ги смениха с голямо мръщене, защото е пипкава работа и всеки иска да махне главата и да човърка на воля. Имайте предвид, че дадох за труд и гумички 160 лв, а разходите за сегментите, портването на клапаните, фрези-мрези е близо 600-800лв. Другото, което направих е , че промих двигателят и махнах тъпият Мотул 6100. След тези мои действия за 2000 км. разход-незабележим да не кажа 0. Моя съвет е тръгвайте от малките и лесни неща , а не да се разчеква двигателят и да се набиват фалшиви неизвестно на каква баржа създадени резервни части. Поздрави. Какви гумички сложи колега , че при мен след тази операция ми вдигна разхода от 1 л. на 3000 км до 2 л. А на 1000 км. На 16.10.2016 г. at 21:47, nightfighter написа: Редактирано 17 Септември, 2018 от Виктор Желев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #19 Отговорено 18 Септември, 2018 Радостта беше кратка! Реално нямах никакво подобрение. Явно съм се излъгал от режима на каране и затова останах с това впечатление. Когаго я подкарах в обороти по магистрала положението беше същото. Сега събирам пари защото набутвацията е плюс тези пари за гумички. Чета @fena и другите колеги и съветвам всички да слушат колеги, които знаят за какво става въпрос. Тези автомобили нямат нищо общо в VAG и другите немски автомобили. Също така трябва да се търси "хондаджия", а не просто някой който ремонтира или мисли, че ремонтира автомобили. Извинявам се, че по-рано трябваше да напиша, но наистина имам или имах някакво подобрение. Гумичките са elring, но не гори масло от тях-само сегментите! Успех с ремонта. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #20 Отговорено 18 Септември, 2018 (Редактирано) Това което забелязвам никой не казва какво масло повечето 10w40 като колегата в първата тема на 5000км и под мимимума,на това масло толкова след тези километри караш някаква смесица от изгоряло масло и всичко друго но не и масло,И ЗАПОЧВА ДА СЕ МИСИЛИ КАКЪВ ПО ГОЛЯМ БОКЛУК МАСЛО ДА НАТИКАШ. Темата започва закупих от Италия С ГАЗОВО-тук трябваше и да приключи закупил кола за основен ремонт. Газовата уредба излъгал ви газаджията това е най доброто и хубавото и натикал каквото му диша сака най големите турски боклуци и ви взел 1000лв удушил го на макс и започват темите харчи масло,как няма да харчи като системно я прегрявате тази кола. Маслото е 5w30 и се търси това API SN ILSAC GF-5 API SN тук може да се намери ILSAC GF-5 тук изписват само GF -ПРИ НЯКОИ А ТЯ Е- 1 2 3 4 5 https://lubrifilt.bg/shop/supreme-synthetic/ ЕТО ВИ МАСЛОТО които не иска да го поръча от общите поръчки има го и тук в повечето градове дори в момента е на промоция 40 лв 4л но само в София за другите градове не съм проверявал. Да няма да стане сега взимате хубавото масло и ок всичко заспива като досега сте задръстволи колата си с ментеляците в БГ и 10w40 kм на по 10 хил км няма такова нещо. Гумичките elring, най евтините на пазара не са най удачния вариант Редактирано 20 Септември, 2018 от dindin Предходно мнение не се цитира. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Виктор Желев 2 #21 Отговорено 20 Септември, 2018 На 16.10.2016 г. at 18:50, ловецц написа: Здравейте колеги, мои познати изразиха предположение, че ако ремъка не е сложен правилно, с 1-2 зъба, колата пак би горяла масло, а и ще губи мощност. Някой може ли да обясни това предположение ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #22 Отговорено 2 Ноември, 2018 На 18.09.2018 г. at 9:46, CARPERA написа: Маслото е 5w30 и се търси това API SN ILSAC GF-5 API SN тук може да се намери ILSAC GF-5 тук изписват само GF -ПРИ НЯКОИ А ТЯ Е- 1 2 3 4 5 https://lubrifilt.bg/shop/supreme-synthetic/ ЕТО ВИ МАСЛОТО които не иска да го поръча от общите поръчки има го и тук в повечето градове дори в момента е на промоция 40 лв 4л но само в София за другите градове не съм проверявал. Само да кажа, че се обаждах на хората от сайта и от дума на дума разбрах, че правят отстъпка на хора от форума!? Цената е 40 лв за 4л. и пращат с куриер. За да получите тази цена само споменете, че сте от Хонда форума! 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станислав Коев 0 #23 Отговорено 14 Октомври, 2019 здравейте от скоро имам цр-в 2001г. 147кс. разхода ми на масло е 500гр. на 1000км колота не пуши според мен върви добре друга такава не съм карал човека от който я взех каза че е сменял бутало сложили са не оригинално и от тогава почнала да гори масло мотора работи тихо няма вибрации шумове течове имаше от гарнитурата на капака и капачката някой беше запушил отдушника с един болт направих го както трябва исега няма течове въпроса ми е колко пари трябва да събера за ремонт защото тази кола я взех с такъв мерак толкова работа ми върши искам да си я оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #24 Отговорено 14 Октомври, 2019 (Редактирано) За основен ремонт на двигателят ли питаш. Важно е да не попаднеш пак на такива от предния ремонт които явно е била целта само да закърпят и подкарат колата. Но според мен си подготви около 1500лв ако ще слагаш оригинални части на остовните места.Колко надолу или нагоре зависи от мойстора ти и какво ще сложи като части. Намираш майстора и започвате да смятате. Редактирано 14 Октомври, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #25 Отговорено 14 Октомври, 2019 Най-лесно ще познаеш кой цилиндър набива масло като свалиш генерацията. "Горящият" цилиднър е мазен и гаден и няма как да объркаш! Но! Аз мисля, че целият двигател е за сегменти. Гумички, семеринги и т.н. не се лови на тези приказки. А относно бутало имам оригинално налично за същият двигател. Даже ми е странно как са ти направили тежестта на буталата да е еднаква. Ще е добре да не са мерили, че ако са пилили останалите бутала явно отиваш към комплект 4 бутала. Не се отчайвай, просто внимавай на кой я даваш да я прави! Трабва да е ХОНДАДЖИЯ! А те се не повече от 10 човека в страната с "лошият материал". Риска да ти повредят още повече колата е огромен, като гледам какви изпълнители има напоследък. Направо ме е страх и се радвам, че вече познавам правилните хора за Хонда. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #26 Отговорено 14 Октомври, 2019 Ремонта ще излезе като двигател втора употреба. Има морги с катастрофирали коли, отиваш взимаш работещ и искаш гаранция. Другият вариант е 4л масло на всяка смяна/10 000км/ ти е постоянен разход, плюс 4 за смяна. 2000лв. за основен ремот са 160литра масло по 12лв. На всяка смяна /4+4/, може да караш 200 000км. Ти си преценяй! Аз лично ще доливам масло! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #27 Отговорено 14 Октомври, 2019 Това с двигателя втора употреба сме го гледали! Може и най-вероятно ще вземе подобен или по-мъртъв двигател и ще има два мъртвеца! Аз предлагам на колегата, защото съм минал по този път, да си отвори двигателят/не той разбира се!/. Да се види блока/бъчви, хонинг, дерюги, всичко/ и тогава да се мята на друг двг. Блоковете на тези двигатели са много яки и ако не е над 400к.км. след обстойна ревизия може да му вдъхне нов живот. При мен беше същата работа-1л. на 1000-1500 км. без никакъв пушак отзад, защото всичко го ловеше катализатора. Сега с нови сегменти и всички лагери- масло разход 0л., като карам с 5W30. На ауспуха не можеш да се изцапаш, колкото и да бъркаш навътре, защото карам на газ и всичко е изчистила. Може да лепна една снимка, ама ще ми завидите, а не искам да ви дразня. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станислав Коев 0 #28 Отговорено 14 Октомври, 2019 Преди 4 часа, nupi написа: Това с двигателя втора употреба сме го гледали! Може и най-вероятно ще вземе подобен или по-мъртъв двигател и ще има два мъртвеца! Аз предлагам на колегата, защото съм минал по този път, да си отвори двигателят/не той разбира се!/. Да се види блока/бъчви, хонинг, дерюги, всичко/ и тогава да се мята на друг двг. Блоковете на тези двигатели са много яки и ако не е над 400к.км. след обстойна ревизия може да му вдъхне нов живот. При мен беше същата работа-1л. на 1000-1500 км. без никакъв пушак отзад, защото всичко го ловеше катализатора. Сега с нови сегменти и всички лагери- масло разход 0л., като карам с 5W30. На ауспуха не можеш да се изцапаш, колкото и да бъркаш навътре, защото карам на газ и всичко е изчистила. Може да лепна една снимка, ама ще ми завидите, а не искам да ви дразня. благодаря за бързите отговори колата е на 340000 ще търся майстор в Бургас ама незнам къде да го търся тоя хондаджия освен хонда апостолов разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #29 Отговорено 14 Октомври, 2019 Там пък,като те видят с единичката за основен ремонт и като се трогнат,ще се надпреварват да те обслужват и да се стараят,особено едната любезна дъщеря. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madjoint 0 #30 Отговорено 3 Ноември, 2019 Здравейте , може ли да ми препоръчате хонда майстор от Велико Търново ? Става въпрос за ремонт на двигатела на црв 1 / 128 цц ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове