Jump to content
chavdarbs

И аз вече карам Акорд

Recommended Posts

Здравейте,от два дни съм горд собственик на Акорд 2,2 дизел,08.2005г.,внос от Германия.Ел. седалки с подгрев,круиз контрол,ЕСП-и,ел. шибидах,двуозонов  климатрон,премиум саунд,ксенон.Салона е много запазен и чист,двигателя работи тихо и е пъргав,окачването е стегнато.Това са ми впечатленията от изминатите 100км.

 

037480628.jpg?r=0

 

037480624.jpg?r=0

 

037480627.jpg?r=0

 

037480626.jpg?r=0

 

037480625.jpg?r=0

 

Първият ми въпрос е,има ли заложени дневни светлини които могат да се активират компютърно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

Няма заложени дневни светлини. Аз съм с DRL модул -дългите светят на 20-30%. Зад НОИ има две момчета те ми го слагаха и съм доволен, че инъче едната ксенонова крушка е 100,00лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни

 

Enviado do meu SM-G935F através de Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

goga колко пари ти струваше интервенцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам goga за кой модул говори, но ако е за същият, то ето моето мнение:

 

Зависи кой модул ще вземеш - имаш 2 опции само за дългите да ти ги пали автоматично, или модул който всъщност, е такъв какъвто се вгражда заводски. Разбира се втория е по-скъп и по-труден за монтиране.

За първия нека goga ти отговори (аз не знам), за втория ще ти трябват около 100-110лв. (това в София с монтаж, което е минимум). Хубавото е, че можеш да го програмираш според нуждите ти, но "заводските" настройки са му перфектни.

Имай предвид, че съм виждал коли с такъв ДРЛ, чиито собственици (на колите) са се изгъзарили и са увеличили процента на светлината и вадят очи - реално над 40% все едно дългите ти светят на 100%.

По-добър цена-качество ДРЛ няма да намериш, ако все пак както вече казах, говорим за същият модул, който се прави в България.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам точно кой модул е сложен. Слижих го матр.2014г. и по спомен беше окол 100,00лв. с монтаж. Дългите светват автоматично 10-15 секунди след като дадеш на контакт и пак та си изгасят. Ако включиш габарити или къси се гасят автоматично. Интересното при мен е, че когато работят интензивно чистачките все едно, че нямам DRL модул. Така, че в дъжда карам на къси. Може и нарочно да е направено така защото с активиран DRL модул не светят габаритите от зад на колата. Аз не съм с първата хонда на която тези зад НОИ са слагали такъв модул - говори с тях ще ти обяснят всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата, много без аварийни километри и да го радва винаги!

 

Интересното при мен е, че когато работят интензивно чистачките все едно, че нямам DRL модул. Така, че в дъжда карам на къси.

 

Свързали са ги го погрешно! Хванали са + от чистачките. При мен беше същия проблем. Отидох повторно и ми го оправиха. При мен чистачките стоят на AUTO и като се включат, изгасваха дългите. След това се пускат. Хванах го понеже при пускане моя DRL има звуков сигнал. Имам и клипче. Ако го намеря ще го покажа.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят го вързаха правилно, но казаха че повече на такава Хонда няма да го правят(на мен ми го връзваха на друго място, в Младост някъде) - доста сложно е било с този моят модул. Единственото неприятно нещо, е когато подаваш дълги ще присветват и късите и дългите, което не е много добре за ксенона (при активен ДРЛ).

Задните габарити не светят, само дългите са ти ДРЛ, никакви друго светлини.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички.Следващият ми въпрос е за пистовия ремък и ролките.При мен са две,обтяжна и паразитна.Обтяжната май е доста скъпа.Има ли вариант да се смени само лагера/колелцето/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е здрав обтяжния механизъм, не се набутвай да сменяш всичко, може само "колелцето", може и само лагера. За пистовия ремък и паразитната ролка има много писано във форума. Разровисе и прочети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, първо честито на колегата за новата придобивка, която със сигурност ще го радва много.И второ някой може ли да качи линк на качествен DRL модул за дългите и евентуално някаква схема за монтаж? Благодаря.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето .. http://cardrl.eu/models.htm

изберете си модел.. и за всеки има .pdf с описание и схема за монтаж..

Ползвам ги вече от доста време. Няма никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен за колцата, добре дошъл при нас, и в правилния раздел.

Иначе и аз съм с ДРЛ от горния линк и бях фен да се вържат и задните габарити (само кръглите на задната врата), но майсторът който ми го слага каза че е голяма разправия -иначе може да захранва и тях.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, първо честито на колегата за новата придобивка, която със сигурност ще го радва много.И второ някой може ли да качи линк на качествен DRL модул за дългите и евентуално някаква схема за монтаж? Благодаря.

 

 

Ето .. http://cardrl.eu/models.htm

изберете си модел.. и за всеки има .pdf с описание и схема за монтаж..

Ползвам ги вече от доста време. Няма никакви проблеми.

 

 

С 2 ръце съм за модулите от този сайт. Вече 5та година ги ползвам и са без проблем. На старата ми кола сложих такъв 2011, а на Акорд-а ми (8ма генерация) - тази година. Перфектен е. Дългите на 25%, копчето на AUTO и забравяте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинавам се на колегата за Off-a..

 

копчето на AUTO и забравяте :)

 

Това с AUTO-то как е при 8-цата? При мен на 7-мицата е много дразнещо и спрях да го ползвам. При палене пуска ксенона ако е леко тъмно (най-често сутрин), след това го гаси и пуска дневните светлини. Като мина под надлез отново. Най-дразнещо като е сенчесто и над вечер. Примерно минавам през някакъв планински участък или някой проход, тогава прави дискотека. На всяка сянка или дърво.. пуска, спира и тн...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но не е чак толкова дразнещо, а и все пак датчика за свелина знае кога трябва да се пуснат фаровете. Минавайки през подлез/тунел е хубаво, че пуска ксенона, защото пуска и задните светлини. Ако си само на модул, отзад осветлението няма да работи.

 

С една дума - не ме дразни изобщо - даже напротив :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на предната кола бях с такъв модул.Вчера поръчах и за тази.

Смених масло и филтри.Днеска смятам да скъся пистовия ремък.

 

037486314.jpg?r=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка и лагерчето на обтяжната ролка са сменени.И двете задни врати скърцат при отваряне в крайно положение.Мъчих се да смажа механизма отвън но не се получи,скърцат си.Някой може ли с няколко думи да ми обясни как се махат корите,че да не счупя нещо.На търсачката нищо не ми излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да се ориентирате колега ;https://www.drive2.ru/l/10425984                                                                       

http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00J16166221401KDRT00.HTML

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,благодаря.Горе-долу се ориентирах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,вратите са отворени и смазани.Фаровете са полирани,смених задна лява бейлетка че дразнещо проскърцваше и смених габаритните крушки със светодиодни че не се връзваха с ксенона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак имам въпрос.При смяна на батерия ключът трябва ли да се обучава или си функционира нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.А този лип дали ще пасне на мойта кола,че предната броня ми седи някъкси недовършена.

http://lipmycar.bg/index.php?route=product/product&path=83_75&product_id=70

 

Трябва ли да светят копчетата за подгрев на седалките и бутана за аварийните?

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят всичките. По трудно се сменя на аварийните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е трудно. Ето тема с подробно описание, жалко, че ги няма снимките вече...

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=85907&hl=

Средната конзола се вади с 2 лимбуса. Навираш ги от страни във въздуховодите и издърпваш. Излиза лесно без никакви наранявания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона на шибидаха не го бях забелязал.Днеска ги подмятам. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички бутони вече светят.Оказа се че на бутона за аварийните има място за две лампички,а имаше само една.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, кога пък си успял и табелки форумни да й сложиш :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.А този лип дали ще пасне на мойта кола,че предната броня ми седи някъкси недовършена.

http://lipmycar.bg/index.php?route=product/product&path=83_75&product_id=70

 

 

Никой не даде мнение за липа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да пасне, броните са различни. Вземи си лип за седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То после ще трябват и прагове и спойлер...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×