barsi 265 #1 Публикувано 23 Септември, 2016 Здравейте, Чудя се какъв обд скенер да си купя. Идеята е, че искам да си проверявам какво се случва по колата. Не съм про и по чужди коли няма да ровя- само по акорда. Последния път, за да ми кажат, че ми е изгорял подгрева на сондата ми взеха 20 кинта. Загледах това: 1. http://www.ebay.com/itm/2016-New-Version-Car-Fault-Trouble-Code-Reader-OBD2-Diagnostic-Scanner-Tool-D900-/122088306956?hash=item1c6d07b90c:g:~LwAAOSwZVlXs9CD&vxp=mtr 2. http://www.ebay.com/itm/OBD2-EOBD-Auto-Scanner-Diagnostic-Tool-Code-Reader-for-Hyundai-Honda-Toyota-Opel-/321656436632?hash=item4ae437b798:g:fkYAAOSwAuNW7EIi&item=321656436632&vxp=mtr 3. http://www.ebay.com/itm/100-Autophix-OM500-JOBD-OBD2-Code-Reader-Scanner-For-Honda-Toyota-Nissan-Mazda-/371341287836?hash=item5675aa619c:g:zKQAAOSwHaBWjc2a&item=371341287836&vxp=mtr Както и това : http://www.ebay.com/itm/ELM327-V2-1-OBD2-CAN-BUS-Bluetooth-WIFI-Car-Auto-Diagnostic-Interface-Scanner-ZD/282172475894?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D38530%26meid%3Dcba9f6c37fe24b71b3eb0289d7d9d0e4%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D252420291696 Последното е на блутуут. Мога и за андроид да взема такова, но как ще го чета ? Отделно има и за лаптоп такива. С ЮСБ. Дайте насока. Искам да поглеждам какво се случва и да трие грешки, ако има. Мерси предварително и сори, ако не съм уцелил раздела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #2 Отговорено 23 Септември, 2016 За целите, за които си описал предостатъчно и най-функционално ще ти бъде това от последния линк, които си постнал - блутуута. Няма да се занимаваш да разкарваш лаптопи, кабели, да инсталираш програми, драйвери, виртуални машини .... Супер удобно е за аматьорска работа, включваш го, пускаш програмата на телефона, който винаги ти е под ръка, човъркаш си, махаш го от буксата и заминаваш. Чете се от всеки андроид телефон, че дори и iOS. Програми много - платени, безплатни, кракнати... най-известната измежду които torque. Освен четенето и чистенето на грешки, ти дава възможност да наблюдаваш какво се случва и real time - температури на течности, масла, различни датчици, напрежения ... стига да разбираш какво виждаш ти се предоставя наистина доста голям обем от информация. В зависимост от програмата която си избрал има възможност и да правиш логове на живите данни в движение. Всичко това не съм обеден, че се поддържа от другите устройства, които си посочил (тези които са като падове), те май само четат и трият грешки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 23 Септември, 2016 И сега излиза, че си купувам с блутуут едно такова от последния линк и свалям на тела torque и съм готов- супер. Програмата е свалена и устройството е поръчано. Остава да дойде и да се науча какво ми пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #4 Отговорено 24 Септември, 2016 Градски и аз си взех такова. Да ти кажа - не очаквай нищо особено. Аз останах разочарован. За парите си предполагам, че е ок. Това, което мен ме дразни най-много е, че има забавяне на показанията защото трябва време докато данните стигнат през bluetooth до телефона. Според мен си заслужава да се отдели малко по-голяма сума и човек да си купи нещо, което ще върши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 24 Септември, 2016 Въпроса е дали иска да чете грешки или иска да гледа данни от автомобила в реално време. За четене и чистене на грешки, горното върши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #6 Отговорено 24 Септември, 2016 Не се надявайте много на тези блутут джаджи. Да, удобни са и четат, и трият грешки, но само по двигателя, сиреч не чете АБС, нито тракшъни, нито авт. ск. кутии, нито SRS и другите модули на купето. HDS (Honda Diagnostic System) e гаранция за по-добра диагностика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 24 Септември, 2016 Би трябвало да е ясно, че за 10$ няма как да получиш функционалността, на нещо което струва в пъти повече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 24 Септември, 2016 А на мен това ми е пределно ясно. Читав скенер е доста пари. Бих ги дал, ако си изкарвам хляба с това. На мен ми е за грешки, една конктретна- подгрев ланда сонда. Като дойде сондата да я изтрия от компа. За повече не ми и трябва. Живи данни и да гледам са си само цифри, а щом колата бачка не ми трябва да ги гледам. Ще пиша като дойде. Дано само поне разпознава грешките правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #9 Отговорено 24 Септември, 2016 (Редактирано) Точно преди 2.5 год. се чудех като теб . Точно блутут си взех , НО след, като ми качиха Торкю про на таблета, откачих букса / непомня коя / , чека светна, проверих я, изтрих я и платих - 15 лв. Още си работи. Преди 2 месеца хоп на 3 цилиндъра - чек - блутут - 2-ри цилиндър, Изключих инжектора - след 1 час намерих бобина и след 30 мин. я смених пред магазина! Всичко описано от колегите по-горе ...... е точно така, но за целите ти това е правилната "инвестиция" п.п. Веднъж пробвах на друг Акорд също фейс , но автоматик и НЕ се свърза От тези китайчета всичко може да очакваш ! Редактирано 24 Септември, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #10 Отговорено 26 Септември, 2016 Всичките са евтини клонинги на ELM327 - някои работят, някои имат проблеми с много коли. Имам един такъв дърт китайски четец, който бях взел на дизеловата седмица да гледам как загрява в реално време. Работи и на 8цата, която е автомат. Тогава бях взел и втори по-малък, който не работеше с дизеловата седмица - дадох го на баща ми, който има Мазда 6 2005 автомат и там си чете. Факт е, че всяка по-голяма компания (като Хонда) разширява протокола за специфични за колите си кодове, настройки и прочее - тези диагностики няма да излезнат на нищо освен на HDS, с другите всичко е на късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #11 Отговорено 26 Октомври, 2016 Така, Скенерчето дойде и се върза за колата. Имам само питане- срс системата как по дяволите се чете на тая кола ? Гледах, никъде нямам двойна отделна букса, а светна и искам първо да знам какво е, че стана след падане на акумулатора, а и клаксон нямам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #12 Отговорено 26 Октомври, 2016 Провери лентовият кабел на волана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 26 Октомври, 2016 Ходих до едно сервизче до нас. Прочетоха я - страничен еърбег. Не е гърмял- ще гледат свръзките как са. А в тоя ред на мисли- сега пък ми индикира подгрев на втората сонда. Ще откача вече. И там ли е само оригинал ? Ф18б2 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #14 Отговорено 26 Октомври, 2016 На мен оня ден ми светна от нищото. Даде ми 12-10 Passenger Airbag Igniter(демек пиропатрона). Беше се откачила буксата и е на много коварно място. Ако е страничния трябва да е по-лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #15 Отговорено 26 Октомври, 2016 SRS r ABS грешките не излизат на обикновенните скенери .На моя U581 скенер дава живи данни ,но грешки само по двигателя.За ресет на срс-са ,търси двупинова жълта свободна букса . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #16 Отговорено 27 Октомври, 2016 E търсих, ама няма. Рових навсякъде. Къде ли не гледах- няма и няма. За това и отидох на диагностик и се учудвам, че неговия скенер може. Е са, за тия пари толкова де. Поне не е скъпчия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #17 Отговорено 27 Октомври, 2016 Буксата е над педалите, жълта е на цвят. Можеш да я видиш, след като свалиш долната кора над педалите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #18 Отговорено 27 Октомври, 2016 (Редактирано) Да не би да са 2 букси, закачени на модула под волана ? Едната е двупинова като на клиповете, с другата е с повече пинчета ? Мислех, че е тя,но не посмях. Са слизам да видя кое и как. п.п. Това е. Уви- не стана. На 4тия път му хванах цаката, но пак светка. Нищо, утре съм в сервиза така или иначе. Редактирано 27 Октомври, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #19 Отговорено 27 Октомври, 2016 Преди да отидеш в сервиза,пробвай отново номера с буксата ,само че ,непосредствено преди това откачи акумулатора за 10 минути .Може би този път да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #20 Отговорено 27 Октомври, 2016 (Редактирано) На старото ми CR-V с окъсяване с кламера ми излизаха и грешките на АBS чрез лампата му, но за SRS не знам дали индикира. Понякога се трупат от слаб акумулатор. При акорда интересно имам и E-OBD букса 16 пина на която си закачам ELM-a и 2 пинова синя букса за окъсяване от вътрешната долна задна част на джабката. Ако имаш такава може да пробваш и нея. Иначе Barsi, цяло чудо е че имаш инсталирани крушки и в гнездата за ABS и SRS. Редактирано 27 Октомври, 2016 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #21 Отговорено 27 Октомври, 2016 Да бе, То и аз като се замисля се учудвам. Иначе да- слаб акумулатор имах. Успя да умре рязко, без изобщо да иска да се зарежда. Дори искаше да гасне колата. Успя при единия принудителен на предавка старт да ми светне и лампата за бензина, при половин резервоар. Малко след това останах без клаксон, от там и срс-а светна. Иначе самата лампа гаснеше малко по- бавно. Грешката е в страничния ми еърбег. Утре ще се разглобява и ще се гледат свръзки и т.н. Не ща да я лъжем с резистори. И като казах резистори- подгрева за 2рата сонда някой знае ли го колко е и и там ли е толкова претенциозен тоя отпадък / казано на галено / или може и с универсална НЖК ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #22 Отговорено 28 Октомври, 2016 За втората сонда съпротивлението на подгрева доколкото знам е около 13-14 ома и стават сонди и на други марки. Моя парт номер е 36532-PDC-E01. При теб кой е парт номера за да издирим нещо? Между другото така и така си се заиграл с торка можеш да свалиш една графика на двете сонди и да я постнеш в тая тема да видим при теб как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #23 Отговорено 28 Октомври, 2016 Нещо не стана при мен това с графиката. Номера на 2рата сонда е 36532-PDE-E02 , а първата е 36531-PDE-E02 . Първата е сменена с оригинал. Кофтито е, че лампата още си свети... Ходих в един сервиз. Тоя прави на всичкото борсаджий колите. Грешката е някаква нагнетателна помпа на страничния еърбег и прекъсната верига. Слагаха съпротивления по трасето и нищо не стана. Номера с нулирането също не стана. Ако знаете кой може да свърши работа ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #24 Отговорено 28 Октомври, 2016 (Редактирано) На първо четене това са алтернативите за сондата за F18 мотора на твоя акорд: Bosch -0258986602 ( универсална) NGK (NTK)- OZA333-H19 Blueprint- ADH27027, не съм много убеден, но и без това е с цената на ОЕМ По другия въпрос, да се чуди човек колко неща са се сбъгясали от един акумулатор и защо не се изчистват след смяната му и ресет? Освен ако не се окаже съвпадение с прецакан някой лентов кабел на волана, с годините от въртенето на волана. Редактирано 28 Октомври, 2016 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #25 Отговорено 29 Октомври, 2016 (Редактирано) Как позна ? От 3 използваеми писти имаше 1 здрава. Имах 2 варианта- шунтиране на еърбега и оставяне на клаксона на здравата писта или ремонт на кабела. Избрах второто. При висока цена на кабела / моя още не знам нов колко е / идва към 70-80лв шунтиране на еърбега и класона на дистанционно. Ремонтирах го, защото искам да е кола. Олекнах с 50лв, но да се надяваме да кара. Беше се скъсал по неведоми причина на около 3см, зад усилителя и за това се оправяха пистите, а не се скъси . Вече всичко си е нормално. За сега. Остава да оправя и задната сонда. Ако не кара ще поръчам това : http://www.ebay.com/itm/172031719189?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Поне има и другите писти усвоени, та да може да се ползват Редактирано 29 Октомври, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове