Jump to content
Veseliq

Снимки на Civic 10та

Recommended Posts

Бултрако пуснаха ценовата листа. Покъртително! Не знам колко бройки мислят да продадат при тези цени. http://honda.bg/microsite/civic_5_door_overview/docs/Civic_2017_price_list.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, цените са брутални. За тези пари в USA си купуваш Accord.

 

И честно казано от първите ми впечатления на изложението за 25 години Бултрако, не съм особено очарован от качеството на интериора и на вложените материали като цяло, както се прокламира навсякъде. Имам осма генерация и много от кусурите са си ги пренесли в 10-та.

 

Колата е красива и натъпкана с екстри, има може би качествен мотор (ще видим), по-добро окачавне и шумоизолация спрямо предходните, но според мен не си заслужава цената предложена от Бултрако. Много потенциални клиенти биха избрали друга марка, ако разчитат на здрав разум.  :)

Редактирано от zpa0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ходих на изложението и съм меко казано разочарован. Колата чисто визуално ме грабва доста и отвътре не е зле, но не може да слагаш евтини текстилни седалки и да искаш 62 000 лв.

 

Не знам каква политика води точно Хонда и в частност Бултрако, но не разбирам как изведнъж Сивик се превърна в едва ли не "премиум" кола, макар да е много далече от това определение.

 

Сериозно обмислях бъдеща покупка, но с тези цена ме загубиха. 65 000 лв едно време беше акорда, а той е даже друг сегмент.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 62000 са за Престиж, Премиум и Екзекютив моделите, а там получаваш кожен салон + доста други екстри. Колко от тях реално ще ползваш е друг въпрос :). Цената е абсолютно същата и в Англия, така че не мисля, че политиката е на Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не е на Бултрако е ясно. Подобни са цените в цяла Европа. Хонда трябва да се замислят и то много сериозно! Да не се получи като с Акорда от който продадоха 800-900 броя на европейския пазар за 1 година и го спряха. Въобще маркетинговия им отдел нещо куца, така ми се струва на мен. Автомобили от средата на средния сегмент не трябва да се набутват ценово в премиум сегмента въпреки оборудването си. То остава сега и даунсайзнатия им дизел да го продават на цената на ВМW 320d, което съм почти сигурен, че и ще направят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кризата в управата е повсеместна. Вместо да напъват 10-ката като заместител на Евро Акорд-а, трябваше да пуснат това: http://www.autoblog.com/2017/05/18/2018-acura-tlx-first-drive-review-98732/#slide-endcap Само трябва да му сменят стайлинга на предницата и арматурното табло с нещо по-стилно за европейския вкус. Срамно е да няма Акорд за европа, а американският определено не пасва на имиджа на марката. Ако ползват техниката на този и не се лакомят разчитайки на лукс и премиум, може да стане чудесно, но явно "умните глави" не четат форуми, макар че в тях има много храна за размисъл -включително коментарите под статията.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние хубаво си храним, но нека да видим продажбите на края на годината за Европа. За Щатите е ясно. :)

А за Акорда, по едно време имаше информация, че щели да го пуснат за Европа до 2019г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица направих един тестдрайв на хечбека 1.5 CVT в Пловдив.

Честно казано съм изненадан, и то положително! Колата наистина е направена различна от предните версии. Много по-тиха, по-комфортна и с по-качествени материали! Пластмасовите копчета на волана не са чак толкова зле, колкото ги пишат! Същите слагат и на новото CRV /в щатите вече го продават/. Таблото и конзолата също изглеждат много добре. Колата е широка вътре колкото моята и човек се чувства наистина комфортно.

Очаквах двигателя и CVT-то да са шумни /бях много разочарован от новото HRV, което е много шумно и доста друса/, но тук е направено най-много в положителна посока. Субективно предполагам, че Сивика е по-тих и от Акорд 8, от CRV 4 със сигурност. Чакам да пуснат тестове в ADAC, да видя реално измерени стойности.

За ускорение няма да пиша, защото нямам база за сравнение! Хареса ми като динамика и стабилност на пътя, но това не е основното, което търся в колата.

Впечатлиха ме и интелигентните асистенти от пакета Sensing! На живо видях как се връща сама в лентата на движение и как удря спирачките, ако шофьора се забави!

Сега в петък ще тествам и седана и ще споделя има ли разлики!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много пари - ще се чака някоя промоция явно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очакваме впечатленията от теста на новия сивик седан от ivan_m.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тествах и седана. Пак с 1.5 двигател, но с ръчни скорости, версия Елеганс.

Този път не бях изненадан, защото знаех какво да очаквам :)

Наистина няма голяма разлика между седана и хечбека, вътре изработката и материалите са на едно ниво,  и като поведение на пътя, динамика и шум! Даже и междуосието им е еднакво /почти колкото на Акорд 8/. Разликата е, че седана се произвежда в Турция, а хечбека в Англия. Усещането е като в Акорд 7, само че е по-тихо.

Този път имах повече време и огледах по-подробно колите и сравних с другите модели. Материалите са хубави, но на места не може да се сравнява с последния Акорд. Там се усеща повече финес в изработката. И вратите се усещат, че са по-леки. Ако човек, карал предни версии на Сивик се качи на този и търси повече комфорт, ще бъде много впечатлен. Но ако е карал запазен Акорд 8, ще види разликата в класата, макар че първоначално може и да не усети, защото това са по-дребни детайли!

Забелязах и някои разлики в различните нива на изпълнение: жабката на тези до Елеганс вътре е пластмаса, докато на по-високите нива /с ЛЕД фарове/ е покрита с мека материя. Предполагам, че има и други скрити екстри!

Като цяло, това е първия Сивик, който ме впечатлява като комфорт и возия! Единствено последното комби малко се доближава до тези, но е малко по-тясно и по-късо от седана.

Единствените екстри, които няма Сивика, са накланяне на дясното огледало при каране назад и малки фарове за осветяване на завоя.

Аз лично бих изчакал новото CRV, в което има всичките тези технологии, но и по-голям обем и пътен просвет!

Редактирано от ivan_m
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ти се стори CVT-то спрямо аналогични на него по конструкция кутии и класическия автомат (ако имаш впечатления върху изредените)? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това което прави впечатление в данните на новия Сивик е, че почти няма разлика в ускорението на вариантите с ръчна и автоматична кутия: 8.4 към 8.5 сек. до 100 км/ч. На това наблягат и в обясненията в Бултрако, че тази кутия е съвсем нова разработка и се доближава до тези с два съединителя!

За това, че е тиха и плавна, писах по-горе.

Иначе като надблюдения за автоматични скорости, мога да споделя това:

Акорд 2.0 2006 с класически автомат съм карал 3 години и съм доволен като цяло: тих и плавен, не ми е създавал никакви проблеми. Недостатъци: по-висок разход и по-слабо ускорение от ръчната.

Джаз 1.4 2009 iShift /роботизирана кутия/: караме я с жена ми вече 3 години. Много икономична скоростна кутия, малко е мудна като всички такива, не предполага рязко каране. На жена ми съм препоръчал ръчно да сменя предавките при по-екстремно изпреварване! За градско каране е перфектна!

Тестове съм правил с:

Акорд 8 и ЦРВ с 2 литра бензин и класическия автомат, работят като на Акорд 7, но са малко по-икономични.

HRV 1.5 CVT - кутията е плавна и икономична, но има по-слабо ускорение от тази с ръчни скорости, доста шумна /и не само кутията/.

Всички описани по-стари автомати са поне с 1 сек. по-лошо ускорение от ръчните, а някои и повечко /по брошури/ и това наистина прави новата като голямо предимство при закупуване на кола. Не случайно новото ЦРВ в щатите е с почти същия двигател и кутия /малко е по-мощен: 190 к.с./!

Редактирано от ivan_m
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от класическия автомат съм доволен, Сребристият 6-ак от подписа ми също бе такъв. Понеже имам впечатления от Пасат DSG, който на дълъг път е добър, но на малки градски скорости е доста неприятен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Любопитен факт е, че 1,5 турбо мотора, мощността му на хартия е общо взето занижена. Знаем, че обикновено каталожните данни за мощност са измерени на коляновия вал, на колелата мощността е много по-ниска.

В реалния свят, Сивик 1,5 с ръчни скорости, качен на дино стенд изкарва на колелата между 180 и 190 конски сили и всеки правил му тест на ускорение 0-100 км/ч е за около 7 и дори под 7 секунди (въпреки, че по каталог е 8 секунди и половина). Което е... впечатляващо и нетипично.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си гледал щатската Si версия? Иначе ме радва че ускорението с ръчната и вариаторната кутии е аналогично, а втората има възможности за оптимизация. Предполагам софтуерно може да се преместят позициите (скъсят предавателните отношения) на псевдо фиксираните и предавки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нормален сивик със сто осемдесет  и няколко коня който го водят говоря. Без значение дали е купе, седан или хечбек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, направих тест драйв на малкия двигател 1.0 129коня. не е лош за градска кола,доста е пъргав но реже на 5500 оборота,НЕ става за гонки. много комфортен и с много фабрични екстри,оттам и завишената цена, идва със SENSING, която е доста удобна екстра. Искаше ми се да изпробвам и 1.5,но го нямаше в момента.

Поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло колата много ми харесва. Интериорът за мен е 1 от най-хубавите на Хонда изобщо и един от най-добрите в класа си. Говоря за визията

За съжаление обаче цената на колата е нереална и не вярвам да им се получат нещата, не знам изобщо какво са си мислили.

Само за справка еталонът - Голф с Highline оборудване с 1.5тси evo 150к.с. с DSG е около 44хил.... Той е директната конкуренция на 1.5 на Хондата. Голфа е по-малко коне, но като ускорение до 100 са на едно ниво.

Сивика с 1.5 мотор и CVT, спорт оборудване, цената е 57хил и това с текстилна тапицерия и без адаптивно окачване .... С адаптивното окачване и кожена тапицерия, цената отива на 64хил. Махаме кожата и пада на 62хил ..

Само за справка 1.8тси на Пасата с 180 коня и DSG highline струва малко под 59хил.

Как точно от Хонда си мислят, че ще спечелят клиенти с тая цена? Окей да кажем, че заклетите фенове ще си я купят, ама клиент, който трябва да спечелиш, как ? Не го виждам това.

Че Дори Голф GTI с 245к.с. перформанс пакета с DSG струва под 59хил.

Цената и е за съвсем друг клас и е просто несериозна. Жалко, защото колата и дизайна много ми харесват, но цената би отказала всеки нормално мислещ човек. Според мен линията на дизайн, по която се развива Хонда е много добър, но с такива цени ...

Чудно колко бързо ще ги свалят надолу, като видят, че продаването им така ще бъде много, много слабо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любопитен факт е, че 1,5 турбо мотора, мощността му на хартия е общо взето занижена. Знаем, че обикновено каталожните данни за мощност са измерени на коляновия вал, на колелата мощността е много по-ниска.

В реалния свят, Сивик 1,5 с ръчни скорости, качен на дино стенд изкарва на колелата между 180 и 190 конски сили и всеки правил му тест на ускорение 0-100 км/ч е за около 7 и дори под 7 секунди (въпреки, че по каталог е 8 секунди и половина). Което е... впечатляващо и нетипично.

Гледах клип, в който показват драг до 220км/ч с Форд Мустанг 2.3 Екобуст.Сивика го би!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цените не знам какво ще правят, но явно мислят за разширяване на пазара и целевата група.

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31090-honda-civic-type-r-poluchava-4x4-i-po-moshten-motor/

Предполагам това http://www.autonews.com/article/20170618/RETAIL01/170619820/honda-responds-to-sports-car-cravings  е оригиналният вариант. Дали ще има AWD се съмнявам, но малко под Тайп-Р е задължително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега brakeit, пък и повечето колеги - гледате през призмата на българския потребител, а не е съвсем правилно. Да, сивика е по-скъп от посочените автомобили но пък и не е предназначен само и единствено за българския пазар, където всеки си брои стотинките. В повечето нормални държави, хората цял живот карат нови коли и цял живот ги изплащат. В момента в който излезе нов модел, стария се връща на дилъра и се взема новия. Месечната вноска за новия сивик в Англия е 280 паунда за Престиж модела, предполагам в другите държави няма да е по-различно. Мислите ли че ги бърка дали ще дадат няколко паунда или евро по-малко на месец за да карат Голф. Повечето хора си купуват кола, която им харесва като външен вид и интериор - много са малко тия, които сравняват ускорение и конски сили с аналогични модели. От тая гледна точка Хонда направиха кола, която хваща окото и има достатъчно място в багажника. За повечето хора, дори и да не са заклети хондаджии, това е достатъчно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора говаорят за високата цена, но забравят, че CIVIC X на размери е пораснал доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора говаорят за високата цена, но забравят, че CIVIC X на размери е пораснал доста.

Той може да си е пораснал спрямо IX-ката, но да го сравним като цени, размери и оборудване с Астра. Като ширина астрата е малко по-широка и с всякакви опции, без автоматик, опела с 1,6 дизела-136 коня струва 42-43 000 лева! Като визия и материали не отстъпва по нищо на Civic, По същия начин стои въпроса и Mazda, а и не само! Цената на Civic въобще не отговаря на сегмента в който се намира, ама въобще!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дразни ме това , че цените на новия Сивик са пораснали само в Европа, на азиатския и американския пазар са съвсем леко нагоре, макар че сивик и Cr-v вече се произвежда само в Европа (Англия и Турция) за всички пазари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, аз вече казах, че колата ми харесва. Ясно ми е какво правят хората в Европа. И аз обмислях в близко бъдеще да си я взема нова, но цената засега ме отказва. Не може да си вдигнеш цената с близо 20хил. от стария към новия модел, това е просто несериозно. Това, че е нараснала на размери, не е оправдание. Всички коли, спрямо предшественика си нарастват.


 

Няма никакво логично обяснение. Както вече и колегите казаха, те дават примери с коли от същия клас, аз дадох с фейса на новия Голф, който е с близо 20хил. по-евтин ... Дори нормалния GTI е с 10хил. по-евтин, а перформанс-а е 59хил., за какво изобщо говорим.

Пасат с 1.8тси Highline с DSG струва под 59хил.

Новата Октавия с 1 от най-високите нива на оборудване с 1.8тси 180 коня, автоматик и 4х4 струва 48хил. А без 4х4 колата е на 43хил.

Като цена отиват в класа на А-класата, Волво v40, 1-цата на Бмв и 3-ката на Ауди. Че дори е по-скъпа и от някои от директните си конкуренти като двигател, което вече е смешно ....

И общо взето колите се сравняват според двигателите, които са в 1 клас и са сходни като кубатура/мощност.

Всичкото това нещо ще им се отрази на продажбите и България няма да им е виновна, че са надули така ненормално цените.

Колкото и да си Хонда фен, при положение, че кола като GTI, която е къде, къде повече кола е по-евтина, няма много да му мислиш кое да избереш, нали ? Та за тия пари, ти можеш да си вземеш Пасат ....

Пак казвам жалко, защото тъкмо всичко да ми харесва в даден Сивик и цената му да е направо ненормална.

А и не виждам как с тази сглобка, която дори не може да се мери с тази на Астра или Голф, са тръгнали да слагат такива цени.

Пак казвам да не обидя някой, всичко в колата ми харесва, с изключение на несериозната цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз пак казвам, че ти разсъждаваш по български :) Казано накратко в България бюджета определя колата или с други думи - имаш 60 000 лв и за тия пари гледаш да си вземеш възможно най-доброто на пазара. Дали ще е шкода, опел или VW е въпрос на личен избор. В нормалните държави хората виждат колата на улицата или по телевизията, харесва им, отиват да я тестват и евентуално я купуват. Не се интересуват, че примерно астрата имала няколко екстри повече и е 4000 евро надолу или че голфа бил 4х4. Те ще си върнат 4-5 годишната кола на дилъра, ще си вземат новата и ще продължат да си я изплащат.

 

Освен това е погрешно да се мисли, че новата хонда е създадена само и единствено за привличането на нови клиенти. По-скоро е за хора, които вече имат хонда, доволни са и искат нещо по-ново и по-различно. Дали ще има успех или ще се провали само времето ще покаже.

 

п.п. да хвалиш голфа как бил къде-къде повече кола в Хонда форум някак не върви

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 8 - 9, че дори и 10 са изключително грозни коли за мен лично. Не искам да налагам мнението си на някой друг, но определено не бих дал и половината от цената им като нови. Да не говорим за реалната. За тези пари взимаш един Аурис или Мазда, че дори и Голф и ще ти останат парици да обиколиш цяла Европа. Очевидно тук никак не върви да казваш, че Голфа е къде, къде повече от Хонда, но въпросната хонда си прилича на Лада Виста, но нищо чудно руската версия да е по читава. Вицовете, че хората на запад не зачитат парите или харчат на зула без да си правят сметката ги знаем. Пожелава на всеки който харесва модела да си я взима без да мисли, аз лично след годинка ще предпочета нещо друго, което поне визуално ми харесва повече.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че пропускате някой основни работи като коментирате 10-ката. Хонда са се опитали да се позиционират някакси в "премиум" сегмента с новия сивик. Разликата м/у 9-та и 10-та като пари в момента е 5000лв за базовия модел.

Сивик 10 има:

1. Honda Sensing

2. Навигация на всички модели без базовия

3. Подрев на задните седалки на топ обурудването

4. Адаптивно окачване на топ обурудването

5. LED светлини

6. Автоматично превключване къси/дълги

 

Голфа (примерно) го гледаме, че е същите пари, но там не е включено:

1. LED светлини

2. Двузонов климатроник

3. Навигация

4. Странични въздушни възглавници отзад!

 

Същата работа както с предните модели и разликите м/у хонда и немските тучове. Хонда избират няколко нива на обурудване в които са включени различни пакети екстри и си доплащаш за аксесоари. Голфа за да стане кола със същите технологии даваш 20% отгоре спрямо това което излиза в "ценова листа"...

При другите марки е аналогично :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    CIVIC бил грозен, а говорим за Аурис.Абсолютно посредствен като дизайн.Не грозен а посредствен.Интериора му направо е трагичен.Не като дизайн а като материали. И Гоуфо, дялан с теслата.За мен CIVIC8 и след 5 години ще изглежда като от бъдещето сравнен с този и следващия Гоуф.Оприличаването с Лада пък не знам как да го коментирам.То е смешно направо.За мен единствения недостатък на колата е цената.Като се замисля ако се вземе предвид фактора надеждност на фона на останалите цената на Хондата може би е на място.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Като се замисля ако се вземе предвид фактора надеждност на фона на останалите цената на Хондата може би е на място.

Щом приемате, че цената на Civic е на място, то Accord X, ако излезе за Европа, ще трябва да е към 80 000 лева! Честито на печелившите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че "европейците" не гледали цени е повече от смешно. Да не говорим, че тогава колите, които купуваха щяха да са предимно БМВ, Мерцедес, Ауди, Лексус ...

Всеки гледа цена. Съгласен съм и че при някои се гледа този фактор повече, отколкото при други.

Но в този клас специално си е бюджетен.

Сивика отива в съвсем друг клас с тази цена, а спрямо другия клас е много назад. Не виждам, защо трябва да се казва на черното бяло. Всъщност това те прави просто един заслепен лайк, който си знае неговото и неговото винаги е най-хубавото, дори и реално да си далеч от истината. Колата е страшна, но цената е просто смешна и обидна дори.

И Голфа го дадох за сравнение като цена. Аз няма нужда да го сравнявам, има си спецове и те отдавна са казали, че еталон в този клас и другите трябва да се съобразяват с него, а не той с тях. Не случайно е най-продаваната кола, заедно с Королата.
 

Колега, конфигурирал съм нов Голф, като без навигацията, с пълен R-Line пакет, затъмнени стъкла, с LED светлини, адаптивна система за електронно регулиране на окачването, избор на профил на шофиране, подгрев, Спортни седалки алкантара и т.н, с новия 1.5тси 150коня ДСГ7, колата стъпва на 51-52хил.. без отстъпката. Като съм добавил и цвят металик.

GTI с 245коня и перформанс пакета, с още повече екстри - 65хил.

Само ще вметна, че дори новата Инсигниа, с най-високото възможно оборудване Innovation и с най-големия бензинов мотор 260 коня, 4х4, 8степенен автомат, със старт+стоп стъпва на 60хил .....

Другото, което е липсата на избор при конфигурация. Набили са 1 голям пакет от екстри и са вдигнали цената до небето, вместо ти да решиш дали ще искаш, някои безсмислени екстри.

За 1.5т специално нямаш избор, Той почва от Спорт пакет и цената на автомата с него е 57хил.

При Highline на Голф-а, със спортни седалки алкантара, спортни педали, двузонален климатроник и системи за безопасност и каквото там се сетите, цената за новия 1.5тси 150 ДСГ е 44хил....

Имаш избор вече да го направиш 50 или дори 55 с безсмислени екстри и т.н.Но ти си решаваш вече дали ще го набиеш с екстри и от какво имаш нужда, а не някой да го е направил преди това вместо теб и цената да е до небето.

Както се сещате при Хонда този избор липсва и цената почва от 57хил с автомат, а ако искаш с адаптивно окачване, цената е 62хил. и 200 ....

 

Според мен новата Хонда се е получила страхотен автомобил, но високата цена загрознява този факт. Интересно ми е как ще се продава. Защото все пак това е целта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си четеш избирателно май. Кой и къде е казал, че европейците не гледат цените. Единственото, което аз казах беше че ако на някой му е харесала хондата и има възможност -  ще си я купи независимо, че голфа или която и да е друга кола в същия клас е малко по-евтина. Не помня и да съм казвал, че сивика е най-добрата кола, с най-добрата цена и всичко друго е боклук. В момента в Англия най-продаваната кола е Форд Фиеста, следван от Голфа, след това са Нисан Кашкай и Форд Фокус. Направи си сам изводите. Хонда въобще не фигурират в класацията, няма и изгледи да ги има там в скоро време. Цените им винаги са били по-високи в сравнение с конкуренцията, независимо в кой сегмент се намират.

 

Между другото, разликата в цената между 9 и 10 ген хеч е точно 5000 лв за базовите модели - не знам къде ги видя тия 20000 за които говориш в предния си пост. Напъна и изкара от 9 кладенеца вода да покажеш, как можеш да си вземеш кола с повече екстри от сивика за по-малко пари, а това никой не го оспорва. Винаги е било така и най-вероятно винаги ще бъде. 

 

Поръчай си голфа, карай си го с кеф, не се занимавай с тия от Хонда, дето идея си нямат как да правят и продават коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се палиш човек. Как се очаква човек да проведе аргументиран разговор с теб, ако не даде някакви аргументи ? Понеже иначе може да си говорим до утре, цената е ниска, не цената е висока, не цената е ниска .....

Нормално е да дам пример с Vw, Opel, Mazda, и т.н. Нали са коли от тоя клас и тия неща се гледат. Макар, че цената на Хондата отива в другия клас.

И може би за базовия модел, разликата е 5 бона, но при 1.5турбото цената отива на най-ниското оборудване с автоматик на 57хил. лева.

Честно не мога да те разбера, нали форума е за коментари. Защо трябва като не ни изнася и веднага," ами вземи си голфа и бягай от тук. " И това при положение, че през цялото време съм писал дипломатично.

Все едно някой е оплюл твоята кола. Защо трябва на черното да се казва бяло. Без значение дали става въпрос за Хонда или Голф.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тук харесваме Honda. Преди време писах във форума на  на друга марка (тъй като имам такъв  автомобил) че не трябва да сме безкритични и посочих някои предимства на Honda...................................и от тогава нямам постове там. Тук винаги съм се възхищавал, че човек спокойно може да смята Mercedes и BMW за по-добри автомобили и да няма агресия към него. Да запазим свободата на  мнения, това само ни е в плюс! Съгласен съм с аргументите на brakeit. Фактите които излага са трудно оборими. Останалото е огромна любов към бранда! Разбира се, че любовта не се нуждае от аргументи!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В голяма грешка си колега brakeit. Въобще не се паля. Аз Хонда си имам и друга поне за момента не ми трябва. Какви аргументи трябва да ти дам? Прочети ми постовете и ми кажи къде съм казал че цената на сивика е ниска? Никога никъде не съм казвал че Хонда е най-добрата, най-великата и единствената марка на света. Тоя извод си го направи ти. Също така съм напълно съгласен с фактите, които си споменал за цени и нива на оборудване. Никъде не съм спорил по тоя въпрос. Единственото, което исках да кажа е че след като за теб лично цената е висока, това не значи непременно че Хонда са убили модела още с пускането му и той няма да се продава. Всеки си има право на мнение. Твоето е базирано на сравнението в цените с другите марки. Не казвам че е грешно, но си остава просто теория, защото не всички потенциални купувачи на сивика мислят като теб. Моето мнение от друга страна е базирано на близките ми отношения със съседния до мен Хонда дилър и мога да ти кажа, че само за първия месец от пускането на модела те имаха поръчки за 16 сивика. Хонда никога няма да стигне бройката на продадените нови голфове, но това че ти няма да си купиш не значи, че и никой друг няма да го направи само защото цената е по-висока от на конкурентите.

 

Агресия не знам къде видяхте. Споменах за голфа единствено, защото ти каза че си си направил един и видиш ли той бил по-добър и по-евтин от сивика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тук ставаше въпрос за сравнение, не че бих си купил Голф. За мен колите на VW от Голф 3, насам са много прехвалени. Имат добра елегантна визия, добър избор от екстри и двигатели, като цяло са много солидни като качество и антикорозионно покритие, но пък са и адски чупливи и то там където най-много боли - скорости и двигател. Надеждност и здравина при повечето им мотори/скорости просто не отговарят на реалността.

А за дизайна, японките винаги са вадили по-различен дизайн от европейските коли и мен това винаги ме е радвало, иначе щяхме да гледаме едни еднотипни коли, различаващи се по емблемата общо взето.

Ако се вгледаш под повърхността, определено дизайните на новите японски автомобили са много красиви. Поне повечето.

И както виждаш от самото начало на постовете ми, казах, че това е Сивикът, който ми харесва най-много. При положение и че обмислям такава покупка, най-нормалното нещо е да остана разочарован от колата.
В момента карам 5г. кола от този клас и като мине още година-две, ще съм на пазара за нова.

Веднага давам пример, има хубави колела на пазара, които ти допадат и като бързина и като качество, а и като цена, но твоята марка ще пусне новия си модел съвсем скоро, чакаш го с нетърпение, но цената е убийствена, как ще се почувстваш ти ?

Всеки би останал недоволен в този случай, не мислиш ли ?

Редактирано от brakeit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Концернът ФВ има 13 бренда и произвежда милиони автомобили. Процента печалба през който продават по-нормалните (като дългите серии на Голф) е от3% до 6%. При ограничените модели и тиражи на Хонда това просто няма как да се случи, нито схемата с екстри по избор да е гъвкава. А и това никога не е било нейна цел или бизнес план -нали не забравяте че това е бизнес и за да произвеждаш нещо, преди това трябва да си го продал.

Да, за крайните клиенти боли, но пък марката си ги подбира, каквото е кредото на Соичиро сан. Докато е бил жив -Хонда никого не е била меркантилно изгодна сделка и не е подарявана в томболи, награди конкурси и т. н. Екземплярите и на старо също държат цена, което вече няма общо с плановете на маркетолозите, а с постиженията на технолозите.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако съм те разбрал правилно, колата много ти харесва но не си доволен от цената и ще си вземеш нещо друго само поради тази причина. Е извинявай ама това звучи точно като - Гроздето е кисело, защото е високо. Ако колата не ти е по джоба просто си купуваш нещо друго. Ако ти харесва намираш пари и си я купуваш.

 

И аз искам да карам NSX ама видиш ли Nissan GTR е по-евтин почти два пъти (не че ще си го купя). Колко е Nissan е друг въпрос. Моето мнение е, че Хонда могат да направят сивика да е конкурентен по цена на голфа. Но ти сам каза колко е надежден голфа от към двигатели и кутии. Е според теб струва ли си да направят компромис и да си развалят репутацията, градена с години само за да са конкурентни по цена на немския котур? Искаш японски дизайн и японско качество но на немска цена. Как да стане?

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда бяха горе-долу в тази категория, преди цените на новия Сивик. Те се конкуреираха не само с Голф, а и с другите хечбеци в този клас.

Сега изведнъж обаче за 1.5турбо мотора вадят цена, която е за кола от горния клас.

Явно с теб няма да стигнем до консенсус.

И всеки гледа най-доброто предложение, когато си избира кола. Тук не става въпрос само за пари. Но за тия пари, спокойно мога да купя кола от горния клас. Без значение, дали е Пежо, Форд, Тойота, Мазда, Опел или VW.

Все тая няма да стигнем до консенсус.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...