Jump to content
martosblack

Въпрос за автоматична скоростна кутия на Honda Accord7

Recommended Posts

Позиция М е на страни :-)

Тогава с побутване на лоста на горе и доло ги сменяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърдено, за фейслифт седмица автомат. Даже пред нас е баир и колата си го катери на първа, но съм пробвал да тръгна и веднага да мина на мануален режим, вкарвайки втора с побутване. Интересното е, че съм го правил това и на други места, с чисто тестова цел, и ако се премине на ръчен достатъчно пъти (4-5 пъти) и се обясни на кутията, че искаш втора директно, кутията се адаптира и направо така си тръгва. Може и да е случайност де, но го забелязах вече 2 пъти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, какво мислите за префключването на N когато се чака на светофар? Как се отразява на автоматичната кутия, удължава ли живота и?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако прави нещо, намаля го заради самото превключване. Може да минаваш на N само ако знаеш, че ще ти е дълъг престоят (примерно 2-3 минути или повече). Ако потърсиш в нета, ще видиш, че генерално се препоръчва да не се превключва от D на N и после обратно за кратки престои. Разликата в консумацията на гориво за престоя ще е толкова малка, че не си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 А когато чакам например на границата, искам колата да работи заради климатик, но понякога 20мин не минаваме и метър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами за 20 мин, аз бих включил на N или P, най-малкото за да пусна крачната спирачка и да не се притеснявам колко ще издържи ръчната, ако съм на Drive :D. Май в книжката също пишеше някаква препоръка за това, но не е около мен, да разгледам. Генерално съветите около кутията се въртят около това да се намали броят на превключванията (например по криволичещ планински път да караш на D3 вместо тя постоянно да сменя 3-4-5-та предавка) и, ако се движиш под товар (например ремарке по баир), да караш на по-високи обороти, за да се охлажда по-добре.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз така си мислех, но става въпрос за едно CR-V от 2016 и нямам представа какво представлява тази автоматична кутия. А и съм фен на ръчните скорости. Автоматици съм карал само служебни и никога не съм се замислял дали е добре, че стоя постоянно но Drive. 

0D42DF33-E9A1-4671-AE50-B136E8A9CAF2.jpeg

Редактирано от Bobby-Accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Това може да ти е полезно :) Говори и точно за въпроса минаване на N на светофари.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От време на време я усещам ,че на D оборотите ми спадат до 500 и при тръгване без газ леко тресе , което предлагам се дължи на ниските обороти ?! Възможно ли е това да е от неизправна кутия или от IACVто ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросел, клапани, и IACVто всичко иска регулиране и почиствяне.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал, че когато е на "N" кутията не се охлажда. Колко е вярно не знам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, сложи я на "N" (дръпни ръчната - за всеки случай) и извади маркуча който отива към радиатора. Ако си прав - няма да те оплиска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 7 часа, emz написа:

Аз съм чувал, че когато е на "N" кутията не се охлажда. Колко е вярно не знам.

Ато билд казват,че за осма е вярно.

Не се препоръчва да стои колата на N освен при теглене.

Редактирано от Митко Йотов
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти ли мотора, върти се и маслото на скоростната кутия. Каква е разликата между P и N, че на едната позиция с работещ мотор да може да се седи с часове, а на другата да не може?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има клапан който затваря потока на маслото към радиатора при N,и стои отворен при другите позиции.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравличния съединител не отделя много топлина при работата си без да е на включена предавка. Твърдо против съм АутоБилд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...