Jump to content
Markony

CR_V gen.III (2007-2011) R20A (бензин-газ)

Recommended Posts

......Емич,в документацията тракшън контрола е вътре в VSA.......

Бранко, да така е както го описваш и го знам, обаче извинявай, така и не можах да разбера:

 

 

... не позволяващ въртене на гуми,коята ми е истинската цел....

Или зададен въпроса по друг начин:

Ти искаш да въртиш гумите , или не искаш?

И втори въпрос:

Ако искаш да въртиш гумите, какво ще постигнеш с това - говорим за предните нали, защото задните може да ги  превъртиш само на много хлъзгав терен?

 

Това което аз схванах / естествено мога и да греша/ , при рязко настъпване на газта и потегляне, предпочиташ да изключиш VSA-то, за да не ти спира предните колела /ако пребоксуват/, те да си превъртат, но в този момент веднага да ти зацепи задния мост и по този начин да стартираш и с 4-те колела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

VTC - то Краси наистина се управлява по алгоритъм ,който хваща стил на каране и предполагам,че се взимат под внимание статистика от скорост и процент на натискане на педала.

Софтуерен модел за разпознаване стила на каране е сложно нещо,но с датчиците по двигателя и кутията много лесно се хващат тия неща.

Прост пример да дам...при колко оборота се включва от 2 на 3 скорост.Друг пример:на 3 скорост си и при нормално ускорение 30% натиснат педал върши работа за плавно ускорение,но водача е натиснал до дупка и чака нещо да се случи.Та в тии линии се разпознава стила на водача и се определят процентите на VTC .Тук пак се гони екология на първо място и перформънс след това...

 

Емич така е.. .не искам да въртя гуми,но искам аз да определя момента на приплъзване.То в общия случай на обикновен чист топъл път задния мост ще включи само за 1-2 сек,но старта ще е като на Харвито.С включено VSA ти само задаваш желание за колко газ искаш към дросела,но резултата си го взема компютъра,което е примерно далеч от състоянието на гумите ми и сцепленито на топлия асфалт.Когато си познаваш автомобила,естествено ,че можеш да прецениш колко полусъединител да ползваш.Изобщо тракшъна е за жени и начинаещи шофьори...които не знаят какво е полусъединител и как се случват нещата...

Редактирано от Markony
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...при колко оборота се включва от 2 на 3 скорост ...

Когато аз преценя, 'щото съм дресирал добре интелигентното ECU :D

С интелигентни хо....... ъъъъ ..... машини лесно се работи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://dox.bg/files/dw?a=f0525f317c

Мануела на потребителя на български.Важи за дизел и бензин.Много са ценни интервалите за смяна на маслото.

Редактирано от Markony
  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези интервали са за страни извън Евросъюза, в моята книжка интервалите са удвоени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да,прав си Тони.Интересно каква е логиката.Може би бензина нещо....

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля нещо свързано с екологията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Романото няма да се пипа,големия редуктор държи до 200 коня.Първата ми цел е 185 коня.Цената на компа е 700 зелени и гарантират +35 кончета и за Р18 и Р20.Хондата е програматор и е заключен за ползване само с твойто ЕКУ.От там нататък прайш квото си поискаш.колкото пъти искаш.работата и настройката и диното при Боби са 600 лв.Предполагам ,че ще се разберем нещо ,но ако не стане ще се справя сам.Все пак 2 висши и години над 20 в автоелектрониката ще си кажат думата.Хондата доставят и тунинг дъмпове с готови перформънси,но всеки двигател е уникален.

Следвата стъпка е турбо кит до 8-9 пси за градски рейсинг абсолютно безопасно.Тук с ровенето по сайтовете може да помогнете.

Само се пише R20+turbo и излизат 100-на страници.Флашването става пак със същия програматор подържащ до 4 бара таблици.

Иска се ровене и четене,,,хората са го измислили.

На първо четене дет вика Краси изглежда лесно ,но не е!

Малко по малко в правилната посока трябва да се движим.

За газта ако щете ми вярвайте,още съм на автокалибрация +ОБД адаптация и минах 1000 километра без чек и проблеми.ПО празниците живот и здраве ще се настрои перфектно.

 

 

Бранко, я дай сега пак: аз много искам да пипна малко мощността на моята кола, но да ти призная, че грам не съм чел в тази насока. Говориш ми тук за 35 коня отгоре на колата (и едно магаре, дето я кара) и казваш, че програматорът се заключва към всяко ЕКУ (по сериен номер ли, по модел ли...)? Ние можем ли да си вземем един програматор двамата? Да ти кажа, че и Popai ще го навия, ако можем тримата да разделим разходите в случай, че е на базата на модел. Той е със същия двигател като нашите.

Аз съм с BRC sequent 24 (мисля!), нямам идея дали ще има нужда от преправяне.

Редактирано от bbozhanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чета за алтернативни варианти,като си науча домашното ще споделя.Има вариант и само с омагьосване на педала на газта/дросела.Още не мога да схвана колата.Оня ден вървеше като луда с климатика барабар.Сега по ми е спешно алармата.Насочил съм се към внос на американска уникална аларма,че тук граберите и джамовете се продават за под 100-на лв.Приоритета е да опазим колата ,а не да я тунинговаме за крадците.Най-големия проблем са заглушителите на 315,433,900 Мхц и 1,2-2,45Гхц.Затова търся алтернативно решение..нещо дето не е внасяно в европа и няма как да се знае как работи.Естествено сумата е 4 цифрена,но откупа е по-голям...

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само с Hondata забрави за 35к.с.-говоря за сток мотор.Аз имам Hondata K-pro на Сивика CTR-a с компресора.Голяма е гъзария!Страхотен софтуер, бих казал най-доброто на пазара.Като основа е отличен вариант и страхотна база за по-нататъчен тунинг ъпгрейд.На мен лично ми стъпи около 950$ с моя комп.Изпратен бе до САЩ и след двумесечно чакане си го получих ъпгрейтнат обратно.За по-новите модели(както при теб) вече не е необходимо да са преработва компа,а добавяш платка към него-Flash pro.Ще е интересно да следим един силов тунинг проект на ЦРВ 3г. тук.Успех!

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се надявай да гледаш сеир.Първо трябва да се адаптирам към проклетата кола и тогава внимателно с бавни стъпки ще вървим напред.Аз чета 3 пъти и тогава режа,че съм малко стар за рискове,а и като се има предвид ,че това жената ще кара....важното е да стигне до работа.Мен Харвито си ми върви добре и тънко,така ,че нямам зор.

Хондата е велик софтуер,но не се закача платка а ползваш само програматор през ОБД буксата,който е заключен към рамата на колата.Демек не можем да го вържем на друга кола.Отделно официално работи само с R18,но тунерите си го ползват и за Р20.Отделно върви с опция само USA R18,Каквото и да значи...

 

От друга страна модулчето за педала на газта не е тунинг и не качва мощност ,но до 3000 оборота оправя респонза очарователно,парите не са много и задължително ще се пробва.Ощо повече е Plug @ Play.

 

Проблема ми е ,че съм зает плътно месец с газови инсталации и нямам време да седна с HDS да изследвам от къде идва проблема.Тук вариантите са два -педала на газта или дросела,ама кокошката или яйцето само на живи данни мога да разбера.После е лесно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:

........а и като се има предвид ,че това жената ще кара....важното е да стигне до работа....

 

Ми, нещо си объркал посоката на тунинга - вместо да увеличаваш конете ,вземи ги намали... :)  :D  :lol: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

gallery_1082_2299_6301.jpgЖената като се ядоса настъпва,но не мога да кажа .че кара неразумно.Но да не можеш да влезеш в кръговото със задно си е...се едно караш Опел..

И това редактиран отговор,щото жената е до мен и ти сипа мъжката.... :)

Тя е единствения собственик на Харви 2008 с R20 Мотор според КАТ... :)

Редактирано от Markony
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О... личи си кой е мъжа в семейството :) .

Иначе талона без проблем ще ти го оправят в КАТ, но пак трябва да разхождаш колата до там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да го оправя? Може наистина да е прехвърлил R20-ката в Харвито :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най -накрая свърши бутилката и ключето исписука.395 км с 50л.газ-нямам думи.Градското е само Русе с отиване на работо по международното и връщане през града,пазаруване,молове, пицарии.Майсторът зад волана е съкровището ми.Разхода съвпада 1:1 с показанията на бордкомпютъра и е 12,5/100.Газ се зарежда само от SNG....за сега.

 

Моля модератор да премести темата в "Моат SUV",че стана много развлечена за тук...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........R18/R20 е почти най-добрия и здрав двигател от съвременните сувчета.По данни на презокеанските колеги двигателя държи до 250 коня на сток карантии.Основните лагери са в картера,биелите са ковани,буталата имат допълнителни отвори за мазане,хонинга е сменен с нов тип резба,натровен още в завода с молибден и има 10-15% по добро мазане от стандартния блок......

Бранко, в една друга тема ти бях качил две снимки, на части точно от този мотор R20A , та като се зачетох в това по-горното, за това до колко държи със сток карантиите , кованите биели  и подобреното мазане, реших да ти кача и още няколко снимки от блока и биелата, за да прецениш нещата. Коляновия вал е на боклука - скъсан и не можах да го снимам.

post-20738-0-16322300-1465081498_thumb.jpg

 

post-20738-0-26900400-1465081524_thumb.jpg

 

post-20738-0-16322300-1465081498_thumb.jpg

post-20738-0-39397200-1465081553_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красиво....от сорта аз карам с Мотул 10W-40 вече 10000km и нямам проблеми. :).Я ми дай линк от форума да видя какви са ги надробили..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офф-а, ама не се сдържах ...

Токущо четох в един друг, не-авто-форум - в книжката пише 5-30, ама аз мисля да не си правя експерименти с тоя стар двигател и да си го карам с 10-40, както досега. Форд Мондео със сменена гарнитура глава миналата седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С Бранко сложихме при мен оригинално Хонда 5-40. За сега е ок. Исках 5-30 ама от Бултрако казаха че не го предлагат. Разбрах също така защо по книжка дават че К20А4 събирало 4.1L. Защото Хонда тубите не са по 1 литър както пише. Когато съм слагал ЕНЕОС или МОТУЛ ми е събирало по 3.800 и е точно на средата. Сега с оригиналното на Хонда 4 бутилки (изцедени) е на 2 мм над минимума.  ;-) Нека студио Х започне сега. 4 бутилки са тежки 3.750 kg. с кашона в който са .

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма драма, пердашат по американски ;)

В твоя случай имаш 4qt, т.е. 1US галон.

 

edit:

Грешка. Е сега видях, че си писал кг.

Разликата е в съотношението литър-килограм - 1л =0.89кг.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красиво....от сорта аз карам с Мотул 10W-40 вече 10000km и нямам проблеми. :).Я ми дай линк от форума да видя какви са ги надробили..

Няма линк - снимките са мой авторски :) и съм ги снимал в сервиза на едно приятелче, което я ремонтира и и смени двигателя, там където си правя и аз колата, от време на време.

Казах ти че колата беше на 98 х.км. и е подържана гаранционно само в Бултрако, до миналата година.

Между другото , на човека му остана перфектна глава и ако някой търси , ще го свържа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боли ме сърцето Емич.Все пак питай какво са му наливали.Бултрако са си харесали 5W-40,което няма нищо общо с истината и препоръките от Хонда за 0W-20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Бранко, позна за маслото, точно 5W-40 са му сипвали,докато е бил в гаранция.

Интересно е обаче,че другите цилиндри, включително и лагерите на вала, бяха като чисто нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте . Моята „кака цеца” я зех от хонда представител в Германия със сменено масло преди 2500 км пише на марката 5w40 арал . Ама на германците им е простено B-) . Много чаках тази кола и искам най-доброто за нея . Последно какво масло е най-добре да се слага .... колата е на 116к км . Маслото на автомата също е обслужено ..... толкова е бистро че едвам се вижда на пръчката до къде е ( или на бензиновите е така ... предната ми Е-класа дизел беше червеникаво ). И да питам ”е10-енейбълт” не е ли за да се газифицира лесно или е че мога заедно с колата да си поркаме спирт :-D ( така де да ударим по един литър като партньори :-D ).

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята от Италия е с "оригинален" Castrol EDGE 5W-40,но не го изтърпях повече от 3к км.Препоръчано от Хонда,произведено със съдействието на Хонда и т.н.

Характеристиките му не са нещо особено,гори го ,има отлагане по мотора и отиде в канала...няма да ти препоръчам марка масло,достатъчно е да има сертификат SN / ILSAC GF5

Като вискозитет лятото 5w-30,зимата 0W-20 или 0W-30.Според  Honda можеш да караш целогодишно с 0W-20 за всички сезони.От тая година на всички капачки за наливане на масло щр го пише.

И да, това всичко е на теория..

Това за е10 не го разбрах..

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://m.mobile.de/auto-inserat/honda-cr-v-2-0i-vtec-comfort-50-jahre-edition-br%C3%BChl/222265538.html

В тази обява където е реда вид гориво пише петрол и е10 енейбълд или ако ти го отвори на немски е10-гейнгент .... това значи по спомен от преди няколко години че е увеличена съвместимостта или пригаждането към алтернативни горива. Ако някой има повече инфо да каже.

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евронорми и не само братче. Е10 ти е бензин с 10% етанол. В Европата пък и не само лека полека заменят 95 бензина с такъв. 

Пък в някои щати в САЩ Е10 е задължителен.

Тенденцията е повече БИО. Пък той етанола (етилов алкохол) в бензина ти е кажи речи същия като в ракийката :D

 

Честно казано не знам Е10-enabled какво общо има с лесното/трудното газифициране.

 

ПП. Питай Dragi4 за етанола, той май кара само на чист етанол :D

ПП2. Не знам при вас как е, но линкове от мобилното :D мобиле не ги отваря на компа, препраща към главната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://m.mobile.de/auto-inserat/honda-cr-v-2-0-i-vtec-comfort-50-jahre-edtition-bamberg/224259645.html ето нов пример .

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://dox.bg/files/dw?a=f0525f317c

Мануела на потребителя на български.Важи за дизел и бензин.Много са ценни интервалите за смяна на маслото.

Привет,

Нещо не мога да го отворя този файл. Дали работи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи линка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нещо не мога да го сваля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отметка на файла и ИЗТЕГЛИ ИЗБРАНИТЕ :)

Нищо му няма на линка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да разчитам на линка на ръководството за експлоатация

на rvradev_og@abv.bg че моето е на френски!

Предварително благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли и за мен ръководството - svilen_82@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линка работи по-горе пост №70 е най близо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Извинявам се за безпокойството но имам един въпрос знаете ли какъв е този черен капак  на мотора R20A2 2.0i 2008 Хонда Цр-в 

питам защото от този капак имам теч на масло как може да се ремонтира има ли гарнитури или се прави с някакъв силикон... Снимката която прикачам не е на моя мотор свалена е от интернет. 
Намира се в задната част на двигателя до всмукателния колектор.
Благодаря предварително!🙂🙂

321.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...