Jump to content
rollin

Как зарежда динамото Акорд 7

Recommended Posts

Вчера си купих уред за измерване на волтажа който се пъха в запалката и забелязах някакви странни неща.

През повечето време волтажа седи на 14.1v но понякога пада на 12.5v.

Това при едни и същи обороти(примерно 2000об.)

Като покарам малко и пак иде на 14.1

И така си мени 14.1 - 12.5

Това нещи дали е нормално за тоя модел ?

Accord 7 2.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти свети червената лампа за акумулатора, значи е нормално. Динамото има електронен реле-регулатор, който следи заряда на акумулатора и когато последния е зареден напълно, прекъсва зареждането. След това го включва наново, когато акумулатора има нужда от дозаряд. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя уред имаш ли му 100% доверие......повечето са правени в Голямата страна на дръпнатите очи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредчето е китайче но показва едно към едно с мултицет-а
Единствения проблем(ако може да се нарече който установих) бе леко хлабава плюсова клема.
Иначе другото което забелязах е, че при запалени фарове или включени някакви по големи консуматори постоянно си зарежда 14.1-14.2
Само когато няма консуматори прави това с падането на волтажа.
Иначе стегнах клемата и утре ще дам резултат дали е било от нея.

 

пп.. смених и масите от двигателя към шасито с нови, но си бяха идеални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така си мени 14.1 - 12.5

Това нещи дали е нормално за тоя модел ?

 

Аз отдавна съм сложил там подобен уред и показва както при теб, вероятно е нормално. Очевидно алгоритъма на регулатора е такъв както описва Tokyo по-горе. Просто когато консумацията е малка, по-рядко се налага да зарежда и изключва напълно.

При много коли алгоритъма е друг- ако акумулатора е разреден много, зарежда с максимален ток и в процеса този ток намалява много (на дълъг път), но не спира. Така непрекъснато държи около 14,2V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Динамото има електронен реле-регулатор, който следи заряда на акумулатора и когато последния е зареден напълно, прекъсва зареждането.

Динамото е постоянно токов генератор и не се използва в колите повече от 25г...

Използва се алтернатор, който е променливотоков генератор, след това има диоден токоизправител (трифазен Грец) за да се получи постоянен ток...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През повечето време волтажа седи на 14.1v но понякога пада на 12.5v.

Моята е дизел, но и тя така зарежда.. И наистина като включа къси или климатик или вентилатор и тръгва постоянно да зарежда..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз потвърждавам, че алтернатора работи по горе описания начин. Дори преди време тук във форума имаше такава тема и в крайна сметка се стигма до същия извод.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си е така защото подмених масите от двигателя към купето, клемите ми към акумулатора са перфектни и вече здраво стегнати и тази сутрин на път за работа стана същото.

Значи да не се притеснявам.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа. Същите показания на мултицета. Но при мен светва отвреме на време и лампата на таблото вътре. Карам с този акумулатор трето лято - не е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще поразпитам някои майстори да не се окаже че всички сме с проблеми.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Няма основание за притеснение. Това е ELD системата, с която са оборудвани тези Accord-и. Реално измерва тока, който черпи системата(колата) във всеки един момент , като заедно с информация за заряда на акумулатора и режима на двигателя(товара), коригира режима на работа на алтернатора. Основната причина е да се намали консумацията на гориво ,чрез намаляне на товара ,който алтернатора  упражнява на двигателя в моменти, в който няма висока енергийна нужда :)

 

Самото ELD устройство изглежда така и се намира в кутията с бушоните и релетата под капака :

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно

Ама нормално ли е чак на 12.5 волта да пада все едно нацяло спира да зарежда?

Щото тука майстори твърдят че под 13волта не било добре да пада, ама те са и едни майстори... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм спец по колите, но еликрическата логика сочи че ако няма латернатор би трябвало напрежението да е равно на това на акумулатора навсякаде.

 

така като казваш 12.5 сигурно е такова директно от акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е така и не е така. Пак ви казвам - не се притеснявайте. 

Когато измервате 12.5 да речем, включете къси светлини и направете отново замерване. Ако имате 14+ волта DC значи всичко е ОК с вашата ELD система и няма, какво да му мислите повече. И аз преди 5-6 години имах подобни опасения и чудения но от тогава не съм сменял акумулатор и всичко е ок. 

 

ELD-то би било малко неудобство за хората с по-голям афинитет към CarAudio-то , но и за тях има лек.

 

В крайна сметка благодарение на тази система нашите акорди горят средно с 600-700 милилитра по-малко гориво на 100км, което е една добра и ефективна оптимизация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за кар-аудио система с голяма консумация и имам проблеми.

Кажи какъв е варианта, че взех да мисля за външни релета вече ...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът (за да стане ясно и на другите колеги) при използване на Aftermarket аудио системи е ,че в 99% от случаите за захранването на такива системи се пускат допълнителни захранващи кабели директно от акумулатора, защото фабричната инсталация не е оразмерена за такива мощности. Та с този подход , ако сме в колата и пуснем музиката на празен ход да речем, без включени светлени или друг по-голям консуматор (климатик,вентилатор за парно,ел-стъкла и тнт) ELD системата сработва и напрежението пада на посочените 12.4-6 V. макар и в този момент да имаме закачен да речем 200W RMS усилвател за акумулатора. Това логично се получава, защото този ток (15-тина Ампера за примера) реално не минава през ELD-то , а директно от допълнителния кабел за захранване на усилвателя и управляващия модул на колата няма информация за тази повишена консумация и не пуска алтернатора в нормален режим (14.2-4V)

 

На мен лично, не ми се е налагало да правя такава модификация по моя Accord, но принципа е с манипулиране на сигнала, който идва от ELD-то към управляващия модул на колата. Общо взето се връзва един резистор , като може да се направи и с ключ ,за да не се шунтира през цялото време иначе добрия замисъл на ELD системата,а да се вдига напрежението само при нужда(да речем когато слушаме музика на празен ход).

 

Който иска, може да се порови из нета и да намери нужното за конкретния мод. Ето една тема , която би била от полза : 

 

http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/139844-how-to-eld-bypass-for-honda-civicaccordfit/page-1

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не знаех за тази система (ELD), а се оказа, че Хонда я използва още от 90те... Това вече обяснява защо напрежението се мени.

Четох из Нета за нея, но не намерих теорията, на повечето места пишат как да се байпасне заради музиките...

Твърди се, че пести малко гориво, защото генератора не зарежда през цялото време, но от една страна не се връзва със закона за запазване на енергията, от друга с теорията, че за дълготраен оловен акумулатор, трябва да се държи винаги зареден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз обаче се допитах до един от вносителите в БГ на Акумулатори и той каза че това не е нормално под 13волта да пада заряда.

Може ли някой да премери сутрин преди палене колко волта му държи акумулатора.

Трябвало да е над 13.5 ако всичко било наред.

Моя е около 12в и казват че няма акумулатор дето да издържи много години на този заряд.

Моля премерете волтажа сутрин или поне няколко часа да не е карана колата и споделете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да премери сутрин преди палене колко волта му държи акумулатора.

Трябвало да е над 13.5 ако всичко било наред.

 

Силно ме съмнява да е стояла колата 8 - 10 часа и на сутринта напрежението на акумулатора да е над 13.5V. По-скоро си е нормално да е към 12V. Да не забравяме, че има процеси на саморазряд, консумация от включена аларма и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно са ти казали, че заряда не трябва да пада под 13,5 волта. Всъщност при теб заряда е 14.2 което е нормално. Напрежението пада на 12.5 волта, но тогава алтернатора не зарежда, защото акумулатора е зареден и няма нужда от повече заряд - така се щади акумулатора (удължава се живота му), едновременно с това се икономисва гориво. Така работи системата ELD. По-ясно от това не мога да го обясня.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Може ли някой да премери сутрин преди палене колко волта му държи акумулатора.

Трябвало да е над 13.5 ако всичко било наред.

 

Силно ме съмнява да е стояла колата 8 - 10 часа и на сутринта напрежението на акумулатора да е над 13.5V. По-скоро си е нормално да е към 12V. Да не забравяме, че има процеси на саморазряд, консумация от включена аларма и т.н.

 

Така е, норрмалното напрежение на напълно зареден акумулатор е не повече от 12.5 волта. Нормалното напрежение, което дава алтернатора е от 13.2 до 14.2 волта. Не разбирам защо колегата се вкарва във филми, при положение, че няма проблем нито с алтернатора, нито с генератора на колата си. Вижте в другите автомобилни форуми какви сериозни проблеми обсъждат, а ние тук се чудим какъв проблем да измислим на иначе здравите си коли.

Редактирано от Tokio
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам проблем.
Сутрин меря на бащата на колата 13.5 волта, меря на моята 11.9в
Имам Car PC и ако волтажа в системата падне под 12в захранването изключва и стават едни проблеми.
Иначе гарантирам че във всяка една нормална кола(в нас имаме 4бв) всички са над 13.2 при това като не са палени от 2-3 дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи имаш висока консумация, докато колата е в покой. Просто някой, който няма нищо допълнително слагано в колата си, което да консумира ток, нека измери и каже така ли е или не. За Акорда не знам с какъв акумулатор излиза заводски, но Джаза дойде с Панасоник, както и Субаруто. Акумулаторите изкараха по над 5 години, но единият много пъти бе оставян да пада, поради забравен плафон. Може би щеше да изкара повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам проблем.

Сутрин меря на бащата на колата 13.5 волта, меря на моята 11.9в

Имам Car PC и ако волтажа в системата падне под 12в захранването изключва и стават едни проблеми.

Иначе гарантирам че във всяка една нормална кола(в нас имаме 4бв) всички са над 13.2 при това като не са палени от 2-3 дни.

Като имаш толкова коли на разположение, смени временно  акумулатора си с някоя друга и ще видиш къде е проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено сложно става...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска замерих акумулатора, една нощ не е палена - 12.58волта, аз съм с дизел. Това при условие, че с този акумулатор два пъти ми записва грешка за слабо напрежение. Единият път началото на 2014г. и втория път преди месец, като ми сменяха пиропатрона пак имаше същата грешка. От Бултрако Варна ми дадоха цена на оригинален акумулатор 195.00лв. и 10.00лв. за смяна и замерване на заряда, та преди зимата ще се сменя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

За въпросния проблем с зареждането на акулмулатора при акорда се премирих и аз, че е така.Но при мен след изключване на всякакви консумативи ми светват двете лампи на таблото това за мен не е нормално.Обиколил съм целия град и всички се чудят какво се случва.

Въпроса ми е че , така трябва да е така да бъде със зареждането, но защо светят лампите? Някой има ли подобен проблем?

Днес бях в Хонда за смяна на пиропатрона в гр. Стара Загора и ме убеждават, че е така но аз не мога да съглася с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампите определено не трябва да светват при работещ двигател. Очевидно при теб има някакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, след като 5 сни колата не бе палена, след като запали без проблем, лампите за АБС, ВСА още една жълта до тях(ме можах да я видя) и ръчна светнаха за 2-3 секунди. Това е сто процента от акумулатора, а моят е нов. Просто тези акумлатори не са достатъчни за този Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампите определено не трябва да светват при работещ двигател. Очевидно при теб има някакъв проблем.

И аз така си мисля проблема е че, досега който и да съм питал където и да я закарам никой не може да ми каже какво се случва с колата и да се разреши този проблем, който е дразнеш за мен.

И при мен при палене светват лампите за ABS и ВСА за секундал Друг дразнеш проблем е и ксенона на моменти примигва на моменти изцяло спира, но там предполагам, че е от баласта или крушката.

И последно в последно време почна до придърпва в нискити обороти.... и си мисляр че може да е от потенциометъра на педала на газта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

За въпросния проблем с зареждането на акулмулатора при акорда се премирих и аз, че е така.Но при мен след изключване на всякакви консумативи ми светват двете лампи на таблото това за мен не е нормално.Обиколил съм целия град и всички се чудят какво се случва.

Въпроса ми е че , така трябва да е така да бъде със зареждането, но защо светят лампите? Някой има ли подобен проблем?

Днес бях в Хонда за смяна на пиропатрона в гр. Стара Загора и ме убеждават, че е така но аз не мога да съглася с тях.

Нещо в това изказване куца...

Няма как да ти светят постояно две лампи на таблото и от Хонда да ти кажат че е нормално. А и не посочваш, кои са тези лампи...

 

Оригинален ксенон ли ползваш?  Добре е да се знае и за каква кола говорим все пак. Последното лесно може да се запише в аватара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай ВИН, за да видим какво има в този автомобил като екстри, тъкмо може да се провери дали подлежи на сервизиране от някой бюлетин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Здравейте колеги!

За въпросния проблем с зареждането на акулмулатора при акорда се премирих и аз, че е така.Но при мен след изключване на всякакви консумативи ми светват двете лампи на таблото това за мен не е нормално.Обиколил съм целия град и всички се чудят какво се случва.

Въпроса ми е че , така трябва да е така да бъде със зареждането, но защо светят лампите? Някой има ли подобен проблем?

Днес бях в Хонда за смяна на пиропатрона в гр. Стара Загора и ме убеждават, че е така но аз не мога да съглася с тях.

Нещо в това изказване куца...

Няма как да ти светят постояно две лампи на таблото и от Хонда да ти кажат че е нормално. А и не посочваш, кои са тези лампи...

 

Оригинален ксенон ли ползваш?  Добре е да се знае и за каква кола говорим все пак. Последното лесно може да се запише в аватара.

 

 

 

 

 

Извинявам се за което, колата е Hoda Accord VII годината е 0,2,2007 нивото е EXECUTIVE.- JHMCN15506C204850

Лампите на динамото светват когато изключа всички консуматори за по няколко секунди, след това изгасват и отново светват през определен интервал от време.

За ксенона се надявам да е оригинален, така я взех.

Редактирано от mnikolaev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи имаш висока консумация, докато колата е в покой. Просто някой, който няма нищо допълнително слагано в колата си, което да консумира ток, нека измери и каже така ли е или не. За Акорда не знам с какъв акумулатор излиза заводски, но Джаза дойде с Панасоник, както и Субаруто. Акумулаторите изкараха по над 5 години, но единият много пъти бе оставян да пада, поради забравен плафон. Може би щеше да изкара повече.

Днес ще ремонтирам Акорд 2005 2,4.с оригинална навигация.Какво искаш да ти измеря?

По книга консумацията на MICU e 10ma.в слийп режим и 75ma буден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Здравейте колеги!

За въпросния проблем с зареждането на акулмулатора при акорда се премирих и аз, че е така.Но при мен след изключване на всякакви консумативи ми светват двете лампи на таблото това за мен не е нормално.Обиколил съм целия град и всички се чудят какво се случва.

Въпроса ми е че , така трябва да е така да бъде със зареждането, но защо светят лампите? Някой има ли подобен проблем?

Днес бях в Хонда за смяна на пиропатрона в гр. Стара Загора и ме убеждават, че е така но аз не мога да съглася с тях.

Нещо в това изказване куца...

Няма как да ти светят постояно две лампи на таблото и от Хонда да ти кажат че е нормално. А и не посочваш, кои са тези лампи...

 

Оригинален ксенон ли ползваш?  Добре е да се знае и за каква кола говорим все пак. Последното лесно може да се запише в аватара.

 

 

 

 

 

Извинявам се за което, колата е Hoda Accord VII годината е 0,2,2007 нивото е EXECUTIVE.- JHMCN15506C204850

Лампите на динамото светват когато изключа всички консуматори за по няколко секунди, след това изгасват и отново светват през определен интервал от време.

За ксенона се надявам да е оригинален, така я взех.

 

 

Vehicle Chassis Number / VIN Entered: JHMCN15506C204850

Country / Area Selected: AUSTRIA, BELGIUM, CZECH REPUBLIC, GERMANY, HOLLAND, ITALY, SWITZERLAND - (KG)

 

1- Model Year Doors ACCORD 2006 4 Transmission Grade 6MT 2.2 EXECUTIVE Specification SIDE CURTAIN SRS, AUTO CRUISE, AIR CONDITIONER (AUTO), ALUMINIUM WHEEL 17 INCH, HID, LEFT-HAND DRIVE, NAVIGATION, SUNROOF, VEHICLE STABILITY ASSIST

 

2 - Model Year Doors ACCORD 2006 4 Transmission Grade 6MT 2.2 EXECUTIVE Specification SIDE CURTAIN SRS, AUTO CRUISE, AIR CONDITIONER (AUTO), ALUMINIUM WHEEL 17 INCH, HID, LEFT-HAND DRIVE, SUNROOF, VEHICLE STABILITY ASSIST

 

3 - Model Year Doors ACCORD 2006 4 Transmission Grade 6MT 2.2 EXECUTIVE Specification SIDE CURTAIN SRS, AUTO CRUISE, AIR CONDITIONER (AUTO), HID, LEFT-HAND DRIVE, NAVIGATION, SUNROOF, VEHICLE STABILITY ASSIST

 

4 - Model Year Doors ACCORD 2006 4 Transmission Grade 6MT 2.2 EXECUTIVE Specification SIDE CURTAIN SRS, AUTO CRUISE, AIR CONDITIONER (AUTO), HID, LEFT-HAND DRIVE, SUNROOF, VEHICLE STABILITY ASSIST

 

 

Разпознаваш ли си твоята разфасовка?

 

Ето ти и ВИН чека за сервизен бюлетин:

Online check - your vehicle summary

VIN number: JHMCN15506C204850

According to our records, there is some outstanding work to be carried out:

  • Safety recall: front pass airbag over pressurised

Please contact your local authorised Honda dealer and arrange an appointment to have your car repaired free of charge.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Еми значи имаш висока консумация, докато колата е в покой. Просто някой, който няма нищо допълнително слагано в колата си, което да консумира ток, нека измери и каже така ли е или не. За Акорда не знам с какъв акумулатор излиза заводски, но Джаза дойде с Панасоник, както и Субаруто. Акумулаторите изкараха по над 5 години, но единият много пъти бе оставян да пада, поради забравен плафон. Може би щеше да изкара повече.

Днес ще ремонтирам Акорд 2005 2,4.с оригинална навигация.Какво искаш да ти измеря?

По книга консумацията на MICU e 10ma.в слийп режим и 75ma буден.

 

 

Благодаря колега, но на мен не ми е нужно, исках за колегата с проблема евентуално някой да му каже каква е мин консумация.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Здравейте колеги!

За въпросния проблем с зареждането на акулмулатора при акорда се премирих и аз, че е така.Но при мен след изключване на всякакви консумативи ми светват двете лампи на таблото това за мен не е нормално.Обиколил съм целия град и всички се чудят какво се случва.

Въпроса ми е че , така трябва да е така да бъде със зареждането, но защо светят лампите? Някой има ли подобен проблем?

Днес бях в Хонда за смяна на пиропатрона в гр. Стара Загора и ме убеждават, че е така но аз не мога да съглася с тях.

Нещо в това изказване куца...

Няма как да ти светят постояно две лампи на таблото и от Хонда да ти кажат че е нормално. А и не посочваш, кои са тези лампи...

 

Оригинален ксенон ли ползваш?  Добре е да се знае и за каква кола говорим все пак. Последното лесно може да се запише в аватара.

 

 

 

 

 

Извинявам се за което, колата е Hoda Accord VII годината е 0,2,2007 нивото е EXECUTIVE.- JHMCN15506C204850

Лампите на динамото светват когато изключа всички консуматори за по няколко секунди, след това изгасват и отново светват през определен интервал от време.

За ксенона се надявам да е оригинален, така я взех.

 

 

Vehicle Chassis Number / VIN Entered: JHMCN15506C204850

Country / Area Selected: AUSTRIA, BELGIUM, CZECH REPUBLIC, GERMANY, HOLLAND, ITALY, SWITZERLAND - (KG)

 

1- Model Year Doors ACCORD 2006 4 Transmission Grade 6MT 2.2 EXECUTIVE Specification SIDE CURTAIN SRS, AUTO CRUISE, AIR CONDITIONER (AUTO), ALUMINIUM WHEEL 17 INCH, HID, LEFT-HAND DRIVE, NAVIGATION, SUNROOF, VEHICLE STABILITY ASSIST

 

2 - Model Year Doors ACCORD 2006 4 Transmission Grade 6MT 2.2 EXECUTIVE Specification SIDE CURTAIN SRS, AUTO CRUISE, AIR CONDITIONER (AUTO), ALUMINIUM WHEEL 17 INCH, HID, LEFT-HAND DRIVE, SUNROOF, VEHICLE STABILITY ASSIST

 

3 - Model Year Doors ACCORD 2006 4 Transmission Grade 6MT 2.2 EXECUTIVE Specification SIDE CURTAIN SRS, AUTO CRUISE, AIR CONDITIONER (AUTO), HID, LEFT-HAND DRIVE, NAVIGATION, SUNROOF, VEHICLE STABILITY ASSIST

 

4 - Model Year Doors ACCORD 2006 4 Transmission Grade 6MT 2.2 EXECUTIVE Specification SIDE CURTAIN SRS, AUTO CRUISE, AIR CONDITIONER (AUTO), HID, LEFT-HAND DRIVE, SUNROOF, VEHICLE STABILITY ASSIST

 

 

Разпознаваш ли си твоята разфасовка?

 

Ето ти и ВИН чека за сервизен бюлетин:

Online check - your vehicle summary

VIN number: JHMCN15506C204850

According to our records, there is some outstanding work to be carried out:

  • Safety recall: front pass airbag over pressurised

Please contact your local authorised Honda dealer and arrange an appointment to have your car repaired free of charge.

 

1-вия вариант би трябвало да е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелов Акорд от 2006 с 17" джанти? Качи снимки да му се порадваме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелов Акорд от 2006 с 17" джанти? Качи снимки да му се порадваме

Да колеги и аз се изненадах, но така  е купен в италия. Единствения недостатък е, че няма парктроник и няколко дребни дразнещи за мен неща описани тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...