simeonpor 8 #1 Публикувано 1 Април, 2016 Здравейте, има ли някой от Пловдив, който е сменял агренажна верига на Акорд 7 2,2 дизел, да препоръча сервиз в града. Четох, че има недоволни от Бултрако-Пловдив, така че предложете някой друг. Благодаря ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #2 Отговорено 1 Април, 2016 Аз я смених в малък сервиз.. И нямам никакви проблеми. За 1 ден беше готова. И страхотно утихна мотора Ако желаеш координати - пиши на лично.. Да не излиза като реклама.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pando 12 #3 Отговорено 2 Април, 2016 Колега , само верига ли сменя , или и друго около нея?Колко ти струваше всичко ако не е тайна? Поздрави на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #4 Отговорено 2 Април, 2016 (Редактирано) Смених всичко.. така или иначе се разглобява.. 11 части ако се не лъжа... Взех ги от две различни места, през доста интервал от време и не помня точната цена.. Труда беше 200 .. Смених и масло (щото така или иначе се точи).. и филтри.. Ама мисля че 1000 ги подмина сумарно... Редактирано 2 Април, 2016 от petko_z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #5 Отговорено 4 Април, 2016 Можеш ли да кажеш поне от къде си ги купил частите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #6 Отговорено 4 Април, 2016 Ами лично аз за вериги заложих на Febi от Тех-ко (тях взех от начало, защото мислех само тях да сменя).. А останалите неща са от AutoPioneer.. и си дойдоха в оригинални опаковки Хонда.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #7 Отговорено 5 Април, 2016 А кои точно части си сменил. Освен верига, масла и филтри? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #8 Отговорено 5 Април, 2016 (Редактирано) Това са частите, без зъбните колела: 14401-rbd-e01 - голяма верига; 14430-rbd-e01 - водач; 14420-rbd-e01 - водач; 14440-rma-e01 - водач; 14410-rbd-e01 - обтегач; 13441-rbd-e01 - малка верига; 13470-rbd-e01 - водач м. верига; 13460-rbd-e01 - това не знам как се води точно; 13450-rbd-e01 - обтегач м. верига. Редактирано 5 Април, 2016 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #9 Отговорено 5 Април, 2016 Е зъбни колела не съм сменял.. Знам че на някои коли дават и те да се сменят.. Не знам за нашите печки дали трябва.. Логично е да се сменят, ама в тоя филм не ми се играе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simeonpor 8 #10 Отговорено 9 Април, 2016 Някой, по-запознат ще каже ли дали трябва да се сменят зъбни колела. Аз ходих в един магазин за резервни части и им казах ,че ми трябва комплект верига. От там ми казаха че трябва и зъбни колела и някакви семеринги и цената отиде на 1500 лв. Какво е наложително да се смени при смяна на верига за да се разтовари малко цената. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #11 Отговорено 9 Април, 2016 (Редактирано) Май повечето от форума не сме сменяли зъбните колела. Би трябвало доста да е карана с разтракана верига за да се изнасят и зъбните колела. Най добре не бързай са ги вземаш, а като се отвори майстора да прецени. Знаеш ли на колко км. е долу горе колата? От къде е и как е обслужвана? Аз като сменях веригите, смених и медните дифтунги на дюзите - от Бултрако 4броя по 6 или 8лв. бройката не помня. За смяна на семеринги не съм чувал. Разрови се из форума има доста изписано за тези вериги. Редактирано 9 Април, 2016 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simeonpor 8 #12 Отговорено 9 Април, 2016 Благодаря, за отговора. Ами колата е по километраж на 192 000км.Човека от който я взех каза, че я е обслужвал откъм масла и филтри винаги на време, карана е с масло 0w30 и сега е с такова.Интересно ,че майстора каза първо че не е верига, а водна помпа или алтернатор, и след като седя цял ден и разкачиха ремъци и смениха един лагер дойде и неприятната новина ,че е верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #13 Отговорено 9 Април, 2016 Значи най-вероятно няма нужда да сменяш и зъбните колела. Сменяй двете вериги и обтегачите и водачите и това е. Ако ти се наложи да смениш и гарнитурата на горния капак, оригиналната е около 50.00лв. мисля, че не беше пълния пакет, но при мене свърши работа. Виж и в Бултрако дали пакет вериги не е по евтин - 1100-1200,00лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simeonpor 8 #14 Отговорено 9 Април, 2016 OK, Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #15 Отговорено 9 Април, 2016 Най добре като се отвори да се прецени.. При мене имам чувството че само едни голи вериги да бях сменил ефекта щеше да е същия.. Всичко останало стоеше като ново.. И по пластмасовите плъзгачи не личеше верига да се е стъргала.. Просто веригите се бяха разтеглили.. Проблема е, че ако чакаш тогава части трябва да виси на подемника.. И няма майстор дето да му се чака така и да му заема основен инструмент.. ПП. Ако искаш по-евтино не сменяй обтегачите. Хидравлични са и всеки майстор може да ти ги сгъне и обтегне после наново.. Ако не знае как да го погледне в autodata.. За нашите коли си го има стъпка по стъпка как се прави.. Тогава за смяна остават вериги + всички пластмасови елементи.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simeonpor 8 #16 Отговорено 9 Април, 2016 Някой, чувал ли е за скъсана верига, защото частите ще дойдат след 20 дни и се чудя дали да карам колата през това време или има опасност от скъсване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #17 Отговорено 9 Април, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94512&do=findComment&comment=1057405380 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #18 Отговорено 9 Април, 2016 Веригата се износва и от там идва "разпъването".Хубаво е да се подменят и зъбните колела. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #19 Отговорено 13 Май, 2016 Най добре като се отвори да се прецени.. При мене имам чувството че само едни голи вериги да бях сменил ефекта щеше да е същия.. Всичко останало стоеше като ново.. И по пластмасовите плъзгачи не личеше верига да се е стъргала.. Просто веригите се бяха разтеглили.. ПП. Ако искаш по-евтино не сменяй обтегачите. Хидравлични са и всеки майстор може да ти ги сгъне и обтегне после наново.. Ако не знае как да го погледне в autodata.. За нашите коли си го има стъпка по стъпка как се прави.. Тогава за смяна остават вериги + всички пластмасови елементи.. И аз имах това чувство и смених само веригите. Колата е фейслифт и мислех, че обтегача (големия) е с нова конструкция, хидравличен, но се оказа, че е стария тип, с храповик. Бяха поизносени зъбите, колата си е на 400хил.км., но нямаше как да се доставя нов в момента... От есента до сега постепенно шумът започна да се връща, или обтегача не работи добре, или веригите не се смазват добре и са се износили отново за кратко време... Мислех да я карам още година, но този шум ускори нещата и взех бензинов Акорд, дизела ще замине скоро... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #20 Отговорено 14 Май, 2016 JapCar, да не би маслото да е изчерпало ресурса си и за това да шуми отново веригата. Честито за бензиновия Акорд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #21 Отговорено 14 Май, 2016 JapCar, да не би маслото да е изчерпало ресурса си и за това да шуми отново веригата. Честито за бензиновия Акорд. Не може да го е изчерпало, минал съм не повече от 3000км, карам я малко, за това и не ми трябва дизел. Съжалявам само, че не изкара още малко, та да изчакам за следващия модел...макар, че не съм чел отзивите дали е по-добър... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #22 Отговорено 18 Май, 2016 (Редактирано) здравейте колеги. За тези който не знаят веригите са две,малка 120лв и голяма 80лв малката е по скъпа защото е чаках две седмици с поръчка.Аз смених само веригите защото обтегачите и бананите бяха ок, и нямя смисъл да се сменят при положение че колата не е карана с разхлабена верига .Сега е като бензинкатака че ще помоля хора които не са сменяли тези вериги да не дават некомпетентни мнения,и да объркват колегите защото всеки маистор казва трябва ново!зада се застрахава,но аз си ги смених сам.И да оточня смених си саеденителя който е 290лв и димпферен маховик 900лв LUK. Редактирано 18 Май, 2016 от dido0o_ 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #23 Отговорено 19 Май, 2016 .......така че ще помоля хора които не са сменяли тези вериги да не дават некомпетентни мнения,и да объркват колегите защото всеки маистор казва трябва ново!.... Колега, много категорично се изказваш. Също мисля, че точно ти ги объркваш! Гледам от подписа ти, че най-вероятно говориш за двигател 1.7 ctdi , а тук колегите коментират за двигател 2.2 ctdi и има голяма разлика. А това кой какво ще смени, кой кого ще послуша, кой кого заблуждава, е отделен въпрос и всеки си има глава на раменете и трябва да мисли. п.п. Нищо лично, не се обиждай - но дано и майсторлъка, не ти е като правописа. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #24 Отговорено 19 Май, 2016 (Редактирано) Колега може и да си прав,но аз споделям какво съм правил по колата и какво се е получило!А 1.7 ictdi e със ангренажен ремък логично е че говоря за 2.2 дизел.А подписа е със предишната ми хондичкапросто ме учудиха коментари от рода "хубаво е да смениш и зъбните колела"или"веригата не се разтяга а удължава" маи е едно и също се е за коша. Sent from my SM-G388F using TapatalkА за правописа, толкова мога!!Едното за сметка на другото. Редактирано 19 Май, 2016 от dido0o_ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #25 Отговорено 19 Май, 2016 Колега дай линк за тия вериги,телефон нещо координати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #26 Отговорено 19 Май, 2016 (Редактирано) Колега,ще си пиша както си искам - да/не съм на изпит.Ако не/можеш да ме разбереш, твой проблем. Критиката беше градивна , "за да не се излагаме пред чужденците" - и аз те разбрах, ама ти не ме разбра. .....А 1.7 ictdi e с ангренажен ремък, логично е че говоря за 2.2 дизел..... Това е едно от нещата, за което казах, че ги заблуждаваш / може да ти видят подписа и ..../ . А другото за което си категоричен: .....Аз смених само веригите, защото обтегачите и бананите бяха ок и няма смисъл да се сменят, при положение, че колата не е карана с разхлабени вериги... Искам да те попитам - защо, като веригите не са ти били разхлабени, си ги сменил? И смяташ ли, че ако са били разхлабени, износени, разтегнати и така нататък, метала от който са направени, е по-слаб ,от материала от който са направени "бананите"? И запомни, че когато се сменяват части по определен възел на автомобила, е хубаво да се сменяват всичките, най-малко за да не се получи двойна работа. Относно зъбните колела - да правилно е да се сменят и те, но тук го разбираме пожелателно и всеки сам си решава. Жив и здрав бъди и успех в следващите ти ремонти. Редактирано 19 Май, 2016 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #27 Отговорено 19 Май, 2016 Колега аз ги поръчах през сервиза в които работя,за да ползвам отстъпка.Ако беше от варна щях да ти ги поръчам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #28 Отговорено 19 Май, 2016 Колега,ще си пиша както си искам - да/не съм на изпит.Ако не/можеш да ме разбереш, твой проблем. Критиката беше градивна , "за да не се излагаме пред чужденците" - и аз те разбрах, ама ти не ме разбра. .....А 1.7 ictdi e с ангренажен ремък, логично е че говоря за 2.2 дизел..... Това е едно от нещата, за което казах, че ги заблуждаваш / може да ти видят подписа и ..../ .А другото за което си категоричен: .....Аз смених само веригите, защото обтегачите и бананите бяха ок и няма смисъл да се сменят, при положение, че колата не е карана с разхлабени вериги... Искам да те попитам - защо, като веригите не са ти били разхлабени, си ги сменил?И смяташ ли, че ако са били разхлабени, износени, разтегнати и така нататък, метала от който са направени, е по-слаб ,от материала от който са направени "бананите"? И запомни, че когато се сменяват части по определен възел на автомобила, е хубаво да се сменяват всичките, най-малко за да не се получи двойна работа. Относно зъбните колела - да правилно е да се сменят и те, но тук го разбираме пожелателно и всеки сам си решава. Жив и здрав бъди и успех в следващите ти ремонти. Грешката е моя,не е карана (много) с разхлабени вериги.хубаво е да се смени всичко да,но всичко опира до финанси,за чужденците ми е все таз,ти ако се комлексираш от тях твоя работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #29 Отговорено 19 Май, 2016 Цената не е проблем ,задръж си отстъпката...тя е точно за търговеца.Искам само марка и вносител да знам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #30 Отговорено 19 Май, 2016 Цената не е проблем ,задръж си отстъпката...тя е точно за търговеца.Искам само марка и вносител да знам..Голямата-febi,малката е хонда.Янкар е доставчикът ни.И ти като не е проблем цената,защо караш бензинови хонди.Или просто си питаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #31 Отговорено 19 Май, 2016 На първата снимка се вижда разликата в дължината. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #32 Отговорено 19 Май, 2016 Карам бензинови Хонди защото съм природозащитник,а питам за цените на дизеловите защото имам сервиз от 96 година... 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #33 Отговорено 19 Май, 2016 Карам бензинови Хонди защото съм природозащитник,а питам за цените на дизеловите защото имам сервиз от 96 година... Еми супер,ако те интересува нещо друго ще помагам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #34 Отговорено 19 Май, 2016 Имаме Янкар в Русе и знам какво продават ,но с оригиналната верига ме уби...Утре ще ги питам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #35 Отговорено 19 Май, 2016 Имаме Янкар в Русе и знам какво продават ,но с оригиналната верига ме уби...Утре ще ги питам.. ок,малката е нямаха в наличност, затова ми е поръчаха и е чаках две седмици.питаи и за демпфера 900лв,че ми е интересно колко ще е за теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #36 Отговорено 19 Май, 2016 Цените не са ми интересни...задника си давам за оригинални части 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #37 Отговорено 19 Май, 2016 Октомври миналата година, като сменях веригите, ги поръчах от Бултрако София оригинали - малката беше около 100-120.00лв., а голямата около 180-200.00лв. Не помня точно колко струваха, че поръчвах и други неща,а не пазя фактурата и наложения платеж. Веригите бяха в запечатан плик с лепенка на Хонда защипана с телбот /странна работа/ и ОЕМ номера, но интересно кой е производителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #38 Отговорено 19 Май, 2016 Маркони ти пък сякаш не ги знаеш Янкар, че купуват всичко от всеки като могат да направят далавера. Във Варна тия които могат да доставят оригинална верига са 4-5 като изключим Бултрако. Ако пък погледнеш в Гугъл по номера в първия онлайн магазин тая верига се продава за 100 лв че я имат и в наличност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #39 Отговорено 19 Май, 2016 Октомври миналата година, като сменях веригите, ги поръчах от Бултрако София оригинали - малката беше около 100-120.00лв., а голямата около 180-200.00лв. Не помня точно колко струваха, че поръчвах и други неща,а не пазя фактурата и наложения платеж. Веригите бяха в запечатан плик с лепенка на Хонда защипана с телбот /странна работа/ и ОЕМ номера, но интересно кой е производителя. И аз май ги взех от същото място, в пликчета Хонда, но отпечатени и затворени с телбод, т.е. ползват амбалажа от нещо друго за радост на феновете на "оригиналното". Веригите бяха на неизвестни за мен производители, различни, май германски. Тя Хонда едва ли прави вериги, доставя си ги от други производители на които има доверие и едва ли само от един. Помислете и по: -Като са толкова качествени оригиналните, защо не изкарват живота на колата, както доста други марки коли? -Цял живот ли ще карате все тая кола, та трябва веригата да ви надживее? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #40 Отговорено 19 Май, 2016 И какво излиза - "оригиналните" вериги са по-евтини, от оригинален ангренажен ремък, пък даже и от пистовия ремък!?! Пълен смях! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове