Jump to content
simeonpor

Смяна на агренажна верига на Акорд 7

Recommended Posts

Здравейте, има ли някой от Пловдив, който е сменял агренажна верига на Акорд 7 2,2 дизел, да препоръча сервиз в града.

Четох, че има недоволни от Бултрако-Пловдив, така че предложете някой друг.

Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я смених в малък сервиз.. И нямам никакви проблеми.

За 1 ден беше готова. И страхотно утихна мотора :)

Ако желаеш координати - пиши на лично.. Да не излиза като реклама..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , само верига ли сменя  , или и друго около нея?Колко ти струваше всичко ако не е тайна? Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених всичко.. така или иначе се разглобява.. 11 части ако се не лъжа...

Взех ги от две различни места, през доста интервал от време и не помня точната цена..

Труда беше 200 ..  Смених и масло (щото така или иначе се точи).. и филтри.. Ама мисля че 1000 ги подмина сумарно...

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да кажеш поне от къде си ги купил частите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами лично аз за вериги заложих на Febi от Тех-ко (тях взех от начало, защото мислех само тях да сменя)..

А останалите неща са от AutoPioneer.. и си дойдоха в оригинални опаковки Хонда..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кои точно части си сменил. Освен верига, масла и филтри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са частите, без зъбните колела:

 

14401-rbd-e01 - голяма верига;

14430-rbd-e01 - водач;

14420-rbd-e01 - водач;

14440-rma-e01 - водач;

14410-rbd-e01 - обтегач;

 

13441-rbd-e01 - малка верига;

13470-rbd-e01 - водач м. верига;

13460-rbd-e01 - това не знам как се води точно;

13450-rbd-e01 - обтегач м. верига.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е зъбни колела не съм сменял.. Знам че на някои коли дават и те да се сменят..

Не знам за нашите печки дали трябва.. Логично е да се сменят, ама в тоя филм не ми се играе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, по-запознат ще каже ли дали трябва да се сменят зъбни колела. Аз ходих в един магазин за резервни части и им казах ,че ми трябва комплект верига. От там ми казаха че трябва и зъбни колела и някакви семеринги и цената отиде на 1500 лв. Какво е наложително да се смени при смяна на верига за да се разтовари малко цената.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май повечето от форума не сме сменяли зъбните колела. Би трябвало доста да е карана с разтракана верига за да се изнасят и зъбните колела. Най добре не бързай са ги вземаш, а като се отвори майстора да прецени. Знаеш ли на колко км. е долу горе колата? От къде е и как е обслужвана? Аз като сменях веригите, смених и медните дифтунги на дюзите - от Бултрако 4броя по 6 или 8лв. бройката не помня. За смяна на семеринги не съм чувал. Разрови се из форума има доста изписано за тези вериги.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за отговора. Ами колата е по километраж на 192 000км.Човека от който я взех каза, че я е обслужвал откъм масла и филтри винаги на време, карана е с масло 0w30  и сега е с такова.Интересно ,че майстора каза първо че не е верига, а водна помпа или алтернатор, и след като седя цял ден и разкачиха ремъци и смениха един лагер  дойде и неприятната новина ,че е верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи най-вероятно няма нужда да сменяш и зъбните колела. Сменяй двете вериги и обтегачите и водачите и това е. Ако ти се наложи да смениш и гарнитурата на горния капак, оригиналната е около 50.00лв. мисля, че не беше пълния пакет, но при мене свърши работа. Виж и в Бултрако дали пакет вериги не е по евтин - 1100-1200,00лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре като се отвори да се прецени.. При мене имам чувството че само едни голи вериги да бях сменил ефекта щеше да е същия..

Всичко останало стоеше като ново.. И по пластмасовите плъзгачи не личеше верига да се е стъргала.. Просто веригите се бяха разтеглили..

 

Проблема е, че ако чакаш тогава части трябва да виси на подемника.. И няма майстор дето да му се чака така и да му заема основен инструмент..

 

ПП. Ако искаш по-евтино не сменяй обтегачите. Хидравлични са и всеки майстор може да ти ги сгъне и обтегне после наново..

Ако не знае как да го погледне в autodata.. За нашите коли си го има стъпка по стъпка как се прави..

Тогава за смяна остават вериги + всички пластмасови елементи..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, чувал ли е за скъсана верига, защото частите ще дойдат след 20 дни и се чудя дали да карам колата през това време или има опасност от скъсване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата се износва и от там идва "разпъването".Хубаво е да се подменят и зъбните колела.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре като се отвори да се прецени.. При мене имам чувството че само едни голи вериги да бях сменил ефекта щеше да е същия..

Всичко останало стоеше като ново.. И по пластмасовите плъзгачи не личеше верига да се е стъргала.. Просто веригите се бяха разтеглили..

 

 

 

ПП. Ако искаш по-евтино не сменяй обтегачите. Хидравлични са и всеки майстор може да ти ги сгъне и обтегне после наново..

Ако не знае как да го погледне в autodata.. За нашите коли си го има стъпка по стъпка как се прави..

Тогава за смяна остават вериги + всички пластмасови елементи..

И аз имах това чувство и смених само веригите. Колата е фейслифт и мислех, че обтегача (големия) е с нова конструкция, хидравличен, но се оказа, че е стария тип, с храповик. Бяха поизносени зъбите, колата си е на 400хил.км., но нямаше как да се доставя нов в момента...

От есента до сега постепенно шумът започна да се връща, или обтегача не работи добре, или веригите не се смазват добре и са се износили отново за кратко време...

Мислех да я карам още година, но този шум ускори нещата и взех бензинов Акорд, дизела ще замине скоро...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar, да не би маслото да е изчерпало ресурса си и за това да шуми отново веригата.

Честито за бензиновия Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar, да не би маслото да е изчерпало ресурса си и за това да шуми отново веригата.

Честито за бензиновия Акорд.

Не може да го е изчерпало, минал съм не повече от 3000км, карам я малко, за това и не ми трябва дизел.

Съжалявам само, че не изкара още малко, та да изчакам за следващия модел...макар, че не съм чел отзивите дали е по-добър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравейте колеги.

 

За тези който не знаят веригите са две,малка 120лв и голяма 80лв малката е по скъпа защото е чаках две седмици с поръчка.Аз смених само веригите защото обтегачите и бананите бяха ок,

и нямя смисъл да се сменят при положение че колата не е карана с разхлабена верига .Сега е като бензинка;)така че ще помоля хора които не са сменяли тези вериги да не дават некомпетентни мнения,и да объркват колегите защото всеки маистор казва трябва ново!!!!зада се застрахава,но аз си ги смених сам.И да оточня смених си саеденителя който е 290лв и димпферен маховик 900лв LUK.

Редактирано от dido0o_
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......така че ще помоля хора които не са сменяли тези вериги да не дават некомпетентни мнения,и да объркват колегите защото всеки маистор казва трябва ново!!!!....

Колега, много категорично се изказваш. Също  мисля, че точно ти ги объркваш!

Гледам от подписа ти, че  най-вероятно говориш за  двигател 1.7 ctdi , а тук колегите коментират за двигател 2.2 ctdi и има голяма разлика.

А това кой какво ще смени, кой кого ще послуша, кой кого заблуждава, е отделен въпрос и всеки си има глава на раменете и трябва да мисли.

 

п.п. Нищо лично, не се обиждай - но дано и майсторлъка, не ти е като правописа.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Колега може и да си прав,но аз споделям какво съм правил по колата и какво се е получило!А 1.7 ictdi e със ангренажен ремък логично е че говоря за 2.2 дизел.А подписа е със предишната ми хондичка:)просто ме учудиха коментари от рода "хубаво е да смениш и зъбните колела"или"веригата не се разтяга а удължава" маи е едно и също се е за коша.

 

Sent from my SM-G388F using Tapatalk

А за правописа, толкова мога!!Едното за сметка на другото. ;) Редактирано от dido0o_
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай линк за тия вериги,телефон нещо координати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,ще си пиша както си искам - да/не съм на изпит.Ако не/можеш да ме разбереш, твой проблем.

Критиката беше градивна , "за да не се излагаме пред чужденците" - и аз те разбрах, ама ти не ме разбра.

 

 

 

.....А 1.7 ictdi e с ангренажен ремък, логично е че говоря за 2.2 дизел.....

Това е едно от нещата, за което казах, че ги заблуждаваш / може да ти видят подписа и ..../ .

А другото за което си категоричен:

 

 

.....Аз смених само веригите, защото обтегачите и бананите бяха ок 

и няма смисъл да се сменят, при положение, че колата не е карана с разхлабени вериги... 

Искам да те попитам -  защо, като веригите не са ти били разхлабени, си ги сменил?

И смяташ ли, че ако са били разхлабени, износени, разтегнати и така нататък, метала от който са направени, е по-слаб ,от материала от който са направени "бананите"?

И запомни, че когато се сменяват части по определен възел на автомобила, е хубаво да се сменяват всичките, най-малко за да не се получи двойна работа.

Относно зъбните колела - да правилно е да се сменят и те, но тук го разбираме пожелателно и всеки сам си решава.

Жив и здрав бъди и успех в следващите ти ремонти.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз ги поръчах през сервиза в които работя,за да ползвам отстъпка.Ако беше от варна щях да ти ги поръчам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега,ще си пиша както си искам - да/не съм на изпит.Ако не/можеш да ме разбереш, твой проблем.

 

Критиката беше градивна , "за да не се излагаме пред чужденците" - и аз те разбрах, ама ти не ме разбра.

 

 

 

.....А 1.7 ictdi e с ангренажен ремък, логично е че говоря за 2.2 дизел.....

Това е едно от нещата, за което казах, че ги заблуждаваш / може да ти видят подписа и ..../ .

А другото за което си категоричен:

 

 

.....Аз смених само веригите, защото обтегачите и бананите бяха ок и няма смисъл да се сменят, при положение, че колата не е карана с разхлабени вериги... 

Искам да те попитам -  защо, като веригите не са ти били разхлабени, си ги сменил?

И смяташ ли, че ако са били разхлабени, износени, разтегнати и така нататък, метала от който са направени, е по-слаб ,от материала от който са направени "бананите"?

И запомни, че когато се сменяват части по определен възел на автомобила, е хубаво да се сменяват всичките, най-малко за да не се получи двойна работа.

Относно зъбните колела - да правилно е да се сменят и те, но тук го разбираме пожелателно и всеки сам си решава.

Жив и здрав бъди и успех в следващите ти ремонти.

 

Грешката е моя,не е карана (много) с разхлабени вериги.хубаво е да се смени всичко да,но всичко опира до финанси,за чужденците ми е все таз,ти ако се комлексираш от тях твоя работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената не е проблем ,задръж си отстъпката...тя е точно за търговеца.Искам само марка и вносител да знам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената не е проблем ,задръж си отстъпката...тя е точно за търговеца.Искам само марка и вносител да знам..

Голямата-febi,малката е хонда.Янкар е доставчикът ни.И ти като не е проблем цената,защо караш бензинови хонди.Или просто си питаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-14964-0-71485000-1463685975_thumb.jpgpost-14964-0-28601700-1463685984_thumb.jpgpost-14964-0-65894200-1463685993_thumb.jpg

На първата снимка се вижда разликата в дължината.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам бензинови Хонди защото съм природозащитник,а питам за цените на дизеловите защото имам сервиз от 96 година...

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам бензинови Хонди защото съм природозащитник,а питам за цените на дизеловите защото имам сервиз от 96 година...

Еми супер,ако те интересува нещо друго ще помагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме Янкар в Русе и знам какво продават ,но с оригиналната верига ме уби...Утре ще ги питам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме Янкар в Русе и знам какво продават ,но с оригиналната верига ме уби...Утре ще ги питам..

ок,малката е нямаха в наличност, затова ми е поръчаха и е чаках две седмици.питаи и за демпфера 900лв,че ми е интересно колко ще е за теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените не са ми интересни...задника си давам за оригинални части :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октомври миналата година, като сменях веригите, ги поръчах от Бултрако София оригинали - малката беше около 100-120.00лв., а голямата около 180-200.00лв. Не помня точно колко струваха, че поръчвах и други неща,а не пазя фактурата и наложения платеж. Веригите бяха в запечатан плик с лепенка на Хонда защипана с телбот /странна работа/ и ОЕМ номера, но интересно кой е производителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони ти пък сякаш не ги знаеш Янкар, че купуват всичко от всеки като могат да направят далавера. Във Варна тия които могат да доставят оригинална верига са 4-5 като изключим Бултрако. Ако пък погледнеш в Гугъл по номера в първия онлайн магазин тая верига се продава за 100 лв че я имат и в наличност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октомври миналата година, като сменях веригите, ги поръчах от Бултрако София оригинали - малката беше около 100-120.00лв., а голямата около 180-200.00лв. Не помня точно колко струваха, че поръчвах и други неща,а не пазя фактурата и наложения платеж. Веригите бяха в запечатан плик с лепенка на Хонда защипана с телбот /странна работа/ и ОЕМ номера, но интересно кой е производителя.

И аз май ги взех от същото място, в пликчета Хонда, но отпечатени и затворени с телбод, т.е. ползват амбалажа от нещо друго за радост на феновете на "оригиналното". Веригите бяха на неизвестни за мен производители, различни, май германски. Тя Хонда едва ли прави вериги, доставя си ги от други производители на които има доверие и едва ли само от един.

Помислете и по:

-Като са толкова качествени оригиналните, защо не изкарват живота на колата, както доста други марки коли?

-Цял живот ли ще карате все тая кола, та трябва веригата да ви надживее?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво излиза - "оригиналните" вериги са по-евтини, от оригинален ангренажен ремък, пък даже и от пистовия ремък!?!

Пълен смях! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×