Jump to content
goldbyrk

Максимална скорост

Recommended Posts

Каква е максималната скорост, която сте достигали с вашият сивик 6-та?

D14A4 - 180km/h. Можеше още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

250 km/h B20 Vtec turbo ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубава тема, но не става ясно кой с каква кола и мотор е. Да допълня - 180км на 5000оборота, 5-та предавка. Мисля че може да се мине отвъд графата на километража. Разхода ми скочи обаче на 7.5/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така и трябва да бъде. Все пак това се случи на магистрала, с цел експериментална. Исках да видя как се държи мотора. 

След като се движих със 140, 2 BMW-та от тия големите седани, ме накараха да си помисля, че седя. Бяха си спретнали гонка и сигурно се движена с над 220-250. Ето тия вече са опасни. 

 

Тъй-като ми чезне маслото, реших да я настъпя здраво и карах със 150-160 през повечето време(около час) . След това, с изненада открих, че не го е бутнала...

Дали пък от големия зор, маслените сегменти не са отлепили?!?

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с моето д14а4 170км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16V1 - 190 km.  После става страшно ! Мотора може още,но е нестабилна ! С по широки гуми и по ниско окачване може и 200 да ги държи спокойно !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d14z2 175 с много зор :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z9 - 202km/h и може още, ама имам чувството, че вече започвам да излитам :D :D 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не усещам сериозна нестабилност.Оригинални джанти, алуминиеви, гуми Мишлен. Може би състоянието на пътя е от особено значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

D16V1 - 190 km.  После става страшно ! Мотора може още,но е нестабилна ! С по широки гуми и по ниско окачване може и 200 да ги държи спокойно !

Аз това го усещам още около 160, задницата си я чувствам като вестник със сток гуми и окачване. :D

Това е нормално все пак 6 ген е с около 200 кг по лека от 7 ген ! 

 

п.с. Сега виждам ,че темата е за 6 ген. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16A2 EK4 - километража показваше 220, да намалим с 10 - 210 на летището на сапарева баня. B18C6 DC2 - 230 по километраж (тук съм склонен да вярвам, че са реални, тъй като на интеграта километража е по-прецизен).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Y2 - 180km/h / 5500 rpm / 5th със стоковите 15-ки, но волана омеква в ръцете като пластелин. По книга държи 191km/h, но също като nikootodesa смятам, че с по-широки гуми спокойно може да ги мине.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205 км на 4та почти в червеното с д15з6 на връщане от морето само с 7ж 15ки на 195/50 и предни пружини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема стана много катаджийска :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема стана много катаджийска :)

Аз не знам за колегите, но предполагам, че и те като мен отскачат до някой германски аутобан, да раздават газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега какви доработки имаш добре върви за икономик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипа е от преди 5 години - тогава е имала интейк/филтър, 4-2-1 изпускател и генерация на 55. Може би и дросел, на 60 - не помня със сигурост. Също двама пасажери.
В последствие се сдоби с керамика, кутия с 4.43 и 3-4 от dohc д серия. На 12 клапана даде 15.8/400. Накрая беше върната в стоков вид и сега някой друг и се радва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

190 км. с 6та купе d16y7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към 240 с ТОВА, малко над 200 със Сивик 5 EG4 и малко под 200 със Сивик 3. Има Господ, щом съм жив след подобни дивотии с тези консерви...

Не си струва ей !!!

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клипа е от преди 5 години - тогава е имала интейк/филтър, 4-2-1 изпускател и генерация на 55. Може би и дросел, на 60 - не помня със сигурост. Също двама пасажери.

В последствие се сдоби с керамика, кутия с 4.43 и 3-4 от dohc д серия. На 12 клапана даде 15.8/400. Накрая беше върната в стоков вид и сега някой друг и се радва.

къде е продадена ако не е тайна и цвят,може и снимка някой колега от форума може да си е познае. Редактирано от Madness

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда сивик д16у2. Англичанка на газ до 5700 rpm имаше сила и не можа повече иначе казано 195 км/ч. На бензин не съм я пробвал но все пак е на 7800 оборота  прекъсвача, все си мисля че ще стигне 220

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако мислиш, че на пета ще направиш 7800 об. се заблуждаваш. :)

Редактирано от Еди Ведър
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е че този втек за какво е там? За украса ли? Не са ми добре гумите инак бих се пробвал да видим ще яде ли Асан баница ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С колата от подписа - 185 км/ч, на 4-та предавка, качена на дино. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4 - 195/55/15 на газ - 180 и вратата започна да се отваря откъм огледалото.  :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брях, това е трудно за вярване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брях, това е трудно за вярване :)

Знам,колега и аз не можех да го повярвам..обаче имах чувството че някое бутало ще изкочи през капака всеки момент и ще ме убие хаха :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4 ... 195 км/ч на спускане по АМ Тракия след тунела.

Успях някакси да взема плавния завой, макар и със стоковото окачване.

Гонката беше между мен и някакъв индивид, който настояваше че тоягата която е закупил за повече пари може да върви пропорционално повече.

В крайна сметка ме изпревари, по изражението на лицето и движенията му си личеше че пада голяма борба с волана за да остане на пътя, а самия мерц лъкатушеше задницата сякаш ще я завърти всеки момент по посока на движението.

 

Иначе на 4-та си вдига 180 на газ, на бензин може и някой друг километър отгоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14Z2 90hp с бенз а95, току що се дръпнах с една а3-ка 1.9 110hp, интересното беше, че той кара зад мен и 100% е видял табелката 1.4 is и видях че опита да ме подразни и като ме изпревари върнах 3-та до 150 на гъза му буквално неможех да го мина, защото изпреварвахме, но като цяло до 185 седя на 10 метра пред мен. Излезе пич спретнахме си гонка накрая се поздравихме взаимно и всеки по пътя си, но брше учуден какво може 1.4 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със заводския размер гуми + 2-ма души 190 км/ч. Със 195/65/15 и един пасжер с мъка 170.С 90 коньова англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да си спомена малко, че километражите почват леко да прибавят цифри, та на повечето скоростта е с поне 10-20 км/ч по-ниска :) Издърпайте някое приложение за Ументелефон и сравнете :) При скорост 200 км/ч по километраж, програмката ми изписа 182 км/ч :)

Редактирано от Gugoj
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой правил ли е на седмата замерване за скорост,на  5-та и 120км/ч съм със 3500 оборота ,оттам нагоре набира като на 3 -та тягата .До 170-80 прави на 5-та за нула време ама не съм гледал тогава на какви обороти е ,явно не и е проблем на 5-та да удари прекъсвача с тези къси скорости-каква ли скорост е това :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

%-тна е разликата. На 100км/ч разликата обикновенно е 3-6км/ч според зависи марката на колата, на 200 съответно е 6-12. Това е нещо като застраховка на производителите на коли. В нета по други форуми има доста писано по тази тема, но това е общо взето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размерът на гумите също е критерии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...