Jump to content

Ioan

Фен
  • Мнения

    618
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

16 Neutral

Относно Ioan

  • Ранг
    Ioan
  • Рожден ден 18.01.1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Civic 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3334 профилни разглеждания
  1. Целта не беше да спестявам пари. Лошото е че не съм намерил време до днес да сменя маслото и филтъра а съм ги купил но другата седмица ще го направя. Чека и светна като реших да пробвам втека(лоша идея) но като расцъках клапана с една жица като я държах в средни обороти щивтовете се раздвижиха,не искаше и да го изключитва. И отзад се лашка и някой други по малки проблеми. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  2. Колата наистина е нов внос, но е от северната час и е поддържана горе-долу. Ако може да се вярва 2015 е смемяно, беше станало тъмно силно окислено но не черно на смърт . А маслото е руско газпромефт 10w40 , не е толкова зле просто знам откъде да го вземе на тази цена
  3. За филтъра не се бях сетил, смених само маслото(за 15лв. 4л) за промивка италянския филтър само изпразних но вече няколко дена карам така. Благодаря, ще сменя маслото и филтъра. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  4. Като го проверя дори след 1 нощ едвам се вижда на щеката но след може би 2 дни или повече вече е на средата, нормално ли е това кое ниво да гледам. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  5. Ioan

    Ремонт на рейка

    При рециклирането се сменя и кожуха на рейката. Ако проблема е само тропането по добре не се занимавай. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  6. На втек-а работи но 105hp не обд2 Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  7. Дано да тръгне гледах дългия трима и друг някакви стоят подозрително на 0 Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  8. Газаджиите казват че на хрв не тръгва обд корекцията, вече няколко пъти били пробвали. В случая става въпрос за втек двигателя преди феислифта D16W5 с сигурност е OBD2 Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  9. Има и по лоши случай един колега си отвори сам двигателя(Форд) и помислил че няма маслени сегменти но като поразровил с игла ги открил. Въпреки че го оплю че конструктивно е като жигулов двигател явно оживя и продължава да го кара. Италянците старателно и методично се грижат за хляба на българските монтьори Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  10. До колкото знам се пуска между 2100 и 3000 и със сигурност не се усеща. Мисля че мери налягането преди и след клапана така че ако не работи ще ти каже със сигурност. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  11. Не си ли мислил да сложиш ръчни скорости ще върви повече но дано оправиш тези. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  12. Има официален радиатор които е когато се тегли нещо. За мен е задължителен за 2.4л и нагоре, тези скорости имат проблем с греенето. Има случай на прегреят двигател от скорости. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  13. D16V1 извадих буксата на EGR клапана за 15км и не дигна грешка това нормално ли е буксата е с 3 кабела.
  14. Ще почне да дърпа на другата страна естествено пътя трябва да е без никакъв наклон
  15. За скоростите и аз го знам но не мога да си обясня защо. Двигателите с ввт системата май в ниските са доста добре едно позната прави скорости на Тойота (казали и че не трябва да се чупи но се случвало), катереше огромни баири на 1500 об. И автоматик ми подържа ниски обороти но на ниски работи на 12 клапана. Но един приятел с акорд 1.8 му казали че тези около 136 коня са на много високи обороти и този двигател е слаб за това копе и да я кара над 3000 тоя я караше между 3000 и 4500 и спря да се оплаква от висок разход. И един с Мерцедес 90коня му харчи по малко с 140 отколкото с 90, не въсприе добре идеята да кара на 4 с 90.
×