Jump to content

Ioan

Фен
  • Content Count

    647
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Neutral

About Ioan

  • Rank
    Ioan
  • Birthday 01/18/1977

Profile Information

  • Кара
    Civic 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

3474 profile views
  1. Оптималната смес предполагам за катализатора за бензин 14.7 за пропан-бутан бутан 15.3 или 15.9 което е по бедна смес спрямо бензина. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  2. Благодаря за пояснението, тоя каза че закона бил приет тихомълком но явно е доокрасил нещата, това му е в характера. Ако това е текста той не включва смяна на масло ако не потече по тротоара а в софия не мога да намеря смяна масло под 25лв. А аз си го сменям сам в работата ако не намеря за 15лв максимум
  3. На скоро едни добри съседи викнаха полицията за един познат но той си прибрал инструментите малко преди това и така разбрал че глобата е 300лв. Та търся текста на закона. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  4. Какво стана накрая? Причината за липсата на втека бях аз но в крайна сметка благодарение на това оправих грешките на газаджията и с линейната настройка или както се казва настройката газовата работи перфектно. Оставих допълването с бензин да е автоматично но махнах плавното(не едновременно) тръгване на бензиновите инжектори и сега втека си е като на бензин, под дифолт тя е включена. Явно ако трябва да работи изцяло на газ до 7000 обр. трябват много бързи инжектори но допълването с бензин е желателно и много полезно.
  5. Ioan

    Данък 2019

    Вече го платих, май си е верен но в талона няма кое евро и са го изчислили без евростандарт Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  6. Ioan

    Данък 2019

    Има калкулатор но разликата между евро 3 и без евро към 10лв и моя данък е малко по нисък. Явно губят само тия с малкия данък https://cartax.uslugi.io/#София/СТОЛИЧНА Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  7. Пише че маняците имали лятна и зимна настройка но аз се надявам разликата да е почти неловима пък обд-то трябва да е компенсира. Но може някой да предложи като при гумите съхраняване и инсталиране на лятна и зимна настройка . Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  8. На тоя дигитроник обд не работи много добре но след настройка по графики нещата си идват на място Доколкото разбрах това е някакъв еквивалент на работа по таблица но не се иска подробно познаване на режимите на работа на двигателя. Първо изчертава 1 линия по вакума и бензинови времена а после на газ като я повтаря 3-пъти и отдолу изчертава една К линия при мен има леко обогатяване в ниските и направих само една от 3 те линии защото не съм сменил дюзите и ще трябва да изтрия газовите и К точките но ефекта е много добър. Има го в менуала към софтуера, описано е добре щом успях да се справя. Но после прочетох че има различен минимум от точки в различните области на вакуума ако го бях прочел щях да отида на някой баир та да направи точките при голям вакуум вместо да губя толкова време(там са 4 минимум). Снимката е от pdf от към софтуера
  9. За съжаление тези параметри в сайта не са показателни например на LOVATO JP са 2.7-3.0 а омвл 2.8 време за отваряне а ловатото под 5мс не работят добре но омвл май на 4мс си работят добре. Виждал съм LOVATO JP на 3,4мс оборотите доста играят. Настроих газовата и по графика което е много по фино и доста се кара на бензин и после на газ но резултата си заслужава сега работи като омвл-а(CPU голямо алуминиевo с 2 букси) на сивик-а а не пластмасово малко и по евтино, явно АЕБ в ниския ценови клас обд работи по зле. Но са оставили достатъчно инструменти и настройки за да се настрой както трябва(настройката с графика работи само с последната версия на фирмуера)
  10. Извинете ме че пак досаждам но днес говорих с колегите дали имаме малки бургии(имаме всякакви) и се замислих хубаво ще намаля налягането на редуктора с по големи дюзи но за да намаля коефициентите трябва да намаля газовото време на свободен ход например на 3,5мс, възможно ли тая рейка(омвл) да работи толкова бързо.
  11. Компонентните са също много важни така че не прави големи компромиси. При мен май важния проблема е от малко калпав изпарител и при по голямо налягане пропадането му става дори повече(на налягането му) така че май разпробиването на дюзите е важно и не само заради заплахата: "Сега обаче с тия бедни смеси клапаните ти пътуват към отвъдното.....:)"
  12. Всичко което казваш го разбирам и мисля как да го отстраня но като потребител мисля как да си създам по малко главоболия. Прибързах, редуктора талкова си може на сивик-а газовата предния кит е изцяло омвл и се вижда промяната по редове(може да има и друга скрита промяна) и налягането играе малко по малко при тази явно не е така. Разпределението на коефициентите не ги пипал никой и вчера се уверих в това(наистина са малко странни) като ресетнах таблицата. Пуснах автоматична настройка явно тя работи с проценти а не линейно и сега по редове при 18мс е с доста по големи коефициентите от при 2.5мс и от преди. Газаджийте май са я настройвали ръчно(с линейна промяна на коефициентите) и при тези големи коефициенти се вижда ясно. Може на пролет да ги разпробя или сменя, напълно разбирам причините и ме притеснява че може да достигне лимита на коефициентите. Дигнах малко налягането с малко така че абсолютното налягане да не прескочи 2,5 (1,36 е сега) ефекта наистина е почти безсмислен. Сега втека се усеща но малко плавно тръгва и затова в мен почна да искрастилизира виждането че на вите-а му трябва малко бензин защото от записаните графики се вижда че в втек-а почва да допълва с бензин. При ръчна настройка на допълването втека се усеща като не бензин. Оправих и някой други неща като сега май не придърпва като се подаде още малко газ или по вероятно е да много по рядко възможно е да е от пренаписването на мс. в таблицата(сега са на по гъсто между 2,5 и 10 нагоре са си като преди) и вече превключва на 32 градуса(24 май е прекалено особено за зимата)
  13. Благодаря вече втека се появи причината в крайна сметка бях аз. Филтъра е сменен скоро, вакума е толкова като няма никакви консуматори нормално е 0.29, взех маркучи за брц и са лепнали здраво и не можах да го извадя от редуктора та да включа манометъра и се отказах бързо, ще намеря друго място. за дросела усещах проблем и го чистих. Картата може би обд корекцията го е направяли ще я ресетна (по принцип мислех че обд коригира цели редова) не ми ся вярва газаджийте да са вредителства ли но знам ли. За колоните ще ги пренапиша от 2,5 но гледах че стигат до 12мс и мислех да ги направя до 12 или 13. Проблема беше: диференциалното налягане пада от 1,25 на 0,9 и се налага допълване с бензин което не става автоматично защото използвах тази функция за друго, затова няма да намалявам налягането на газта(през малък отвор повече газ минава при по голямо налягане) даже ще го дигна малко в началото беше 1,3. Но това не може да се види по интернет. За да го видя записах ги за безопасност на мен и другите и после ги разгледах спокойно.
  14. Ейде тук. Днес мислех да вържа лаптопа та да видя с колко скачат бензиновите времена в втека, подозирам че е с доста. Две от грешките са мой . Може и с конферентната връзка )) но едва ли ще безплатно. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  15. Хиляди благодарности на Markony, имам добро мнение за него, ако бях близо до Русе щях да поверя хондата си на него.Сигурно по някой път е изнервящо да си администратор в форум. Редуктора е shark 1200, рейка OMVL XXI SL 3ома. налягането е диференциално 1.28. Маркучите до колектора са малко над 10см но диаметъра на дюзите не ги знам колко са но май са по малки от колкото трябва. Дузите са сложени максимално близо до бенз. инж. Аз слагах бутилката отзад маркучите и кабелите до отпред че се мръщеха да сложат бутилката отдолу(не им се занимаваше). Подари ми колега пълна бутилка с газ 40 литрова(244мм) въпреки моите протести накрая я сложих и естествено не се събира в пластмасовата кора та падна голямо рязане снаждане… и това уби тотално и без това доста слабото желание да си сложа и предния кит сам. Но сега ми е добре с голяма бутилка. Настройх преди малко картата да е до 7000об. въпреки че едва ли ще има полза. Температурата на газта стигна до към 41 а на редуктора 85 дълговремения трим 4 а краткия се задържа горе долу около 4.7 ако има значение. Вакума е вързан след дросела възможно най в ляво(към шофьора) Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
×