Jump to content

Ioan

Фен
  • Content Count

    670
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Neutral

About Ioan

  • Rank
    Ioan
  • Birthday 01/18/1977

Profile Information

  • Кара
    Civic 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

3672 profile views
  1. След шлайфане това подобие на тези резки е като бледа временна рисунка и няма нищо общо с заводските, реално няма такива. За канала на компресионите сегменти след толкова километри вече не е същия и сегментите могат да се завъртят при работа. За стягането на главата нарочно ги стегнах с старовремски ключ, някой тръгнаха от 3кг при стягане преди 300-500км на 6,7кг. дали нямаше нужда!!! Така че обясни какви глупости съм написал защото не ми е приятно някой да се изтъкват за моя сметка. Все пак форума основно е да си помагат хората а не за безплатна реклама.
  2. Ако главата не се стяга и на градуси непременно след някакви километри я стегни пак и не слушай ако ти говорят че няма смисъл не ги слушай даже и да сложиш оригинална гарнитура и болтове тогава ще ги провериш не вреди. Болтовете провери да не се удължил някой та да го пилнеш малко ако е необходимо и естествено главата, леглата на клапаните клапаните и за всеки случай и гумичките на клапаните. Може да си напълно наясно с тези неща, не знам. Дано да не са менте сегментите защото след 50 000км може да си на същото дередже.
  3. По принцип канала на компресионите сегменти не се чисти а само се развъртат При спечени сегменти компресията се дига доста и колата върви повече от нова но след ремонта... Ако имаше ръб разбирам да правиш основен ремонт. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  4. Този е 110 коня и държи и на метан до колкото съм чувал с реглаж клапани на 40 000. не е с верига. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  5. Какъв хонинга, сменяше сегменти и евентуално лагери. като канала на маслените сегменти трябва да е почистен много добре. Ако си толкова луд купи си ризи, бутала и лагери но тогава по добре е да си купи друг двигател например от eBay с някоя от фирмите като гъпко и др.
  6. Не знам дали ти го е написал някои по горе. Изпуска ти клапана на филтъра, например ашика за 6 при мен испускаше. Явно трябва да се внимава с филтрите по принцип филтъра има и друг клапана който байпасва хартиения филтър докато е гъсто маслото. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  7. Ако е D16V1 (след 2000г ) втекс не е спортния, аз го предпочитам. Пуска се някаде между 2100 и 3000 и не се усеща, почти. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  8. Компютъра мери налягането преди след клапана и няма вариянт да не светне чека и да не работи, за кой двигател става въпрос. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  9. Разглобих с чук оригиналните на сивик 7 имаше малко ръжда и съвсем малко грес а са 120лв. за 1 бр. и в рейката бяха спестили греста. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  10. Но все пак, въпросът ми е принципен. Защо 10w40 след около някви километри продължава да не го харчи, а например 0w40 за малко над 1000км от максимум пада на средата. Юркането хич не беше малко, но преди 7хиляди и нещо не мърдаше. 5w30 Comma дори изкарва по-малко. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  11. По финансови причини и по стечение на обстоятелствата разбрах че 215/65/16 стават при пълен десен са доста близо до един тампон и кора. 99.9% горното с 215/70/16 не е дигано, отзад е леко клекнало заради газовата, предполагам. Но ми се струва че на такава кола не са на място по големи гуми. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  12. Защо масло 10w40 не го харчат масово колите дори и над 12 000 а същите например конкретно 0w40 5w30 в добрия случай след около 7000 тръгва. Маслото се исхабява най много от студените стартове тоест градско. На вискозитети като 5w30 и подобни дават тъжък режим тоест градско(много мото часове) 6000 а на 10w40 ако не бъркам 10 000. Но не знам дали някой двигатели не са с прекалено тънки маслени магистрали ,D серията на хонда не е от тях. За производителите хората са крави които доят така че нямам вяра на доячи. Според някакви изследвания минералното масло е по добро от синтетичното може би затова америка като богата страна много години караха само с минерално, то маслото основно го правят присадките а не основата. Мисля че най важното за двигателя е маслото да се сменя на време или малко по рано.
  13. И по новите автомати имат пера на волана Роботизираната доста често идва в българия за съеденител и като цяло не е от най безпроблемните но то и автомата ако не е поддържане и той... Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  14. Ако искаш автоматика земи си такъв а не роботизирана ръчна ако толко много държиш на на по ниския разход земи ръчна Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  15. На 60 ми се вижда малко нископрофилно, не ми се вярва да стигна до полуоски но все пак може да потърся джанти 15". Сложих уретанови буфери и от пред, отзад заради газовата че малко клекна, изравни се и стана стабилна не се накланя но вози доста твърдо та искам да омекне малко от по високопрофилните гуми Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
×
×
  • Create New...