Jump to content

KOS_with_NOS

Фен
  • Мнения

    422
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

18 Neutral

Относно KOS_with_NOS

  • Ранг
    Banned
  • Рожден ден 26.02.1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    kos_monaft

Profile Information

  • Кара
    ше: Orange EG B16A
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Popovo/Suzuka
  1. Обръщение към потребителите !

    Браво! Моето мнение е, че проблема не е в админите, а в крайните потребители. Доста от потребителите не могат да формулират една тема по правилата. Освен това форумите загубиха популярност последните няколко години защото всички се зомбираха с този фейсбук. Като пример мога да дам pgmfi.org - нямаше го приблизително година. Peter Linszter откупи правата му, но вече почти никой не го посещава. Имам един съвет, да се наблегне малко повече над мобилната версия на сайта защото не всеки обича да ползва TapaTALK. Доста често мобилната версия увисва(скоро не ми се е случвало), и другият проблем е, че не могат да се четат старите теми, единственият вариант е да се копира номера на темата от address bar-а, да се отвори някоя по-нова тема и да се смени номера на темата в адрес бар-а с номера който сме копирали по-рано.
  2. Еку-та , Чипване , Мапване , Настройване

    Имам един въпрос за p30 мапнато с еКтюн. еКтюн има опция за четене на грешки на контакт при изгасен мотор и дросел отворен над 50%. Когато дам на контакт чека светва и изгасва, след това мигва два пъти(приел е еКъюнския .bin). Когато отворя дросела над 50% чека свети постоянно, а когато затворя дросела чека изгасва. Това нормално ли е, или е solid cel?
  3. Вдигам малко стара тема, но мисля, че ще е полезно и на другите. Харесах си едни джанти за сивика. Колата е 5 хеч с Eibach Pro пружини отпред свалят 35мм, отзад 30мм. Джантите ще са: Предни: 16" 7J et35 с гуми 195/45/16 Задни: 16" 9J et15 с гуми 215/40/16 Ще имам ли проблеми да карам с тези джанти и тези пружини и ще трябва ли да вкарам някакъв извънземен кембър за да ги събера в калниците? Задните вежди са раздути с по 4см на страна.
  4. Подарявам за англичанка

    Модулът е за централното заключване, а релето е за стартера.
  5. Еку-та , Чипване , Мапване , Настройване

    Някой работил ли е с eCtune. Към кой пин се връзва Clutch Input Switch?
  6. Еку-та , Чипване , Мапване , Настройване

    Блягодаря за бина, но нещо авансите ми се виждат прекалено големи, а горивната карта е тотално нереална....сигурно проблема е че е на П13/П14 база и кромето се нааква.
  7. Еку-та , Чипване , Мапване , Настройване

    Здравейте, спешно ми трябва стоков .bin файл за H23A2. Преди го бях изтеглил от PGMFI.org, но този сайт вече не съществува.
  8. D16A9 глава

    Главата е продадена, моля модераторите да заключат темата.
  9. D16A9 глава

    Продавам глава от D16A9 DOHC ZC 1.6 129HP. Главата я взех за проект преди около година от колега във форума, но от тогава само стои и събира прах. Проблемите които има са 3 скъсани болта на петите на разпределителните валове, и една скъсана шпилка на изпускателния колектор. Цената 60лв (толкова съм я платил, толкова и търся). За връзка: ЛС тел: 0886792082 - Димитър
  10. D15B2+>B16A1+>B18Т

    Изчистена е по-готина (лично мнение), но колата си е твоя и важното е на теб да ти допада а не на другите.
  11. Хонда Акорд 94г на части

    Много налични части. На който каквото му трябва да звъни и да пита. Народни цени. Телефон за контакт 0893517505
  12. Хонда Акорд 94г на части

    Някой от продадени части-воден радиатор,казанче за чистачки с помпичка,джанти,лява задна вътрешна дръжка и други дребни чаркалаци.Има още много части на разумни цени.Ще има договорки.Звънете и питайте-тел.0893517505.
  13. Здравейте колеги,продава се Хонда Акорд 94г. седан англичанка на части. Екстри-климатик,аербег,абс,ел стъкла,ел огледала с подгряване,ел шибедах,ел фарове,ел шофьорска седалка.Колата е ударена в задната част. Като цяло е много запазена,няма никаква ръжда,салона е перфектен,ходова част стегната.От колата липсват оборудван двигател,скорости,инсталация,компа,полуоскис вътрешни карета, скоростен лост със стойката,предна броня с пръскалките,капака,спирачна помпа,фарове с десен мигач,предни амортесьори,задни дискове с апарати. Всичко друго налично и на приемливи цени. Ето списък на малко части-заден ляв и предни калници-30лв,ляв мигач-10 лв,оборудвана врата(цяла смъкната от пантите)-60бр.,задно стъкло-30лв, странични малки стъкла-10лв бр.,греда под броня с водачи 20лв., рамена чистачки с моторче 20лв, ел шибедах комплект-30лв.,прагове комплект-20лв, задни амортесьори здрави с пружини-60 лв,предни дискове с апарати 120 лв,главина-30лв бр.,всичко друго по окачването по договаряне,километраж -30лв,панела на парното-20лв, шофьорска ел седалка 50лв другите по 30 лв-нямат протрито или скъсано,климатик-220лв комплект,серво спирачки-20лв,всичко по абс-а налично. За всичко друго ще се договаря. Колата е на мой приятел,така,че не пишете на мен а на него http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=28382 или звънете на телефонния му номер 0893517505. Ето и малко снимки http://www.snimka.bg/?album;aid=778683
  14. Прекъсва на високи обороти

    и при мен се получаваше същото нещо. Вдигне ли 7500 оборота колата забива като от прекъсвач, продължавам да държа газта натисната но оборотите падат и когато стигнат 5000 колата отново тръгва. Първоначално си мислех че е boost-cut защото я карах на 1.7 бара но смъкнах налягането на 0.8 и отново същия проблем. След това направих нов бинарен файл, но този път ползвах CROME GOLD и нещата се получиха. Според мен проблемът идва от CROME P30 фърмуера.
  15. Цяла пета, но основните шийики на вала са с по-малък диаметър, пък и биелите са слабички. Б серията е по-презапасена откъм здравина. Гледам че всички спорите изцяло и само за двигателите . Ми дайте да погледнем трансмисиите. Б серията има заводски по-добри предавателни числа о опция за ЛСД диф, докто при Д серита сток ЛСД няма. Всеки е чувал за лсд в jdm d15b, но никой не го е виждал.
×