-
Мнения
12770 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
730
ceco_accord last won the day on Май 26
ceco_accord had the most liked content!
Обществена Репутация
6603 MasterОтносно ceco_accord

-
Ранг
Легендарен
- Рожден ден 29.09.1969
Profile Information
-
Кара
3.5 Black & White 1.5
-
Пол
Мъжки
-
Място
Монтана
Последни посетители
36132 профилни разглеждания
-
https://www.facebook.com/share/r/19FWs93h3U/
-
Здравей и добре дошъл! По автофорумите се шири 1 известен лаф - "мерак се гАси с пари". Разумно е да си определиш бюджет, според който да планираш и действаш. Ако го направиш, след проучване ще имаш ориентировъчна представа кое, до колко и дали си струва. Ако обаче те тегли сърцето, за него и колата това е грешен подход. Просто почваш и не залитай да си водиш сметка кога и колко си дал за нещо, защото като теглиш чертата, ща заболи главата. Аз спрях да пиша, когато моят Сивик 6 (технически и сега стоков), надскочи пазарната цена на 1.8 МТ 8-ма генерация в приличен вид. Ето ти темата му - за вечерно четиво с размисли: С търсачката във форума ще откриеш и други такива, а колкото по отдавна са, толкова по-неактуални ще са в ценови план. Но Сивик 6 вече е или умрел кон, или все по-тачен, дори като сток, а камо ли превърнат в "проект", понеже е добра база за такъв.
-
Това е причина за лашкането, но на диагностика ще покаже веднага "мисфайър", а Бранко би го видял. Не че е невъзможно да са били ОК и за 1 година да се опекат, но и 4-те ...?
-
А който е 4х4? И Леджо е така SH-AWD, но е заводски с патерица, обаче не ми се е налагало да я ползвам. Знам само че трябва да изключвам VSA-то, иначе няма да хареса на трансмисията, понеже самата патерица е с видимо по-малък диаметър. За отпред не съм и тествал дали ще пасне, а е добре да съм подготвен при нужда, но не ме е застигала неволята.
-
Днес питах в близкия пункт, където минавам с 2-те коли от няколко години, та ми разясниха че без голям талон не може, но с Л.К. на представящия (а не собственика) може. Пътен данък и ГО се виждат в системата. Но понеже ме помнят, казаха: Всякак може - давай колата. Всеки пункт сам си пеценял". Уж държава, ама всеки феодал си решава. Колата е далеч и ще просрочи ГТП-то с няколко седмици, но по-добре тук, отколкото да зоркам момчето да се занимава с непознати. За ЕВЕНТУАЛНАТА глоба от КАТ знам, както и че ако нещо не харесат непознатите - 1 месец да се оправи, а тва вече ще го напрегне. Да си гледа сесията, па като се прибере ...
-
В нета открих това: Какви документи са необходими за технически преглед Преди започване на преглед трябва да предоставите на служителя Талон за регистрация на автомобила – част II в оригинал (т. нар. малък талон). Документ за самоличност на лицето, представящо автомобила; За монтирана газова уредба след 1.09. 2014 г. се изисква валиден протокол за поставяне на уредбата за вида на горивото. Необходимо е да имате валидна сключена застраховка „Гражданска отговорност“ и платен пътен данък за МПС. Според 3-тия ред не е нужен собственика, или пълномощно от него (както бе преди), а само Л.К. на представящият колата на ГТП.
-
Бърз въпрос към скоро миналите ГТП: Бярно ли е че вече не е необходимо да се представя големият талон на автомобила при преминаване на годишен технически преглед? https://gtp.bg/veche-ne-se-iziskva-goliyam-talon-pri-gtp/ Бавен въпрос: Може ли лице което не е собственик на автомобила, да го представи на ГТП и изисква ли се нотариално заверено пълномощно от собственика? В точка 4 от това: https://trusti.bg/a/dokumenti-za-godishen-tehnicheski-pregled?gad_source=1&gad_campaignid=20927012813&gclid=Cj0KCQjw_8rBBhCFARIsAJrc9yCEiSLEdqz9MStJ-jG385cYKTRG7u6oAQjX76B-YqJteLqiPf6viu8aAhaEEALw_wcB
-
https://www.facebook.com/share/r/16L67TyK43/
-
Да - вискозитетът се спазва, а за промивка воже по-евтина минералка. Ще прецениш сали има тужда като я вземеш и според кога и какво е толял стопанинът и последно. Тая кола не е изтрибител, но за комфортно круизване си е супер. Макар двигателят да има спортни нотки, автоматът е с 4 дълги предавки. Сивата от линка на колегата изглижда страхотно! Ценна е защото е стокова и без тунинг злоупотреби, а автентичността е добър атестат за качество. Точно такава имах до преди 10 години и още е в добро здраве.
-
Живейте сърцато, има място и за разум.
-
Без неделен сейфти кар, състезанието в Монако се печели предния ден. Макс бе търпелив, ноо ...