-
Мнения
11846 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
656
ceco_accord last won the day on Ноември 19
ceco_accord had the most liked content!
Обществена Репутация
6011 MasterОтносно ceco_accord
-
Ранг
Легендарен
- Рожден ден 29.09.1969
Profile Information
-
Кара
3.5 Black & White 1.5
-
Пол
Мъжки
-
Място
Монтана
-
69 мм е отворът на 17-ките. На 18-ките трябва да премеря, но знам че не стават от 17".
-
Оо, има планове и за тогава, че сега ладно, а и да отлежат другите идей. Но и "зимните" стокови джанти ме дразнеха със широките си 5 спици, та сега им бе времето за фейслифт.
-
Нищо ново под слънцето, ама свети косо, та сложих пак капака над мотора за зимата. Холандският газаджия го беше обезобразил, заради дюзите на предната банка, та мина време докато нещо измисля, да закрия дупката. Пътем си го персонализирах.
-
Идва сезонът на съобразителните и опитните. https://www.facebook.com/watch/?comment_id=1746924939438760&v=1118568049655938¬if_id=1732172344108221¬if_t=comment_mention&ref=notif Дано са ни в кондиция "задкормилните устройства".
-
И нещо само да добавя: За момента знаеш колко пари си дал и виждаш само общата форма на това което си взел. За техническото състояние ще съдиш след време, ако имаш опит. Ако не - ще чуваш разни мнения. Съдейки по това че не знаеш какво е гърбица на разпределителен вал, ще ти отнеме доста време. Но щом си дал камара пари, значи в друго си добър. Фокусирай се там, а колата дай на професионалист. Желателно е да е чувал как работи хондов мотор и да има хондов тестер. За хондов обгрижван нормално километрите пробег намат значение - в случай че вярваш на таблото и документите. 300000 магистрални са 3000 мото часа. 30000 градски са 2000 мото часа. Твоята къде е карана? А ако искаш директен отговор - карай си я! Разбирам поне че държиш да е проверена и сигурна, което е нормално за семеен човек. Просто имай малко търпение и нещата ще се изяснят. Карай я - да върви!
-
Тая кола до преди да се внесе и продаде на теб се е движела, нали? Какво би и причинил, ако продължиш да я караш нормално? Двигател се скапва скоропостижно само умишленно и творчески. Ако не е обслужван и ползван нормално, това е предходен и дълъг процес - вина нямаш, нито можеш да върнеш времето назад. Но ако ще си по-спокоен - карай си Пасата. Поне за него ще е добре - кола се скапва и от стоене.
-
Нищо не намекват. Това е ретуш на старата Джазка от някой умелец на фото-шопа.
-
Честито и безаварийно + нови радости и маршрути! Провери методично дали всички екстри си работят, както и състоянието на купето за повърхностна ръжда отдолу. Първоначалните километри музиката по-тихо (или без) и се ослушвай за странни звуци при движение. Статичните огледи на окачването не показват всичко. Ако е наред, ще чуваш само гумите. Виж им налягането и дали някоя не тресе, и е за баланс. И полекичка докато и свикнеш с хандлинга - колата е висока. Мотор - дал Бог, но свикни със спирачките в сухо и мокро време. Виж и чистачките, да не маже някоя, както и пръскалките дали работят и са регулирани правилно. За зимната им течност си знаеш. Днес / утре няма да е студ - пробвай климатика. И да иде студ - важен е - за да изсушава стъклата. Триъгълник / аптечка / пожарогасител (виж му скалата, да е в зеленото и кога е проверяван) и ако не са ОК - вземи си нови. Крик / ключ за джантите / налягане в резервната гума / резервни крушки и провери дали всички светлини работят. Маслата са ясни, ще ги смениш и отпочваш на чисто. Трансмисионните - само Хонда. Колегите с като твоята кола да кажат раздатката дали се маже с АТF, или си е отделно с HGO. Бръкни с пръст през гърловината за маслото и виж има ли полипи отвътре на капака на клапаните. Ако е чисто може и без промиващо временно масло за ДВГ-то. Равенолите са добри масла за него. Ха приятно разучаване на новата играчка.