Jump to content

ceco_accord

Почетен член
  • Мнения

    11846
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    656

ceco_accord last won the day on Ноември 19

ceco_accord had the most liked content!

Обществена Репутация

6011 Master

7 Последователи

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Легендарен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    3.5 Black & White 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

25845 профилни разглеждания
  1. 69 мм е отворът на 17-ките. На 18-ките трябва да премеря, но знам че не стават от 17".
  2. Оо, има планове и за тогава, че сега ладно, а и да отлежат другите идей. Но и "зимните" стокови джанти ме дразнеха със широките си 5 спици, та сега им бе времето за фейслифт.
  3. Нищо ново под слънцето, ама свети косо, та сложих пак капака над мотора за зимата. Холандският газаджия го беше обезобразил, заради дюзите на предната банка, та мина време докато нещо измисля, да закрия дупката. Пътем си го персонализирах.
  4. Много зависи на кой пост ще попаднеш и какво ще разбереш от него. При нас се чете последният, а предната страница мнОого рядко.
  5. ceco_accord

    Видео

    Идва сезонът на съобразителните и опитните. https://www.facebook.com/watch/?comment_id=1746924939438760&v=1118568049655938&notif_id=1732172344108221&notif_t=comment_mention&ref=notif Дано са ни в кондиция "задкормилните устройства".
  6. Да. И без това е с малък клиренс, дълга база и съответно слаба геометрична проходимост, а от друга страна не дириш демараж.
  7. Хора, колегата каза че не разбира от коли! Не го питайте "къде са Белчо и Сивушка".
  8. И нещо само да добавя: За момента знаеш колко пари си дал и виждаш само общата форма на това което си взел. За техническото състояние ще съдиш след време, ако имаш опит. Ако не - ще чуваш разни мнения. Съдейки по това че не знаеш какво е гърбица на разпределителен вал, ще ти отнеме доста време. Но щом си дал камара пари, значи в друго си добър. Фокусирай се там, а колата дай на професионалист. Желателно е да е чувал как работи хондов мотор и да има хондов тестер. За хондов обгрижван нормално километрите пробег намат значение - в случай че вярваш на таблото и документите. 300000 магистрални са 3000 мото часа. 30000 градски са 2000 мото часа. Твоята къде е карана? А ако искаш директен отговор - карай си я! Разбирам поне че държиш да е проверена и сигурна, което е нормално за семеен човек. Просто имай малко търпение и нещата ще се изяснят. Карай я - да върви!
  9. Тая кола до преди да се внесе и продаде на теб се е движела, нали? Какво би и причинил, ако продължиш да я караш нормално? Двигател се скапва скоропостижно само умишленно и творчески. Ако не е обслужван и ползван нормално, това е предходен и дълъг процес - вина нямаш, нито можеш да върнеш времето назад. Но ако ще си по-спокоен - карай си Пасата. Поне за него ще е добре - кола се скапва и от стоене.
  10. Написах му как да провери в пост 3, ако не, в пост 6 как да постъпи, но още не е стигнал до там.
  11. Не се види, но не се занимавай. Като се отвори за реглаж на клапани, ще се види как е. Сложи си ново масло и това е. Не цитирай цялото предходно мнение (особено ако е дълго) и отговаряш непосредствено на него, че е тегаво за четене.
  12. Нищо не намекват. Това е ретуш на старата Джазка от някой умелец на фото-шопа.
  13. Честито и безаварийно + нови радости и маршрути! Провери методично дали всички екстри си работят, както и състоянието на купето за повърхностна ръжда отдолу. Първоначалните километри музиката по-тихо (или без) и се ослушвай за странни звуци при движение. Статичните огледи на окачването не показват всичко. Ако е наред, ще чуваш само гумите. Виж им налягането и дали някоя не тресе, и е за баланс. И полекичка докато и свикнеш с хандлинга - колата е висока. Мотор - дал Бог, но свикни със спирачките в сухо и мокро време. Виж и чистачките, да не маже някоя, както и пръскалките дали работят и са регулирани правилно. За зимната им течност си знаеш. Днес / утре няма да е студ - пробвай климатика. И да иде студ - важен е - за да изсушава стъклата. Триъгълник / аптечка / пожарогасител (виж му скалата, да е в зеленото и кога е проверяван) и ако не са ОК - вземи си нови. Крик / ключ за джантите / налягане в резервната гума / резервни крушки и провери дали всички светлини работят. Маслата са ясни, ще ги смениш и отпочваш на чисто. Трансмисионните - само Хонда. Колегите с като твоята кола да кажат раздатката дали се маже с АТF, или си е отделно с HGO. Бръкни с пръст през гърловината за маслото и виж има ли полипи отвътре на капака на клапаните. Ако е чисто може и без промиващо временно масло за ДВГ-то. Равенолите са добри масла за него. Ха приятно разучаване на новата играчка.
×
×
  • Създай нов...