Jump to content

ceco_accord

Почетен член
  • Мнения

    12981
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    749

ceco_accord last won the day on Юли 26

ceco_accord had the most liked content!

Обществена Репутация

6723 Master

8 Последователи

Относно ceco_accord

Profile Information

  • Кара
    3.5 Black & White 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

36678 профилни разглеждания
  1. Тя безопасността зависи от CMBS, а тази система винаги е активна и не може да се изключи. Радарът винаги бди, а щом е наличен - ползва се и за АСС - дистроника.
  2. Темпомота е за комфорт, ако не изнервя с бързите си доускорения и ако няма трафик. Ако има - дистроникът към него е доста полезен, а и работи за безопасност. Рядко ги ползвам, понеже успиват.
  3. Отделно, че на кола без темпомат, за да се нареди и подкара всичко е не само пари за части, а и някой дет разбира да го стори, и тя стана златна.
  4. И при мен е като лек зуд там. Никъде другаде, нищо издаващо живот и притаена мощ. Не е от тампони на мотора - сменил съм ги и няма разлика. Сигурно е конструктивна особеност и явно си е така - в 2 различни купета.
  5. При няколко цъкания ON-OFF на климатроника на мин обороти, те трябва да се вдигат на ON спрямо OFF. 650 об/мин са прекалено ниски за товара на компресора, а той отнема доста мощност, която дори в движение се усеща.
  6. Относно средната скорост, сутринта гледах Димитър Илиев по ТВ-то. Защо парламата не ползват експертизата му, а 100% има и други хора с опит и добри идеи?
  7. Нека и детето изрази мнение. Нали тя ще го ползва.
  8. Има си разлики. А какви са цените на газта на тези места?
  9. А вътре в купето само по оборотомера може да познаеш че е запален.
  10. Амии, в "следработен" режим си е под 'R', макар че не съм гледал на работещ мотор колко е точно.
  11. Бе, той спи в гаража летен сън, а там е поне 15 градуса по-хладно. Ще го разходя скоро и то ш си обади.
  12. Добре звучи, абстрахирайки се от гадния микрофон. Как е сега хидро помпата?
  13. Не е тук мястото на моята питанка, ама понеже темата е популярна, а и набързо: Преди 3 седмици смених маслото на Ледженда и го прибрах пак в гаража, та от тогава не е каран. Онзи ден проверих нивото, без да е пален мотора - над МАХ е. Запалих, поработи минутка, угасих го и след минутка мернах нивото - беше си на МАХ. Знам че моторът събира 0.5 л в системата, което няма как да се източи, а в сух мотор се наливат 5л. При смяната не знам колко точно е налято, но казах 4л. да сипят, а аз после ще се оправям, но от 10л. туба без скала трудно се контролира количество. Реших че е много, а и по съвет на Дани - пробвах да дръпна малко през сондата на щеката, но уви, не сполучих. И ся се чудя, да точа ли, или да карам така. Никога не съм карал с масло на МАХ и винаги съм го мерил на студен мотор и равно - по навик. Хвърлих 1 око в книжката на колата и там буквално пише: "При проверка нивото на маслото, автомобилът трябва да стои на хоризонтална площдака, а двигателят му трябва да е загрял. Нивото се препоръчва да бъде контролирано примерно 3 минути след гасенето на добре загрелият двигател." Може би е специфика на конкретният V6 мотор, но при това условия нивото си е ОК, макар нивото да е повече от което съм свикнал и карал, но пък за летните жеги е по-добре "да има повече обем за циркулация", стига да не излезе от нейде да дири кой го е сипал толко мнОу. Та се чудя, що така и да точа ли, или според упътването всичко е приемливо. Може ли някой да види какво пише в книжката му за неговият шестак? Принципно, тази разлика в нивото е при около 1 седмица престой - бавно се оцеждат тез 2 глави, не е като при малолитражките.
  14. Под капака на задната глава винаги е по-мръсно. При мен капанът е в предната. Иначе, гледам хонинг си има по стените на цилиндрите и не лъщят перифериите на буталата, та явно не харчи масло. :) Карай и си свиркай - има още леб в тва ДВГ.
  15. Майката му е светлинният излъчвател да е точно в същата фокусна точка на рефлектора, като на стоковата халогенка.
×
×
  • Създай нов...