Jump to content

ceco_accord

Почетен член
  • Мнения

    12996
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    751

ceco_accord last won the day on Юли 28

ceco_accord had the most liked content!

Обществена Репутация

6727 Master

8 Последователи

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Легендарен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    3.5 Black & White 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

36732 профилни разглеждания
  1. Американските Хонди разпознават 2 отделни ключа и според всеки (на съответният водач) могат да се регулират много от настройките. На европейските този избор го няма, а защо е така - "Кой да знае"?
  2. Е да ама 2л на 5К вече ми се видя бял дим и множко, та отворих Сивика, а след затварянето вече е 0. Другата няма да я отварям - там е 1л на 10К. Ние вехтите сме свикнали да не харчат масло старичките ни коли, а новите да са опрАат.
  3. Багажника се отключва/отваря от съответното бутонче на дистанционното винаги, без значение коя врата/врати са отключени, но от ръчката на капака се отваря само ако цялата кола е отключена и това е логично. Логично е и да отключиш първо само шофьорската врата - просто още 1 екстра, вместо да сработват всички механизми. И мен ме дразни че за да открехна прозорците трябва да отключа цялата кола и после с 3-то натискане да ги сваля колкото искам, чрез задържане, ама - свиква се - живеем с това което имаме, а кат не ни кефи - не го ползваме.
  4. Принципно дразни, но се свиква, особено като има кой да те пита - Нема ли да отвориш и на мен?
  5. Ами това си е нормална експлоатация. Не знам какво значение има слънцето при затворен капак? Моята спи в гаража - заключена, но след 3-4 седмици некаране (а преди това само къси градски), пак пада с 1 волт и то без излишни утечки.
  6. Нов - най-евтиният. Те новите приятели не са като отколешните, та камо ли разни чаркове.
  7. Да има за статистиката и да е отправна точка в нея, заради несливаемият остатък старо масло.
  8. Жега е - антифризът денонощно не пада под 30 гр. та и маслото е по-течливо и по-бързо ляга в картера. Виж нивото минутка след гасенето.
  9. От снимката добре се вижда до къде е - на 40% от диапазона между 2-те отворчета. Нали на еднакво (хоризонтална основа за колата) място го мериш?
  10. Ако не вали, добро е състезанието от Спа. Ако обаче вали, човек може само да си отспи.
  11. Забравих я аз таз тема, ама като няма какво да кажа. В ретроспекция - доволен съм. Горе долу преди 5 години и 60К я взех, каквото имаше, или рядко възникваше оправих (последно шарнирите на предни горен и долен носачи + задни накладки), а другото си е ОК, радва ме, и нямам планове и нужда да се разделяме. Даже ми е жал за нея малко, че при 3 колелета и друга Хонда пред гаража за 5 весеца в година, рядко е излизала последните месеци, но нек си спинка летен сън на хладно. В началото на Юли и смених маслото и за 3 седмици то вече е на 5.4 км, но обещал съм и таз събота да я водя на ретро парада във Видин - не като експонат - твърде млада е. А после идва отпускарският Август - ще си подругаруваме с кеф, па живи / здрави - продължаваме напред.
  12. - Иванчо, как се казват хората, които едвам са си вземали изпитите? - Амии - "мини с три", госпожо.
  13. По точка 3. Нава нужда да лепиш уплътнението. Просто е сваляно и не е сложено правилно. Щом там не ляга, знами в някой от краищата стърчи. Намери този край и го свали от там до въпросната точка от снимката, а после го притисни да си легне там и продължи с наместването от там до края му и готово. Ако е цало (безконечно като обръч), намери къде е набръчкано, или смачкано. Тези упрътнения не се лепят.
  14. Жалко за F3 и Никола. Вчера бе добър. Да видим до следобед, ще става ли таз писта.
  15. Да, там има някакъв живец. Вчера скокнахме до Белоградчик. petal_20250727_092521.mp4 petal_20250727_092521.mp4
×
×
  • Създай нов...