-
Мнения
12981 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
749
ceco_accord last won the day on Юли 26
ceco_accord had the most liked content!
Обществена Репутация
6723 MasterОтносно ceco_accord

- В момента Темата: СЕВЕРОЗАПАДНА БЪЛГАРИЯ среща ?
-
Ранг
Легендарен
- Рожден ден 29.09.1969
Profile Information
-
Кара
3.5 Black & White 1.5
-
Пол
Мъжки
-
Място
Монтана
-
Тя безопасността зависи от CMBS, а тази система винаги е активна и не може да се изключи. Радарът винаги бди, а щом е наличен - ползва се и за АСС - дистроника.
-
Темпомота е за комфорт, ако не изнервя с бързите си доускорения и ако няма трафик. Ако има - дистроникът към него е доста полезен, а и работи за безопасност. Рядко ги ползвам, понеже успиват.
-
Отделно, че на кола без темпомат, за да се нареди и подкара всичко е не само пари за части, а и някой дет разбира да го стори, и тя стана златна.
-
И при мен е като лек зуд там. Никъде другаде, нищо издаващо живот и притаена мощ. Не е от тампони на мотора - сменил съм ги и няма разлика. Сигурно е конструктивна особеност и явно си е така - в 2 различни купета.
-
Относно средната скорост, сутринта гледах Димитър Илиев по ТВ-то. Защо парламата не ползват експертизата му, а 100% има и други хора с опит и добри идеи?
-
Нека и детето изрази мнение. Нали тя ще го ползва.
-
Има си разлики. А какви са цените на газта на тези места?
-
А вътре в купето само по оборотомера може да познаеш че е запален.
-
Амии, в "следработен" режим си е под 'R', макар че не съм гледал на работещ мотор колко е точно.
-
Бе, той спи в гаража летен сън, а там е поне 15 градуса по-хладно. Ще го разходя скоро и то ш си обади.
-
Добре звучи, абстрахирайки се от гадния микрофон. Как е сега хидро помпата?
-
Не е тук мястото на моята питанка, ама понеже темата е популярна, а и набързо: Преди 3 седмици смених маслото на Ледженда и го прибрах пак в гаража, та от тогава не е каран. Онзи ден проверих нивото, без да е пален мотора - над МАХ е. Запалих, поработи минутка, угасих го и след минутка мернах нивото - беше си на МАХ. Знам че моторът събира 0.5 л в системата, което няма как да се източи, а в сух мотор се наливат 5л. При смяната не знам колко точно е налято, но казах 4л. да сипят, а аз после ще се оправям, но от 10л. туба без скала трудно се контролира количество. Реших че е много, а и по съвет на Дани - пробвах да дръпна малко през сондата на щеката, но уви, не сполучих. И ся се чудя, да точа ли, или да карам така. Никога не съм карал с масло на МАХ и винаги съм го мерил на студен мотор и равно - по навик. Хвърлих 1 око в книжката на колата и там буквално пише: "При проверка нивото на маслото, автомобилът трябва да стои на хоризонтална площдака, а двигателят му трябва да е загрял. Нивото се препоръчва да бъде контролирано примерно 3 минути след гасенето на добре загрелият двигател." Може би е специфика на конкретният V6 мотор, но при това условия нивото си е ОК, макар нивото да е повече от което съм свикнал и карал, но пък за летните жеги е по-добре "да има повече обем за циркулация", стига да не излезе от нейде да дири кой го е сипал толко мнОу. Та се чудя, що така и да точа ли, или според упътването всичко е приемливо. Може ли някой да види какво пише в книжката му за неговият шестак? Принципно, тази разлика в нивото е при около 1 седмица престой - бавно се оцеждат тез 2 глави, не е като при малолитражките.
-
Под капака на задната глава винаги е по-мръсно. При мен капанът е в предната. Иначе, гледам хонинг си има по стените на цилиндрите и не лъщят перифериите на буталата, та явно не харчи масло. :) Карай и си свиркай - има още леб в тва ДВГ.
-
Майката му е светлинният излъчвател да е точно в същата фокусна точка на рефлектора, като на стоковата халогенка.