Jump to content

Led

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно Led

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer '08 2.4 EX, Accord '99 2.0i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1859 профилни разглеждания
  1. Ако то се струва че съединителя боксува, погледниhttps://9thcivic.com/forum/threads/clutch-delay-valve-removal.8624/ или просто гугълни за “clutch delay valve Honda” Има доста видеа и снимки как се маха въпросната гад от долната помпа. Имах сходен проблем и съм също с 8ма ген 2.4 6МТ. Тресеше при потегляне, особено по нагорнище и с включен климатик. Колкото и да се опитвах да тръгна плавно, все не се получаваше. Имах чувството че съединителя “прескача” Дори и на 2-ра не беше съвсем наред. Започнах със смяна на спирачната течност. Стана малко по-добре, главно заради по-лекия ход на педала, но притрисането си остана. След като приложих въпросния мод на долната помпа, получих реален контрол над зацепването и педала се омекоти допълнително, заради премахнатото съпротивление. Колата стана много приятна за каране. Заприлича на стария ми Акорд 6, който нямаше щуротии като закъснителни клапани и демпфери на горната помпа.
  2. Привет, Прегледах набързо ръковството за монтаж. Мисля че няма да има никакъв проблем да ползваш сигналът от датчика за налягане вместо контакт. На схемата - синия кабел. Но друго нещо ми направи впечатление - ‘Модула регистрира, че автомобилът е със запален двигател на база напрежението на бордовата му инсталация.’ Имай предвид че на нашите коли, бордовото напрежение не е винаги високо при запален двигател. Има моменти когато генераторът спира да зарежда - най-често при бавно движение и малко включени консуматори. Това определено може да обърка джаджата. На мен ми се наложи да шунтирам детектора за напрежение, като преправиха леко схемата на моя модула. Може все пак да пробваш с най-ниското прагово напрежение - 12.7V но ми се струва че няма да е безпроблемно И сега за сигнала от датчика това е схемата на свързване към ЕКУ-то Жълто-червеният кабел от датчика до ЕКУ-то минава в кабел канала върху капака на клапаните. От него излизат конекторите към запалителните бобини. Каналът се отваря лесно се и се работи много удобно на това място. Аз оголих малко изолацията и запоих кабела от модула.
  3. Взех сигнала за палене на дневните, от датчика за налягане на маслото. Той е маса при изгасен и +12V при работещ двигател. От там не може да се черпи много ток. Главното захранване на модула е от постоянни 12V, взети от бушониерата в двигателният отсек. Малко по късно ще дам подробности как съм взел сигнал от датчика. Може ли да дадеш малко инфо за твоя модул?
  4. Преди време пред мен стоеше същата задача. Свързвах дрл модул. Проверил съм цялата схема в двигателният отсек и затова знам че няма плюс от контакт.
  5. От бушониерите в купето. При двигателя няма.
  6. Всички 2.4 са с 2 бутала на предните апарати. Задните също се различават от тези на 2.0 примерно
  7. Преди време проучвах точно този въпрос и не намерих друго решение, освен да сменя целия блок с предпазители до волана с такъв от кола с дрл + добавяне на няколко релета. По-добре се фокусирай върху допълнителен модул за дневни светлини
  8. Back Up Power-а позволява разговорът да продължи, след изключване от контакт. Едва ли повечето хора подозират за това, или би създало някакъв дискомфорт ако не работи по този начин. Поне на мен не. Понеже не ми се режеха кабели (и при мен са много къси - Accord8) и слагаха релета, отворих модула, срязах крачето на Pin 1 (Backup Power) между буксата и платката, капка тинол между Pin 1 и Pin 11 (съседни са на платката) и готово. Захранване само през ACC power. Работи си и не ми е прегарял предпазител.
  9. Само климатроника го има този сензор. Ако си с ръчно управление (трите въртока) е нормално да го няма.
  10. Точно този бутон да. С кратки натискания се превключва между външна температура-->Trip A-->Trip B. Продължителното задържане, нулира пробега.
  11. Да Точно това колега. А случайно бутона на таблото да ти прави проблеми? При мен сработваше трудно. Трябваше да натискам доста силно за да сработи. Така най-вероятно съм повредил спойката на температурния индикатор. Тя се намира точно над този бутон.
  12. Мога да потвърдя, че стрелката на температурата се оправя с презапояване изводите на индикатора към платката. Трябва ти мощен поялник 100W понеже тези изводите са доста дебели - сечение 1.5-2 квадрата. Достъпа до платката е лесен. Само сваляш внимателно задния капак. Контактите на крушките също са достъпни и могат да се почистят. Най-вероятно това им е проблема.
  13. За толкова пари, толкова ...Не хранете илюзии, че това ви рови в сервизната история.
  14. Поръчах този https://tashev-galving.com/product/047-UNR1055/klyuch-unior-avtoremonten-za-maslen-filtar-65x36-8-mm-1977-6 Продават и Honda OEM филтри. Безплатна доставка над 50 лева. Да споделя моя опит с този ключ. Идеално пасва на OEM филтрите, OC617, LS350. Много плътно в OP575. Малък е за W610/6.
×
×
  • Създай нов...