Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.04.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте, На 1-ви април колата ми реши да се пошегува малко с мен. Реших да споделя с вас тази неприятна шегичка. Излизайки от работа, реших че ще използвам Комфорт функцията и ще отворя отдалече стъклата и шибедаха, докато вървя към колата. Натиснах дистанционното за отключване, видях мигането на мигачите, натиснах втори път и задържах няколко секунди. Стигайки до колата обаче се разочаровах. Нищо не беше се отворило. Качих се и отворих люка докрай. Потеглих и след 5 минутно пътуване спрях до един магазин. Люка отказа да реагира на натискане на копчето на тавана. Оставих го отворен за момента. След като се прибрах, започнах да правя нови опити да го затворя. С копчето на тавана, с дистанционното, с ключ в шофьорската врата... никаква реакция. Междувременно стъклата се вдигаха както си трябва. Предпазителя за шибидаха се оказа здрав. N 20 в купето от страната на шофьора. Нов неприятен момент настъпи, когато видях, че нямам сервизен отвор за ръчно затваряне на шибидаха (в сервизния комплект също нямам ключе). Тъй като нямам гараж, започнах да търся начин да стигна до моторчето. Свалих задния плафон, от там може да се види механизма, но не и да се стигне до него. Свалих двете задни дръжки на тавана. Свалят се като дръжката се отвори, от двете страни има едни капачета, те служат и като скобички. Вадят се с отвертка, след което металните пластинки вътре трябва да се съберат и дръжката излиза без усилие. След като се свалят дръжите, кората на тавана може да се издърпа надолу от страната на люка, също и от задния край. После през провисналата кора може да се бръкне от страната на люка и да се стигне до моторчето. Не е много удобно, но е достатъчно за да се стигне до механизма за да се затвори люка. За целта ще ви трябва шестограм 4-ка. Механизма се върти трудничко, ако шестограмчето е късичко. Може да се ползва и някое малко гидоре. В началото помислих, че моторчето и механизма са едно цяло и се отказах да се опитвам да го свалям. Затворих люка частично с шестограма. Опитах с копчето, започна да се движи напред но, остана леко повдигнат нагоре. Натиснах копчето за отваряне на люка и той отново се отвори и остана там. Затворих го малко ръчно и пак проба. При натискане на бутона за повдигане, вместо да се вдигне нагоре, люка се отвори нацяло и пак остана там. Нямах повече време, затворих го ръчно и се прибрах. Последва четене в интернет и търсене на възможна причина. Модула за управление (намира се на самото моторче) съдържа 2 релета, датчк на Хол и ECU. На следващия ден, когато вече бях пред нас реших да пробвам отново да го задвижа с копчето. Люка се задвижи и в двете посоки, но не спираше на точната позиция при затворено положение, нито при повдигнато положение. Намерих процедура за ресетване на модула, и след като го ресетнах всичко се оправи. Процедурата е следната: 1. Close driver’s door, leave it closed during the whole procedure. Затворете шофьорската врата, оставете я затворена през цялата процедура. 2. Turn ignition to LOCK (0). Завъртете ключа за запалването на LOCK (0). 3. Press and hold the tilt switch, and turn ignition to ON (II). Натиснете и задръжте превключвателя за повдигане на люка и завъртете ключа за запалване на (II). 4. Release the tilt switch, and turn ignition to LOCK (0). Освободете бутона за повдигане на люка и завъртете запалването на LOCK (0). 5. Repeat steps 3 and 4 four times. Повторете стъпки 3 и 4 ЧЕТИРИ ПЪТИ. 6. Check if the AUTO OPEN and AUTO CLOSE function still work. If they still work, the AUTO functions have not been cleared, go back to step 1. If AUTO functions have been cleared, go to step 7. Проверете дали функциите AUTO OPEN и AUTO CLOSE все още работят (става дума за автоматичното отваряне и затваряне докрай през копчето на тавана). Ако все още работят, функциите AUTO не са изчистени, върнете се към стъпка 1. Ако функциите AUTO са изчистени, преминете към стъпка 7. 7. Press and hold the moonroof open switch for at least 3 additional seconds after the moonroof is fully opened. Натиснете и задръжте превключвателя за отворен люк за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно отворен. 8. Press and hold the moonroof close switch for at least 3 additional seconds after the moonrood is fully closed (tilted). Натиснете и задръжте превключвателя за затваряне на люка за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно затворен (наклонен). 9. Confirm that the moonroof control unit is reset by using the moonroof AUTO OPEN and AUTO CLOSE function. Проверете нулирането на блока за управление, като използвате функцията АВТОМАТИЧНО ОТВАРЯНЕ и АВТОМАТИЧНО ЗАТВАРЯНЕ на люка. В случай на нужда, моторчето заедно с модула може да се свали. Държи се на три болта, а оста на редуктора е зацепена с едно зъбно колело. Прилагам малко снимки от интренет: Това е целия механизъм. Ето и снимки на моторчето от двете страни. На първата снимка се вижда къде е шестограма, с който може да се задвижва ръчно.
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    Миналия петък направих тест-драйв на трите нови модела на Хонда. За e:Ny1 вече писах. Сега ще направя кратко сравнение между CR-V 6-та генерация и ZR-V. Тук не е точното място и ако администраторите открият раздел за 6-та гнерация, могат да преместят поста там. Започнах тестовете с ZR-V, защото е съвсем нов модел в гамата на Хонда, реално с размерите на CR-V от досегашните генерации и с претенциите да ги замени успешно. Външния дизайн е коренно различен от другите актуални модели, много е обтекаем и колата изглежда по-малка от колкото е! Има по-спортна визия спрямо другите СУВ на Хонда. Доста спортно е и ускорението: 7.8-8.0 сек. до 100км/ч е много добро постижение за това хибридно задвижване. Доста е икономичен, средно 5.3 л/100км за маршрута по който карах и трите коли, комбинирано градско, извънградско и магистрала. За сравнение CR-V-то показа 6.6л/100км при същите условия. Вътрешния дизайн продължава тенденцията започната с последния Сивик, подобен е интериора и на новото CR-V. Има много екстри като кожен салон, ел.регулиране на седалките, двузонов климатроник, Head Up дисплей, безжично зареждане на смартфон, всички системи за безопастнос и т.н. Достойно замества 5-та генерация на CR-V. Единствения пропуск, който забелязах е липсата на сигнализация за кола в мъртвата зона, което е много странно, при положение, че го има и във високите версии на Джаз-а! Като возия също не отстъпва на 5-та генерация на CR-V. Както писах, достоен заместник на 5-та генерация на CR-V, ако се абстрахираме от липсата на 4х4 задвижване. Втория тест беше на 6-тата генерация на CR-V. Колата е „пораснала“ с 10 см /4.706м/ и почти 200кг спрямо 5-та и това се вижда от пръв поглед. Още сядайки на седалката я усетих като „моята“ кола. Много екстри, повече комфорт и много добра возия /има хидравлично окачване/. Е, не ускорява като ZR-V, но и 9.0-9.5 сек до 100км е добре за 1800кг и същата задвижваща система плюс 4х4. За моят стил на каране е перфектна. Единствения недостатък, който забелязах е конзолата между предните седалки. Пластмасата е малко в повече, а на ZR-V са я облекли с кожа и изглежда и се усеща като по-луксозна. И двете коли са добре обезшумени, поне от към двигателния отсек, естествено CR-V е една идея по-добре. Не мога да преценя спрямо 5-та генерация колко са по-добре, но 6-тата определено се усеща като по-луксозна и комфортна кола. И двете коли имат почти едни и същи информационни дисплеи, на CR-V е малко по-голям, 10.2“. Основните дисплеи са електронни, с много възможности за настройване. На високите версии е монтирано Premium Audio Bose. С интерес очаквам да се появи на нашия пазар и plug-in версията на CR-V /вероятно в средата на годината/.
  4. 1 точка
    1.RAVENOL DXG 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 245330км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 100км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.04.24 8.Мото часове около .... 9.Изразходвано гориво 14 л.газ и 2л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Едно допълнение за ZR-V! Явно от Хонда са се усетили, че е сериозен пропуск в такава кола да няма следене на мъртвата зона и са направили корекция. Всички версии, произведени тази година са стандартно оборудвани с тази екстра.
  7. 1 точка
    Аз не дочаках тестдрайва, и изневерих на любимата ми марка! След 11 верни и безпроблемни години с моето CR-V 3 iDtec много исках пак Хонда! Карах тестдрайв Сивик 11, разкошен автомобил, но аз съм си SUV-аджия. Прецених, че за 112 000 лв. колкото излиза CR-V advance с цвят металик, е по-добре RAV4 plug-in hybrid, и го чакам след 4-5 месеца. Като сложа на кантара двата автомобила, везните силно натежаха към Тойотата! Предимствата са много: 1. 80-100 км. градско на ток с Рав4 2. 306 к.с. , 0-100 за 6 сек. 3. 10 години гаранция 4. Производство в Япония на Рав4 Като екстри, Тойотата няма само обдухване и хедъпа. Неща, които не ми трябват. Карах Рав-ката плъгина, солидна возия, грабна ме!
  8. 1 точка
    Honda crv 5 ген. Среден разход 8.2 90% извънградско 10% градско Зареждам бензин 95 (омв) Агресивно шофиране по магистралата разхода скача на 10.3
  9. 0 точки
    Всички ония, които си мислят, че да те събудят със сФирка е нещо страхотно, никога не са живяли близо до ЖП гара.
  10. 0 точки
    Клиент си поръчва в кръчмата бутилка ракия. Отпива направо от шишето и си мърмори: - Малиий..., никога повече чуждо! Ох, отървах се! Това се повторило няколко пъти. На отсрешната маса го наблюдава любопитен посетител. - Случило ли Ви се е нещо, господине? - Да бе. Бях при при една дама. Още не бяхме почнали и съпругът й си дойде и да излезем от положение тя ми даде да изгладя прането. Три часа гладих брато! Като приключих ми плати 5 лв. и сега дойдох да ги изпия и да забравя този ден.... - В бл. 7 ли бяхте? - Да. - На 3 ет. - Да. - Семейство Боневи. - Да. Но Вие откъде знаете? - Това, което ти си изгладил брато, аз вчера го изпрах.....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...